quote:
Ik ben de helft alweer vergetenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef Bragi het volgende:
Ik ga het deze week weer volgen, ja. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Vanavond wordt er toch een recap uitgezonden?quote:
Gisterenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vanavond wordt er toch een recap uitgezonden?
Serieus? Ik vond de pilot direct al goed. Flashforward had een aflevering of 10 nodig om een beetje leuk te worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:45 schreef Bragi het volgende:
De allereerste Lost-aflevering maakte de eerste keer ook geen indruk op me.
Oh, even downloaden dan.quote:
Misschien dat ik toen niet zo aandachtig keek.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:57 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond de pilot direct al goed. Flashforward had een aflevering of 10 nodig om een beetje leuk te worden.
Okee, dit keer hebben ze het wel erg bont gemaakt met de plottwists in Flashforwardquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:37 schreef Guppi het volgende:
Sherlock Holmes
[ afbeelding ]
Er zijn al veel recensies van deze film voorbij gekomen, dus deze keer houd ik het kort. Vooral in het begin moest ik beurtelings aan Harry Potter en Crank denken: vechtscenes op een vette manier gefilm/gemonteerd, en het decor is werkelijk prachtig en magisch! Het verhaal zelf was niet perfect, soms zelfs erg vaag, maar de film is spannend, vermakelijk en sporadisch bijna schattig van knulligheid. Hele fijne chips op de bank film, hoewel ik achteraf wel spijt heb dat ik niet gewoon in de bios ben gaan zitten, vooral vanwege de sfeer en alle details.
7,8 (imdb: 7,6)
quote:sporadisch bijna schattig van knulligheid
dus dat!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef Bragi het volgende:
OMG! Quality boost!![]()
't Is echt zoveel beter en spannender geworden.
Als je goed oplet wordt die oom door Simon afgemaakt ipv dat hij 'toevallig' sterft.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Vrij goeie comeback inderdaad
alleen een beetje wazig hoe makkelijk iedereen dood kan zonder dat er vragen gesteld worden.
Lijkt mij namelijk niet dat iemand het nog over die 'ik speel met leger poppetjes dude' zal gaan hebben of de vreemde dood van Simon's vader e.d.
en dan tijdens een wazig etentje bij Simon's moeder duikt de verdwenen dochter op met een telefoontje en nog geen 2 minuten later sterft heel toevallig oom whats his name
Legendarischquote:Op maandag 22 maart 2010 15:49 schreef Pinzon het volgende:
BECAUSE I WAS LOADED MMMMKAY!
sindsdien gestopt met deze middelmatige serie en Fringe gaan volgen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:07 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Legendarisch:
Hoewel niks in de buurt komt van:
Nogal ja...deze man had iets meer naar zijn broer en iets minder naar Nicholas Cage moeten kijken.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:22 schreef Jivis het volgende:
[..].
Z'n grote broer is gezegend met meer acteerkwaliteit inderdaad.
Ja datquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:05 schreef Bragi het volgende:
[Funny or Die] LOST end revealed in FlashForward
Haar mogen ze vaker voorbij laten komen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het zijn ook nog eens de winterspelen![]()
Dan moet dit plaatje ons maar warm houden t/m maart
[ afbeelding ]
Late reactie, maar dat bedoelde ik met de TT inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef Bragi het volgende:
Wat ik wel zo kut vind aan FF, is dat ze bepaalde verhaallijnen de aflevering erna compleet negeren. Met die kraaien in Afrika, die oude Duitser, et cetera...
Het probeert gelukkig te voorkomen het nieuwe Heroes te worden.quote:
Lees 's terug...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |