Goed geluktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze foto zo tof, die heb ik zelf gemaakt en die heb ik ook een beetje ouderwetserig bewerkt qua kleuren.
[ afbeelding ]
Die 'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het "dope" en ook nog "da bomb"
Nee Bil is blauwquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Bill heeft bij mij ook een heel paars/roze borst.
Of is zijn huid gewoon zo? Nee toch?
Neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ben ik dan de enige die paarse honden ziet
Nee hoor. Ik zie het ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ben ik dan de enige die paarse honden ziet
Maar nu istie paars heur!quote:
quote:
Senkjoe!quote:
Ja das Bil idd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
Bill is toch die met de witte kuif oh-oh?
Ik haal ze nog steeds door elkaar. Die is bij mij op het scherm ook erg paars/roze!
Gezelligquote:
Trustenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapen, welterusten iedereen!
Hier paars.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
http://i35.tinypic.com/978wvt.jpg hoe is ie zo dan?
Nog steeds knalroze/paars bij mij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:
http://i35.tinypic.com/978wvt.jpg hoe is ie zo dan?
Oh wtfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier paars.![]()
Bill kan het nog wel hebben maar Chico's witte poten zijn lichtelijk gay gekleurd.
That's it. Ook dit jaar koop ik standaard kerstkaarten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh wtfIk klik hem nu zelf aan en hij is heeeeeeel anders dan dat ie op mijn pc is
Aaaahquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh en ik bedoelde meer dit idee trouwens:
[ afbeelding ]
We moeten iets met deze quote, maar ik weet nog niet goed wat... Tshirt misschien? Posters? Signatures wellicht?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:10 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt trouwens ook nog allemaal witte vlekken rond je paal, ohoh.
k laat me er ieder jaar weer instinken, wil altijd iets speciaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
That's it. Ook dit jaar koop ik standaard kerstkaarten.
Ja ik bedoelde ook dat kunstmatig ingekleurde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Aaaahda's goed te doen, maar dan snap ik waarom ze koos voor die uitgeknipte hondjes. De kleuring in deze prent is ook naderhand aangebracht op een zwartwit foto.
Alleen wordt bij de prent de nadruk op "ouderwets" vooral gelegd door de stijl van aankleding van de woonkamer en het kapsel en make-up van de vrouw. Als je daar je vinger even voor houdt dan is het idee veel minder duidelijk. Aangezien jij werkt met hondjes is dat dus vlgs mij heel moeilijk...
Maar los daarvan vind ik je plaatje 4 erg leuk
En daarom ben ik dit jaar es op tijd, omdat ik de foto al hadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
k laat me er ieder jaar weer instinken, wil altijd iets speciaalen dat duurt dan weer te lang enzo
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Ynske het volgende:
plaatje vier, kloppen de kleuren iig niet echt bij, let daarbij ook op je histogram
waarmee heb je nu je foto bewerkt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een histogram is joh.
Die witte vlekken zijn iig heel makkelijk aan te passen, dat kan ze in drie tellen even doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een histogram is joh.
Dunnow, ik heb t niet gedaanquote:
Oh dat komt denk ik omdat ze uiteindelijk de bovenkant van nr 2 gebruikt heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die witte vlekken zijn iig heel makkelijk aan te passen, dat kan ze in drie tellen even doen.
wat heb je dan gedaan dat de kleuren zo rozig zijn geworden?quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je dan gedaan dat de kleuren zo rozig zijn geworden?
wie heeft t dan gedaan?
laat t origineel eens zien
ok thnxquote:
Orgineel staat bij de eerste postquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je dan gedaan dat de kleuren zo rozig zijn geworden?
wie heeft t dan gedaan?
laat t origineel eens zien
Ja, doe jij dat eens eventjes danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok thnx
daar valt veel meer uit te halen dan uit die wat ik eerder heb zien staan
ElisaB leest diagonaal.... : "Ik heb geloof ik nog penisjes!"quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB leest diagonaal.... : "Ik heb geloof ik nog penisjes!"
Rrrright....
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ElisaB leest diagonaal.... : "Ik heb geloof ik nog penisjes!"
Rrrright....
Nou zomertijd wel hequote:
Sentimentele ouwe sok dat je dr bent ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ici, cherie!
Ik was weer oude foto's aan het doorneuzen
Had jij de kaarten al gezien?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
stel aso's. Ff house kijken en dit topic is ook al bijna vol![]()
Ik ben écht NU aan het terug lezen.quote:
nee, want dan krijg ik 'forbidden'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sentimentele ouwe sok dat je dr bent ook.
Ijscoboerinnetje van me![]()
Heb je nu dat voorbeeld gezien van wat ik in gedachten had?
Voorspelbaar dat bedacht ik me na het postenquote:
Trustequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde een uur geleden naar bed, ik ga mijn tanden NU poetsen.
Ik wilde net kijken maar de eerste van de twee spoilers deed het niet.quote:
Ik heb hier ook de hele tijd gekloot met kruisjes inene, ook met mn eigen foto'squote:
poets ze dan maar hea!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:32 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde een uur geleden naar bed, ik ga mijn tanden NU poetsen.
Ik zat ook al terug te kijken..kan niets vindenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo erg?
*terugleest of ze een post gemist heeft *
da sucksquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Fuck, ik was vergeten de was in de drogert te doen dus nu moet ik 80 minuten wachten tot ik t dr uit kan halen ennetjes op hangertjes kan hangen
Ja nou moet ik opblijvenquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou moet ik opblijven![]()
Had je nog steeeeeeeds geen post???????
Fucking unbelievablequote:
Hij komt vast rond kerst. Heb je wel het goeie adres gedaan???quote:
Jahaaa, tenminste, t adres dat MM me gafquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij komt vast rond kerst. Heb je wel het goeie adres gedaan???
zie pm voor dubbelcheckquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jahaaa, tenminste, t adres dat MM me gaf
Het heeft er wel wat van, maar bij die echte plaatjes heb je bijna het idee dat het getekend is ofzo waar het bij jou toch heel scherp en foto-achtig echt isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, zag je nu dat plaatje dat ik bedoelde en vind je dat ie daar wel op lijkt?
Yeps, das t adres...quote:
Ja, maar ik wilde dat soort kleurenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Het heeft er wel wat van, maar bij die echte plaatjes heb je bijna het idee dat het getekend is ofzo waar het bij jou toch heel scherp en foto-achtig echt is
Dat help ik je hopenquote:
afijn, ergens volgend jaar rond deze tijdquote:
Naja, de kaart is nu toch passé, je hebt die buis al op je ass gehad...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
afijn, ergens volgend jaar rond deze tijd
We maken er garpjes over, maar mijn post komt met tnt ook wel eens neit aan
Ja, thank gawdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, de kaart is nu toch passé, je hebt die buis al op je ass gehad...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, zullen we elkaars handvasthouden op het moment dat de dagcijfers komen?
I am soooow funnyquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, thank gawd
MM moest lachen toen hij je sms las (in het ziekenhuis, en best hard) met je anal probe
Je bent niet de enige. Ik vroeg nog zo aan MM bij het begin van de flim, of marley NIET doodging. NEUJ kon hem gerust kijken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef Bamba het volgende:. Ik heb niet bijgelezen,sorry...
Ik heb net Marley & me gekeken. Wat een heerlijke film. En wat heb ik gejankt bij het einde
.
Nein, ik heb ze gezienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
I am soooow funny![]()
Heb jij nu ook al mn kaarten gemist hier in het topic?
Als we dat hádden konden we dat doen jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En een bak ijs leegvreten van ellende?
Jij hebt satequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we dat hádden konden we dat doen ja
Dat hebben dr 3 van de 4 thank you very muchquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nein, ik heb ze gezien
vind die met die 2010 int zand het mooist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |