en wat doen ze precies.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:39 schreef meisterfens het volgende:
Wanneer is de volgende ep nou? Ik dacht ff dat Janis aan dinges zou voorstellen om te wippen, om zo zwanger te wordenMark is behoorlijk de lul nu. En wie heeft die plasma afterburner lasers nou gemaakt???
het zijn ook nog eens de winterspelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:50 schreef Mirel het volgende:
De grote 4 moeten maar een sportzender opzetten ipv hun eigen programmering aanpassen. Maar eigenlijk is het beter zo, want ze zouden veel kijkers verliezen als die konden kiezen tussen de series kijken of de Olympische Spelen. Al vraag ik me wel af hóeveel mensen de Spelen nou echt zo interessant vinden.
Dan nog. Ze kunnen wel zo'n sportzender introduceren, maar dan nog zullen er heel veel kijkers afstemmen op sport en zullen de series plots weinig kijkers trekken. Vandaar dat ze ermee wachten.quote:Op maandag 7 december 2009 02:13 schreef Henno het volgende:
Wtf moet ik nou gaan kijken, al mijn series houden er allemaal tegelijk mee opZodra er iets van sport te zien is lijkt het complete openbare leven in Amerika stil te vallen... gewoon een dedicated sportzender daarvoor, en ons van de series laten genieten a.u.b.
Dat dacht ik ook! Precies de laatste aflevering op 29 aprilquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:24 schreef Burdie het volgende:
Het had juist zo leuk geweest als de season finale gelijk zou vallen met de flashforward zelf, maar dat zit er nu echt niet in.
Volgens mij was het nooit de bedoeling dat 29 april de finale zou zijn. Als 29 april geweest is in de serie komen er namelijk nog een paar afleveringen die ook bij seizoen 1 horen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook! Precies de laatste aflevering op 29 april
quote:Things haven’t been going as planned for FlashForward, ABC’s Lost-replacement sci-fi drama that debuted last fall. Ratings have dropped steadily for the series since it launched, it lost Marc Guggenheim as its first showrunner in November (who was replaced by co-creator David Goyer), and then ABC decided to extend the show’s hiatus until March to avoid January competition. Oh, and it’s also sort of terrible.
Now ABC has another reason to sweat — Goyer has announced that he’s stepping down as showrunner as well.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |