Kameel poeder.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Impracticable het volgende:
Ik heb 2 bestellingen gedaan, 8 chinna stix en 2 cheesy breads bij Dominos ,, ik kreeg de laaste bestelling om half 9 binnen!!! Ze zeiden aan de deur dat het super rustig was Xd komt waarschijnlijk omdat alles plat ligt maar als je slim bent ging je gewoon pingen via opdrachtpromp dan lukte het perfect:) ik heb nog fotos gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pingen via opdrachtprompt maakt niks uit als apache zijn threads niet kan verwerken of als de mysql database teveel connecties heeftquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Impracticable het volgende:
Ik heb 2 bestellingen gedaan, 8 chinna stix en 2 cheesy breads bij Dominos ,, ik kreeg de laaste bestelling om half 9 binnen!!! Ze zeiden aan de deur dat het super rustig was Xd komt waarschijnlijk omdat alles plat ligt maar als je slim bent ging je gewoon pingen via opdrachtpromp dan lukte het perfect:) ik heb nog fotos gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kameel poeder? Cheesy bread? Had dan 20 bier besteld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Impracticable het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als het geen nut heef thoe heb ik dan 2 bestellingen kunne doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef wobbel het volgende:
[..]
pingen via opdrachtprompt maakt niks uit als apache zijn threads niet kan verwerken of als de mysql database teveel connecties heeft
Ben je btw 12 ofzo?
Ben je een vrouw ofzo? Liegen over je leeftijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:51 schreef Impracticable het volgende:
[..]
nee, 15.. en alsnog wats er zo grappig aan dan
Omdat de rest hier ook gewoon heeft kunnen bestellen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef Impracticable het volgende:
[..]
als het geen nut heef thoe heb ik dan 2 bestellingen kunne doen
Omdat iedereen en zijn moeder tot half 9 bestellingen kon doen, alleen om 7 uur lag het eruit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef Impracticable het volgende:
[..]
hoezo zal ik daarover liegen, ga leven zoeken ofso xDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ben je een vrouw ofzo? Liegen over je leeftijd
die bestelling waaren om kwart over 7...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat iedereen en zijn moeder tot half 9 bestellingen kon doen, alleen om 7 uur lag het eruit.
newbie alert...ga eens naar Habbo of Jippi toe ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Impracticable het volgende:
[..]
hoezo zal ik daarover liegen, ga leven zoeken ofso xD
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef Aestivate het volgende:
Ja hoor we hebben er één! Iphone met GPS aan.
TS woont hier:
http://maps.google.com/maps?f=q&q=52.217000,6.901500&t=k&spn=0.5,0.5
Die van mij om 19:06quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Impracticable het volgende:
[..]
die bestelling waaren om kwart over 7...
dik?! vriend, ik ben bijna ondergewicht xDquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Zipportal het volgende:
Wat een paupers hier. Ouders gaan hun eigen kinderen fotograferen, omdat ze ergens een pizza gescoord hebben.
Het dikste tuig komt op gratis rommel af, blijkt maar weer eens.
Wat een zeikerd, gratis vreten en dan ook nog klagenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:29 schreef Dastan het volgende:
Eten gekregen om acht uur. Bezorgertje moest nog helemaal terug omdat hij de cola vergeten was.Hij hijgend aan de deur: "Ja de cola komt er nog aan" en hij rende naar zijn fiets (
!).
En om half 9 waren ze er terwijl het zo rustig was? Lieg niet tegen je superieuren, jongeman.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Impracticable het volgende:
[..]
die bestelling waaren om kwart over 7...
ja, jij bent echt grappig, stoer hoor met mensen ruzie zoeken op internet ik denk zelf da tjij 12 ben..omgquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef wobbel het volgende:
[..]
newbie alert...ga eens naar Habbo of Jippi toe ofzo
Als ik me verveel haal ik wel eens foto's door die viewer. Rechtermuisknop url kopieren, daarin plakken en klaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
Doe je dat bij elke foto die gepost wordt?
ja.. ze waren fu*kin laat xD ik lig ook afgelegenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Biels het volgende:
[..]
En om half 9 waren ze er terwijl het zo rustig was? Lieg niet tegen je superieuren, jongeman.
Heb ik ook gedaan, gewoon via mijn browser.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef Impracticable het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |