De instelling is er, hehe. Maar ik zou gewoon gaan beginnen/proefles nemen, merk jijzelf en de instructeur vanzelf wel wat er gebeuren moet.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:13 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn broer en een vriend van me hadden het allebei rond de 18 rijlessen nodig, maar die hadden al een rijbewijs en ervaring op de weg.
Ik heb er wel heeeeeeel erg veel zin in.
Ik wil al minstens 15 jaar motorrijden, ben 1x bezig geweest aan mn theorie, maar toen werd ik ontslagen en niet verder gegaan.
Maar nu heb ik besloten en dat rijbewijs gaat er komen!
Examen was de laatste keer, maandag 2 uur lessen en dinsdag 2 uur en dan examenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:08 schreef Gauner het volgende:
[..]
Jaja, de weken zijn snel omgegaan. Hopelijk hebben we hem over een week op dit tijdstip binnen.
Zaterdag nog 2 uur avd les, twijfel of ik er dinsdag ofzo nog moet pakken. Afgelopen zaterdag ging het
in ieder geval erg lekker. Hoeveel doe jij er nog?
Ja je zit er zo weer in. Had ook niet meer gereden (2,5 weken) sinds avd. Maar je gaat erop zitten en het voelt vertrouwd. Ging echt lekker, zonde dat het zo niet op avd ging.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:51 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Examen was de laatste keer, maandag 2 uur lessen en dinsdag 2 uur en dan examen. Ook omdat ik denk ik binnen een half uur wel weer in me "oude" ritme zit en maar hele kleine dingetjes moet verbeteren, alhoewel dat meestal wel het meeste tijd kost.
Alleen zit ik helaas ook met me vrije uren ivm werk dat ik niet veel meer kan rijden.
Flink acceleren lukt me ondertussen welquote:Op woensdag 25 november 2009 23:02 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ja je zit er zo weer in. Had ook niet meer gereden (2,5 weken) sinds avd. Maar je gaat erop zitten en het voelt vertrouwd. Ging echt lekker, zonde dat het zo niet op avd ging.![]()
Ik probeer nu wel als het ook maar een beetje kan in te halen, was een van de kritieken die ik had. Had zaterdag zo´n moment en moet zeggen dat het wel even heel lekker was om even flink te accelereren.
´quote:Op woensdag 25 november 2009 23:50 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Flink acceleren lukt me ondertussen wel.. Ik moet altijd van Lelystad naar Harderwijk en dat is een 80 / 100 weg, 2x2 baans met stoplichten. En nu willen die wel eens (best vaak) op rood staan en de linkerbaan leeg zijn, dus dat is best leuk om te doen
.
Zelf moet ik alleen even rekening houden met, gaan waar je gaan kan (kruispunten) en doorrijden op een voorrangsweg, dus geen gas los laten bij kruispunten ed. Stomme is dat ik dat met de auto dus ook niet zou doen, maar met zo'n examen dan weer wel.
Dat is in ieder geval wel de bedoelingquote:Op donderdag 26 november 2009 00:30 schreef Robin__ het volgende:
T doet toch vreemde dingen met je, zo'n rijexamen. Heb/bouw vertrouwen op in je eigen kunnen.. das t enige wat helpt tegen dat getwijfel/stress. en dan als ie binnen is ben je voor altijd van het cbr af
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:30 schreef Robin__ het volgende:
T doet toch vreemde dingen met je, zo'n rijexamen. Heb/bouw vertrouwen op in je eigen kunnen.. das t enige wat helpt tegen dat getwijfel/stress. en dan als ie binnen is ben je voor altijd van het cbr af
Dat is echt motorrijden ja wat ik merkte, eerst langs de auto/vrachtauto kijken of het vrij is, en dan volgas erlangs, prachtig!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:53 schreef Gauner het volgende:
[..]
´
Ja bij stoplichten enzo is accelereren ook geen probleem. Bedoelde meer inhalen waar het kan, dat moet ik meer doen. Reed op 80km weg achter een auto die 65 reed, even lekker in de 3 het gas opendraaien en erlangs.
Ik denk wel dat je boven die 15 lessen uitkomt als je geen ervaring hebt in een auto. Ik ben ook vanaf de fiets overgestapt op de motor en dan duurt het allemaal toch wat langer.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:28 schreef GimmeGore het volgende:
Of moet ik er maar rekening meehouden dat ik uiteindelijk veel extra lessen moet nemen (rijschool die ik op het oog heb, biedt 15 lessen als pakket) omdat het gewoon te weinig lessen zijn om alles te kunnen leren? (Ik heb zelf op dit moment alleen een fiets, ook geen autorijbewijs, dus ook op de weg is alles nieuw voor mij)
Ik heb echt weinig vergelijkingsmateriaal wat het aantal lessen betreft.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:34 schreef Bigguy het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je boven die 15 lessen uitkomt als je geen ervaring hebt in een auto. Ik ben ook vanaf de fiets overgestapt op de motor en dan duurt het allemaal toch wat langer.
Autorij-les gaat nu wel weer makkelijker dus uiteindelijk maakt het erg weinig uit.
En als je het wel redt in een les of 15, massive respect
uhm, geld?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:34 schreef Gauner het volgende:
... of dat na 20 of 30 lessen is maakt niet uit.
Doe ik ook niet, ik ga er van uit dat ik meer lessen nodig heb, maar 15 lessen is wat er in een pakket zit.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:34 schreef Gauner het volgende:
Ik zou me niet teveel focussen op 15 lessen (wat ik sowieso erg weinig vind).
Je moet op examen gaan als jij en vooral je instructeur denkt dat je er klaar voor bent, of
dat na 20 of 30 lessen is maakt niet uit.
Ik zou liever een paar lessen meer betalen als een extra examenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:55 schreef Bigguy het volgende:
[..]
uhm, geld?
Maar je hebt verder inderdaad helemaal gelijk
Ik vind het best meevallen dat het zo'n goed bod is, ik kocht 3 jaar geleden als eerste motor een Yamaha FZR 600R (tegenhanger van de CBR) met 35.000 op de teller voor 2100 euro... Maar oke, de CBR is gewoon duur in aanschaf en levert ook weer meer op bij een verkoop, die dingen zijn populair.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dames en heren,ik heb jullie advies nodig. Een honda CBR 600F uit '95, met 60.000 op de teller, voor 2600, is dat veel? Ik hoor namelijk van verschillende mensen dat dat een mooi bod is, heb er ook al op testgereden en het is een mooi fietsje, zit erover te denken ze dinsdag te bellen namelijk.
Inderdaad.. denk dat het wel rond dat bedrag ligt. Goede banden en nieuwe ketting is wel een kleine 400 euro, dus dat is zeker van belang om te kunnen zeggen of het een nette prijs is.quote:Op zondag 29 november 2009 18:31 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik vind het best meevallen dat het zo'n goed bod is, ik kocht 3 jaar geleden als eerste motor een Yamaha FZR 600R (tegenhanger van de CBR) met 35.000 op de teller voor 2100 euro... Maar oke, de CBR is gewoon duur in aanschaf en levert ook weer meer op bij een verkoop, die dingen zijn populair.
Maar de prijs is moeilijk te bepalen naar aanleiding van een stuk tekst. Hoe staat het met de banden, remmen en remblokken, ketting, tandwielen...Heeft hij schade?
Als alles netjes in orde is en je kunt nog wat aan de prijs doen dan denk ik dat je een leuke motor hebt
Ben afgelopen zaterdag wezen kijken, kuip/frame en dergelijk zag er als nieuw uit, 2 hele kleine krasjes bij de tank, maar meer niet. Banden kwamen er nieuw op, incl beurt. Ook zit er een half jaar garantie bij, ik wil dinsdag nog even bellen om wat van de prijs af te handelen, vind het namelijk een heel fijne fiets, precies goed voor mij.quote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Inderdaad.. denk dat het wel rond dat bedrag ligt. Goede banden en nieuwe ketting is wel een kleine 400 euro, dus dat is zeker van belang om te kunnen zeggen of het een nette prijs is.
Oh hij staat bij een dealer, das meestal ook wat duurder als particulier. Gebruikssporen op een motor van 15 jaar oud houd je altijd ben ik bang, incl beurt, garantie en nieuwe banden klinkt opzich positief (neemt niet weg dat je zelf die ketting ff moet checkenquote:Op zondag 29 november 2009 18:40 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ben afgelopen zaterdag wezen kijken, kuip/frame en dergelijk zag er als nieuw uit, 2 hele kleine krasjes bij de tank, maar meer niet. Banden kwamen er nieuw op, incl beurt. Ook zit er een half jaar garantie bij, ik wil dinsdag nog even bellen om wat van de prijs af te handelen, vind het namelijk een heel fijne fiets, precies goed voor mij.
En vergeet niet dat die CBR bijna het dubbele heeft gelopen van die fzr die ik toen kocht en dat mijn aankoop ook alweer 3 jaar geleden was.quote:Op zondag 29 november 2009 18:36 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Inderdaad.. denk dat het wel rond dat bedrag ligt. Goede banden en nieuwe ketting is wel een kleine 400 euro, dus dat is zeker van belang om te kunnen zeggen of het een nette prijs is.
Een troost dan, het is inderdaad eindelijk droog op de weg maar wel behoorlijk fris!quote:Op maandag 30 november 2009 10:28 schreef TPS het volgende:
Bah, is het een keer een lekker dagje om een motortje te huren zit ik de hele dag op school!!!!!
Motor van mijn rijschool heeft handvatverwarming, is inderdaad wel lekker.quote:Op maandag 30 november 2009 15:46 schreef PeeJie_ het volgende:
Inderdaad, vanmorgen weer AVD les, maar de zogenaamde "winter" handschoenen van de rijschool ga ik niet overkopen iig.
Men, wat een koude klauwen, als ik me rijbewijs heb bestel ik meteen een handvatverwarmingssetje bij de motorshop
Lekker dan.. tis wel een beetje een afweging van dikte vs kou, heb beetje rond zitten kijken, veel mensen zweren bij dane handschoenen. Ook aangehad, ik geloof direct dat het lekker warm is, maar ik vond ze veel te dik.quote:Op maandag 30 november 2009 15:46 schreef PeeJie_ het volgende:
Inderdaad, vanmorgen weer AVD les, maar de zogenaamde "winter" handschoenen van de rijschool ga ik niet overkopen iig.
Men, wat een koude klauwen, als ik me rijbewijs heb bestel ik meteen een handvatverwarmingssetje bij de motorshop
Inderdaad, ik zag ook rijscholen met motoren met handvatverwarming, maar helaas. Deze nietquote:Op maandag 30 november 2009 15:57 schreef Gauner het volgende:
[..]
Motor van mijn rijschool heeft handvatverwarming, is inderdaad wel lekker.
Hoe ging het?
Als het goed is en ik heb me er een beetje goed in verdiept, kan je met handvatverwarming (gewoon) zomerhandschoenen dragen. Alleen zou ik toch een reserve setje winterhandschoenen aanschaffen / meenemen voor het geval dat je handvatverwarming er ineens mee stoptquote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Lekker dan.. tis wel een beetje een afweging van dikte vs kou, heb beetje rond zitten kijken, veel mensen zweren bij dane handschoenen. Ook aangehad, ik geloof direct dat het lekker warm is, maar ik vond ze veel te dik.
Heb nu dingen van revit, nog niet goed getest wat dat betreft, wel waterdicht in ieder geval. Handvatverwarming zie ik ook wel zitten, helemaal als dat het mogelijk maakt dunnere handschoenen te dragen. (juist als je dikke handschoenen aandoet (koud en nat) wil je nauwkeurig zijn met je gas en koppeling etc, en dat vind k lastiger met die dikkere handschoenen)
Gewoon een helmmuts die ook de bovenkant van me borst bedekt. Rij nu elke dag en nog geen één keer koud gehad.quote:Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef Meddo het volgende:
Doen jullie een sjaal ofzo om, om je hals tegen de wind e.d. te beschermen?
Heb je die zelf ook ? Ziet er wel lekker warm uit!quote:
Bij mij zit er nog een bivakmuts aan vast.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:10 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Heb je die zelf ook ? Ziet er wel lekker warm uit!
Ja dus lezenEn qua handschoenen?
Morgen is het zover..quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:10 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Heb je die zelf ook ? Ziet er wel lekker warm uit!
Ja dus lezenEn qua handschoenen?
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef PeeJie_ het volgende:
Geslaagd! Was een goede rit. Eerst op de rijschool wachtten op de andere kandidaat, maar die dacht dat het pas 7 uur was ipv 8 uur. Toen om kwart voor negen weggereden, knapte zijn koppelingskabel. Al met al, geen les gehad vandaag maar wel heerlijk gereden. :d
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef Gauner het volgende:
Ook geslaagd! Lekkere rit gehad, heerlijk gevoel dat ik klaar ben met lessen en nu kan gaan voor het echte werk: Ducati.![]()
Al met al een uitstekende dag voor ons motorrijdende Fok!ers!
Bij mij viel het wel mee.. ik heb over 2 weekjes mijn AVB-examen. En die is ook nog maar vorige week aangevraagd.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef Meddo het volgende:
[..]
![]()
mijn avb-examen wilde mijn instructeur gaan aanvragen, ben bang dat het wel februari wordt
Haha toevallig! gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:06 schreef Bigguy het volgende:
Ik had gister mijn eerste auto-rijexamen... en ik trof een motorrijdende examinator![]()
Dus de hele rit een beetje over motorfietsen- en rijden gepraat.
En nu mag ik ook koekblikken besturen!
Enige commentaar was dat ik niet moest vergeten dat een auto wat logger isdat schijn ik nog wel eens te vergeten
quote:
Nee.quote:Op maandag 30 november 2009 17:57 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als het goed is en ik heb me er een beetje goed in verdiept, kan je met handvatverwarming (gewoon) zomerhandschoenen dragen. Alleen zou ik toch een reserve setje winterhandschoenen aanschaffen / meenemen voor het geval dat je handvatverwarming er ineens mee stopt
Ik wil handvatverwarming kopen voor mijn Transalp, hoe zit het met montage? Ik heb eigenlijk twee linkerhanden.... Moet je veel kabels openhalen?quote:Op woensdag 2 december 2009 22:45 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb handvatverwarming, maar echt wel winterhandschoenen nodig hoor.
(Ik heb geen kappen bij de handvaten o.i.d.trouwens)
Je kunt wel in de herfst langer doorrijden met zomerhandschoenen.
Ik heb twee standen verwarming, laag en hoog.
Laag is lekker op herfstdagen, of koude zomerdagen, met je zomerhandschoentjes.
Hoog heb je nodig in de winter.
Maar dan zijn die handvaten verrekte heet, als je dunne zomerhandschoentjes aanhebt. ;-) terwijl de wind door de buitenkant van je handschoentjes snijdende vrieskou blaast. Zowel voor de hitte van je handvat als de kou van buiten zijn winterhandschoenen dan echt wel heel fijn hoor.
Zomerhandschoenen gebruik ik tot eind oktober, ruwweg.
Geen idee, zit er bij mijn motor standaard op.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik wil handvatverwarming kopen voor mijn Transalp, hoe zit het met montage? Ik heb eigenlijk twee linkerhanden.... Moet je veel kabels openhalen?
verwarming komt in bepaalde diameters (van je handvat/gashendel) even uitzoeken welke je moet hebben, meeste werk is denk ik het netjes wegstoppen van de kabels onder je tank.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:37 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Geen idee, zit er bij mijn motor standaard op.
Ik heb ook twee linkerhanden.
Is ook de lastigste. Maar je zult zien, straks gaat hij ineens 10x achter elkaar goed en dan heb je hem.quote:Op zondag 6 december 2009 17:04 schreef Meddo het volgende:
Gisteren weer les gehad![]()
Alles geleerd over het (bewust) tegensturen, wat bij de uitwijkoefening goed van pas komt. Dat was ook de enige oefening die ik nog niet gedaan had.
Hierna alle langzame oefeningen nog even gedaan waarbij alles, behalve de slalom, goed ging
Morgen 'al'? Of heb je hem woensdag meteen aangevraagd en zijn ze bij jullie een dag sneller? :-pquote:Op maandag 7 december 2009 00:06 schreef Gauner het volgende:
Nice! Ik kan hem morgen ophalen, alleen nog geen motor.
Heb hem woensdag na examen aangevraagd ja. Maar ik was te voorbarig, was vanmorgen op school en dacht ´ga ik het erna even halen´, sta ik net voor de gesloten deur. Is open van 9 tot half 1.quote:Op maandag 7 december 2009 08:01 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Morgen 'al'? Of heb je hem woensdag meteen aangevraagd en zijn ze bij jullie een dag sneller? :-p
Maar heb je hem versneld aangevraagd of gewoon normaal, is anders wel erg 'snel'quote:Op maandag 7 december 2009 13:54 schreef Gauner het volgende:
[..]
Heb hem woensdag na examen aangevraagd ja. Maar ik was te voorbarig, was vanmorgen op school en dacht ´ga ik het erna even halen´, sta ik net voor de gesloten deur. Is open van 9 tot half 1.![]()
Nu morgenvroeg maar even langsgaan.
Nee niet versneld, vind ik geldverspilling.quote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Maar heb je hem versneld aangevraagd of gewoon normaal, is anders wel erg 'snel'
Yup, gepland deze hele maand, anderhalf uur in de avond, 1x per week. Kou valt best mee, zijn aanstellers die dat roepenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
ah, weer eens even meelezen met de lessers
allemaal winterlesbikkels
Kan goed, een vriend van een medelester had altijd met mooi weer gelest, die durfde met regen en in de herfst/winter nauwelijks te rijdenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:51 schreef PeeJie_ het volgende:
volgens mijn instructeur rijden de lessers die ook in de winter hebben gelest, zelf ook sneller in de winter door. Maar hebben jullie lesmotoren ook nog enige bescherming of helemaal naked verder?
ER-5 is idd lekkere lesmotor. Zagen toevallig bij het ABV de opvolger (ER-6) staan. Was ook best een mooi dingquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
hier iig eentje die dat bevestigtik rijd in principe het jaar door, al hebben we voor de extreme kou en regen nu wel een autootje erbij gekocht.
Mijn rijschool had ER-5jes (helemaal naakt) en Diversions (halfgekuipt).ABV op ER-5 gedaan en de rest op de Div, toch lekker met zo'n kuip!
Netjes, zelfde motor als ik op gelest heb. Inclusief beugelsquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:55 schreef Meddo het volgende:
[..]
Kan goed, een vriend van een medelester had altijd met mooi weer gelest, die durfde met regen en in de herfst/winter nauwelijks te rijden![]()
Mijn motor is helemaal naakt maar met beugels
[ afbeelding ]
werkplaatshandboek is je beste vriend voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hoe de fuck krijg je de achterzijkap van een honda cbr 600f eraf?die schroef onder voor lukt me wel, maar halverwege zit nog een plug, die zit moervast ofzo?
Weet niet of je hier wat aan hebt: http://www.gofastvideo.com/video/377/Honda-CBR-600-F2-Shop-Manual (iets van 50mb)quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hoe de fuck krijg je de achterzijkap van een honda cbr 600f eraf?die schroef onder voor lukt me wel, maar halverwege zit nog een plug, die zit moervast ofzo?
Ah!, dank u wel!, eerste keer was ik te voorzichtig, maar je kunt die dingen er zo afklikken dus. Kwam daaronder nog wel een ehbo setje tegenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:35 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Weet niet of je hier wat aan hebt: http://www.gofastvideo.com/video/377/Honda-CBR-600-F2-Shop-Manual (iets van 50mb)
Pagina 8 volgens mij
Zolang het niet ijzelt is he goed!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef PeeJie_ het volgende:
Vandaag maar even gebeld met het gemeentehuis (tsja, als je toch niet kan wachten) en ja hoor! Hij lag er. Dus de eerste km's voor mij zitten erop! Volgende week vriezen
, van mij mag het wel weer zomer worden
Bikkelquote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef GimmeGore het volgende:
na de kerstvakantie ga ik beginnen met lessen!!!
De keer voor het examen gaat zoiets foutloos, althans, dat ondervond ik. gewoon rechtuit kijken waar je heen wil en niet vergeten te sturen!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:45 schreef Miriampje het volgende:
Vandaag mijn laatste les gehad voor het AVB-examen. Ging eigenlijk allemaal wel goed. Blijf het lastig vinden om goed tussen de poortjes te remmen/ gas los te laten en niet naar alle pionnetjes te kijken.
Heb er wel vertrouwen in... heb de motor inmiddels goed onder controle. En ben de AVB-lessen ook echt beu.
dat is juist het mooist!, kun je gelijk laten zien dat je alles snapt/voorzichtig aan doen in bochtjes, en doorrijden als het kan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:38 schreef Wisheh het volgende:
Dat is ook lekker hoor, ik moet dinsdag AVD examen doen. Enigste dag met voorspelling van sneeuw voor volgende week
Maar ik heb een hekel aan kouquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat is juist het mooist!, kun je gelijk laten zien dat je alles snapt/voorzichtig aan doen in bochtjes, en doorrijden als het kan.
Klote! Wanneer heb je nog les en examen? Mijn vingers waren na ongeveer 1,5 uur ook (te) koud, met de "zogenaamde" winterhandschoenen van de rijschool. Vooral snelweg en wegen van 100km/u en harder zorgden voor een versnelde verkoeling van je vingers zeg maarquote:Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef NutKees het volgende:
OMFG! Ik heb net een stuk ijs van een vrachtwagen tegen m'n knie gekregen (snelweg, einde van de les). Heb eigenlijk nog 3 uur les en dan examen, maar mijn knie is zo dik als een bowlingbal. Hoe groot zijn de kansen verdomme! Overigens, onze vingers waren na een uur zo gevoelloos dat we moesten stoppen om op te warmen.
Probeer gewoon ver naar voren tekijken. Bomen verderop ofzo dan zul je merken dat het veel makkelijker gaatquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:45 schreef Miriampje het volgende:
Vandaag mijn laatste les gehad voor het AVB-examen. Ging eigenlijk allemaal wel goed. Blijf het lastig vinden om goed tussen de poortjes te remmen/ gas los te laten en niet naar alle pionnetjes te kijken.
Heb er wel vertrouwen in... heb de motor inmiddels goed onder controle. En ben de AVB-lessen ook echt beu.
Succesquote:Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef Wisheh het volgende:
Morgen is het zover. Word kou lijden tijdens me AVD examen
Succes! Zorg wel dat voordat je opgaat je nog wel even opgewarmd bent. Rijd wel zo lekker. Wij gingen ook om half tien al naar het CBR en om tien voor tien hoefden we daar pas te zijn, maar dan begon je weer lekker fris aan je rit!quote:Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef Wisheh het volgende:
Morgen is het zover. Word kou lijden tijdens me AVD examen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |