whahaha...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Impracticable het volgende:
[..]
ja, jij bent echt grappig, stoer hoor met mensen ruzie zoeken op internet ik denk zelf da tjij 12 ben..omg
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Impracticable het volgende:
[..]
ja, jij bent echt grappig, stoer hoor met mensen ruzie zoeken op internet ik denk zelf da tjij 12 ben..omg
ja weetje, ik uploade die fotos gewoon omdat het grappig was van die graits bestellingen alles wat jij nu zegt is voor mij grappigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef IkBenOzan het volgende:
En Impracticable, je zusje lijkt op Michael Jackson![]()
Ik denk dat er hier wel wat dingen gepost kunnen worden die helemaal niet zo grappig voor je zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef Impracticable het volgende:
[..]
ja weetje, ik uploade die fotos gewoon omdat het grappig was van die graits bestellingen alles wat jij nu zegt is voor mij grappig
Rickoquote:
Toen deed alles het alweerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Impracticable het volgende:
[..]
die bestelling waaren om kwart over 7...
dat is het grappigste wat ik vandaag gehoord heb, ga verder..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:57 schreef wobbel het volgende:
[..]
whahaha...
ben nog maar lid sinds 2002...als ik nu 12 ben was ik toen 5
Met tijden was je net ook al niet zo goed
maar doe nou eens weggaan...je kan ook naar het fancy forum ofzo
Ik wou chew chew maar ik werd opgebeld dat ze alleen nog maar cookie dough haddenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef Sirolf het volgende:
Mij is het ook gelukt.
Om 20.27 uur besteld (nog nét voor het einde van de actie dus) en een kwartier later stond er al een bezorger voor de deur.
[ afbeelding ]
alles wat mensen hier zeggen vind ik juist grappig xDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier wel wat dingen gepost kunnen worden die helemaal niet zo grappig voor je zijn.
Nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier wel wat dingen gepost kunnen worden die helemaal niet zo grappig voor je zijn.
al dat vette eten is helemaal niet goed voor je...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Maikuuul het volgende:
Ik was fitnessen dus kon niet bestellen
Site lag er om 19:00 al uit, dusja toen maar gaan trainen
quote:
En als je nog stoer wilt doen, kom het me dan maar op de Gamecube vertellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat me aan het hart als van die lieve gezinsfoto's met enthousiaste mensen erop worden afgekraakt door zoiets kuts als FoK!.
En wat wil je ons nu precies vertellen, met die dooie blikjes Cola?quote:
Ik had de hotribs en helemaal geen fooi, gozer keek me nog net niet raar aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef brushaway het volgende:
Zo, sparerib express. Kleine jongen was helemaal blij met de 80 cent fooi (Ik had niks meer).
Was verdomd lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |