Ik maak foto's van mijn iphone waarop mijn (bij sommige gebruikers al bekende) locatie mee terug te vinden is, maar ik screensnapr ze altijd om van de exif data af te komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef Aestivate het volgende:
Foto's tot nu toe gescand geen pikante data meer gevonden.
http://regex.info/exif.cgi
Ja, zelfde verhaal hier. Maar mij hoor je niet inderdaad niet klagen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:36 schreef elfzesendertig het volgende:
Hier ook het eten gratis gehadAlleen de tent (die normaal gesproken érg goed is) had het allemaal wat matig gemaakt. Minder warm, slechtere ingrediënten (goedkopere ham, cervelaat i.p.v. salami). Desalniettemin, goed te eten en ook snel bezorgd (half uurtje).
Half 9quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef RickoKun het volgende:
Mijn god, wat ziet dat vreten er
FUCKING GRUWELIJK SMERIG UIT.
Wat zijn dat voor pizzadingen man? Die diepvries pizza's zien er nog beter uit
Alle shoarma die ik hier voorbij zie komen ziet er zo droog uit als het maar kan
Toch ben ik enigszins jaloers omdat ik godverdekankeritis meer dan een half uur heb zitten f5-en, wist ik veel dat die kk site het ineens nog deed om kwart over 8
Nou en, het is gratis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef RickoKun het volgende:
Mijn god, wat ziet dat vreten er
FUCKING GRUWELIJK SMERIG UIT.
Wat zijn dat voor pizzadingen man? Die diepvries pizza's zien er nog beter uit
Alle shoarma die ik hier voorbij zie komen ziet er zo droog uit als het maar kan
Ben jij dat?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Impracticable het volgende:
Ik heb 2 bestellingen gedaan, 8 chinna stix en 2 cheesy breads bij Dominos ,, ik kreeg de laaste bestelling om half 9 binnen!!! Ze zeiden aan de deur dat het super rustig was Xd komt waarschijnlijk omdat alles plat ligt maar als je slim bent ging je gewoon pingen via opdrachtpromp dan lukte het perfect:) ik heb nog fotos gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |