Wat? Is de nieuwe er nu al dan? Ik kan hem niet vinden.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:40 schreef Mirel het volgende:
Leuke ep, alleen het zou sterker geweest zijn als er meer aandacht was besteed Gough (de springer) in de eerdere eps.
Inderdaad, en weer een briljante cliffhangerquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:59 schreef Rainesz het volgende:
Beetje rare aflevering!
Maar goed Jericho zit achter een hoop dingen gok ik dan.
Aflevering was te voorspelbaar in mijn ogen.
gaat erom om oct 6 had iedereen de black outquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:43 schreef Sins het volgende:
De dag van de flashforward is april 29th..?
haha geweldig dat mensen zo scherp zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:30 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
6 oktober, de dag van de flashforward, wtf?
Fijne aflevering eindelijk wat aktie door de hele aflevering door en het verhaal ontwikkeld zich wat sneller.quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:59 schreef Rainesz het volgende:
Beetje rare aflevering!
Maar goed Jericho zit achter een hoop dingen gok ik dan.
Aflevering was te voorspelbaar in mijn ogen.
'I saw my partner & I entering a secure Federal building. We were armed and for some reason we were wearing plastic masks.' Det. John Chu S.O., Los Angelesquote:Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef Bragi het volgende:
http://abc.go.com/shows/f(...)LF_JoinMosaic_mosaic
Ook niet gek aangezien ze 3x letterlijk Jericho zeidenquote:Op zondag 15 november 2009 15:14 schreef Mirel het volgende:
Ik moest aan Jericho denken. Die groepering kwam dan niet naar boven, en ik heb nu zie ik ook al vergeten dat ze blackrave heetten
Volgende week is er ook nog een nieuwe. Daarna is het winterstop en het begint dan waarschijnlijk ergens in januari weer.quote:Op woensdag 18 november 2009 00:28 schreef BluesRebel het volgende:
Maar aankomende vrijdag is de laatste aflevering voorlopig. Wanneer begint het dan weer?
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:24 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
'I saw my partner & I entering a secure Federal building. We were armed and for some reason we were wearing plastic masks.' Det. John Chu S.O., Los Angeles
Haha![]()
Ik vraag me echt af waarom ik dit nog volg, de nieuwe aflevering kon me alweer totaal niet boeienquote:
Vertrek dan uit het topic en ga House kijken oidquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:41 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af waarom ik dit nog volg, de nieuwe aflevering kon me alweer totaal niet boeien
What the fuckquote:Op zondag 22 november 2009 19:37 schreef GasTurbine het volgende:
Kan een mod AUB hier al die negatieve reacties verwijderen? Kijk Lost anders nog een paar keer man. Nu weten we wel dat die acteurs niet de beste in hun vak zijn.
quote:Op zondag 22 november 2009 19:37 schreef GasTurbine het volgende:
Kan een mod AUB hier al die negatieve reacties verwijderen? Kijk Lost anders nog een paar keer man. Nu weten we wel dat die acteurs niet de beste in hun vak zijn.
Ja het is leuk dat je het een kutserie vindt. En de muziek slecht vindt. En de acteurs slecht vindt. En dat er teveel acteurs zijn. En dat het een te-toevallig verhaal is. En dat het kapsel van de vriend van de buren naar muffins stinkt. Maar come on, belicht ook eens de positieve kanten.quote:
Nou, dat inzoomen was niet zoals bij CSI (oneindig scherp inzoomen). Het gebeurde niet in 10 seconden, er werd niet scherpgesteld met de druk op 1 knop ofzo, maar het beeld van de ring werd gereconstrueerd. Ik vond het wat geloofwaardiger overkomen eigenlijk. Ik weet niet in hoeverre dit in de werkelijkheid ook kan, maar toch.quote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef Ereinion het volgende:
[..]
![]()
Briljant deze aflevering trouwens, dat ze gingen inzoomen op wat vage security footage, en daarmee een teken op een ring van een hand konden identificerenDie dokter had trouwens ook wel veel geluk, dat hij net een Japanse patiënt had die hij behandelde, en dat die net het logo van een restaurant buiten Tokyo herkende.
Heej, niet zo zeuren. We kijken wel he. Het verhaal is nog steeds een interessant gegeven. Maar de uitvoering is wat minder, dat moet je toch toegeven. En zo niet, dan moet je je er gewoon bij neerleggen dat iedereen zn eigen mening heeft. Plus met goede tegenargumenten komen is ook niet weg natuurlijk.quote:Op maandag 23 november 2009 00:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja het is leuk dat je het een kutserie vindt. En de muziek slecht vindt. En de acteurs slecht vindt. En dat er teveel acteurs zijn. En dat het een te-toevallig verhaal is. En dat het kapsel van de vriend van de buren naar muffins stinkt. Maar come on, belicht ook eens de positieve kanten.
Heb je geld in deze serie zitten ofzo?quote:Op maandag 23 november 2009 00:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja het is leuk dat je het een kutserie vindt. En de muziek slecht vindt. En de acteurs slecht vindt. En dat er teveel acteurs zijn. En dat het een te-toevallig verhaal is. En dat het kapsel van de vriend van de buren naar muffins stinkt. Maar come on, belicht ook eens de positieve kanten.
Nee, maar ik acht gewoon een topic te lezen waar de serie wordt behandeld. Niet waar 40 mensen hetzelfde roepen (begin maar weer eens aan het begin van het topic en je zult zien dat er maar een stuk of 5 minpuntjes zijn maar wel eindeloos worden herhaald).quote:Op maandag 23 november 2009 09:47 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Heb je geld in deze serie zitten ofzo?
Jericho is de private contractor (net als Blackwater) waar de US government mee samenwerkt in Irak/Afghanistan. Zij hebben een dorp afgeslacht en toen de dochter van de elektricien-baardmans dat zag, werd ze een week later in een hinderlaag gelokt door die gasten.quote:Op maandag 23 november 2009 10:56 schreef Symer het volgende:
Het topic een beetje teruglezend lees ik dingen over 'Jericho', is dat subtiel ergens genoemd of heb ik een complete aflevering gemist?
Overigens zou dat laatste me niks verbazen, 't is niet bepaald een serie waar ik de hele week naar uit kijk.
Dat viel mij ook op, beetje jammer maar veel meer 'drama' momenten in de serie zijn van een beetje discutabel niveau. Ook toen die dochter van baardmans zei, Oh noes! nu vertrek ik! (omdat baardmans het aan die dude die zijn vrouw verliest aan die andere gast vertelde) Het verhaal intrigeert me eigenlijk best welquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:24 schreef DJKoster het volgende:
Zow, de laatste 2 afleveringen gezien
Een beetje naïeve reactie van Mark op het neerschieten van die ***-dude.![]()
Nog steeds vermakelijk, ik blijf nog even volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |