al dat vette eten is helemaal niet goed voor je...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:59 schreef Maikuuul het volgende:
Ik was fitnessen dus kon niet bestellen
Site lag er om 19:00 al uit, dusja toen maar gaan trainen
quote:
En als je nog stoer wilt doen, kom het me dan maar op de Gamecube vertellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het gaat me aan het hart als van die lieve gezinsfoto's met enthousiaste mensen erop worden afgekraakt door zoiets kuts als FoK!.
En wat wil je ons nu precies vertellen, met die dooie blikjes Cola?quote:
Ik had de hotribs en helemaal geen fooi, gozer keek me nog net niet raar aanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:12 schreef brushaway het volgende:
Zo, sparerib express. Kleine jongen was helemaal blij met de 80 cent fooi (Ik had niks meer).
Was verdomd lekker!
Dat heb je nog steeds over??quote:
Jij had 5 minuten geleden beter geen account kunnen aanmaken, als je deze onzin alleen maar uitkraamt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:13 schreef helloguys het volgende:
there my fail friends.
kk lekker gegeten net jonguhhhh.
lekkere pizza henry-fail.
kick'n henry
en als toetje; een epic failure van djessey
kk awesome woussseeeeeeeee
echt vet gewoon
echt suer helemaal geweldig enso eennuuh egt leuk enneee gewoon vet enso. en weetje enso ik ben nieuw hier enso en beetje noob enso :$ egt sorry enso hey impractible jij ook hier egt leu kenso nouja doeeei hahahaha doeeei highihihihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |