quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:39 schreef Biels het volgende:
Dus je kon gratis eten krijgen en je hebt 1 pizza binnengehaald?
op en top hollander i presume?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:39 schreef Biels het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:39 schreef Biels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zal nu dan wel spijt hebben dat hij op je eten gerocheld heeftquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:43 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik heb ook mijn eten. Heb de bezorger 2 euro fooi gegeven.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef Aestivate het volgende:
Ja hoor we hebben er één! Iphone met GPS aan.
TS woont hier:
http://maps.google.com/maps?f=q&q=52.217000,6.901500&t=k&spn=0.5,0.5
TS woont hier:
Ik had vanmiddag twee pizza's voor nog geen 2,50. Alleen nog even de oven in en ik kan eten wanneer ik wilquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:45 schreef NoShitSherlock het volgende:
Er staan nu nog steeds gratis bij. Hoe weet ik zeker of ik niet straks aan de deur als nog moet betalen?
Dan stuur je die gast toch gewoon weer weg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:45 schreef NoShitSherlock het volgende:
Er staat nu nog steeds gratis bij. Hoe weet ik zeker of ik niet straks aan de deur als nog moet betalen?
TS woont hier:
Het is een flat toch? Dus dat wordt voor de hele flat eten bestellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef InternetNinja het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
TS woont op het parkeerterrein.
Je UI doet het niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
omdat het een smerige pizza is
gelukkig is mijn gps dan niet nauwkeurig genoegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef Aestivate het volgende:
TS woont hier:
Hier ging ook de bel. DING DONG DOM DING.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:58 schreef RodeNek het volgende:
DING DONG!
"TWEE PIZZA!, Gratis via thuisbezorgd" (sphinx pizzaria)
...10 minuten later
DING DONG!
"TWEE PIZZA en 1 coca cola, gratis!" (pizza expres)
WTFgewoon twee bestellingen terwijl ik eigenlijk voor die eerste moest betalen whehehe
Jammer. Wel opletten de volgende keer ik zie alles van je foto.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:55 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
gelukkig is mijn gps dan niet nauwkeurig genoeg
zit er 500meter naast
Zijn die patatjes al koud jap?quote:
Ja ik dus ook, ik heb eerst 10 minuten dit topic zitten lezen, toen toch eens naar die website gedaan, een bestelling geplaatst voor de grap en toen stond er ineens uw gratis bestelling is verwerkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef Dastan het volgende:
Ben benieuwd of de bezorger straks niet moeilijk gaat doen
Anders stuur ik hem weg. Ik ga in geen geval betalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, ik heb eerst 10 minuten dit topic zitten lezen, toen toch eens naar die website gedaan, een bestelling geplaatst voor de grap en toen stond er ineens uw gratis bestelling is verwerkt.
Ja ik heb ook allang gegeten. Had de bestelling alleen maar geplaatst om te kijken of het zou werken, zit ik hier zo met een verse pizza waarvan ik 1 of 2 punten niet meer weg krijg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef Dastan het volgende:
En ik heb ook al gegeten.Een boterham.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:56 schreef Silven het volgende:
[..]
UI is juist lekker op de pizza gek!
Ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:17 schreef kensei het volgende:
Kregen jullie ook bevestigingsmail met betaal-methode "de baas betaald"?
Ze hadden dan ook wat goed te maken met die down-time. En ik denk dat de actie zelfs verlengd nog goedkoper is dan wanneer hij op het echte tijdstip gehouden was omdat er natuurlijk een hoop teleurgestelde mensen afgedropen zijn waardoor er veel minder mensen zijn die nu nog gaan bestellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:17 schreef 16meter het volgende:
actie verlengd staat er nu in die banner
had ik ook stuk of 3 keerquote:
wtf daar woon ik ook!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef InternetNinja het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
TS woont op het parkeerterrein.
nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef mecano het volgende:
Ik kreeg een bevestiging van de order met de prijs van de order. De betaalmethode is De Baas Betaalt.
Moet ik dus wel of niet gaan betalen?
Niet. Is bij alle gratis bestellingen zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef mecano het volgende:
Ik kreeg een bevestiging van de order met de prijs van de order. De betaalmethode is De Baas Betaalt.
Moet ik dus wel of niet gaan betalen?
dude, je avatarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef GummyGadGet het volgende:
Hmmm, net binnen. Bezorger wist van niets. Wčl verrekte honger gekregen dus maar betaald![]()
Ah well, vermaeckelijke actie, dat wel.
LOL iets met geen ruggengraatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef GummyGadGet het volgende:
Hmmm, net binnen. Bezorger wist van niets. Wčl verrekte honger gekregen dus maar betaald![]()
Waarom betaal je dan in plaats van hem te zeggen dat thuisbezorgd.nl een actie heeft. Of anders evenzijn werkgever bellen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef GummyGadGet het volgende:
?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef GummyGadGet het volgende:
Heb ze uiteindelijk nog warm kunnen etenquote:
Ik had ook nog niggervoedsel erbijquote:
Ik maak foto's van mijn iphone waarop mijn (bij sommige gebruikers al bekende) locatie mee terug te vinden is, maar ik screensnapr ze altijd om van de exif data af te komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef Aestivate het volgende:
Foto's tot nu toe gescand geen pikante data meer gevonden.
http://regex.info/exif.cgi
Ja, zelfde verhaal hier. Maar mij hoor je niet inderdaad niet klagen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:36 schreef elfzesendertig het volgende:
Hier ook het eten gratis gehadAlleen de tent (die normaal gesproken érg goed is) had het allemaal wat matig gemaakt. Minder warm, slechtere ingrediënten (goedkopere ham, cervelaat i.p.v. salami). Desalniettemin, goed te eten en ook snel bezorgd (half uurtje).
Half 9quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef RickoKun het volgende:
Mijn god, wat ziet dat vreten er
FUCKING GRUWELIJK SMERIG UIT.
Wat zijn dat voor pizzadingen man? Die diepvries pizza's zien er nog beter uit
Alle shoarma die ik hier voorbij zie komen ziet er zo droog uit als het maar kan
Toch ben ik enigszins jaloers omdat ik godverdekankeritis meer dan een half uur heb zitten f5-en, wist ik veel dat die kk site het ineens nog deed om kwart over 8
Nou en, het is gratis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef RickoKun het volgende:
Mijn god, wat ziet dat vreten er
FUCKING GRUWELIJK SMERIG UIT.
Wat zijn dat voor pizzadingen man? Die diepvries pizza's zien er nog beter uit
Alle shoarma die ik hier voorbij zie komen ziet er zo droog uit als het maar kan
Ben jij dat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Impracticable het volgende:
Ik heb 2 bestellingen gedaan, 8 chinna stix en 2 cheesy breads bij Dominos ,, ik kreeg de laaste bestelling om half 9 binnen!!! Ze zeiden aan de deur dat het super rustig was Xd komt waarschijnlijk omdat alles plat ligt maar als je slim bent ging je gewoon pingen via opdrachtpromp dan lukte het perfect:) ik heb nog fotos gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kameel poeder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Impracticable het volgende:
Ik heb 2 bestellingen gedaan, 8 chinna stix en 2 cheesy breads bij Dominos ,, ik kreeg de laaste bestelling om half 9 binnen!!! Ze zeiden aan de deur dat het super rustig was Xd komt waarschijnlijk omdat alles plat ligt maar als je slim bent ging je gewoon pingen via opdrachtpromp dan lukte het perfect:) ik heb nog fotos gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pingen via opdrachtprompt maakt niks uit als apache zijn threads niet kan verwerken of als de mysql database teveel connecties heeftquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Impracticable het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kameel poeder? Cheesy bread? Had dan 20 bier besteld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Impracticable het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als het geen nut heef thoe heb ik dan 2 bestellingen kunne doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef wobbel het volgende:
[..]
pingen via opdrachtprompt maakt niks uit als apache zijn threads niet kan verwerken of als de mysql database teveel connecties heeft
Ben je btw 12 ofzo?
Ben je een vrouw ofzo? Liegen over je leeftijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:51 schreef Impracticable het volgende:
[..]
nee, 15.. en alsnog wats er zo grappig aan dan
Omdat de rest hier ook gewoon heeft kunnen bestellen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef Impracticable het volgende:
[..]
als het geen nut heef thoe heb ik dan 2 bestellingen kunne doen
Omdat iedereen en zijn moeder tot half 9 bestellingen kon doen, alleen om 7 uur lag het eruit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef Impracticable het volgende:
[..]
hoezo zal ik daarover liegen, ga leven zoeken ofso xDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ben je een vrouw ofzo? Liegen over je leeftijd
die bestelling waaren om kwart over 7...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat iedereen en zijn moeder tot half 9 bestellingen kon doen, alleen om 7 uur lag het eruit.
newbie alert...ga eens naar Habbo of Jippi toe ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Impracticable het volgende:
[..]
hoezo zal ik daarover liegen, ga leven zoeken ofso xD
TS woont hier:
Die van mij om 19:06quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Impracticable het volgende:
[..]
die bestelling waaren om kwart over 7...
dik?! vriend, ik ben bijna ondergewicht xDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Zipportal het volgende:
Wat een paupers hier. Ouders gaan hun eigen kinderen fotograferen, omdat ze ergens een pizza gescoord hebben.
Het dikste tuig komt op gratis rommel af, blijkt maar weer eens.
Wat een zeikerd, gratis vreten en dan ook nog klagenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:29 schreef Dastan het volgende:
Eten gekregen om acht uur. Bezorgertje moest nog helemaal terug omdat hij de cola vergeten was.Hij hijgend aan de deur: "Ja de cola komt er nog aan" en hij rende naar zijn fiets (
!).
En om half 9 waren ze er terwijl het zo rustig was? Lieg niet tegen je superieuren, jongeman.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Impracticable het volgende:
[..]
ja, jij bent echt grappig, stoer hoor met mensen ruzie zoeken op internet ik denk zelf da tjij 12 ben..omgquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef wobbel het volgende:
[..]
newbie alert...ga eens naar Habbo of Jippi toe ofzo
Als ik me verveel haal ik wel eens foto's door die viewer. Rechtermuisknop url kopieren, daarin plakken en klaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
Doe je dat bij elke foto die gepost wordt?
ja.. ze waren fu*kin laat xD ik lig ook afgelegenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Biels het volgende:
[..]
En om half 9 waren ze er terwijl het zo rustig was? Lieg niet tegen je superieuren, jongeman.
Heb ik ook gedaan, gewoon via mijn browser.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef Impracticable het volgende:
[..]
whahaha...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Impracticable het volgende:
[..]
ja, jij bent echt grappig, stoer hoor met mensen ruzie zoeken op internet ik denk zelf da tjij 12 ben..omg
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Impracticable het volgende:
[..]
ja, jij bent echt grappig, stoer hoor met mensen ruzie zoeken op internet ik denk zelf da tjij 12 ben..omg
ja weetje, ik uploade die fotos gewoon omdat het grappig was van die graits bestellingen alles wat jij nu zegt is voor mij grappigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef IkBenOzan het volgende:
En Impracticable, je zusje lijkt op Michael Jackson![]()
Ik denk dat er hier wel wat dingen gepost kunnen worden die helemaal niet zo grappig voor je zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef Impracticable het volgende:
[..]
ja weetje, ik uploade die fotos gewoon omdat het grappig was van die graits bestellingen alles wat jij nu zegt is voor mij grappig
Rickoquote:
Toen deed alles het alweerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Impracticable het volgende:
[..]
dat is het grappigste wat ik vandaag gehoord heb, ga verder..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef wobbel het volgende:
[..]
whahaha...
ben nog maar lid sinds 2002...als ik nu 12 ben was ik toen 5
Met tijden was je net ook al niet zo goed
maar doe nou eens weggaan...je kan ook naar het fancy forum ofzo
Ik wou chew chew maar ik werd opgebeld dat ze alleen nog maar cookie dough haddenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef Sirolf het volgende:
Mij is het ook gelukt.
Om 20.27 uur besteld (nog nét voor het einde van de actie dus) en een kwartier later stond er al een bezorger voor de deur.
[ afbeelding ]
alles wat mensen hier zeggen vind ik juist grappig xDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier wel wat dingen gepost kunnen worden die helemaal niet zo grappig voor je zijn.
Nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier wel wat dingen gepost kunnen worden die helemaal niet zo grappig voor je zijn.
al dat vette eten is helemaal niet goed voor je...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Maikuuul het volgende:
Ik was fitnessen dus kon niet bestellen
Site lag er om 19:00 al uit, dusja toen maar gaan trainen
quote:
En als je nog stoer wilt doen, kom het me dan maar op de Gamecube vertellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat me aan het hart als van die lieve gezinsfoto's met enthousiaste mensen erop worden afgekraakt door zoiets kuts als FoK!.
En wat wil je ons nu precies vertellen, met die dooie blikjes Cola?quote:
Ik had de hotribs en helemaal geen fooi, gozer keek me nog net niet raar aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef brushaway het volgende:
Zo, sparerib express. Kleine jongen was helemaal blij met de 80 cent fooi (Ik had niks meer).
Was verdomd lekker!
Dat heb je nog steeds over??quote:
Jij had 5 minuten geleden beter geen account kunnen aanmaken, als je deze onzin alleen maar uitkraamt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:13 schreef helloguys het volgende:
there my fail friends.
kk lekker gegeten net jonguhhhh.
lekkere pizza henry-fail.
kick'n henry
en als toetje; een epic failure van djessey
kk awesome woussseeeeeeeee
echt vet gewoon
echt suer helemaal geweldig enso eennuuh egt leuk enneee gewoon vet enso. en weetje enso ik ben nieuw hier enso en beetje noob enso :$ egt sorry enso hey impractible jij ook hier egt leu kenso nouja doeeei hahahaha doeeei highihihihi
Dat lijkt op poepquote:
Wie betaalt nou wie? De werkgever of klant..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:20 schreef Adelante het volgende:
En even een vraagje:
Hebben jullie wel allemaal netjes de bezorger een fooi gegeven, ondanks dat je niets hoefde af te rekenen
Oh ik dacht even dat dat topic daarvoor bedoeld wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En wat wil je ons nu precies vertellen, met die dooie blikjes Cola?![]()
Denk eens over je eigen gedrag na man. Ga je foto's maken om 22:10, van een stel dooie blikjes, en dat zet je weer op Fok. Bravo.
Ze krijgen toch salaris?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:20 schreef Adelante het volgende:
En even een vraagje:
Hebben jullie wel allemaal netjes de bezorger een fooi gegeven, ondanks dat je niets hoefde af te rekenen
Normaal gesproken moet je je portemonnee trekken en zeg je tegen zo'n 16jarige brommer knul "keep the change". Dus nu ff een eurootje (of twee) als tip geven voor deze gratis maaltijd is niet zo gek tochquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wie betaalt nou wie? De werkgever of klant..
Is was een stukje zoet cake met een soort bitterkoekjessmaak. Daaromheen slagroom en een paar stukjes ananas.quote:
Het is inderdaad geen ¤ 10,50 waardquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:17 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat lijkt op poepDat je die rotzooi kan eten
De bezorger rende terug naar zijn busje, ik had niet eens de gelegenheid om mijn portefeuille tevoorschijn te halen. Dus nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:20 schreef Adelante het volgende:
En even een vraagje:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:24 schreef Skylark. het volgende:
Heb 2 euro gegeven.
Je hebt het wel over Fokkers hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Normaal gesproken moet je je portemonnee trekken en zeg je tegen zo'n 16jarige brommer knul "keep the change". Dus nu ff een eurootje (of twee) als tip geven voor deze gratis maaltijd is niet zo gek toch
gadverdamme dat ziet er smerig uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:15 schreef BL_Henkie het volgende:
[ afbeelding ]
Eeeeeeeeeeeen op
[ afbeelding ]
En dat is dus nadat ik m'n dindin op had, he.![]()
Maar je bestelt toch tiramisu?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Is was een stukje zoet cake met een soort bitterkoekjessmaak. Daaromheen slagroom en een paar stukjes ananas.
Krijg jij ook fooi als je je werk goed uitvoert?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Normaal gesproken moet je je portemonnee trekken en zeg je tegen zo'n 16jarige brommer knul "keep the change". Dus nu ff een eurootje (of twee) als tip geven voor deze gratis maaltijd is niet zo gek toch
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:20 schreef Adelante het volgende:
En even een vraagje:
Toch wil ik weten wat je links boven had. Dat witte spul.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:24 schreef BL_Henkie het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen ¤ 10,50 waard
Maar gelukking is het gratis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |