Hoofdpersonenquote:A mysterious global event causes everyone to black out simultaneously for two minutes and seventeen seconds, and each person sees a glimpse of their lives six months from now. When they wake up, everyone is left wondering if what they saw will actually happen.
Los Angeles FBI Agent Mark Benford (Joseph Fiennes) is desperate to uncover why this happened and who or what is behind it. And he's not the only one. Before long, everyone starts asking, "What did you see?" As Mark and his team struggle to figure out what caused this bizarre event, they begin to piece together the future by creating a huge database of people's flash forwards from all over the world - The Mosaic Collective. No one knows what these flash forwards mean or exactly what the future really holds. But it is clear that across the globe people who've never met will somehow be intimately connected and will have an impact on each other's lives in the next six months. Some will fear what's coming, others excited; but not a single person will be unaffected.
Jezus inderdaad zeg! Wat heb ik me lopen ergeren bij de laatste ep aan de 'acteerprestaties' van die gast.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Die hoofdpersoon heeft hetzelfde probleem als Nicolas Cage met dat moeilijke kijken
quote:Janis Hawk. De chick in het team. Weet niet wat ze met haar FF moet, aangezien ze zichzelf zwanger ziet, ookal is ze vrijgezel in het huidige leven.
Peyton Listquote:
Die scène was zo slecht ja, ze zaten een minuut met geschokte hoofden naar elkaar te kijken.quote:
Alsjeblieft inderdaad zeg! En even een stuk betere regisseurs inhuren. Het was weer treurig slecht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:23 schreef Bragi het volgende:
Kunnen die Lost-schrijvers, die dadelijk toch werkloos zijn, niet aan de bak voor FlashForward?
Ga hem zo kijken, al verwacht ik niet veel na de reacties hier.quote:Janis Hawk. De chick in het team. Weet niet wat ze met haar FF moet, aangezien ze zichzelf zwanger ziet, ookal is ze vrijgezel en pot in het huidige leven.
ze doet me denken aan Brooke uit de Bold and the Beautiful (iig van tig jaar geleden, toen ik daar naar keek)quote:
maar jericho was nog wel goed te kijken... Deze meest recente ep heb ik de helf van de dialogen ge fastforward omdat ik het gewoon te saai vond.quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef rthls het volgende:
tvp
Acteer prestaties zijn slecht en de verhalen rond de personages kunnen me nog steeds niet boeien, maar het verhaal blijft interessant, dus blijf het toch volgen.
Jericho was aan het begin ook niet erg goed vond ik, maar werd ook beter. Hopen dat het voor FF hetzelfde is
quote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
Deze meest recente ep heb ik de helf van de dialogen ge fastforward omdat ik het gewoon te saai vond.
Dat vond ik ook echt een teleurstelling... Twee keer dezelfde cliffhangerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef Ereinion het volgende:
[..]Erg saaie aflevering, nauwelijks enige plotontwikkeling. De cliffhanger was dit keer zelfs alleen maar een herformulering van een eerdere cliffhanger.
NCIS en Castle zijn tof.quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:15 schreef FoXje het volgende:
Het was best een duffe ep, maar de 2e helft ging beter. Als jullie het allemaal zo slecht vinden, waarom kijk je dan. Ga dan CSI of NCSI of Castle of van die baggerkijken.
Precies! En in Castle wordt ook beduidend beter geacteerd. NCIS ken ik niet. Ik kijk ook wel het eerste seizoen af, maar als het ook zo'n eindeloos verhaal wordt als lost (dat bijvoorbeeld eind seizoen 1 nog steeds niet duidelijk is welk experiment ze hebben gedaan ofzo) dan kap ik er mee. Zo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:25 schreef Aestivate het volgende:
[..]
NCIS en Castle zijn tof.Beter een goed uitgewerkt standaard concept dan deze Lost-achtige mysterie-op-mysterie stapelende bagger zonder er verder op in te gaan. Maar ik vond de laatste aflevering helemaal niet zo slecht, en ik kijk zeker seizoen 1 af. Alhoewel ik niet verwacht dat ze aan het eind van het seizoen al 1 of meer oplossingen hebben tegenover de 30 vragen.
Echt niet! Castle is zo'n 13 in een dozijn 'cop die smart ass remarks maakt' show.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Precies! En in Castle wordt ook beduidend beter geacteerd. NCIS ken ik niet. Ik kijk ook wel het eerste seizoen af, maar als het ook zo'n eindeloos verhaal wordt als lost (dat bijvoorbeeld eind seizoen 1 nog steeds niet duidelijk is welk experiment ze hebben gedaan ofzo) dan kap ik er mee. Zo.
Ik ken geen één andere. Mijn gemis denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:42 schreef FoXje het volgende:
[..]
Echt niet! Castle is zo'n 13 in een dozijn 'cop die smart ass remarks maakt' show.
En dan nog is het beter dan Flashforward.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:42 schreef FoXje het volgende:
[..]
Echt niet! Castle is zo'n 13 in een dozijn 'cop die smart ass remarks maakt' show.
Het is ook zeker geen moeilijke serie met een lastig plot o.i.d., maar voor wat het is zit het goed in elkaar en is het gewoon leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:42 schreef FoXje het volgende:
[..]
Daar hadden ze inderdaad wel even iets leuks van kunnen maken. Net zoals bij How I met your mother altijd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:42 schreef Bragi het volgende:
Beetje karig dat www.alreadyghosts.com verwijst naar de ABC-site van FlashForward en dat het niet een 'tie-in'-dingetje is.
Maar goed, ik kijk snel verder.
Ja, dat laatste ben ik ook een beetje bang voor. Daarom dacht ik dus ook dat ie boven op Cecilia zou landen of zoiets.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:24 schreef Bragi het volgende:
Goede episode.
En eindelijk geen sentimenteel liedje met vocalen.(Maar een instrumentaaltje met voice-over.)
En ik was even heel bang dat agent Al niet ging springen, maar dat deed hij (hoe lullig dat ook mag klinken voor z'n personage) gelukkig wel. Wat egeltje1985 zegt, nu hij dood is en FF's dus niet per se hoeven uit te komen, wordt het gelijk een stuk interessanter. Al vrees ik ook wel een beetje dat de makers er uiteindelijk via een lulverhaal voor zorgen dat alle FF's uitkomen, dus ook die van Al.
Haha, ja. En dan zou het wel erg op een comedy gaan lijken ook.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:34 schreef Bragi het volgende:
Hmm, ik had daar helemaal niet aan gedacht tijdens die scène.Misschien ook omdat het wel héél slecht schrijfwerk zou zijn als ze Al op die Cecilia zouden laten vallen.
![]()
Behalve een paar mensen die er kennelijk immuun voor warenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Een experiment waarbij je nogiets en nogiet doet en daardoor iedereen op de hele wereld 2 minuten en 17 seconden een blackout krijgen, en daardoor in hun auto ergens tegenaan crashen, vliegtuigen neerstorten en tegen gebouwen aan vliegen, etc, misschien?
Wij kijken het altijd tijdens het etenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is ook zeker geen moeilijke serie met een lastig plot o.i.d., maar voor wat het is zit het goed in elkaar en is het gewoon leuk om te kijken.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste ben ik ook een beetje bang voor. Daarom dacht ik dus ook dat ie boven op Cecilia zou landen of zoiets.Beetje bruut wel. Maar 'm weer op laten staan uit de dood lijkt me toch erg lastig... Ok, in een sf-serie kan natuurlijk alles, maar toch.
Ja, maar is dat 'in de toekomst kijken' niet al een onderdeel van de flashforward. Maw: die flashforward is een mogelijke toekomst waarin je een flashforward hebt gehad. Anders slaat dat hele gedoe met dat bord met al die hints erop nergens op. Hij kan die hints namelijk alleen verzamelen als hij een flashforward heeft gehad.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:44 schreef Caspian het volgende:
Logisch gezien veranderd alleen al de daad van in de toekomst kijken, die toekomst, doordat je je door die kennis anders gaat gedragen. Daarom kwam die niet als een verrassing. Sterker nog, ik was juist verbaast dat alles zo netjes richting de voorspelde toekomst ging.
Echt de slechtste metafoor ooit.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:33 schreef Ereinion het volgende:
it's like a book club, but with bullets![]()
Nee ik denk dat de toekomst wel degelijk te veranderen is. Vele van de FF zullen denk ik iets van een self fulfilling prophecy zijn. Omdat mensen geloven dat het gaat gebeuren, laten ze het gebeuren. Dat hele bord met hints kan volhangen met rotzooi maar omdat Mark denkt dat zijn bord de hele FF gaat oplossen blijft hij erin geloven. De tips die er tot nu toe uit zijn gekomen hebben nog maar weinig geholpen. Die SS-er met zijn 137 sekunden en zijn kraaien, de BlueHandgroep, D. Gibbons ze hebben eigenlijk nog helemaal niks opgeleverd. Andere FF zullen dan niet uitkomen omdat mensen ervoor kiezen om hun leven niet te laten lijden door hun FF.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ja, maar is dat 'in de toekomst kijken' niet al een onderdeel van de flashforward. Maw: die flashforward is een mogelijke toekomst waarin je een flashforward hebt gehad. Anders slaat dat hele gedoe met dat bord met al die hints erop nergens op. Hij kan die hints namelijk alleen verzamelen als hij een flashforward heeft gehad.
True, daar heb je inderdaad gelijk in. Misschien heeft het te maken met de mate van details die bekent zijn in de flashforward. Iets simpels als 'ik leef nog' kan je tegenwerken door zelfmoord te plegen. Als je jezelf in een ander land ziet, kan je natuurlijk ervoor kiezen nooit naar dat land te gaan, etc. Andere flashforwards zijn veel vager.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ja, maar is dat 'in de toekomst kijken' niet al een onderdeel van de flashforward. Maw: die flashforward is een mogelijke toekomst waarin je een flashforward hebt gehad. Anders slaat dat hele gedoe met dat bord met al die hints erop nergens op. Hij kan die hints namelijk alleen verzamelen als hij een flashforward heeft gehad.
Zulk soort dingen zijn er constant door de serie, vind ik echt heel vervelend. Ook constant weer die flashforwards, alsof je je die niet meer herinnert na 100 keer hetzelfde stukje gezien te hebben.quote:Op zondag 8 november 2009 00:50 schreef n0ir het volgende:
Ik vind het suf dat ze elke keer die open deuren intrappen, zoals op het moment dat die Reynoud binnen komt ze nog even zeggen: "BLUE HANDS!" alsof de kijker te dom is om dat zelf gewoon te zien. Net als toen ze voor die enorme klok geprojecteerd op de muur stonden en alsnog een van de drie aan de anderen ging uitleggen wat die klok nou ook-al-weer was.
Tijd om het boek erbij te pakkenquote:Op zondag 8 november 2009 15:05 schreef Caspian het volgende:
[..]
True, daar heb je inderdaad gelijk in. Misschien heeft het te maken met de mate van details die bekent zijn in de flashforward. Iets simpels als 'ik leef nog' kan je tegenwerken door zelfmoord te plegen. Als je jezelf in een ander land ziet, kan je natuurlijk ervoor kiezen nooit naar dat land te gaan, etc. Andere flashforwards zijn veel vager.
Het is lastige materie, en paradoxes liggen op de loer.
Wat? Is de nieuwe er nu al dan? Ik kan hem niet vinden.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:40 schreef Mirel het volgende:
Leuke ep, alleen het zou sterker geweest zijn als er meer aandacht was besteed Gough (de springer) in de eerdere eps.
Inderdaad, en weer een briljante cliffhangerquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:59 schreef Rainesz het volgende:
Beetje rare aflevering!
Maar goed Jericho zit achter een hoop dingen gok ik dan.
Aflevering was te voorspelbaar in mijn ogen.
gaat erom om oct 6 had iedereen de black outquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:43 schreef Sins het volgende:
De dag van de flashforward is april 29th..?
haha geweldig dat mensen zo scherp zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:30 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
6 oktober, de dag van de flashforward, wtf?
Fijne aflevering eindelijk wat aktie door de hele aflevering door en het verhaal ontwikkeld zich wat sneller.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:59 schreef Rainesz het volgende:
Beetje rare aflevering!
Maar goed Jericho zit achter een hoop dingen gok ik dan.
Aflevering was te voorspelbaar in mijn ogen.
'I saw my partner & I entering a secure Federal building. We were armed and for some reason we were wearing plastic masks.' Det. John Chu S.O., Los Angelesquote:Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef Bragi het volgende:
http://abc.go.com/shows/f(...)LF_JoinMosaic_mosaic
Ook niet gek aangezien ze 3x letterlijk Jericho zeidenquote:Op zondag 15 november 2009 15:14 schreef Mirel het volgende:
Ik moest aan Jericho denken. Die groepering kwam dan niet naar boven, en ik heb nu zie ik ook al vergeten dat ze blackrave heetten
Volgende week is er ook nog een nieuwe. Daarna is het winterstop en het begint dan waarschijnlijk ergens in januari weer.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:28 schreef BluesRebel het volgende:
Maar aankomende vrijdag is de laatste aflevering voorlopig. Wanneer begint het dan weer?
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:24 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
'I saw my partner & I entering a secure Federal building. We were armed and for some reason we were wearing plastic masks.' Det. John Chu S.O., Los Angeles
Haha![]()
Ik vraag me echt af waarom ik dit nog volg, de nieuwe aflevering kon me alweer totaal niet boeienquote:
Vertrek dan uit het topic en ga House kijken oidquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:41 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom ik dit nog volg, de nieuwe aflevering kon me alweer totaal niet boeien
What the fuckquote:Op zondag 22 november 2009 19:37 schreef GasTurbine het volgende:
Kan een mod AUB hier al die negatieve reacties verwijderen? Kijk Lost anders nog een paar keer man. Nu weten we wel dat die acteurs niet de beste in hun vak zijn.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:37 schreef GasTurbine het volgende:
Kan een mod AUB hier al die negatieve reacties verwijderen? Kijk Lost anders nog een paar keer man. Nu weten we wel dat die acteurs niet de beste in hun vak zijn.
Ja het is leuk dat je het een kutserie vindt. En de muziek slecht vindt. En de acteurs slecht vindt. En dat er teveel acteurs zijn. En dat het een te-toevallig verhaal is. En dat het kapsel van de vriend van de buren naar muffins stinkt. Maar come on, belicht ook eens de positieve kanten.quote:
Nou, dat inzoomen was niet zoals bij CSI (oneindig scherp inzoomen). Het gebeurde niet in 10 seconden, er werd niet scherpgesteld met de druk op 1 knop ofzo, maar het beeld van de ring werd gereconstrueerd. Ik vond het wat geloofwaardiger overkomen eigenlijk. Ik weet niet in hoeverre dit in de werkelijkheid ook kan, maar toch.quote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef Ereinion het volgende:
[..]
![]()
Briljant deze aflevering trouwens, dat ze gingen inzoomen op wat vage security footage, en daarmee een teken op een ring van een hand konden identificerenDie dokter had trouwens ook wel veel geluk, dat hij net een Japanse patiënt had die hij behandelde, en dat die net het logo van een restaurant buiten Tokyo herkende.
Heej, niet zo zeuren. We kijken wel he. Het verhaal is nog steeds een interessant gegeven. Maar de uitvoering is wat minder, dat moet je toch toegeven. En zo niet, dan moet je je er gewoon bij neerleggen dat iedereen zn eigen mening heeft. Plus met goede tegenargumenten komen is ook niet weg natuurlijk.quote:Op maandag 23 november 2009 00:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja het is leuk dat je het een kutserie vindt. En de muziek slecht vindt. En de acteurs slecht vindt. En dat er teveel acteurs zijn. En dat het een te-toevallig verhaal is. En dat het kapsel van de vriend van de buren naar muffins stinkt. Maar come on, belicht ook eens de positieve kanten.
Heb je geld in deze serie zitten ofzo?quote:Op maandag 23 november 2009 00:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja het is leuk dat je het een kutserie vindt. En de muziek slecht vindt. En de acteurs slecht vindt. En dat er teveel acteurs zijn. En dat het een te-toevallig verhaal is. En dat het kapsel van de vriend van de buren naar muffins stinkt. Maar come on, belicht ook eens de positieve kanten.
Nee, maar ik acht gewoon een topic te lezen waar de serie wordt behandeld. Niet waar 40 mensen hetzelfde roepen (begin maar weer eens aan het begin van het topic en je zult zien dat er maar een stuk of 5 minpuntjes zijn maar wel eindeloos worden herhaald).quote:Op maandag 23 november 2009 09:47 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Heb je geld in deze serie zitten ofzo?
Jericho is de private contractor (net als Blackwater) waar de US government mee samenwerkt in Irak/Afghanistan. Zij hebben een dorp afgeslacht en toen de dochter van de elektricien-baardmans dat zag, werd ze een week later in een hinderlaag gelokt door die gasten.quote:Op maandag 23 november 2009 10:56 schreef Symer het volgende:
Het topic een beetje teruglezend lees ik dingen over 'Jericho', is dat subtiel ergens genoemd of heb ik een complete aflevering gemist?
Overigens zou dat laatste me niks verbazen, 't is niet bepaald een serie waar ik de hele week naar uit kijk.
Dat viel mij ook op, beetje jammer maar veel meer 'drama' momenten in de serie zijn van een beetje discutabel niveau. Ook toen die dochter van baardmans zei, Oh noes! nu vertrek ik! (omdat baardmans het aan die dude die zijn vrouw verliest aan die andere gast vertelde) Het verhaal intrigeert me eigenlijk best welquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:24 schreef DJKoster het volgende:
Zow, de laatste 2 afleveringen gezien
Een beetje naïeve reactie van Mark op het neerschieten van die ***-dude.![]()
Nog steeds vermakelijk, ik blijf nog even volgen
Geen idee, ik las wel dat de aflevering de '2009' finale is, en dat hij als 1e uit is in Australie, voordat hij in de States uitkomt dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom is er deze week eigenlijk geen nieuwe aflevering?
Dankzij Beyonce & Paul McCartney blijkbaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:31 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom is er deze week eigenlijk geen nieuwe aflevering?
Natuurlijk wel, Footballquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:22 schreef FoXje het volgende:
Hee geen nieuwe epKijken Amerikanen geen TV met Thanksgiving ?
UK! Welke zenderquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:53 schreef meisterfens het volgende:
Ohja, en de volgende ep:
This episode will air on 30 November 2009 in the UK [11] and Australia.
Zo'n serie wordt van tevoren opgenomen, hè...quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:13 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
UK! Welke zenderIk wil dat wel eens live zien
Ja, dat snap ik ookquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zo'n serie wordt van tevoren opgenomen, hè...
quote:Op maandag 30 november 2009 14:28 schreef Shoombak het volgende:
Waar komt dit ineens vandaan?
FlashForward.S01E10.HDTV.XviD-BWB
Naja even checken dan maar
Nee, hoor.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:53 schreef meisterfens het volgende:
This episode will air on 30 November 2009 in the UK [11] and Australia.
En een tbag. Verder heb je nog niets heel spoilerigs gelezen hier hoor, niks aan de hand.quote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef Bragi het volgende:
The Heroes had ook al een "The Company".
Moet deze ep nog kijken by the way. Wat doe ik hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd.![]()
Het duurde bij mij echt even voordat ik doorhad wat twenty ten betekende...quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 19:29 schreef Junkie het volgende:
Promo's van 10 & 11Tweede is alweer offline. Hier een andere:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Die D. Gibbons natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:39 schreef meisterfens het volgende:
Wanneer is de volgende ep nou? Ik dacht ff dat Janis aan dinges zou voorstellen om te wippen, om zo zwanger te wordenMark is behoorlijk de lul nu. En wie heeft die plasma afterburner lasers nou gemaakt???
*downloadt*quote:This week's exclusive documentary, FlashForward: Revealed, probes the big mysteries of the show with the help of its actors, writers and fans, and provides a fascinating glimpse into the making of the series.
Executive produced by David S Goyer (visionary cowriter of ‘Batman Begins’ and ‘The Dark Knight’) and Brannon Braga (‘24’, ‘Star Trek: Enterprise’), FlashForward boasts an enviable lineup of of British talent. Joseph Fiennes (‘Shakespeare in Love’) plays FBI agent and recovering alcoholic Mark Benford, the selfappointed head of the team investigating the blackout. As Mark peels back the layers of the mystery, he is forced to confront his own demons – including the fact that in his flashforward, he saw himself drinking.
Sonya Walger (‘Lost, ‘Terminator: The Sarah Connor Chronicles’) plays Mark’s wife, surgeon Dr Olivia Benford. In her vision, Olivia saw herself living with another man – Lloyd Simcoe (Jack Davenport, ‘This Life’, ‘Pirates of the Caribbean’), who happens to be the father of a boy she treated. Does Olivia’s flashforward signify her marriage is doomed? Further doubt is cast over the future of her relationship when she receives an anonymous text message alerting her to the fact that Mark was drinking in his vision.
Lloyd is now a single father raising a boy he hardly knows. He is friends with the mysterious Simon (Dominic Monaghan, ‘Lost’, ‘The Lord of the Rings’), who seems to believe that he and Lloyd are somehow responsible for the blackout.
Meanwhile, Mark is assisted by Agent Demetri Noh (John Cho, ‘Star Trek’, ‘Harold & Kumar Go to White Castle’), who experienced no flashforward at all during his blackout. Demetri’s fear that he is due to die before the visions take place appears to be borne out when a woman comes forward claiming to know the date of his murder. Elsewhere, Agent Janis Hawk (Christine Woods) learns that she will be pregnant in six months’ time. But her life is put in danger after she is shot in the street by an unknown assailant.
The ensemble cast also includes Courtney B Vance (‘Law & Order: Criminal Intent’, ‘ER’) as FBI boss Stanford Wedeck, who uses his connections with the president to keep his team operating despite political pressure to close them down. Peyton List (‘Mad Men’) plays Nicole Kirby, the Benfords’ babysitter, who sees a vision of herself being murdered in her flashforward. Brian F O’Byrne plays Mark’s friend Aaron Stark, who believes his dead daughter is in fact alive. And Zachary Knighton appears as Olivia’s colleague, Dr Bryce Varley, who was on the brink of suicide until the blackout changed his life.
As the season builds towards its halfway point, the FBI pursues a number of leads, including the possibility that a smaller-scale blackout occurred in Somalia several years earlier. At the same time, Mark races to identity the gangsters who attempted to wipe out his team. Yet a host of unanswered questions remain. If the blackout was engineered by human technology, who is responsible for it and why? Above all, are the flashforwards set in stone, or can the future be changed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
RAGE | TV | Wikiquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:39 schreef meisterfens het volgende:
Wanneer is de volgende ep nou? Ik dacht ff dat Janis aan dinges zou voorstellen om te wippen, om zo zwanger te wordenMark is behoorlijk de lul nu. En wie heeft die plasma afterburner lasers nou gemaakt???
http://www.hollywoodrepor(...)6371da31a3a0f5633bbequote:The network ran a promo at the end of Thursday's "FlashForward" letting viewers know the show would return in March -- March 4, to be exact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, die kut Olympische Spelen. Ik vind het prima dat ze die organiseren maar het boeit me geen reet en al m'n series worden er voor opgeschortquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:45 schreef Symer het volgende:
[..]
http://www.hollywoodrepor(...)6371da31a3a0f5633bbe
Dat duurt nog even dus.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:45 schreef Symer het volgende:
http://www.hollywoodrepor(...)6371da31a3a0f5633bbe
Dat duurt nog even dus.
en wat doen ze precies.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:39 schreef meisterfens het volgende:
het zijn ook nog eens de winterspelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:50 schreef Mirel het volgende:
De grote 4 moeten maar een sportzender opzetten ipv hun eigen programmering aanpassen. Maar eigenlijk is het beter zo, want ze zouden veel kijkers verliezen als die konden kiezen tussen de series kijken of de Olympische Spelen. Al vraag ik me wel af hóeveel mensen de Spelen nou echt zo interessant vinden.
Dan nog. Ze kunnen wel zo'n sportzender introduceren, maar dan nog zullen er heel veel kijkers afstemmen op sport en zullen de series plots weinig kijkers trekken. Vandaar dat ze ermee wachten.quote:Op maandag 7 december 2009 02:13 schreef Henno het volgende:
Wtf moet ik nou gaan kijken, al mijn series houden er allemaal tegelijk mee opZodra er iets van sport te zien is lijkt het complete openbare leven in Amerika stil te vallen... gewoon een dedicated sportzender daarvoor, en ons van de series laten genieten a.u.b.
Dat dacht ik ook! Precies de laatste aflevering op 29 aprilquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef Burdie het volgende:
Het had juist zo leuk geweest als de season finale gelijk zou vallen met de flashforward zelf, maar dat zit er nu echt niet in.
Volgens mij was het nooit de bedoeling dat 29 april de finale zou zijn. Als 29 april geweest is in de serie komen er namelijk nog een paar afleveringen die ook bij seizoen 1 horen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Precies de laatste aflevering op 29 april
quote:Things haven’t been going as planned for FlashForward, ABC’s Lost-replacement sci-fi drama that debuted last fall. Ratings have dropped steadily for the series since it launched, it lost Marc Guggenheim as its first showrunner in November (who was replaced by co-creator David Goyer), and then ABC decided to extend the show’s hiatus until March to avoid January competition. Oh, and it’s also sort of terrible.
Now ABC has another reason to sweat — Goyer has announced that he’s stepping down as showrunner as well.
quote:Op maandag 8 februari 2010 21:58 schreef Guppi het volgende:
Ik vind het ook meevallen met de acteurs (vooral Sonya Walger, maar die is gewoon leuk).
Maar die blik van Joseph Fiennes, daar gaan mijn nekharen van overeind staan zodra hij in beeld komt.
Hij gaat nu waarschijnlijk Batman 3 makenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
Joseph Fiennes kan er ook niks aan doen dat hij een ontlastingsprobleem heeft en altijd naar het toilet moet.
Ik lees nu trouwens pas dat David S. Goyer FFW gaat verlaten, terwijl er nog 5 afleveringen gefilmd moeten worden. Deze serie is doomed, motherfucking doomed.
quote:
Ik ben de helft alweer vergetenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef Bragi het volgende:
Ik ga het deze week weer volgen, ja. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Vanavond wordt er toch een recap uitgezonden?quote:
Gisterenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vanavond wordt er toch een recap uitgezonden?
Serieus? Ik vond de pilot direct al goed. Flashforward had een aflevering of 10 nodig om een beetje leuk te worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:45 schreef Bragi het volgende:
De allereerste Lost-aflevering maakte de eerste keer ook geen indruk op me.
Oh, even downloaden dan.quote:
Misschien dat ik toen niet zo aandachtig keek.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond de pilot direct al goed. Flashforward had een aflevering of 10 nodig om een beetje leuk te worden.
Okee, dit keer hebben ze het wel erg bont gemaakt met de plottwists in Flashforwardquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:37 schreef Guppi het volgende:
Sherlock Holmes
[ afbeelding ]
Er zijn al veel recensies van deze film voorbij gekomen, dus deze keer houd ik het kort. Vooral in het begin moest ik beurtelings aan Harry Potter en Crank denken: vechtscenes op een vette manier gefilm/gemonteerd, en het decor is werkelijk prachtig en magisch! Het verhaal zelf was niet perfect, soms zelfs erg vaag, maar de film is spannend, vermakelijk en sporadisch bijna schattig van knulligheid. Hele fijne chips op de bank film, hoewel ik achteraf wel spijt heb dat ik niet gewoon in de bios ben gaan zitten, vooral vanwege de sfeer en alle details.
7,8 (imdb: 7,6)
quote:sporadisch bijna schattig van knulligheid
dus dat!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef Bragi het volgende:
OMG! Quality boost!![]()
't Is echt zoveel beter en spannender geworden.
Als je goed oplet wordt die oom door Simon afgemaakt ipv dat hij 'toevallig' sterft.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Vrij goeie comeback inderdaad
alleen een beetje wazig hoe makkelijk iedereen dood kan zonder dat er vragen gesteld worden.
Lijkt mij namelijk niet dat iemand het nog over die 'ik speel met leger poppetjes dude' zal gaan hebben of de vreemde dood van Simon's vader e.d.
en dan tijdens een wazig etentje bij Simon's moeder duikt de verdwenen dochter op met een telefoontje en nog geen 2 minuten later sterft heel toevallig oom whats his name
Legendarischquote:Op maandag 22 maart 2010 15:49 schreef Pinzon het volgende:
BECAUSE I WAS LOADED MMMMKAY!
sindsdien gestopt met deze middelmatige serie en Fringe gaan volgen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:07 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Legendarisch:
Hoewel niks in de buurt komt van:
Nogal ja...deze man had iets meer naar zijn broer en iets minder naar Nicholas Cage moeten kijken.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:22 schreef Jivis het volgende:
[..].
Z'n grote broer is gezegend met meer acteerkwaliteit inderdaad.
Ja datquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:05 schreef Bragi het volgende:
[Funny or Die] LOST end revealed in FlashForward
Haar mogen ze vaker voorbij laten komen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het zijn ook nog eens de winterspelen![]()
Dan moet dit plaatje ons maar warm houden t/m maart
[ afbeelding ]
Late reactie, maar dat bedoelde ik met de TT inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef Bragi het volgende:
Wat ik wel zo kut vind aan FF, is dat ze bepaalde verhaallijnen de aflevering erna compleet negeren. Met die kraaien in Afrika, die oude Duitser, et cetera...
Het probeert gelukkig te voorkomen het nieuwe Heroes te worden.quote:
Lees 's terug...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |