Een troost dan, het is inderdaad eindelijk droog op de weg maar wel behoorlijk fris!quote:Op maandag 30 november 2009 10:28 schreef TPS het volgende:
Bah, is het een keer een lekker dagje om een motortje te huren zit ik de hele dag op school!!!!!
Motor van mijn rijschool heeft handvatverwarming, is inderdaad wel lekker.quote:Op maandag 30 november 2009 15:46 schreef PeeJie_ het volgende:
Inderdaad, vanmorgen weer AVD les, maar de zogenaamde "winter" handschoenen van de rijschool ga ik niet overkopen iig.
Men, wat een koude klauwen, als ik me rijbewijs heb bestel ik meteen een handvatverwarmingssetje bij de motorshop
Lekker dan.. tis wel een beetje een afweging van dikte vs kou, heb beetje rond zitten kijken, veel mensen zweren bij dane handschoenen. Ook aangehad, ik geloof direct dat het lekker warm is, maar ik vond ze veel te dik.quote:Op maandag 30 november 2009 15:46 schreef PeeJie_ het volgende:
Inderdaad, vanmorgen weer AVD les, maar de zogenaamde "winter" handschoenen van de rijschool ga ik niet overkopen iig.
Men, wat een koude klauwen, als ik me rijbewijs heb bestel ik meteen een handvatverwarmingssetje bij de motorshop
Inderdaad, ik zag ook rijscholen met motoren met handvatverwarming, maar helaas. Deze nietquote:Op maandag 30 november 2009 15:57 schreef Gauner het volgende:
[..]
Motor van mijn rijschool heeft handvatverwarming, is inderdaad wel lekker.
Hoe ging het?
Als het goed is en ik heb me er een beetje goed in verdiept, kan je met handvatverwarming (gewoon) zomerhandschoenen dragen. Alleen zou ik toch een reserve setje winterhandschoenen aanschaffen / meenemen voor het geval dat je handvatverwarming er ineens mee stoptquote:Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Lekker dan.. tis wel een beetje een afweging van dikte vs kou, heb beetje rond zitten kijken, veel mensen zweren bij dane handschoenen. Ook aangehad, ik geloof direct dat het lekker warm is, maar ik vond ze veel te dik.
Heb nu dingen van revit, nog niet goed getest wat dat betreft, wel waterdicht in ieder geval. Handvatverwarming zie ik ook wel zitten, helemaal als dat het mogelijk maakt dunnere handschoenen te dragen. (juist als je dikke handschoenen aandoet (koud en nat) wil je nauwkeurig zijn met je gas en koppeling etc, en dat vind k lastiger met die dikkere handschoenen)
Gewoon een helmmuts die ook de bovenkant van me borst bedekt. Rij nu elke dag en nog geen één keer koud gehad.quote:Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef Meddo het volgende:
Doen jullie een sjaal ofzo om, om je hals tegen de wind e.d. te beschermen?
Heb je die zelf ook ? Ziet er wel lekker warm uit!quote:
Bij mij zit er nog een bivakmuts aan vast.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:10 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Heb je die zelf ook ? Ziet er wel lekker warm uit!
Ja dus lezenEn qua handschoenen?
Morgen is het zover..quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:10 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Heb je die zelf ook ? Ziet er wel lekker warm uit!
Ja dus lezenEn qua handschoenen?
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef PeeJie_ het volgende:
Geslaagd! Was een goede rit. Eerst op de rijschool wachtten op de andere kandidaat, maar die dacht dat het pas 7 uur was ipv 8 uur. Toen om kwart voor negen weggereden, knapte zijn koppelingskabel. Al met al, geen les gehad vandaag maar wel heerlijk gereden. :d
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef Gauner het volgende:
Ook geslaagd! Lekkere rit gehad, heerlijk gevoel dat ik klaar ben met lessen en nu kan gaan voor het echte werk: Ducati.![]()
Al met al een uitstekende dag voor ons motorrijdende Fok!ers!
Bij mij viel het wel mee.. ik heb over 2 weekjes mijn AVB-examen. En die is ook nog maar vorige week aangevraagd.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef Meddo het volgende:
[..]
![]()
mijn avb-examen wilde mijn instructeur gaan aanvragen, ben bang dat het wel februari wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |