abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75141604
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:28 schreef TPS het volgende:
Bah, is het een keer een lekker dagje om een motortje te huren zit ik de hele dag op school !!!!!
Een troost dan, het is inderdaad eindelijk droog op de weg maar wel behoorlijk fris!
pi_75145633
Inderdaad, vanmorgen weer AVD les, maar de zogenaamde "winter" handschoenen van de rijschool ga ik niet overkopen iig .

Men, wat een koude klauwen, als ik me rijbewijs heb bestel ik meteen een handvatverwarmingssetje bij de motorshop
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_75146032
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:46 schreef PeeJie_ het volgende:
Inderdaad, vanmorgen weer AVD les, maar de zogenaamde "winter" handschoenen van de rijschool ga ik niet overkopen iig .

Men, wat een koude klauwen, als ik me rijbewijs heb bestel ik meteen een handvatverwarmingssetje bij de motorshop
Motor van mijn rijschool heeft handvatverwarming, is inderdaad wel lekker.
Hoe ging het?
pi_75146595
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:46 schreef PeeJie_ het volgende:

Lekker dan.. tis wel een beetje een afweging van dikte vs kou, heb beetje rond zitten kijken, veel mensen zweren bij dane handschoenen. Ook aangehad, ik geloof direct dat het lekker warm is, maar ik vond ze veel te dik.

Heb nu dingen van revit, nog niet goed getest wat dat betreft, wel waterdicht in ieder geval. Handvatverwarming zie ik ook wel zitten, helemaal als dat het mogelijk maakt dunnere handschoenen te dragen. (juist als je dikke handschoenen aandoet (koud en nat) wil je nauwkeurig zijn met je gas en koppeling etc, en dat vind k lastiger met die dikkere handschoenen )
pi_75151243
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:57 schreef Gauner het volgende:

[..]

Motor van mijn rijschool heeft handvatverwarming, is inderdaad wel lekker.
Hoe ging het?
Inderdaad, ik zag ook rijscholen met motoren met handvatverwarming, maar helaas. Deze niet . Ging wel redelijk goed, eerst weer ff wennen, maar instructeur zegt dat ik woensdag gewoon "ff" moet slagen. I hope so..
pi_75151283
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:11 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Lekker dan.. tis wel een beetje een afweging van dikte vs kou, heb beetje rond zitten kijken, veel mensen zweren bij dane handschoenen. Ook aangehad, ik geloof direct dat het lekker warm is, maar ik vond ze veel te dik.

Heb nu dingen van revit, nog niet goed getest wat dat betreft, wel waterdicht in ieder geval. Handvatverwarming zie ik ook wel zitten, helemaal als dat het mogelijk maakt dunnere handschoenen te dragen. (juist als je dikke handschoenen aandoet (koud en nat) wil je nauwkeurig zijn met je gas en koppeling etc, en dat vind k lastiger met die dikkere handschoenen )
Als het goed is en ik heb me er een beetje goed in verdiept, kan je met handvatverwarming (gewoon) zomerhandschoenen dragen. Alleen zou ik toch een reserve setje winterhandschoenen aanschaffen / meenemen voor het geval dat je handvatverwarming er ineens mee stopt
pi_75151961
Zo net terug van me AVD les. Heb gelijk door dat ik een mooi weer rijder ben Godver wat is het koud, ik liep nog een half na te bibberen Wel warme handen met handvat verwarming
pi_75152328
Doen jullie een sjaal ofzo om, om je hals tegen de wind e.d. te beschermen?
You dream it, I live it.
pi_75152557
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:25 schreef Meddo het volgende:
Doen jullie een sjaal ofzo om, om je hals tegen de wind e.d. te beschermen?
Gewoon een helmmuts die ook de bovenkant van me borst bedekt. Rij nu elke dag en nog geen één keer koud gehad.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_75163925
Met lessen vandaag wel gewoon een sjaal omgedaan en dan onder mijn jas gedaan. Anders heb je straks een wapperende sjaal . Maar zo'n helmmuts lijkt me ook wel lekker eigenlijk, maar sjaal werkt ook prima hoor. Gewoon zorgen dat er geen rijwind onder je helm door kan gaan dat scheelt al een stuk. Alleen je vizier beslaat wat sneller.
pi_75174021
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_75187853
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 10:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Link
Heb je die zelf ook ? Ziet er wel lekker warm uit!

Ja dus lezen En qua handschoenen?
pi_75188869
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:10 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Bij mij zit er nog een bivakmuts aan vast.

Heb winterhandschoenen van rev it gekocht. Zitten goed en houden me redelijk op temp.
pi_75190093
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:10 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Morgen is het zover..
pi_75201606
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:15 schreef Gauner het volgende:

[..]

Morgen is het zover..
Succes straks
pi_75203338
quote:
Op woensdag 2 december 2009 07:19 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Succes straks
Ben er nu vandoor, zet hem op!
  woensdag 2 december 2009 @ 10:04:04 #242
166906 TPS
ouwe gniffelaar
pi_75203762
Ahhh. Gister ff motor gehuurd. Kawasaki ER-5je 25kw .. Wat een lol heb ik gehad! Geweldig
pi_75205167
Geslaagd! Was een goede rit. Eerst op de rijschool wachtten op de andere kandidaat, maar die dacht dat het pas 7 uur was ipv 8 uur. Toen om kwart voor negen weggereden, knapte zijn koppelingskabel. Al met al, geen les gehad vandaag maar wel heerlijk gereden. :d
pi_75205489
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef PeeJie_ het volgende:
Geslaagd! Was een goede rit. Eerst op de rijschool wachtten op de andere kandidaat, maar die dacht dat het pas 7 uur was ipv 8 uur. Toen om kwart voor negen weggereden, knapte zijn koppelingskabel. Al met al, geen les gehad vandaag maar wel heerlijk gereden. :d
You dream it, I live it.
pi_75207670
Ook geslaagd! Lekkere rit gehad, heerlijk gevoel dat ik klaar ben met lessen en nu kan gaan voor het echte werk: Ducati.

Al met al een uitstekende dag voor ons motorrijdende Fok!ers!
pi_75208403
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef Gauner het volgende:
Ook geslaagd! Lekkere rit gehad, heerlijk gevoel dat ik klaar ben met lessen en nu kan gaan voor het echte werk: Ducati.

Al met al een uitstekende dag voor ons motorrijdende Fok!ers!

mijn avb-examen wilde mijn instructeur gaan aanvragen, ben bang dat het wel februari wordt
You dream it, I live it.
pi_75210004
Gefeliciteerd

het lijkt me handiger dat je instructeur je examen aanvraagt meddo
pi_75214545
Congrats _
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  woensdag 2 december 2009 @ 19:22:37 #249
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_75222278
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:34 schreef Meddo het volgende:

[..]

mijn avb-examen wilde mijn instructeur gaan aanvragen, ben bang dat het wel februari wordt
Bij mij viel het wel mee.. ik heb over 2 weekjes mijn AVB-examen. En die is ook nog maar vorige week aangevraagd.

Iedereen trouwens gefeliciteerd met het behalen van examens!!
pi_75223325
Wow, productief dagje, gefeliciteerd geslaagden !
Fingerspitzgefühl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')