Netjes, zelfde motor als ik op gelest heb. Inclusief beugelsquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:55 schreef Meddo het volgende:
[..]
Kan goed, een vriend van een medelester had altijd met mooi weer gelest, die durfde met regen en in de herfst/winter nauwelijks te rijden![]()
Mijn motor is helemaal naakt maar met beugels
[ afbeelding ]
werkplaatshandboek is je beste vriend voor dat soort dingen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hoe de fuck krijg je de achterzijkap van een honda cbr 600f eraf?die schroef onder voor lukt me wel, maar halverwege zit nog een plug, die zit moervast ofzo?
Weet niet of je hier wat aan hebt: http://www.gofastvideo.com/video/377/Honda-CBR-600-F2-Shop-Manual (iets van 50mb)quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:45 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hoe de fuck krijg je de achterzijkap van een honda cbr 600f eraf?die schroef onder voor lukt me wel, maar halverwege zit nog een plug, die zit moervast ofzo?
Ah!, dank u wel!, eerste keer was ik te voorzichtig, maar je kunt die dingen er zo afklikken dus. Kwam daaronder nog wel een ehbo setje tegenquote:Op dinsdag 8 december 2009 23:35 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Weet niet of je hier wat aan hebt: http://www.gofastvideo.com/video/377/Honda-CBR-600-F2-Shop-Manual (iets van 50mb)
Pagina 8 volgens mij
Zolang het niet ijzelt is he goed!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef PeeJie_ het volgende:
Vandaag maar even gebeld met het gemeentehuis (tsja, als je toch niet kan wachten) en ja hoor! Hij lag er. Dus de eerste km's voor mij zitten erop! Volgende week vriezen
, van mij mag het wel weer zomer worden
Bikkelquote:Op woensdag 9 december 2009 22:41 schreef GimmeGore het volgende:
na de kerstvakantie ga ik beginnen met lessen!!!
De keer voor het examen gaat zoiets foutloos, althans, dat ondervond ik. gewoon rechtuit kijken waar je heen wil en niet vergeten te sturen!quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:45 schreef Miriampje het volgende:
Vandaag mijn laatste les gehad voor het AVB-examen. Ging eigenlijk allemaal wel goed. Blijf het lastig vinden om goed tussen de poortjes te remmen/ gas los te laten en niet naar alle pionnetjes te kijken.
Heb er wel vertrouwen in... heb de motor inmiddels goed onder controle. En ben de AVB-lessen ook echt beu.
dat is juist het mooist!, kun je gelijk laten zien dat je alles snapt/voorzichtig aan doen in bochtjes, en doorrijden als het kan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:38 schreef Wisheh het volgende:
Dat is ook lekker hoor, ik moet dinsdag AVD examen doen. Enigste dag met voorspelling van sneeuw voor volgende week
Maar ik heb een hekel aan kouquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat is juist het mooist!, kun je gelijk laten zien dat je alles snapt/voorzichtig aan doen in bochtjes, en doorrijden als het kan.
Klote! Wanneer heb je nog les en examen? Mijn vingers waren na ongeveer 1,5 uur ook (te) koud, met de "zogenaamde" winterhandschoenen van de rijschool. Vooral snelweg en wegen van 100km/u en harder zorgden voor een versnelde verkoeling van je vingers zeg maarquote:Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef NutKees het volgende:
OMFG! Ik heb net een stuk ijs van een vrachtwagen tegen m'n knie gekregen (snelweg, einde van de les). Heb eigenlijk nog 3 uur les en dan examen, maar mijn knie is zo dik als een bowlingbal. Hoe groot zijn de kansen verdomme! Overigens, onze vingers waren na een uur zo gevoelloos dat we moesten stoppen om op te warmen.
Probeer gewoon ver naar voren tekijken. Bomen verderop ofzo dan zul je merken dat het veel makkelijker gaatquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:45 schreef Miriampje het volgende:
Vandaag mijn laatste les gehad voor het AVB-examen. Ging eigenlijk allemaal wel goed. Blijf het lastig vinden om goed tussen de poortjes te remmen/ gas los te laten en niet naar alle pionnetjes te kijken.
Heb er wel vertrouwen in... heb de motor inmiddels goed onder controle. En ben de AVB-lessen ook echt beu.
Succesquote:Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef Wisheh het volgende:
Morgen is het zover. Word kou lijden tijdens me AVD examen
Succes! Zorg wel dat voordat je opgaat je nog wel even opgewarmd bent. Rijd wel zo lekker. Wij gingen ook om half tien al naar het CBR en om tien voor tien hoefden we daar pas te zijn, maar dan begon je weer lekker fris aan je rit!quote:Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef Wisheh het volgende:
Morgen is het zover. Word kou lijden tijdens me AVD examen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |