Echt niet! Castle is zo'n 13 in een dozijn 'cop die smart ass remarks maakt' show.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Precies! En in Castle wordt ook beduidend beter geacteerd. NCIS ken ik niet. Ik kijk ook wel het eerste seizoen af, maar als het ook zo'n eindeloos verhaal wordt als lost (dat bijvoorbeeld eind seizoen 1 nog steeds niet duidelijk is welk experiment ze hebben gedaan ofzo) dan kap ik er mee. Zo.
Ik ken geen één andere. Mijn gemis denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:42 schreef FoXje het volgende:
[..]
Echt niet! Castle is zo'n 13 in een dozijn 'cop die smart ass remarks maakt' show.
En dan nog is het beter dan Flashforward.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:42 schreef FoXje het volgende:
[..]
Echt niet! Castle is zo'n 13 in een dozijn 'cop die smart ass remarks maakt' show.
Het is ook zeker geen moeilijke serie met een lastig plot o.i.d., maar voor wat het is zit het goed in elkaar en is het gewoon leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:42 schreef FoXje het volgende:
[..]
Daar hadden ze inderdaad wel even iets leuks van kunnen maken. Net zoals bij How I met your mother altijd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:42 schreef Bragi het volgende:
Beetje karig dat www.alreadyghosts.com verwijst naar de ABC-site van FlashForward en dat het niet een 'tie-in'-dingetje is.
Maar goed, ik kijk snel verder.
Ja, dat laatste ben ik ook een beetje bang voor. Daarom dacht ik dus ook dat ie boven op Cecilia zou landen of zoiets.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:24 schreef Bragi het volgende:
Goede episode.
En eindelijk geen sentimenteel liedje met vocalen.(Maar een instrumentaaltje met voice-over.)
En ik was even heel bang dat agent Al niet ging springen, maar dat deed hij (hoe lullig dat ook mag klinken voor z'n personage) gelukkig wel. Wat egeltje1985 zegt, nu hij dood is en FF's dus niet per se hoeven uit te komen, wordt het gelijk een stuk interessanter. Al vrees ik ook wel een beetje dat de makers er uiteindelijk via een lulverhaal voor zorgen dat alle FF's uitkomen, dus ook die van Al.
Haha, ja. En dan zou het wel erg op een comedy gaan lijken ook.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:34 schreef Bragi het volgende:
Hmm, ik had daar helemaal niet aan gedacht tijdens die scène.Misschien ook omdat het wel héél slecht schrijfwerk zou zijn als ze Al op die Cecilia zouden laten vallen.
![]()
Behalve een paar mensen die er kennelijk immuun voor warenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Een experiment waarbij je nogiets en nogiet doet en daardoor iedereen op de hele wereld 2 minuten en 17 seconden een blackout krijgen, en daardoor in hun auto ergens tegenaan crashen, vliegtuigen neerstorten en tegen gebouwen aan vliegen, etc, misschien?
Wij kijken het altijd tijdens het etenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is ook zeker geen moeilijke serie met een lastig plot o.i.d., maar voor wat het is zit het goed in elkaar en is het gewoon leuk om te kijken.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste ben ik ook een beetje bang voor. Daarom dacht ik dus ook dat ie boven op Cecilia zou landen of zoiets.Beetje bruut wel. Maar 'm weer op laten staan uit de dood lijkt me toch erg lastig... Ok, in een sf-serie kan natuurlijk alles, maar toch.
Ja, maar is dat 'in de toekomst kijken' niet al een onderdeel van de flashforward. Maw: die flashforward is een mogelijke toekomst waarin je een flashforward hebt gehad. Anders slaat dat hele gedoe met dat bord met al die hints erop nergens op. Hij kan die hints namelijk alleen verzamelen als hij een flashforward heeft gehad.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:44 schreef Caspian het volgende:
Logisch gezien veranderd alleen al de daad van in de toekomst kijken, die toekomst, doordat je je door die kennis anders gaat gedragen. Daarom kwam die niet als een verrassing. Sterker nog, ik was juist verbaast dat alles zo netjes richting de voorspelde toekomst ging.
Echt de slechtste metafoor ooit.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:33 schreef Ereinion het volgende:
it's like a book club, but with bullets![]()
Nee ik denk dat de toekomst wel degelijk te veranderen is. Vele van de FF zullen denk ik iets van een self fulfilling prophecy zijn. Omdat mensen geloven dat het gaat gebeuren, laten ze het gebeuren. Dat hele bord met hints kan volhangen met rotzooi maar omdat Mark denkt dat zijn bord de hele FF gaat oplossen blijft hij erin geloven. De tips die er tot nu toe uit zijn gekomen hebben nog maar weinig geholpen. Die SS-er met zijn 137 sekunden en zijn kraaien, de BlueHandgroep, D. Gibbons ze hebben eigenlijk nog helemaal niks opgeleverd. Andere FF zullen dan niet uitkomen omdat mensen ervoor kiezen om hun leven niet te laten lijden door hun FF.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ja, maar is dat 'in de toekomst kijken' niet al een onderdeel van de flashforward. Maw: die flashforward is een mogelijke toekomst waarin je een flashforward hebt gehad. Anders slaat dat hele gedoe met dat bord met al die hints erop nergens op. Hij kan die hints namelijk alleen verzamelen als hij een flashforward heeft gehad.
True, daar heb je inderdaad gelijk in. Misschien heeft het te maken met de mate van details die bekent zijn in de flashforward. Iets simpels als 'ik leef nog' kan je tegenwerken door zelfmoord te plegen. Als je jezelf in een ander land ziet, kan je natuurlijk ervoor kiezen nooit naar dat land te gaan, etc. Andere flashforwards zijn veel vager.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ja, maar is dat 'in de toekomst kijken' niet al een onderdeel van de flashforward. Maw: die flashforward is een mogelijke toekomst waarin je een flashforward hebt gehad. Anders slaat dat hele gedoe met dat bord met al die hints erop nergens op. Hij kan die hints namelijk alleen verzamelen als hij een flashforward heeft gehad.
Zulk soort dingen zijn er constant door de serie, vind ik echt heel vervelend. Ook constant weer die flashforwards, alsof je je die niet meer herinnert na 100 keer hetzelfde stukje gezien te hebben.quote:Op zondag 8 november 2009 00:50 schreef n0ir het volgende:
Ik vind het suf dat ze elke keer die open deuren intrappen, zoals op het moment dat die Reynoud binnen komt ze nog even zeggen: "BLUE HANDS!" alsof de kijker te dom is om dat zelf gewoon te zien. Net als toen ze voor die enorme klok geprojecteerd op de muur stonden en alsnog een van de drie aan de anderen ging uitleggen wat die klok nou ook-al-weer was.
Tijd om het boek erbij te pakkenquote:Op zondag 8 november 2009 15:05 schreef Caspian het volgende:
[..]
True, daar heb je inderdaad gelijk in. Misschien heeft het te maken met de mate van details die bekent zijn in de flashforward. Iets simpels als 'ik leef nog' kan je tegenwerken door zelfmoord te plegen. Als je jezelf in een ander land ziet, kan je natuurlijk ervoor kiezen nooit naar dat land te gaan, etc. Andere flashforwards zijn veel vager.
Het is lastige materie, en paradoxes liggen op de loer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |