Zijn die patatjes al koud jap?quote:
Ja ik dus ook, ik heb eerst 10 minuten dit topic zitten lezen, toen toch eens naar die website gedaan, een bestelling geplaatst voor de grap en toen stond er ineens uw gratis bestelling is verwerkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef Dastan het volgende:
Ben benieuwd of de bezorger straks niet moeilijk gaat doen
Anders stuur ik hem weg. Ik ga in geen geval betalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, ik heb eerst 10 minuten dit topic zitten lezen, toen toch eens naar die website gedaan, een bestelling geplaatst voor de grap en toen stond er ineens uw gratis bestelling is verwerkt.
Ja ik heb ook allang gegeten. Had de bestelling alleen maar geplaatst om te kijken of het zou werken, zit ik hier zo met een verse pizza waarvan ik 1 of 2 punten niet meer weg krijg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef Dastan het volgende:
En ik heb ook al gegeten.Een boterham.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:56 schreef Silven het volgende:
[..]
UI is juist lekker op de pizza gek!
Ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:17 schreef kensei het volgende:
Kregen jullie ook bevestigingsmail met betaal-methode "de baas betaald"?
Ze hadden dan ook wat goed te maken met die down-time. En ik denk dat de actie zelfs verlengd nog goedkoper is dan wanneer hij op het echte tijdstip gehouden was omdat er natuurlijk een hoop teleurgestelde mensen afgedropen zijn waardoor er veel minder mensen zijn die nu nog gaan bestellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:17 schreef 16meter het volgende:
actie verlengd staat er nu in die banner
had ik ook stuk of 3 keerquote:
wtf daar woon ik ook!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef InternetNinja het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
TS woont op het parkeerterrein.
nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef mecano het volgende:
Ik kreeg een bevestiging van de order met de prijs van de order. De betaalmethode is De Baas Betaalt.
Moet ik dus wel of niet gaan betalen?
Niet. Is bij alle gratis bestellingen zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef mecano het volgende:
Ik kreeg een bevestiging van de order met de prijs van de order. De betaalmethode is De Baas Betaalt.
Moet ik dus wel of niet gaan betalen?
dude, je avatarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef GummyGadGet het volgende:
Hmmm, net binnen. Bezorger wist van niets. Wèl verrekte honger gekregen dus maar betaald![]()
Ah well, vermaeckelijke actie, dat wel.
LOL iets met geen ruggengraatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef GummyGadGet het volgende:
Hmmm, net binnen. Bezorger wist van niets. Wèl verrekte honger gekregen dus maar betaald![]()
Waarom betaal je dan in plaats van hem te zeggen dat thuisbezorgd.nl een actie heeft. Of anders evenzijn werkgever bellen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef GummyGadGet het volgende:
?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef GummyGadGet het volgende:
Heb ze uiteindelijk nog warm kunnen etenquote:
Ik had ook nog niggervoedsel erbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |