had ik ook stuk of 3 keerquote:
wtf daar woon ik ook!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef InternetNinja het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
TS woont op het parkeerterrein.
nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef mecano het volgende:
Ik kreeg een bevestiging van de order met de prijs van de order. De betaalmethode is De Baas Betaalt.
Moet ik dus wel of niet gaan betalen?
Niet. Is bij alle gratis bestellingen zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef mecano het volgende:
Ik kreeg een bevestiging van de order met de prijs van de order. De betaalmethode is De Baas Betaalt.
Moet ik dus wel of niet gaan betalen?
dude, je avatarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef GummyGadGet het volgende:
Hmmm, net binnen. Bezorger wist van niets. Wèl verrekte honger gekregen dus maar betaald![]()
Ah well, vermaeckelijke actie, dat wel.
LOL iets met geen ruggengraatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef GummyGadGet het volgende:
Hmmm, net binnen. Bezorger wist van niets. Wèl verrekte honger gekregen dus maar betaald![]()
Waarom betaal je dan in plaats van hem te zeggen dat thuisbezorgd.nl een actie heeft. Of anders evenzijn werkgever bellen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef GummyGadGet het volgende:
?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef GummyGadGet het volgende:
Heb ze uiteindelijk nog warm kunnen etenquote:
Ik had ook nog niggervoedsel erbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |