Hoofdpersonenquote:A mysterious global event causes everyone to black out simultaneously for two minutes and seventeen seconds, and each person sees a glimpse of their lives six months from now. When they wake up, everyone is left wondering if what they saw will actually happen.
Los Angeles FBI Agent Mark Benford (Joseph Fiennes) is desperate to uncover why this happened and who or what is behind it. And he's not the only one. Before long, everyone starts asking, "What did you see?" As Mark and his team struggle to figure out what caused this bizarre event, they begin to piece together the future by creating a huge database of people's flash forwards from all over the world - The Mosaic Collective. No one knows what these flash forwards mean or exactly what the future really holds. But it is clear that across the globe people who've never met will somehow be intimately connected and will have an impact on each other's lives in the next six months. Some will fear what's coming, others excited; but not a single person will be unaffected.
Jezus inderdaad zeg! Wat heb ik me lopen ergeren bij de laatste ep aan de 'acteerprestaties' van die gast.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:50 schreef Tim86 het volgende:
Die hoofdpersoon heeft hetzelfde probleem als Nicolas Cage met dat moeilijke kijken
quote:Janis Hawk. De chick in het team. Weet niet wat ze met haar FF moet, aangezien ze zichzelf zwanger ziet, ookal is ze vrijgezel in het huidige leven.
Peyton Listquote:
Die scène was zo slecht ja, ze zaten een minuut met geschokte hoofden naar elkaar te kijken.quote:
Alsjeblieft inderdaad zeg! En even een stuk betere regisseurs inhuren. Het was weer treurig slecht.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:23 schreef Bragi het volgende:
Kunnen die Lost-schrijvers, die dadelijk toch werkloos zijn, niet aan de bak voor FlashForward?
Ga hem zo kijken, al verwacht ik niet veel na de reacties hier.quote:Janis Hawk. De chick in het team. Weet niet wat ze met haar FF moet, aangezien ze zichzelf zwanger ziet, ookal is ze vrijgezel en pot in het huidige leven.
ze doet me denken aan Brooke uit de Bold and the Beautiful (iig van tig jaar geleden, toen ik daar naar keek)quote:
maar jericho was nog wel goed te kijken... Deze meest recente ep heb ik de helf van de dialogen ge fastforward omdat ik het gewoon te saai vond.quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef rthls het volgende:
tvp
Acteer prestaties zijn slecht en de verhalen rond de personages kunnen me nog steeds niet boeien, maar het verhaal blijft interessant, dus blijf het toch volgen.
Jericho was aan het begin ook niet erg goed vond ik, maar werd ook beter. Hopen dat het voor FF hetzelfde is
quote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
Deze meest recente ep heb ik de helf van de dialogen ge fastforward omdat ik het gewoon te saai vond.
Dat vond ik ook echt een teleurstelling... Twee keer dezelfde cliffhangerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:48 schreef Ereinion het volgende:
[..]Erg saaie aflevering, nauwelijks enige plotontwikkeling. De cliffhanger was dit keer zelfs alleen maar een herformulering van een eerdere cliffhanger.
NCIS en Castle zijn tof.quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:15 schreef FoXje het volgende:
Het was best een duffe ep, maar de 2e helft ging beter. Als jullie het allemaal zo slecht vinden, waarom kijk je dan. Ga dan CSI of NCSI of Castle of van die baggerkijken.
Precies! En in Castle wordt ook beduidend beter geacteerd. NCIS ken ik niet. Ik kijk ook wel het eerste seizoen af, maar als het ook zo'n eindeloos verhaal wordt als lost (dat bijvoorbeeld eind seizoen 1 nog steeds niet duidelijk is welk experiment ze hebben gedaan ofzo) dan kap ik er mee. Zo.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:25 schreef Aestivate het volgende:
[..]
NCIS en Castle zijn tof.Beter een goed uitgewerkt standaard concept dan deze Lost-achtige mysterie-op-mysterie stapelende bagger zonder er verder op in te gaan. Maar ik vond de laatste aflevering helemaal niet zo slecht, en ik kijk zeker seizoen 1 af. Alhoewel ik niet verwacht dat ze aan het eind van het seizoen al 1 of meer oplossingen hebben tegenover de 30 vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |