abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:11:01 #1
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74114712

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.
Om te kijken of je pakketje al in Nederland is aangekomen (maar nog niet bij je thuis), kan je het volgende doen:
058 2 333 333 bellen. Kies 1 voor Nederlands, 1 voor pakketten en 3 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:11:19 #2
131319 mickeyD
pi_74114720
en hier gaan we maar weer verder.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:11:36 #3
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74114736
HEBBE HEBBE HEBBE!
*Hosselcopter*
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:13:49 #4
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74114840
Hier zijn een paar foto's van de Kanen MD-52

Tevens TVP.
pi_74114880
Ik hoor 2 pakketjes te ontvangen van FP
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:16:39 #6
128384 mcwops
gat in je glas
pi_74114954
tvp
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:16:59 #7
131319 mickeyD
pi_74114970
ik ben wel benieuwd wie als eerste de DVR DC-80 gaat ontvangen die we allemaal besteld hebben
pi_74115121
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:16 schreef mickeyD het volgende:
ik ben wel benieuwd wie als eerste de DVR DC-80 gaat ontvangen die we allemaal besteld hebben
Ik laat het je weten zodra ik hem heb
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:22:37 #9
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74115175
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:13 schreef mstr het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tevens TVP.
Die hebbik ook binnen! + me varkentje
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_74115364
Ik heb mn varkentje ook binnen !

toch wel heel leuk dat je voor 1 cent iets helemaal uit china kan laten komen
hij gaat rechtstreeks naar t vrouwtje toe hier
pi_74115460
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:34:01 #12
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74115640
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:02 schreef mstr het volgende:

[..]

Wat zei je nou? 0.3MP?
Ja
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:16 schreef mickeyD het volgende:
Ik denk de persoon die de aanbieding hier had gepost thecuriousone, die van mij is in ieder geval gistermorgen geshipped. Ik had hem lekker voor ¤6,70
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:49:01 #13
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74116175
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:34 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ja
[..]

Ik had hem lekker voor ¤6,70
Dat durft zich allochtoon te noemen
Ik had gewoon bij Guitar moeten zijn
pi_74116338
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:13 schreef mstr het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Tevens TVP.
Leuk man. Heb ze ook vorige week besteld, hopelijk snel binnen.

Wat kun je out of the box over de geluidskwaliteit zeggen? En anders morgen (na een nachtje inspelen). Vooral voor die cheap ass dingen kunnen wat speel uurtjes een hoop schelen.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:54:41 #15
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74116401
Uhm, iemand hier zei dat inspelen geen zin had. Hoewel ik dit tegensprak heb ik mijn 2e set md52 er naast getest.... geen ruk verschil Wellicht toch een fabeltje ondanks mijn ervaring dat het wel leek te werken
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:55:29 #16
131319 mickeyD
pi_74116428
iemand intresse in een autolader voor bij de mini DV?

http://shop.ebay.nl/i.html?_nkw=Car+Charger+for+ALL+mini-USB+charging+devices&_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A1229&_sop=1&_trksid=p3286.c0.m14

8GB micro SD (TF card) ¤13,89 gratis verzending uit nederland
http://cgi.ebay.nl/Toshib(...)?hash=item439a243258

[ Bericht 26% gewijzigd door mickeyD op 27-10-2009 17:02:22 ]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:57:27 #17
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74116521
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:54 schreef monkeybrain het volgende:
Uhm, iemand hier zei dat inspelen geen zin had. Hoewel ik dit tegensprak heb ik mijn 2e set md52 er naast getest.... geen ruk verschil Wellicht toch een fabeltje ondanks mijn ervaring dat het wel leek te werken
Placebo.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:58:13 #18
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74116560
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:53 schreef 16meter het volgende:

[..]

Leuk man. Heb ze ook vorige week besteld, hopelijk snel binnen.

Wat kun je out of the box over de geluidskwaliteit zeggen? En anders morgen (na een nachtje inspelen). Vooral voor die cheap ass dingen kunnen wat speel uurtjes een hoop schelen.
Ik kan zeggen dat ze aardig goed klinken.
Beter dan mijn Sony's van 15 euro.
En als je de EQ een beetje goed instelt klinken ze een stuk beter.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:14:13 #19
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_74117116
Ik wil deze bij Jack kopen via popbuying.com

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24964
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:16:24 #20
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74117182
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:14 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil deze bij Jack kopen via popbuying.com

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24964
ok
pi_74117188
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:58 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik kan zeggen dat ze aardig goed klinken.
Beter dan mijn Sony's van 15 euro.
En als je de EQ een beetje goed instelt klinken ze een stuk beter.
Zit er een beetje bas in? Hoog en midden een beetje helder?
pi_74117494
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef mstr het volgende:
M'n Kanen' zijn binnen
Pictures anyone?
Ook hier zijn ze binnen... samen met het varkentje 20e besteld...
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:30:33 #23
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74117641
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:16 schreef 16meter het volgende:

[..]

Zit er een beetje bas in? Hoog en midden een beetje helder?
De bass zou voor mij persoonlijk wel iets zwaarder mogen.
En midden en hoog vind ik persoonlijk behoorlijk helder.
Maar hé, waar klagen we over? Voor die 3/4 euro
pi_74117878
TVP, ik heb trouwens nu al m'n v-moda oortjes opgeblazen van ebay
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_74118091
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:38 schreef Semmm het volgende:
TVP, ik heb trouwens nu al m'n v-moda oortjes opgeblazen van ebay
Opgeblazen, verklaar je nader? Ze werken helemaal niet meer? Of slecht? Hoe komt het?
pi_74118147
tvp
pi_74118156
TVP.

Heb wat kleren besteld. Jack met alles weer $15 goedkoper dan Rachel
pi_74118646
tijd voor pakketten
pi_74118729
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef fuskergalleries het volgende:

[..]

Ook hier zijn ze binnen... samen met het varkentje 20e besteld...
Varkentje? Biggen zul je bedoelen.Vind ze redelijk van formaat.
pi_74119787
Ik hoor jullie allemaal over de MD-52.
Ik heb de A6 net binnengekregen en ik vind het geluid prima. Is die MD-52 dan zoveel beter?
woef
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:39:02 #31
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74120014
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:04 schreef Japppo het volgende:

[..]

Varkentje? Biggen zul je bedoelen.Vind ze redelijk van formaat.
Met kartonnen biggenhok
Wel grappig, een Duits doosje om je Chinese varken, bij DX krijg je gewoon een big in een gele envelop
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:33 schreef bbfakir het volgende:
Ik hoor jullie allemaal over de MD-52.
Ik heb de A6 net binnengekregen en ik vind het geluid prima. Is die MD-52 dan zoveel beter?
Wil ik ook halen, de m52 zitten nooit goed vast in mijn oren. Is het snoertje van deze mooi soepel of nogal stug? Ze lijken op Creative 630's, die zitten heel fijn.
pi_74121005
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:39 schreef monkeybrain het volgende:

Wil ik ook halen, de m52 zitten nooit goed vast in mijn oren. Is het snoertje van deze mooi soepel of nogal stug? Ze lijken op Creative 630's, die zitten heel fijn.
Lekker soepel snoertje. Je voelt ze niet als je ze draagt. En je hoort ze wel.
woef
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:02:55 #33
269388 Swagger
wat een kut username eigenlijk
pi_74121338
tvp
Groetjes,
Swagger
pi_74121725
Damn zeg, gister was nog

1 ¤ = 0.665$

inmiddeld

1 ¤ = 0.677$

is toch weer een dikke cent erbij. maar volgens mij is het gewoon wachten totdat de dollar volledig instort, en dan ga ik inkopen doen voordat de euro ook nog eens volledig gaat instorten! dan zijn we op niveau china en worden deze spullen opeens mega-duur!
GGGG
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:09:30 #35
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_74121803
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 11:44 schreef Dionysiou het volgende:

[..]
Maar ik ben de komende 3 maanden erg druk dus ik zal weinig posten. Maak in totaal werkdagen van 05.00 tot 17.00 als je thuis bent ben je gesloopt haha.

Same here.. Zal dus ook minder posten.
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 08:07 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maar jij doet alleen het rode lampje aan
Me's gottah make some money, aight.
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Staat op de foto
New arrivals klikken bij popbuying.com

Ja een vriendin is ook een oplossing maar in mijn geval is een sexchange makkelijker
Of gaan daten met Neo2000
An i'll be turning u into ma bitch in no time, mang.

Vandaag godver weer bij DX en bij popbuying besteld. Damnit.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_74125253
Kan eigenlijk best balen nu. Heb 13 okt. bericht gekregen dat 't horloge voor m'n moeder op de post was dus ik blij dat ik 'm mooi op tijd binnen had dan. Nu heb ik op 20 okt een mail gekregen dat m'n andere bestelling op BG shipped was en die heb ik al wel binnen maar 't cadeau voor m'n moeder die morgen jarig is niet.

Nja, gelukkig heb ik nog een alternatief cadeau
pi_74126205
Prijs opgevraagd voor m'n vriendin bij Jack en Rachel voor:

http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-58072a2dae9736331e92be86b8d39438.htm?cm_cat=0&pm1=3

$55 bij Jack en $57 bij Rachel
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_74127060
Morgen komen mijn kanens MD-52 binnen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74128210
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25556

Ziet er netjes uit, firmware lijkt ook deze keer aardig te zijn. Zal deze dan eindelijk een leuke zijn?
pi_74128405
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef FrankP het volgende:

http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-58072a2dae9736331e92be86b8d39438.htm?cm_cat=0&pm1=3

vooral hier blijven noemen
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:33:19 #41
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74129095
Oordoppen met Jack stekker besteld
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:42:41 #42
48067 neo2000
pi_74129438
Iemand trouwens hands-on ervaring met:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5654

zulks een xbox charging cradle + batterij..? Lees zoveel verschillende verhalen op de sites..
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:46:41 #43
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74129617
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef neo2000 het volgende:
Iemand trouwens hands-on ervaring met:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5654

Nee, maar wel met deze

pi_74129863
teuveupeu
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:52:40 #45
13987 tomic
Tomic 4 life!
pi_74129895
Zeg in hoeverre zijn de vervangers voor mijn tandenborstel en mijn scheerapparaat nou betrouwbaar?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21986
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22082

Iemand ervaring ermee?
Het leven is wat je ervan maakt!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 21:54:23 #46
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74129966
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef tomic het volgende:
Zeg in hoeverre zijn de vervangers voor mijn tandenborstel en mijn scheerapparaat nou betrouwbaar?

Iemand ervaring ermee?
De scheermesjes die ik kreeg, waren nogal bot.
pi_74130040
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef tomic het volgende:

Iemand ervaring ermee?
Die laatste ga ik ook zeker bestellen. Heb nog geen ervaring maar heb wel dit voor je:
pi_74130336
quote:
is dat kaartje snel genoeg voor video?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:06:39 #49
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_74130536
Heb inmiddels mijn Kanen MD-52 binnen. Zijn mijn eerste in-ears, dus is wel even wennen, maar ze klinken érg goed.
Voordelen: Erg goede basweergave, snoer is lang genoeg. Zien er netjes uit, twee maten dopjes meegeleverd (small en medium volgens mij). Redelijk helder geluid, en na een tijdje voel je de dopjes bijna niet meer zitten. En natuurlijk cheap as dogshit
Nadelen: Snoer is érg stug (misschien verandert dit nog wel, kan ook nieuwigheid zijn), en bonkt verschrikkelijk door in de dopjes als je ertegenaan tikt. Hoge tonen hadden ietsjes helderder gemogen (maar is zeker goed genoeg), en de bouwkwaliteit had ook wat beter gemogen (voelen een beetje breekbaar aan). Oh ja, en er staat niet op wat links en wat rechts is

Beoordeling: Kopen. Ook al heb je ze niet nodig, koop ze
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:39 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Met kartonnen biggenhok
Wel grappig, een Duits doosje om je Chinese varken, bij DX krijg je gewoon een big in een gele envelop
Ook leuk dat er "dynamo" op het doosje staat, en er vervolgens aan de zijkant instructies staan voor batterijen. Hmmm...
Maar geeft erg veel licht
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:08:01 #50
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_74130590
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:55 schreef mickeyD het volgende:
Zodra iemand "niew" in zijn advertentie heeft staan (als Nederlander zijnde), zijn ze mijn vertrouwen een beetje kwijt...
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_74130621
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef mstr het volgende:

[..]

Ze stonden ook niet in dezelfde hoek waardoor je zeg maar... gaat bloeden
pi_74130658

Deze net besteld. Voor 3.33 Dollar kan je niet sukkelen...
Op zaterdag 2 januari 2010 01:19 schreef Nikmans het volgende:
TS is een aanwinst.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:09:50 #53
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74130659
Dat ertegenaan tikken is een nadeel van (bijna) alle in-ears.
En die breekbaarheid vind ik ook.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:10:50 #54
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74130701
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Ze stonden ook niet in dezelfde hoek waardoor je zeg maar... gaat bloeden
Daar heb ik nog een foto van:
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:12:08 #55
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74130761
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat moet zeker snel genoeg zijn.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:16:38 #56
128384 mcwops
gat in je glas
pi_74130974
heb mn fake neno van dp weer is aangesloten op mn pc. maar hij wordt niet herkend, Hoe werkte dat kreng ook al weer?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:16:43 #57
13987 tomic
Tomic 4 life!
pi_74130981
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef mstr het volgende:

[..]

Hey, ok grappig dat je dat al uitgeprobeerd had. Ik kon het me ook al niet erg voorstellen. Dank, ik ga dan maar de opzetborsteltjes bestellen.
Het leven is wat je ervan maakt!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:20:55 #58
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74131173
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:10 schreef mstr het volgende:

[..]

Daar heb ik nog een foto van:
[ afbeelding ]
Zulke mesjes heb ik ook, maar ik scheer me er al een tijdje mee (niet zo vaak, wissel af met elektrisch), en heb me tot nu toe maar 1x gesneden, en dat was misschien 1mm. Voor de prijs is het wel handig.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:21:37 #59
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74131206
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef tomic het volgende:

[..]

Hey, ok grappig dat je dat al uitgeprobeerd had. Ik kon het me ook al niet erg voorstellen. Dank, ik ga dan maar de opzetborsteltjes bestellen.
Ik heb hem 2 centimeter geprobeerd, en toen meteen weggeflikkert.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:22:05 #60
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74131227
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:20 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Zulke mesjes heb ik ook, maar ik scheer me er al een tijdje mee (niet zo vaak, wissel af met elektrisch), en heb me tot nu toe maar 1x gesneden, en dat was misschien 1mm. Voor de prijs is het wel handig.
Maar jij hebt zeker alleen nog een donssnor?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:23:30 #61
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74131295
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:06 schreef joepie91 het volgende:
Heb inmiddels mijn Kanen MD-52 binnen. Zijn mijn eerste in-ears, dus is wel even wennen, maar ze klinken érg goed.
Voordelen: Erg goede basweergave, snoer is lang genoeg. Zien er netjes uit, twee maten dopjes meegeleverd (small en medium volgens mij). Redelijk helder geluid, en na een tijdje voel je de dopjes bijna niet meer zitten. En natuurlijk cheap as dogshit
Nadelen: Snoer is érg stug (misschien verandert dit nog wel, kan ook nieuwigheid zijn), en bonkt verschrikkelijk door in de dopjes als je ertegenaan tikt. Hoge tonen hadden ietsjes helderder gemogen (maar is zeker goed genoeg), en de bouwkwaliteit had ook wat beter gemogen (voelen een beetje breekbaar aan). Oh ja, en er staat niet op wat links en wat rechts is

Beoordeling: Kopen. Ook al heb je ze niet nodig, koop ze
[..]

Ook leuk dat er "dynamo" op het doosje staat, en er vervolgens aan de zijkant instructies staan voor batterijen. Hmmm...
Maar geeft erg veel licht
Ik vind 't geluid toch beetje tegenvallen hoor.. Nja komt wrrs omdat ik beetje verwend ben.. Seneheiser HD515 < grote koptelefoon en Senheiser CX-500 oortjes.. Senheisers zitten beter én komt helderder geluid uit.. (50 euro )
Maar voor 3 euro zijn 't toch wel Top doppen!
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:39:09 #62
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74132007
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef mstr het volgende:

[..]

Maar jij hebt zeker alleen nog een donssnor?
Een beetje, heb het zo lang mogelijk uitgesteld, kom al vaak genoeg te laat op school, heb geen zin om door scheren nog later te komen .
pi_74132091
Ik ga binnenkort wat dingen bestellen, maar weten jullie nog wat aanraders?

Net zo makkelijk alles in 1 keer bestellen
pi_74132187
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:52 schreef jopiede het volgende:
Morgen komen mijn kanens MD-52 binnen
SPOILER
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:42:58 #65
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74132189
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef TedjeKroketje het volgende:
Ik ga binnenkort wat dingen bestellen, maar weten jullie nog wat aanraders?

Net zo makkelijk alles in 1 keer bestellen
Het is juist leuk als je 3 enveloppen ipv 1 krijgt
pi_74132915
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:45 schreef veda het volgende:

[..]

Opgeblazen, verklaar je nader? Ze werken helemaal niet meer? Of slecht? Hoe komt het?
Iemand vroeg aan me tijdens het werk hoe hard die doppen nou konden dus ik zette hem op z´n hardst, Je kon ze de muziek dus horen zonder de doppen in ( ) Maar ben daarna dus vergeten om ze weer zacht te doen (vraag me niet waarom) Later kwam ik erachter dat 1 oortje heel zacht ging en geen bass meer heeft

Maar nu het goede nieuws, ik heb de verkoper gemaild en ik krijg een nieuw setje!
pi_74134399
Ik wilde net even snel iets bestellen (varkentje ) om 't eens te testen, heb van tevoren PayPal geactiveerd door die twee kleine bedragen in te voeren. Nu wilde ik net uitchecken (eerst express gekozen, daarna standaard checkout geprobeerd), en nu krijg ik alleen de optie om een creditcard te koppelen. Zie ik iets over het hoofd..? Ik krijg dus niet de mogelijkheid het meteen af te schrijven van m'n bankrekeningnummer..
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:42:20 #68
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74134497
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:39 schreef wormtrein het volgende:
Ik wilde net even snel iets bestellen (varkentje ) om 't eens te testen, heb van tevoren PayPal geactiveerd door die twee kleine bedragen in te voeren. Nu wilde ik net uitchecken (eerst express gekozen, daarna standaard checkout geprobeerd), en nu krijg ik alleen de optie om een creditcard te koppelen. Zie ik iets over het hoofd..? Ik krijg dus niet de mogelijkheid het meteen af te schrijven van m'n bankrekeningnummer..
Het kan een tijdje duren voor het werkt nadat je de cijfers ingevoerd heb.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:59:47 #69
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_74135089
Even TVP plaatsen. Wist niet dat er een soortgelijk topique bestond. Heb wel al eerder besteld bij DE dus ik ben benieuwd.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 00:27:22 #70
131319 mickeyD
pi_74135849
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jammergenoeg weet ik nog niet oftie SDHC ondersteunt
maar alles boven 4GB zou sdhc moeten zijn.
pi_74136000
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:55 schreef mickeyD het volgende:
Besteld
Laat jullie weten wanneer het binnen is
pi_74136018
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:27 schreef mickeyD het volgende:

[..]

jammergenoeg weet ik nog niet oftie SDHC ondersteunt
maar alles boven 4GB zou sdhc moeten zijn.
Toshiba Micro SD SDHC 8GB.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 00:37:59 #73
131319 mickeyD
pi_74136050
deze gaat opzeker werken (mits het apparaat echt 8GB ondersteunt), 8GB SDHC class4 sandisk
http://www.kieskeurig.nl/(...)_class_4_8gb/229009/
vanaf ¤16
  woensdag 28 oktober 2009 @ 00:40:12 #74
131319 mickeyD
pi_74136087
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:35 schreef Luman het volgende:

[..]

Besteld
Laat jullie weten wanneer het binnen is
eerder dan de camera, dat is zeker!
*edit* je bestelde kaartje is ook "class 4" zie ik :-)

[ Bericht 4% gewijzigd door mickeyD op 28-10-2009 01:03:47 ]
pi_74136108
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:37 schreef mickeyD het volgende:
deze gaat opzeker werken (mits het apparaat echt 8GB ondersteunt), 8GB SDHC class4 sandisk
http://www.kieskeurig.nl/(...)_class_4_8gb/229009/
vanaf ¤16
Snap niet waarom je die andere niet zou bestellen dan.
SDHC is SDHC right?
En ik zou me pas zorgen over schrijfsnelheid gaan maken als je HD gaat recorden ofzo.
Maar voor m'n mobiel is deze
pi_74136123
Edit: Ik heb een bril besteld, zal deze de reis overleven in zo'n dunne envelop?
pi_74136127
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:40 schreef mickeyD het volgende:

[..]

eerder dan de camera, dat is zeker!
Heb ik iets gemist?
pi_74136144
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:41 schreef Dynd het volgende:
Edit: Ik heb een bril ebsteld, zal deze de reis overleven in zo'n dunne envelop?
Double-ninja edit
OT: in bubbeltjesplastic waarschijnlijk wel.
pi_74136159
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:43 schreef Luman het volgende:

[..]

Double-ninja edit
OT: in bubbeltjesplastic waarschijnlijk wel.
HIj was wel mooi hé?
pi_74136299
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:44 schreef Dynd het volgende:

[..]

HIj was wel mooi hé?
Ja.

woensdag 28 oktober 2009 @ 01:05:44 #81
131319 mickeyD
pi_74136515
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 00:41 schreef Luman het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
ja, we hebben met zn allen een Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam SpyCam MD80 DC besteld/gekocht op ebay vandeweek voor tussen de ¤6 en ¤10 euri's
pi_74136546
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Een beetje, heb het zo lang mogelijk uitgesteld, kom al vaak genoeg te laat op school, heb geen zin om door scheren nog later te komen .
Dat je baard harder groeit als je het vaak scheert is een fabeltje.
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef mickeyD het volgende:
ja, we hebben met zn allen een Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam SpyCam MD80 DC besteld/gekocht op ebay vandeweek voor tussen de ¤6 en ¤10 euri's
En ik kan niet wachten tot ik hem binnen heb
  woensdag 28 oktober 2009 @ 01:11:17 #83
131319 mickeyD
pi_74136583
de ene SDHC is de andere niet..
er staat niet voor niets Class 4, Class 6 of Class 10 op die merk dingen.. (en niet op die merkloze)
t is een kwestie van lees en schrijfsnelheid

Class 2: 2 MByte/s - 13x
Class 4: 4 MByte/s - 26x
Class 6: 6 MByte/s - 40x

On 21 May 2009, Panasonic announced new "class 10" SDHC cards, claiming that this new class is "part of SD Card Specification Ver.3.0".[9] Toshiba also announced cards based on the new 3.0 spec[10] As of August 2009, the SD Association's Web site does not include information on this new class or new specification..

beetje bullshit opschepperij van panasonic dus die "class 10"

class 4

class 2 (geen tekentje/cijfer dus)

[ Bericht 20% gewijzigd door mickeyD op 28-10-2009 01:19:49 ]
pi_74136690
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 01:11 schreef mickeyD het volgende:
beetje bullshit opschepperij van panasonic dus die "class 10"
Wikipedia kent class 10 wel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital#Speeds
Ovirgens is dat pas sinds kort, een maand geleden waren alle snelheden van class 6 of hoger gewoon class 6.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 01:21:12 #85
131319 mickeyD
pi_74136745
ja, lees mn verhaaltje over panasonic
want dat kwam van wiki
  woensdag 28 oktober 2009 @ 01:28:08 #86
131319 mickeyD
pi_74136844
die cameratjes zijn nog te koop op ebay hoor, alleen zijn ze nu zo populair dat ze nu voor zo'n 15 euro weggaan.. tenzij je ff oplet en mee bied
pi_74137334
tvp
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 07:45:09 #88
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_74138051
TVP
pi_74138411
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef kloink het volgende:

[..]

vooral hier blijven noemen
En wat is het probleem? Noem ik merknamen, zie je het woordje "nep" staan, zie ik iets over het hoofd?

Vooral hier blijven zeuren
  woensdag 28 oktober 2009 @ 08:41:42 #90
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74138642
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 01:08 schreef veda het volgende:

[..]

Dat je baard harder groeit als je het vaak scheert is een fabeltje.

Oh oke, dan heb ik dus "geluk" .
  woensdag 28 oktober 2009 @ 08:43:14 #91
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74138662
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef Semmm het volgende:

[..]

Iemand vroeg aan me tijdens het werk hoe hard die doppen nou konden dus ik zette hem op z´n hardst, Je kon ze de muziek dus horen zonder de doppen in ( ) Maar ben daarna dus vergeten om ze weer zacht te doen (vraag me niet waarom) Later kwam ik erachter dat 1 oortje heel zacht ging en geen bass meer heeft

Maar nu het goede nieuws, ik heb de verkoper gemaild en ik krijg een nieuw setje!
En je hebt wel gezegd dat je zelf de oordopjes zo hebt gebruikt, of dat ze DOA of gewoon opeens kapot waren?
pi_74138770
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:42 schreef mstr het volgende:

[..]

Het kan een tijdje duren voor het werkt nadat je de cijfers ingevoerd heb.
Oh, maar er stond al 'gecontroleerd' bij mijn status.. Nou dan wacht ik nog wel een paar dagen
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_74139375
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 08:43 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

En je hebt wel gezegd dat je zelf de oordopjes zo hebt gebruikt, of dat ze DOA of gewoon opeens kapot waren?
ja, ik heb ook gezegd dat dat niet hoort te gebeuren bij oordoppen met een winkel waarde van 80-100 euro. En toen bood hij gelijk een nieuw paar aan.
pi_74139430
Is er bij iemand de referal DXpoints op active gezet sinds dit jaar? Al m'n referal points staan nog op pending...
  woensdag 28 oktober 2009 @ 09:25:19 #95
98259 mstr
Een jonge God!
pi_74139458
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:24 schreef athlonkmf het volgende:
Is er bij iemand de referal DXpoints op active gezet sinds dit jaar? Al m'n referal points staan nog op pending...
Als je gewoon een ticket stuurt, kan je ook de punten gebruiken die oud genoeg zijn, maar nog op pending staan
Hier staan ook nog tickets op pending van 1/15/2009, maar die heb ik wel al gebruikt.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 09:30:41 #96
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_74139591
FP heeft weer iets nieuws:
http://www.focalprice.com(...)_Music_Box_Blue.html
quote:
# Made of some type of plastic material.
# It is in excellent condition.
# It plays song fine.
x3
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_74139769
Effe mijn gal spuwen over dealextreme...
In een van de vorige topics kreeg ik van hen te horen dat mijn bestelling (microSD) uiteindelijk niet leverbaar was. Ze deden me het voorstel de bestelling aan te passen of te cancelen voor een refund. Met de steeds dalende $-koers ben ik maar niet voor een refund gegaan. Dit is nu nog steeds aan de gang! Telkens ik een aangepaste bestelling doorgeef is er een product dat niet leverbaar is. terwijl deze wel degelijk leverbaar zijn volgens de website!
Kort overzichtje support tickets:
22/10 ik wil sku 04172, zal de rest bijbetalen
26/10:Sorry to tell you that item sku 4172 is unavailable now.
26/10: OK doe dan sku 15770 en nog wat spul
27/10: Sorry to tell you that sku 15770 is unavailable now. Other items are available now.
27/10: OK doe dan sku 01621 (leek me wel leuk)
28/10: Sorry to tell you that sku 1621 is unavailable now.

Ik hoop dat sku 01991 en sku 11294 wel leverbaar zijn zodat ik eindelijk m'n spulletjes kan ontvangen.

Let erop dat alle items nog steeds als leverbaar (shipped in 1-3 of 2-5 days) staan! Op de stock-status moeten we dus niet vertrouwen.

Ik heb uiteindelijk bij FP met 2% korting (e-mailadres verificatie punten ingewisseld) een 8GB microSD gekocht. Dan kwam de prijs ongeveer op eBay niveau. Hopelijk wordt deze snel verstuurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door thecuriousone op 28-10-2009 09:49:11 ]
jaja, en azo...
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:46:47 #98
48067 neo2000
pi_74141696
Stock status is idd de laatste tijd dramatisch bij DX.. Maar goed, ik vrees dat het iets met de crisis te maken heeft. Genoeg nederlandse webshops waar ik de laatste tijd achter komt dat een voorraad indicatie van geen meter klopt. En dit zijn dan nog shops met een keurmerk.
pi_74142940
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:25 schreef mstr het volgende:

[..]

Als je gewoon een ticket stuurt, kan je ook de punten gebruiken die oud genoeg zijn, maar nog op pending staan
Hier staan ook nog tickets op pending van 1/15/2009, maar die heb ik wel al gebruikt.
Moet er wel gereageerd worden op tickets...
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:43:26 #100
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74143758
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:30 schreef Zapper het volgende:
FP heeft weer iets nieuws:
http://www.focalprice.com(...)_Music_Box_Blue.html
[..]

x3
Saxofoon, geniaal hoor
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:16:45 #101
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74144975
Waar is een linkje naar die Kanen dopjes?
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:27:16 #102
131319 mickeyD
pi_74145369
in het vorige deel achtergebleven
pi_74145475
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:16 schreef dabadbass het volgende:
Waar is een linkje naar die Kanen dopjes?
Omdat je het zo lief vraagt:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.23738

Nu dus ook grote, alleen vind ik het maar kut zo'n groot ding op je hoofd:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25464
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:32:20 #104
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74145532
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef jopiede het volgende:

[..]

Dankjewel, oordopjes zijn besteld!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:38:13 #105
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74145736
Zien er wel mooi uit die grote Kanen, die van hout zijn erg cool
Ze hebben ook oordopjes van hout, zag ze bij DX als new arrival.

Als mijn nieuwe Kanen ook bevallen dan kan dit weleens zo'n verzamelmerk worden, voor 3 euro is het goed te doen.
pi_74146689
Zondag besteld en vandaag binnen chinavasion .
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:10:38 #107
131319 mickeyD
pi_74146903
uit china? das wel erg vlot.. lijkt meer op een binnenlandse zending zo..
pi_74147629
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:10 schreef mickeyD het volgende:
uit china? das wel erg vlot.. lijkt meer op een binnenlandse zending zo..
Yup China via fedex.
Wel ¤15 aan verzendkosten betaald .
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:59:54 #109
131319 mickeyD
pi_74148734
owwww.. dik bijbetalen he? das valsspelen
pi_74149690
Yaaay, me kanen oordopjes zijn ook binnen Ich liebe ze nu al
pi_74149944
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:38 schreef monkeybrain het volgende:
Zien er wel mooi uit die grote Kanen, die van hout zijn erg cool
Ze hebben ook oordopjes van hout, zag ze bij DX als new arrival.

Als mijn nieuwe Kanen ook bevallen dan kan dit weleens zo'n verzamelmerk worden, voor 3 euro is het goed te doen.
Die houten zag ik een review van laatst. Moet je ff zoeken. Schijnen ook niet slecht te klinken en zien er mooi uit natuurlijk.

Binnenkort komen als het goed is mijn SoundMagic PL30, SoundMagic PL50 en Kanen MD-52 binnen. Zal daar dan wel een korte review van maken.

Heb trouwens ook wat probleempjes met PB/DP... je maakt allerlei afspraken maar die worden niet nagekomen. Beetje jammer. En als je dan vraagt hoe het zit mag je een week op (onduidelijk) antwoord wachten. Dat moet je er maar bij nemen als je alles voor een appel en een ei koopt.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 16:08:36 #112
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74153560
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:30 schreef 16meter het volgende:

[..]

Die houten zag ik een review van laatst. Moet je ff zoeken. Schijnen ook niet slecht te klinken en zien er mooi uit natuurlijk.

Kun je het hout gelijk oppoetsen met oorsmeer
pi_74153609
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 14:23 schreef jopiede het volgende:
Yaaay, me kanen oordopjes zijn ook binnen Ich liebe ze nu al
Dus goed over gekomen?
pi_74154979
Eerste TradeTang bestelling gedaan, 40 dollar voor 25 xbox360 spellen (gekopieerd) In Nederland ben je al iets van 1 euro per DVD kwijt (Dual Layer)

[ Bericht 1% gewijzigd door Semmm op 28-10-2009 16:55:55 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 17:15:12 #115
48067 neo2000
pi_74155893
Overigens;
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef Semmm het volgende:

[..]

En bedankt voor het opdrijven van de prijzen van spullen voor de WEL eerlijke consumenten.
pi_74156388
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef neo2000 het volgende:
Overigens;
[..]

En bedankt voor het opdrijven van de prijzen van spullen voor de WEL eerlijke consumenten.
Wat is dat nou voor rare reactie, leer lezen .

Die verkoper bood me zelf een nieuwe aan!
pi_74156859
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ook maar even bestellen!
pi_74158097
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:46 schreef Semmm het volgende:
Eerste TradeTang bestelling gedaan, 40 dollar voor 25 xbox360 spellen (gekopieerd) In Nederland ben je al iets van 1 euro per DVD kwijt (Dual Layer)
Zijn die wel op een normale xbox360 te spelen? of alleen op omgebouwde?
Goein dag eem'n
pi_74158674
Ik kan me herinneren dat iemand een poos geleden via taobao (denk ik) racefiets-kleding heeft gekocht. Speciaal voor diegene: via wie heb je het gekocht en bevalt het een beetje? Met dit weer eigenlijk opzoek naar overschoenen, handschoenen en een lange broek..
  woensdag 28 oktober 2009 @ 18:54:01 #120
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74159172
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef vinylhits het volgende:

[..]

Zijn die wel op een normale xbox360 te spelen? of alleen op omgebouwde?
Als dat mogelijk zou zijn, wat zou ombouwen dan voor nut hebben
pi_74159374
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:54 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Als dat mogelijk zou zijn, wat zou ombouwen dan voor nut hebben
Mischien kunnen ze de kopietjes zo goed maken dat de dvd speler denkt dat het echte zijn.

Maar dat denk ik niet. Ombouwen dus die xbox
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:10:30 #122
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74159800
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:59 schreef veda het volgende:

[..]

Mischien kunnen ze de kopietjes zo goed maken dat de dvd speler denkt dat het echte zijn.

Maar dat denk ik niet. Ombouwen dus die xbox
Dat zou dan voor het eerst sinds de Dreamcast zijn .
pi_74160637
Hoe zit dat met die belasting die je moet betalen, zie in de OP dat je tot 150 euro mag invoeren en alleen de omzetbelasting moet betalen. Hoe zit dit precies? Zitten hier de verzendkosten ook bij, of mag je voor 150 euro bestellen zonder verzendkosten?

Dit omdat ik kleren wil bestellen en niet achteraf met een grote kostenpost wil zitten. Heb nu al veel kleine pakketjes besteld via ebay, dx en dp maar weet niet hoe streng ze zijn bij de duane met grotere paketten.

En als ik het zie als dat ik niks hoef te betalen aan belasting, tot me pakket word onderschept en dat ik dan een brief krijg van de belastingdienst met (bijvoorbeeld als het 100 euro was) een rekening van 19 euro?
pi_74160738
Zeg, hoe worden jullie nou in godsnaam wijs uit dat TaoBao gebeuren?
Zelfs met behulp van een vertaler kom ik er niet goed uit..

Op TT wel wat leuke dingen gevonden (geen lots ofzo), maar geen van de verkopers,
met wie ik contact heb gehad, wil om de één of andere reden naar Nederland versturen.
pi_74161148
Deze week weer 3 DealExtreme bestellingen de deur uit gedaan. Maar ook 2 ebay bestellingen! Wat me opvalt is dat er tegenwoordig ook veel kleine bedrijven uit hongkong handellen op ebay. Met natuurlijk gratis wereldwijd verzenden en betalen met PayPal. Aanrader dus voor als het op de webshops niet te vinden is .
pi_74161334
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:35 schreef De.Joego het volgende:

Op TT wel wat leuke dingen gevonden (geen lots ofzo), maar geen van de verkopers,
met wie ik contact heb gehad, wil om de één of andere reden naar Nederland versturen.

Je moet ff lezen.
Maar goed je moet het via Jack of Rachel (doen bestelling doorgeven)
Ik zeg maar zoo, want Dierentuin is zo lang
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:50:07 #127
131319 mickeyD
pi_74161390
de max van ¤150 invoeren is inclusief verzendkosten..
je zult dus moeten gaan rekenen, of je verkoper lief aankijken om jou een factuur te geven waardoor je precies op (liefst net onder) ¤150 uitkomt.
let echter wel op dat de douane bij achterlijk lage prijzen, gewoon de nederlandse prijzen gaat aanhouden voor een berekening hoeveel boete je gaat krijgen.
je mag van hun best wat goedkoper shoppen, maar kom niet boven de ¤150 uit!
een artikel dat hier ¤250 kost, kun je natuurlijk niet 10 van invoeren voor ¤25 per stuk.
houd het bescheiden per bestelling.
bijvoorbeeld maximaal 3 broeken enz enz.

@ DE.JOEGO: zie ook eens: http://www.taobaonow.com
pi_74161491
taobaonow.com is vaak veel duurder dan via Jack en Rachel MickeyD dat moet je toch wel weten (partyflock)
Ik zeg maar zoo, want Dierentuin is zo lang
pi_74161644
quote:

En het is besteld....hopen dat Jack zijn zaakjes weer een beetje op orde heeft.

Zit ondertussen ook nog te wachten op:

LED pen shipped 16/10
Toslink cable shipped 28/10
HDMI cable shipped 28/10
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:57:12 #130
131319 mickeyD
pi_74161687
ja, t is duurder, maar daar staat wel een engelse vertaling van de taobao startpagina, en dat vergeten jullie altijd ff te zeggen tegen iedereen die t vraagt
http://www.taobaonow.com/shopping-directory.html
pi_74161695
@MickeyD

Het gaat om blousjes en vesten zonder 'merk', deze kosten rond de $15 en $30 voor de vesten. Hiermee lijkt het dus niet dat ik problemen ga krijgen?

Dan zorg ik dat ik niet boven de ¤150 kom, bedankt.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:00:33 #132
131319 mickeyD
pi_74161818
merkloos maakt idd nogal wat uit, maar toch, houd het per bestelling bescheiden, anders vinden ze het weer op handel lijken.
er wordt ook met containers tegelijk "merkloze" kleding geimporteerd in nederland waar hier in illegale naaiatteliers merklabels op wordt genaait.
ook daar letten ze dus op!
vandaar: houd het volume bescheiden.
pi_74162017
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:35 schreef De.Joego het volgende:

Kijk naar het bericht van Semmmm een paar posts boven je, zou dat d'r iets mee te maken hebben denk je?
kei lief.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:23:12 #134
131319 mickeyD
pi_74162801
damn, op taobao zijn die mini DV cam's maar ¤1,50
http://item.taobao.com/au(...)34cefc6.htm?cm_cat=0
met kosten voor jack, en verzenden zal t rond de ¤5,- zijn lijkt mij.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:25:29 #135
131319 mickeyD
pi_74162886
goed, hij heeft t zelf gesloopt, maarja, ze beloven wel bergen garantie daar in china..
90 van de 100 sturen niets terug, en bestellen een nieuwe omdat t maar ¤3,- kost ofzo..

[ Bericht 30% gewijzigd door mickeyD op 28-10-2009 20:39:43 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:32:01 #136
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74163186
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef mickeyD het volgende:
Iedereen denken dat ze voor 8 euro helemaal een dealtje hebben gemaakt
Zijn dit dezelfde?

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24942
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:33:12 #137
128384 mcwops
gat in je glas
pi_74163235
@mickeyd: je praat wel vaak poep en ook tegen jezelf he .
om maar niet te spreken over de waardevolle bijdragen aan de topicreeks
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:35:20 #138
131319 mickeyD
pi_74163327
ja, dat is dezelfde cam idd

kansloze wops, als je t zo goed weet, geef die gast dan antwoord, maar dat doe je niet lamzak, alleen maar blaten hier.
flikker lekker op, log uit, en meld je af.
je draagt geen HOL bij met je loze opmerkingen
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:39:12 #139
48067 neo2000
pi_74163485
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:28 schreef Semmm het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor rare reactie, leer lezen .

Die verkoper bood me zelf een nieuwe aan!
Ik lees: jij sloopt door jouw eigen lompigheid oordopjes. Die verkoper ruikt dat niet uit zichzelf vanuit China lijkt mij, dus heb jij erover gemailed/geklaagd/whatever. Waarop die verkoper nieuwe dopjes aanbiedt. (omdat hij zich daartoe verplicht voelt waarschijnlijk.. Iets met oosterse cultuur.. Geheel onterecht in dit geval overigens imho)
Vervolgens verkondig jij het ook nog eens op een publiek forum, waardoor ander mensen allicht ook op ideeën komen, ergo, de prijs van d spullen zullen wel omhoog gaan, marge zal nml niet ruim boven de 50% liggen van die spullen schat ik zo.

Er wordt hier af en toe gesproken over monsterwinsten van die Chinezen, en dan bescheur ik mezelf wel. Tuurlijk, je probeert het allemaal zo goedkoop mogelijk te krijgen, je bent immers een Nederlander. Maar vergeet niet dat het aanbod uit China zo gigantisch is dat prijzen daar ook iets meer onder druk staan dan dat ze hier doen. China staat nu eenmaal bekend om zijn massaproductie. (Al dan niet van discutabele kwaliteit)
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:41:33 #140
131319 mickeyD
pi_74163574
precies neo
ik zal dan ook liever een ander merk bestellen wat wel tegen mijn gebruik kan, dan ten onrechte nieuwe eisen als ik zoiets zou hebben.
daarbij zouden wij als hollander eerder denken, ach ja, kon niet missen voor ¤3,-
pi_74163582
Iemand enig idee wat er met kaidomain aan de hand is?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:44:41 #142
131319 mickeyD
pi_74163707
kaidomain werkt perfect hier.
pi_74163817
quote:
Wat ik eruit haal is dit een minimumprijs, zijn de verzendkosten al best hoog en dan moet je het nog hier zien te krijgen. 5,- wordt krap gok ik zo.
pi_74163945
Oke jongens, ik heb wat hulp nodig met een jas uitkiezen.

http://item.taobao.com/au(...)e4afd4.htm?cm_cat=30
of
http://item.taobao.com/au(...)8d890b.htm?cm_cat=30
of
http://item.taobao.com/au(...)c61a34.htm?cm_cat=30

Misschien iemand een betere?
Zo'n lang ding moet ik niet, past niet bij mij
kei lief.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:51:09 #145
131319 mickeyD
pi_74163979
t' is in iedergeval geen ¤10+ zoals op ebay nu gangbaar is.
pi_74164022
Kaidomain geeft hier:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:52:33 #147
131319 mickeyD
pi_74164040
mijn smaak is de laatste.. ook gezien het weer kouder word buiten.
die anderen zien er wat dunnetjes uit.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:53:44 #148
131319 mickeyD
pi_74164099
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef PedroN het volgende:
Kaidomain geeft hier:
Forbidden
vaaaag, ik heb nergens problemen mee..
zal nog es een paar X F5-en.

*edit* nog steeds niets mis mee
pi_74164288
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef mickeyD het volgende:
mijn smaak is de laatste.. ook gezien het weer kouder word buiten.
die anderen zien er wat dunnetjes uit.
Ik ben niet het koude type, ik kan in de winter ook net zo lekker met een vestje lopen als het -10 is.
Ik heb ook een best breed bovenlichaam, dus als die jas ook breed is lijk ik dadenlijk dik ofzo.
kei lief.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:00:54 #150
48067 neo2000
pi_74164425
Overigens heeft mymemory.co.uk vandaag een complete revamp gehad. (voor de geinteresseerden, ondanks dat het geen Chinese site betreft.. Pond gaat immers ook gunstig. )
Ziet er nu beter uit. Maar ze bieden nu steeds meer games e.d. aan.. Is in ieder geval vrij prominent op de site aanwezig nu, itt eerder.. Dus het lijkt erop of dat de focus van de site wat aan het verschuiven is.
pi_74164430
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef PedroN het volgende:
Kaidomain geeft hier:
Forbidden
Kaidomain werkt hier gewoon goed
pi_74164457
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:50 schreef Lolque het volgende:
Oke jongens, ik heb wat hulp nodig met een jas uitkiezen.

of
http://item.taobao.com/au(...)8d890b.htm?cm_cat=30
of

Misschien iemand een betere?
Zo'n lang ding moet ik niet, past niet bij mij
Die bovenste zou ik doen. Wat kost dat omgerekend?
pi_74164578
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef Skv het volgende:

[..]

Die bovenste zou ik doen. Wat kost dat omgerekend?
Weet ik nog niet, ga Rachel niet continue lastigvallen met allemaal prijsopvragen, zij hebben ook genoeg te doen.
Dus ik dacht doe eerst even een poll hierzo.
kei lief.
pi_74164586
Zie het al, kaidomain.com werkt wel, www.kaidomain.com werkt momenteel niet.
Als je op het kerstmutsje links boven klikt gaat het ook fout. Sommige onderdelen op de site werken niet goed
pi_74164753
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:00 schreef neo2000 het volgende:
Overigens heeft mymemory.co.uk vandaag een complete revamp gehad. (voor de geinteresseerden, ondanks dat het geen Chinese site betreft.. Pond gaat immers ook gunstig. )
Ziet er nu beter uit. Maar ze bieden nu steeds meer games e.d. aan.. Is in ieder geval vrij prominent op de site aanwezig nu, itt eerder.. Dus het lijkt erop of dat de focus van de site wat aan het verschuiven is.
Zoiets zag ik inderdaad ook al, nieuwe layout en alles. Vind het er goed uit zien!
pi_74164956
Jongens,

Ik volg dit topic al ong. 40 tot 60 delen en ik volgens mij een primeur voor jullie.

Ik heb Jack en Rachel allebei een taobao mail gestuurd met 4 jassen en bij alle vier kwam RACHEL als de goedkoopste uit de bak:P

Weet niet of meerdere mensen dit hebben gehad:P
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:22:34 #157
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74165360
Snap niet dat Jack en Rachel niet gewoon ff afspreken hoe ze het berekenen Nu gaat iedereen bij Jack bestellen terwijl Rachel daar eigenlijk voor bedoeld is...
pi_74165753
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:12 schreef blizzardo het volgende:
Jongens,

Ik volg dit topic al ong. 40 tot 60 delen en ik volgens mij een primeur voor jullie.

Ik heb Jack en Rachel allebei een taobao mail gestuurd met 4 jassen en bij alle vier kwam RACHEL als de goedkoopste uit de bak:P

Weet niet of meerdere mensen dit hebben gehad:P
Nee, geen primeur. Heb ik een aantal topics geleden al eens gemeld
jaja, en azo...
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:38:55 #159
131319 mickeyD
pi_74166031
goedkope 8GB Class 4 micro sd's toevallig?
pi_74166065
Das jammer:(
Dacht echt dat ik de eerste was:P
pi_74166130
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:39 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik lees: jij sloopt door jouw eigen lompigheid oordopjes. Die verkoper ruikt dat niet uit zichzelf vanuit China lijkt mij, dus heb jij erover gemailed/geklaagd/whatever. Waarop die verkoper nieuwe dopjes aanbiedt. (omdat hij zich daartoe verplicht voelt waarschijnlijk.. Iets met oosterse cultuur.. Geheel onterecht in dit geval overigens imho)
Vervolgens verkondig jij het ook nog eens op een publiek forum, waardoor ander mensen allicht ook op ideeën komen, ergo, de prijs van d spullen zullen wel omhoog gaan, marge zal nml niet ruim boven de 50% liggen van die spullen schat ik zo.

Er wordt hier af en toe gesproken over monsterwinsten van die Chinezen, en dan bescheur ik mezelf wel. Tuurlijk, je probeert het allemaal zo goedkoop mogelijk te krijgen, je bent immers een Nederlander. Maar vergeet niet dat het aanbod uit China zo gigantisch is dat prijzen daar ook iets meer onder druk staan dan dat ze hier doen. China staat nu eenmaal bekend om zijn massaproductie. (Al dan niet van discutabele kwaliteit)
Ik heb de verkoper gewoon er over gemaild, heb hem verder niets gevraagd ofzo maar voor dure oortjes vind ik het wel zonde. Dus als die verkoper nou gelijk nieuwe aanbiedt zonder dat ik er naar vraag, dan zou hij dit soort gevallen wel verwachten dus een extra voorraadje voor hebben, zou jij ze weigeren dan? Ik niet want voor mij is het veel geld!
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef mickeyD het volgende:
precies neo
ik zal dan ook liever een ander merk bestellen wat wel tegen mijn gebruik kan, dan ten onrechte nieuwe eisen als ik zoiets zou hebben.
daarbij zouden wij als hollander eerder denken, ach ja, kon niet missen voor ¤3,-

En jij moet niet zoveel onzin praten want ik heb nergens oortjes geeisd, ik kreeg ze gewoon aangeboden nerd.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:44:17 #162
131319 mickeyD
pi_74166275
en toch hebbie ze zelf gesloopt.
pi_74166414
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:41 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik heb de verkoper gewoon er over gemaild, heb hem verder niets gevraagd ofzo maar voor dure oortjes vind ik het wel zonde. Dus als die verkoper nou gelijk nieuwe aanbiedt zonder dat ik er naar vraag, dan zou hij dit soort gevallen wel verwachten dus een extra voorraadje voor hebben, zou jij ze weigeren dan? Ik niet want voor mij is het veel geld!
[..]

En jij moet niet zoveel onzin praten want ik heb nergens oortjes geeisd, ik kreeg ze gewoon aangeboden nerd.

Sorry, moest even.
kei lief.
pi_74166699
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:48 schreef Binkster001 het volgende:

[..]

Je moet ff lezen.
Maar goed je moet het via Jack of Rachel (doen bestelling doorgeven)
Dat begreep ik al (ik lees trouwens al mee sinds het 1e DX-topic), maar het ging mij puur om
de taobao-site zelf. Ik wordt niet wijs uit die site-structuur, en een vertaalmachine helpt niet echt.

Welke vertaler gebruiken jullie?
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef Lolque het volgende:

[..]

Kijk naar het bericht van Semmmm een paar posts boven je, zou dat d'r iets mee te maken hebben denk je?
Leuk zo'n bijdehante smiley erachter, maar ik moet je helaas teleurstellen.
Ik maakte alleen de opmerking dat de verkopers (TT) van de dingen welke ík leuk vond niet naar
Nederland wilden versturen om de één of andere reden. Ik had het (natuurlijk) niet over alle verkopers..
pi_74166807
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef Lolque het volgende:

[..]

Sorry, moest even.
Hoezo? Ik bedoel er dus mee dat ik 30 euro die ik ervoor heb betaald veel vind
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:56:08 #166
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74166861
Wat zijn de verschillen in Email adressen van Jack en Rachel dan?

Ik zag maar 1 email adres staan op DP, en daar reageerde Rachel op. Ben ik nu opgelicht?
pi_74166944
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:44 schreef mickeyD het volgende:
en toch hebbie ze zelf gesloopt.
Sommige mensen.....

Jij zou zeker nee zeggen als je nieuwe oortjes krijgt aangeboden zonder er om te vragen?

Heilig boontje
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:58:47 #168
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74167001
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef dabadbass het volgende:
Wat zijn de verschillen in Email adressen van Jack en Rachel dan?

Ik zag maar 1 email adres staan op DP, en daar reageerde Rachel op. Ben ik nu opgelicht?
Ik zie er toch echt 2 staan

Heb trouwens dat cameraatje op Taobao gekocht (thanks mickeyD )
met een Manchester United-shirt en -broek erbij
Iets meer dan $30 incl shipping voor beiden..
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:00:25 #169
48067 neo2000
pi_74167072
Face it Semmm, je bent al door een paar mensen in dit topic gepwn3d. Jouw post was gewoon een backfire.
pi_74167170
quote:

Oh,my god.

Finally I know why Rachel got angry with me.

I hate you...Last time,if you send Email to Rachel and me at the same time,I will not reply...Let Rachel handle it..
pi_74167217
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Oh,my god.

I hate you...Last time,if you send Email to Rachel and me at the same time,I will not reply...Let Rachel handle it..
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:04:52 #172
131319 mickeyD
pi_74167234
busted!
pi_74167266
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Oh,my god.

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74167284
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:00 schreef neo2000 het volgende:
Face it Semmm, je bent al door een paar mensen in dit topic gepwn3d. Jouw post was gewoon een backfire.
Iedereen zit hier die gratis varkentjes te bestellen en ik mag geen gratis aangeboden oortjes accepteren?
Flikker toch op man
pi_74167294
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef Semmm het volgende:

[..]

Sommige mensen.....

Jij zou zeker nee zeggen als je nieuwe oortjes krijgt aangeboden zonder er om te vragen?

Heilig boontje
Zonder erom te vragen?
Waarom heb je dan die mail gestuurd? voor de gezelligheid?
kei lief.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:06:39 #176
131319 mickeyD
pi_74167316
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

kijk, das netjes..
pi_74167347
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef Joene94 het volgende:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25556

Ziet er netjes uit, firmware lijkt ook deze keer aardig te zijn. Zal deze dan eindelijk een leuke zijn?
1st,the photos are taken by ourselves

2nd,this item can support Holland language.

We will update other colors recently.
pi_74167351
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef Lolque het volgende:

[..]

Zonder erom te vragen?
Waarom heb je dan die mail gestuurd? voor de gezelligheid?
Nee om hem er op te wijzen dat die oortjes daar dus niet tegen kunnen.

Met sommige mensen valt echt niet te praten hier.

en nu ga ik er ook niet meer op in,.
pi_74167401
jack, did you receive my email with price-requests?
sent 2 days ago
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:09:44 #180
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74167458
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

Ik zie er toch echt 2 staan

Dus je kunt dat ding voor 15 Yuan per stuk kopen of betaal je meer?

Jack, for how much can you ship these? People love them

http://item.taobao.com/au(...)0790810.htm?cm_cat=0
pi_74167551
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:08 schreef Mirjam het volgende:
sent 2 days ago
She's probably talking about dildo's and SM stuff.
kei lief.
pi_74167567
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef Lolque het volgende:

[..]

She's probably talking about dildo's and SM stuff.
whut?
wanna have some?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:12:26 #183
131319 mickeyD
pi_74167583
ja, je betaalt uiteindelijk meer, want... *edit, je had je post al aangepast

WTF?!? 0,50 cent???
das alleen de houder zeker? of de foto in een envelop
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:14:13 #184
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74167654
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:12 schreef mickeyD het volgende:
ja, je betaalt uiteindelijk meer, want... *edit, je had je post al aangepast
Maar is het geen Taobao prijs als je er 1000 inkoopt, dat bedoel ik
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:15:18 #185
131319 mickeyD
pi_74167709
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:14 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Maar is het geen Taobao prijs als je er 1000 inkoopt, dat bedoel ik
ff afwachten wat ie antwoord
pi_74167942
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef Mirjam het volgende:

[..]

whut?
wanna have some?
?

Jack, now you're here, could you please check the price for this coat?
kei lief.
pi_74168022
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:07 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Do you have the 4GB and 8GB of these on stock?
(Will you have them in Silver color too, and when?)
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:25:31 #188
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74168130
Haha .. jack laat 1x z'n kop zien
en metteen vraagt iedereen in 't forum de prijs.. komop wacht gewoon netjes in de rij
Zijn nog maar 200 mailtjes voor jullie
Duurt bij 2/3 daagjes voor een reply ach kan dr ook wel bij
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:27:37 #189
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74168223
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:25 schreef tokko1 het volgende:
Haha .. jack laat 1x z'n kop zien
en metteen vraagt iedereen in 't forum de prijs.. komop wacht gewoon netjes in de rij
Zijn nog maar 200 mailtjes voor jullie
Duurt bij 2/3 daagjes voor een reply ach kan dr ook wel bij
Maniacs!!!
But the camera will be sold many times if he posts the price, it's very popular. That's why i'm asking him here on the forum ghehe
pi_74168248
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:50 schreef mickeyD het volgende:
de max van ¤150 invoeren is inclusief verzendkosten..
je zult dus moeten gaan rekenen, of je verkoper lief aankijken om jou een factuur te geven waardoor je precies op (liefst net onder) ¤150 uitkomt.
let echter wel op dat de douane bij achterlijk lage prijzen, gewoon de nederlandse prijzen gaat aanhouden voor een berekening hoeveel boete je gaat krijgen.
je mag van hun best wat goedkoper shoppen, maar kom niet boven de ¤150 uit!
een artikel dat hier ¤250 kost, kun je natuurlijk niet 10 van invoeren voor ¤25 per stuk.
houd het bescheiden per bestelling.
bijvoorbeeld maximaal 3 broeken enz enz.

@ DE.JOEGO: zie ook eens: http://www.taobaonow.com
Is there any FOK guys ordered item from taobaonow? I have chatted with the site owner,their shipping cost is rather expensive.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:29:04 #191
131319 mickeyD
pi_74168282
as ie-mand nou volgen-de X wat te mauwen heb over hunnie, roep dan nog hazes en zn vrouw ofzow.
(knappe translatour die dat ken vertaluh)
pi_74168315
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef FrankP het volgende:

[..]

En het is besteld....hopen dat Jack zijn zaakjes weer een beetje op orde heeft.

Zit ondertussen ook nog te wachten op:

LED pen shipped 16/10
Toslink cable shipped 28/10
HDMI cable shipped 28/10
Please do not worry,we will responsible for your order
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:32:42 #193
131319 mickeyD
pi_74168462
no i didn't jack.
it was a import tax example for someone on the forum.
i just pointed at the site for the english translation page of taobao.com.
not to order there.
maybe it's possible to put it on popbuying too?
this: http://www.taobaonow.com/shopping-directory.html

because our chinese is not wat is was in the past
pi_74168532
quote:

Oh ,,No..

It has a minimum shipping cost 10yuan here. For 4.5$ ,it is the cheapest price without profit.If you order expensive items from taobao,the price will be seems reasonable.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:34:49 #195
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74168563
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef mickeyD het volgende:
no i didn't jack.
not to order there.
#30 The big Jack slowchat?

Taobao now is way more expensive, i tried to make an order but WOH!
(when Dp was off .. now rachel/jack powerrr... btw jack chek your FOK! Pm inbox)
pi_74168655
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:34 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Oh ,,No..

It has a minimum shipping cost 10yuan here. For 4.5$ ,it is the cheapest price without profit.If you order expensive items from taobao,the price will be seems reasonable.
At what price could you offer them?
kei lief.
pi_74168669
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef mickeyD het volgende:
no i didn't jack.
not to order there.
this: http://www.taobaonow.com/shopping-directory.html

because our chinese is not wat is was in the past
Well..Our taobao order website is : www.pbpurchase.com it already has translate function.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:39:15 #198
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74168786
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:34 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Oh ,,No..

5 euro is 7 dollar
But what's the Jack price including profit for you?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:40:41 #199
131319 mickeyD
pi_74168863
i just meant the complete allready translated startpage..
but thanks for the tip
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:42:02 #200
131319 mickeyD
pi_74168930
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

5 euro is 7 dollar
But what's the Jack price including profit for you?
waar haal jij ineens die ¤5,- vandaan dan?
pi_74169018
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Snap niet dat Jack en Rachel niet gewoon ff afspreken hoe ze het berekenen Nu gaat iedereen bij Jack bestellen terwijl Rachel daar eigenlijk voor bedoeld is...
Well... We calculate the price with the same format For taobao items,the weight need to estimate ourselves.Maybe that is why the difference. But not much ,just a little
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:44:04 #202
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74169044
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef mickeyD het volgende:

[..]

waar haal jij ineens die ¤5,- vandaan dan?
Je zegt toch dat het zo'n 5 euro gaat kosten, Jack zegt nee want het is $4.5 zonder winst. Maar 5 euro = 7 dollar dus daar zit al een stuk winst in voor die prijs.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:46:22 #203
131319 mickeyD
pi_74169140
ohhh, ja maar mijn prijs was een dikke vinger gok, die hij naar het rijk der fabelen verwees.
op zn eigen site kosten ze ver over de dertig dollar
pi_74169196
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:08 schreef Mirjam het volgende:
sent 2 days ago
Will reply in 30 mins....Just login FOK to see what are you guys talking about

I need to update new items in popbuying.com ,and need to see if FOK guys can give me some good idea.

I will follow customer's ideas.

This time ,no copy and knife...I do not want my new paypal account fail again
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:47:41 #205
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74169204
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef mickeyD het volgende:
ohhh, ja maar mijn prijs was een dikke vinger gok, die hij naar het rijk der fabelen verwees.
En ik stuur hem weer terug
pi_74169277
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:20 schreef Lolque het volgende:

[..]

?

Jack, now you're here, could you please check the price for this coat?

For this item,the weight including package is around 1000g

The price including shipping and tracking number is:44.21$

Has two colors for option,fit 170CM to 185CM people.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:50:55 #207
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74169348
Hey Jack,

We dutch guy's like Gadgets.. atleast most of us..!
Useless/usefull electronic devices haha! Just in a few price classes.. ?
Btw you should get Gmail chat.. Or be on skype/msn!

Btwbtw... Good Morning its 6 o'clock in hongkong atm.. xD
pi_74169378
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:47 schreef jack-peng het volgende:

[..]

I need to update new items in popbuying.com ,and need to see if FOK guys can give me some good idea.

thanks
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:52:37 #209
131319 mickeyD
pi_74169422
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:47 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

En ik stuur hem weer terug
t antwoord blijft ie verschuldigd denk ik..
pi_74169463
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dus je kunt dat ding voor 15 Yuan per stuk kopen of betaal je meer?

Jack, for how much can you ship these? People love them

For this item,if it just a single taobao order,the price will be :5.1$
But If I can find a supplier in the market,and I update this item in our webste,the price will be no more than 3$. I will ask michael to find it tomorrow,and update it in www.popbuying.com

0.5 is not really price.The supplier need the customer order another item,then can use 0.5 to order 1pcs.

I have recorded the 2 links ,will update them soon

The reason I go to FOK is that I want to get new idea for new items updating.Now I got two good suggestion,
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:56:08 #211
131319 mickeyD
pi_74169589
quote:

But If I can find a supplier in the market,and I update this item in our webste,the price will be no more than 3$
including shipping?

i will take 10 !
pi_74169619
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef mickeyD het volgende:

[..]

including shipping?

i will take 10 !
I'll take 4 aswell.
kei lief.
pi_74169731
Soort webcam dat beelden wegschrijft op een geheugenkaart?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:00:11 #214
131319 mickeyD
pi_74169828
jup, mini digitale spycam waar micro sd in moet.
pi_74169905
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef jack-peng het volgende:

The reason I go to FOK is that I want to get new idea for new items updating.Now I got two good suggestion,
These camera's are hot http://shop.benl.ebay.be/i.html?LH_AvailTo=23&_nkw=MD80+cam&_arm=1&_armm=63&_ruu=http://shop.benl.ebay.be/i.html%3F_nkw%3DMD80%2Bcam%26_arr%3D1%26_trksid%3Dm38&_trksid=m38&_rdc=1

lol
pi_74169915
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef mickeyD het volgende:
jup, mini digitale spycam waar micro sd in moet.
En wat is nou het verschil tussen die 2 dan?
pi_74169916
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:50 schreef tokko1 het volgende:
Hey Jack,

We dutch guy's like Gadgets.. atleast most of us..!
Useless/usefull electronic devices haha! Just in a few price classes.. ?
Btw you should get Gmail chat.. Or be on skype/msn!

Btwbtw... Good Morning its 6 o'clock in hongkong atm.. xD
Good morning,now I am very hungry.Need to find something to eat

hope you can give me some good idea for new items ..

I want to update interesting items which you gus would be interested with and can do dropshipping.I have a goold AD account,can do google promotion.

Dealperfectcs01@gmail.com ,anyone has good idea,let me know..Thanks!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:03:01 #218
131319 mickeyD
pi_74169963
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

En wat is nou het verschil tussen die 2 dan?
niets..
pi_74170084
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef mickeyD het volgende:

[..]

including shipping?

i will take 10 !
Yep,please remember what you have said,I will try my best to find a supplier in the market!

And please remember to order 10pcs!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:06:12 #220
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74170106
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef jack-peng het volgende:

[..]

But If I can find a supplier in the market,and I update this item in our webste,the price will be no more than 3$. I will ask michael to find it tomorrow,and update it in www.popbuying.com

0.5 is not really price.The supplier need the customer order another item,then can use 0.5 to order 1pcs.

I have recorded the 2 links ,will update them soon

Wait a minute, 3 dollars?
Is this just the camera or does it have a box with items like cables and charger?
This can't be right
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:06:30 #221
131319 mickeyD
pi_74170125
have a nice breakfast jack
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:06:38 #222
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74170130
Iemand een goedkope micro-SD-kaart gezien voor in dat cameraatje?
(daar moet toch een micro-SD-kaart in? )
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:09:55 #223
131319 mickeyD
pi_74170269
quote:
Wait a minute, 3 dollars?
Is this just the camera or does it have a box with items like cables and charger?
This can't be right
waarom denk je dat die sjaak op ebay bij 0,01 cent begint?
die zooi kost inkoop niets..
de eerste die er over begon hier kocht hem ook voor weinig toch?
ik dacht iets van ¤6?
okay das 8,85 dollar, ook meer maar toch..
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:10:19 #224
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_74170284
http://www.jackpeng.com/
that's you jack?
can you also put the flipflop flowers back in the shop?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_74170303
quote:
OK,recorded.

I think Michael will have much work to do.

We will guarantee cheaper than Ebay
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:11:12 #226
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74170324
Ja, 4GB is erg goedkoop hier: www.mediatrader.nl en levert erg snel.
Aangezien die gast bij mij in het dorp woont haal ik het zelf op, maar kijk de Tweakers-recensies anders even na .
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:11:44 #227
131319 mickeyD
pi_74170341
ben al een paar dagen aan t speuren naar de aller goedkoopste, kom steeds rond ¤13 uit voor 8GB.
lexar, sandisk en kingston..
als je nog moet bestellen, neem in iedergeval Class4, dan kan t cameratje in iedergeval snel de data wegschrijven.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:12:11 #228
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74170367
Al die prutsers hier, helemaal blij met hun 6 euro camera Alle Ebay prutsers die nu 15 euro bieden
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:15:38 #229
131319 mickeyD
pi_74170513
ja, weet je, ik lach me dood, boeit me niet, t is fun stuff voor mij, als ik t in de winkel zou moeten kopen hier, dan ben ik al gauw ¤30 tot ¤50 kwijt.. en.. dan zou ik het niet eens kopen ook.
als ik er 10 kan krijgen voor 30 (arme postbode) dan gaan ook de lutsers op marktplaats 15 betalen
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:17:31 #230
226677 revpolen
pi_74170595
heb momenteel 1 voor $5,50 maarja nog 5 uur te gaan
zou echt die gezicht van die verkoper wel eens willen zien, normaal altijd super goedkoop
en dan in 1 week tijd ineens 15 dollar alles weg
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:17:31 #231
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74170596
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, 4GB is erg goedkoop hier: www.mediatrader.nl en levert erg snel.
Aangezien die gast bij mij in het dorp woont haal ik het zelf op, maar kijk de Tweakers-recensies anders even na .
Thanks!
http://www.mediatrader.nl(...)uct.php?productid=19
http://www.mediatrader.nl(...)ct.php?productid=107
Welke "class" zijn die?
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef mickeyD het volgende:
ben al een paar dagen aan t speuren naar de aller goedkoopste, kom steeds rond ¤13 uit voor 8GB.
lexar, sandisk en kingston..
als je nog moet bestellen, neem in iedergeval Class4, dan kan t cameratje in iedergeval snel de data wegschrijven.
Heb je links? Ik hoef niet zoveel GB, 2GB is genoeg denk ik
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:17:42 #232
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74170602
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:10 schreef revpolen het volgende:
that's you jack?
Pimp daddy Jack with red cowboy boots and a hot woman

woensdag 28 oktober 2009 @ 23:20:35 #233
131319 mickeyD
pi_74170736
ohh, voor 2 gig kun je overal terecht voor weinig..
8GB is nog wat duur, want groot, alhoewel er al van 16 en 32 GB zijn..

ff een tip: neem 4GB, want die zijn SDHC (snelle versie), en de 2GB versies niet..

2GB heb je al vanaf ¤5
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:22:17 #234
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74170813
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef mickeyD het volgende:
ohh, voor 2 gig kun je overal terecht voor weinig..
8GB is nog wat duur, want groot, alhoewel er al van 16 en 32 GB zijn..

ff een tip: neem 4GB, want die zijn SDHC (snelle versie), en de 2GB versies niet..

2GB heb je al vanaf ¤5
Oke, linkje voor 4GB SDHC?
Ik ben normaal nooit zo lui als dit doet overkomen, maar ik zou niet weten of dit juist in China goedkoper is etc...
Bedankt alvast
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:24:13 #235
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74170883
Voor die 3 dollar kun je wel hele gave films maken. Aan een baksteen monteren en dan van een flat af kieperen. Aan iemand zijn auto monteren om later te bekijken wat ze hebben gedaan Aan je leuter hangen en dan het vrouwtje verwennen
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:26:43 #236
131319 mickeyD
pi_74170977
http://cgi.ebay.nl/SanDis(...)?hash=item439a24152f

SanDisk Micro SD SDHC 4GB 4G 4 GB TF Geheugenkaart Nieuw
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:28:16 #237
131319 mickeyD
pi_74171031
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:24 schreef monkeybrain het volgende:
Voor die 3 dollar kun je wel hele gave films maken. Aan een baksteen monteren en dan van een flat af kieperen. Aan iemand zijn auto monteren om later te bekijken wat ze hebben gedaan Aan je leuter hangen en dan het vrouwtje verwennen
ja, de mogelijkheden zijn idd onbeperkt
pi_74171085
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:10 schreef revpolen het volgende:
that's you jack?
Oh ,My Godness!

It is not me.....
pi_74171101
@Jack

When you're here, can you give me the price of this jacket;

And for the new items, maybe a cheap kind of Philips Wakeup Light?
pi_74171163
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:17 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Pimp daddy Jack with red cowboy boots and a hot woman

[ afbeelding ]

Frankly speaking,I think I am more handsome than the man in the picture
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:33:27 #241
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74171207
Jack, have you ever thought of Pal Zileri ?:D
pi_74171216
Hi, Jack
If those Mini DV camera's only $ 5.1 incl shipping, i want to order one .
pi_74171230
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:30 schreef DjimmyR het volgende:
@Jack

When you're here, can you give me the price of this jacket;

And for the new items, maybe a cheap kind of Philips Wakeup Light?

This item,the total weight is maybe around:1000g

The price including shipping and tracking number is:47.76$ including shipping cost and tracking number

For the Philips Wakeup Light,could you please give me a link?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:34:37 #244
131319 mickeyD
pi_74171255
ff tussenstand voor de NON-believers: mn chinese nokia accu heeft al 2 dagen vol streepjes.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:34:45 #245
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74171260
Al die kleren zijn te klein voor me tot 185cm? Rare Aziatische maten
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:35:49 #246
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74171306
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef mickeyD het volgende:
ff tussenstand voor de NON-believers: mn chinese nokia accu heeft al 2 dagen vol streepjes.
Welke nokia? Mijn N95 ligt bijna non-stop aan het infuus
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:36:05 #247
131319 mickeyD
pi_74171315
daar ben je bijna te groot voor alles als je 1,85 bent
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:36:33 #248
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74171330
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef mickeyD het volgende:
daar ben je bijna te groot voor alles als je 1,85 bent
Zelfs de lift?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:36:45 #249
131319 mickeyD
pi_74171339
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:35 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Welke nokia? Mijn N95 ligt bijna non-stop aan het infuus
een bejaarde 6600 van 5 jaar oud
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:36:57 #250
226677 revpolen
pi_74171350
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef mickeyD het volgende:
komt door dat kernafval wat der inzit
dingen zijn heus wel goed hoor en anders koop je toch elke 2 maanden een nieuwe voor 3$ ofzo
pi_74171351
It is rather odd that the memory card risen price rapidly recently,why a Holland store can sell them cheap ?

Dealextreme offline many cards yesterday,because the price is risen day by day.

And FP and DX did not sell NDS lite refurbished recently due to the shortage in the market.

I prepared many pure color NDS lite ,so I can still sell them.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:37:34 #252
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74171374
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:32 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Frankly speaking,I think I am more handsome than the man in the picture
If you were prettier than the women i would care
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:37:35 #253
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74171375
Wat kost zon accu-tje voor mn n95 dan?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:38:41 #254
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74171410
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:33 schreef jack-peng het volgende:

[..]

This item,the total weight is maybe around:1000g

The price including shipping and tracking number is:47.76$ including shipping cost and tracking number

For the Philips Wakeup Light,could you please give me a link?
Lol we probebly dont have taobao link from the wakeup light...
Its a kind of Mornign Alarm when it goes of the light slowly goes on and if the light is on some sounds will play. So you wake up nicely
pi_74171437
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:37 schreef dabadbass het volgende:
Doe het niet, in China kennen ze geen kema keur enzo. Koop gewoon een originele! Ben je wel wat duurder uit, maar dan heb je wel een veilige

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2009 23:39:20 ]
pi_74171467
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef dabadbass het volgende:
Al die kleren zijn te klein voor me tot 185cm? Rare Aziatische maten
This is EU size standard,and just let us know your height and weight is enough
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:42:26 #257
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74171580
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef jack-peng het volgende:

[..]

This is EU size standard,and just let us know your height and weight is enough
Well im like 195, isn't that a problem since al the clothes are for 185cm?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:42:30 #258
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74171583
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Doe het niet, in China kennen ze geen kema keur enzo. Koop gewoon een originele! Ben je wel wat duurder uit, maar dan heb je wel een veilige
Het is geen ballonvaart Dat gezeur over ontploffende accu's, dat gebeurt juist telkens met merk batterijen van Apple, Nokia en HP etc. Vervolgens doen ze net of hun neus bloed, Chinezen zijn ten minste eerlijk door geen garantie te geven
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:43:17 #259
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74171615
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Het is geen ballonvaart Dat gezeur over ontploffende accu's, dat gebeurt juist telkens met merk batterijen van Apple, Nokia en HP etc. Vervolgens doen ze net of hun neus bloed, Chinezen zijn ten minste eerlijk door geen garantie te geven
Hahah, maar straks ben ik doof door een ontploffende accu
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:44:00 #260
131319 mickeyD
pi_74171646
quote:
ik gok rond de $3
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:44:29 #261
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74171670
Ik ga denk ik voor de (eventuele) wintersport nog wat moois bestellen via Jack, geinig spul daar op Taobao, zoals Craft etc.
pi_74171680
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:38 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Lol we probebly dont have taobao link from the wakeup light...
Its a kind of Mornign Alarm when it goes of the light slowly goes on and if the light is on some sounds will play. So you wake up nicely
Hmm..

It seems there is no Chinese factory can do OEM wake-up light.

Find some supplier in taobao.BUt are rather expensive
pi_74171707
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef jack-peng het volgende:
It is rather odd that the memory card risen price rapidly recently,why a Holland store can sell them cheap ?

Focus on the gadgets you can put them in. Memory cards don't sell very good (with profit) over here.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:46:03 #264
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74171738
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:44 schreef dabadbass het volgende:
Ik ga denk ik voor de (eventuele) wintersport nog wat moois bestellen via Jack, geinig spul daar op Taobao, zoals Craft etc.
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,xowndkn3utg44----------------40--commend-0-all-0.htm?ssid=e-s5&at_topsearch=1
Snowboard Crashpants ook áltijd handig als je van plan bent een beetje door de lucht te gaan vliegen met je board!
pi_74171780
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef dabadbass het volgende:

[..]

OMG,I think there is not a size for you....
pi_74171811
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook, helaas.
Ik wel een XXXXL shirt besteld wat wel paste

pi_74171845
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:07 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Do you also got a video review of it? The pictures are looking very nice of it and I might like to buy one.
pi_74171874
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef jack-peng het volgende:

[..]

The tallest man on earth is from china.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:52:00 #269
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74171978
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Hahah, maar straks ben ik doof door een ontploffende accu
Nee hoor, de batterij gaat eerst zeer heet worden en vervolgens begint het te fikken.
Het is geen staaf dynamiet Voordat de boel gaat fikken laat je het ding al uit je handen vallen door de hitte. Je hebt hooguit een NOKIA brandwond op je wang staan Als je een Sagem hebt dan sta je wel voor lul

Het is echt een non-issue, ga eens uitrekenen hoe gevaarlijk de badkamer is, of in een auto rondrijden. Zaken die op 220v werken vind ik een stuk enger, dan kan je huis gewoon in de hens vliegen.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:54:08 #270
48067 neo2000
pi_74172082
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef Semmm het volgende:

[..]

Iedereen zit hier die gratis varkentjes te bestellen en ik mag geen gratis aangeboden oortjes accepteren?
Flikker toch op man
P-W-N-D. Yet again.

Oh jack, a couple of guys over here are really into gay stuff. Maybe you can put some really gay stuff like super hairy buttplugs for them on the site?
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef jack-peng het volgende:

And FP and DX did not sell NDS lite refurbished recently due to the shortage in the market.

I prepared many pure color NDS lite ,so I can still sell them.
I think the memory is cheap over here cause the market for memory over here is over saturated. A lot of stores have memory cards in store over here all the time, so i guess they don't have issues with fluctuating prices that much.
pi_74172105
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook, helaas.
Ik wel een XXXXL shirt besteld wat wel paste

Why Holland peoloe are rather tall ?

I am 178CM,if I go to Holland,I think Holland guys will call me"Dwarf"
pi_74172157
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Ik heb vaak van me ouders een trap onder de kont gehad vroeger, dat is het probleem denk ik
Haha ja, 178cm is niet erg groot voor een man

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2009 23:56:07 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:56:42 #273
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74172188
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef jack-peng het volgende:

[..]

What did Yao Ming wear for clothes before he went to the USA?

woensdag 28 oktober 2009 @ 23:57:22 #274
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74172222
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik heb vaak van me ouders een trap onder de kont gehad vroeger, dat is het probleem denk ik
Haha ja, 178cm is niet erg groot voor een man
I'm only 1.70 But i do fit chinese size M ánd dutch size M Perfectly
pi_74172268
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:57 schreef tokko1 het volgende:

[..]

I'm only 1.70 But i do fit chinese size M ánd dutch size M Perfectly
Ik heb ook van taobao een chelsea shirt besteld, die was XL. En die paste me ook perfect!
Maar dat was dus gewoon een EU maat..
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:03:01 #276
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74172442
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef jack-peng het volgende:

[..]

Scientists say it's because we eat a lot of dairy products, milk, pudding, cheese etc.
178cm is a pretty average height here for males, so you won't look like a dwarf

We are the tallest people in the world on average
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:10:23 #277
131319 mickeyD
pi_74172700
how about this: apple style USB PC keyboard ultra thin
http://item.taobao.com/auction/item_detail.htm?itemID=fd5d6bd2e7a5f6d6b73d07980ea700a8&ali_refid=a3_419095_1006:1102000337:6:Apple+keyboard:0c82032e587fcb60cb6c8893cf3dcf50&ali_trackid=1_0c82032e587fcb60cb6c8893cf3dcf50
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:12:36 #278
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74172781
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef mickeyD het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail.htm?itemID=fd5d6bd2e7a5f6d6b73d07980ea700a8&ali_refid=a3_419095_1006:1102000337:6:Apple+keyboard:0c82032e587fcb60cb6c8893cf3dcf50&ali_trackid=1_0c82032e587fcb60cb6c8893cf3dcf50
[ afbeelding ]
Die is wel vet
Maar wordt waarschijnlijk niet zo mooi geprijsd, minstens $45.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:15:59 #279
131319 mickeyD
pi_74172891
hebbie gezien wat een standaard toetsenbord kost op popbuying?
$43 !
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.21044
mag dan wel een bijzonder gaming ding zijn volgens de site, maar ik zie dr niet meer in dan een standaard keyboard van 5 euro bij de pc shop om de hoek.

ik zie weinig verschil met deze hoor?
http://www.kieskeurig.nl/(...)lue_keyboard/327912/
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:17:37 #280
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74172933
Werkt zo'n originele Apple tikplank niet op de pc? Die kost ook zo'n 50 euro in Nederland dus tja...
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:18:10 #281
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74172953
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:22:34 #282
131319 mickeyD
pi_74173091
quote:
staat wel een apple logo op.. geen idee oftie wel werkt op pc..
maar goedkoper istie zeker!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:23:00 #283
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74173098
Deze dan, heeft Adolf die herdershond net van achteren genomen ofzo

http://item.taobao.com/au(...)0a0cb00.htm?cm_cat=0

One Mark Hitler---Used--3Y
Is dit nep? Waar halen ze dit vandaan

http://item.taobao.com/au(...)a498d81.htm?cm_cat=0
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:29:51 #284
131319 mickeyD
pi_74173284
dit is de echte.. zoek de eventuele verschillen (op de stempel na dan he)
pi_74173342
quote:
[ afbeelding ]
Hebbe hebbe hebbe hebbe! Dan ook nog een muis erbij!
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=1ff806c76854937f0b3606fbe45327c5&x_id=db1

Werkt wel op windows toch? Zou hier toch wat euro's voor over hebben!
----

GET GET GET! Whatabout a package with a mouse!
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=1ff806c76854937f0b3606fbe45327c5&x_id=db1

Works on windows right? This would be great!
----

愛好愛好愛好愛好!因此,有一隻老鼠!

可以在Windows的權利?請問這還必須具備一定的歐元!
GGGG
pi_74173374
[quote]Op donderdag 29 oktober 2009 00:32 schreef einszweiachtung het volgende:

[..]

Hebbe hebbe hebbe hebbe! Dan ook nog een muis erbij!

----

GET GET GET! Whatabout a package with a mouse!

Works on windows right? This would be great!
----

Over die postzegel, het is een soort van 'marktplaats' en in china zijn er ook postzegelfreaks zotezien, ookal denk ik dat daar een hitler-zegel veel makkelijker te krijgen is dan hier!
GGGG
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:34:03 #287
131319 mickeyD
pi_74173402
quote:
dat laat ik aan de expert jack over om te lezen..

are those keyboards for windows pc's?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:48:01 #288
131319 mickeyD
pi_74173708
helaas kan ik nergens vinden of stiekum zo'n apple plank met zn USB op een pc-tje past..
zal wel weer es niet, maargoed t is te proberen he?

a.k.a: schijt, t is allemaal apple crap

[ Bericht 33% gewijzigd door mickeyD op 29-10-2009 01:10:46 ]
pi_74174946
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:48 schreef mickeyD het volgende:
helaas kan ik nergens vinden of stiekum zo'n apple plank met zn USB op een pc-tje past..

Morgen mail ik jack wel zon toetsenbord zou wel uber zijn jack kan het altijd vragen aan de verkoper

edit; heb even nagevraagt bij n vriend en die zei: zolang het usb is werkt het neem als voorbeeld je iphone connector dit is tevens verplicht door de EU

[ Bericht 9% gewijzigd door einszweiachtung op 29-10-2009 03:14:56 ]
GGGG
pi_74175175
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:48 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Do you also got a video review of it? The pictures are looking very nice of it and I might like to buy one.
OK..we will take a video.But popbuying currently do not have a video function,

We will update in dealperfect.
pi_74175180
quote:
[ afbeelding ]
Let me tell you how to check if this item is Hot.

1st,to the price:http://item.taobao.com/auction/item_detail.htm?itemID=fd5d6bd2e7a5f6d6b73d07980ea700a8&ali_refid=a3_419095_1006

It will weight around 500g,the price including shipping cost and tracking number:59.9$

This supplier has been sold 61pcs in the past 30 days.How to see? see the below picture

And this supplier has 5 diamond,so it is a nice supplier

pi_74175182
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:15 schreef mickeyD het volgende:
hebbie gezien wat een standaard toetsenbord kost op popbuying?
$43 !
mag dan wel een bijzonder gaming ding zijn volgens de site, maar ik zie dr niet meer in dan een standaard keyboard van 5 euro bij de pc shop om de hoek.

ik zie weinig verschil met deze hoor?
http://www.kieskeurig.nl/(...)lue_keyboard/327912/

The SKU:21044 is a professional gaming keyboad.It names: DT35

Many professional E-sport player of starcraft ,warcraft use this keyboad.And it is widely used in Korea league match. You can goold the key word"DT 35 keyboard" to see the detail
pi_74175184
quote:
http://item.taobao.com/au(...)2e0a1d9.htm?cm_cat=0

This one is not brand new,the supplier said in the description,this one is 90% new.

For 500g weight,the price including shipping and tracking number is:48.14$
  donderdag 29 oktober 2009 @ 08:59:49 #294
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_74176333
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:48 schreef mickeyD het volgende:

Ik tik dit nu op zo'n Apple plankje met mighty mouse in mijn xp machine. Dus voor die prijs kun je beter in Nederland zo'n plank zoeken. Misschien dat sommige knopjes niet functioneren maar dat kun je geloof ik instellen in Windows.

Het zijn mooie producten van Apple maar TE duur en de focus op design ipv functionaliteit is ook een ramp. Een Logitech tikbordje geeft veel meer comfort. Ik vind Apple ook vreselijk overschat, ik ben werkelijk tevreden met Windows sinds XP ghehe... De mighty mouse is ook een kut muis... lijkt wel zo'n Sweex muis van 3 euro van de Action, licht plastic shit ding zonder extra knopjes.

Windows op een Imac installeren met een Logitech bordje + muis, perfectie
pi_74176408
DX ligt plat lijkt het.. Op 22/10 besteld, nog steeds wachtend op supplier en op ticket wordt ook al 2 dagen niet geantwoord...
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:06:24 #296
226677 revpolen
pi_74176452
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:04 schreef Tha_Duck het volgende:
DX ligt plat lijkt het.. Op 22/10 besteld, nog steeds wachtend op supplier en op ticket wordt ook al 2 dagen niet geantwoord...
mijn R4 kaartje de 06-10 besteld... nog waiting for supplier...
ticket gemaakt geen antwoord ( 1 week geleden )
schande bij DX
pi_74176510
Jack, maybe this item could be nice:

http://cgi.ebay.com/NEW-H(...)?hash=item3ef99e536c

It's like the FlipHD and the Kodak Zi6
pi_74177059
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:06 schreef revpolen het volgende:

[..]

mijn R4 kaartje de 06-10 besteld... nog waiting for supplier...
ticket gemaakt geen antwoord ( 1 week geleden )
schande bij DX
Wazig, ik doe al jaren zaken met DX en heb echt nog nooit 1 probleem gehad ermee. En nieuwe producten worden wel toegevoegd...
pi_74177403
Voor de mensen die nog een cheap wake-up light willen.
Zie de Action, tussen de 12 en 20 euro ofzo..
Gewoon hetzelfde alleen staat er geen Philips op!
  donderdag 29 oktober 2009 @ 10:07:43 #300
164283 Luco
Buongiorno!
pi_74177923
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:04 schreef Tha_Duck het volgende:
Op 10 okt een 5mw laser besteld, ook nog steeds waiting for supplier, op m'n mail wordt ook niet gereageerd... De rest uit de order heb ik wel al binnen...
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_74178337
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:47 schreef jack-peng het volgende:

[..]

I am looking for some cycle cloth's.. Do you can get something?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')