Ik laat het je weten zodra ik hem hebquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:16 schreef mickeyD het volgende:
ik ben wel benieuwd wie als eerste de DVR DC-80 gaat ontvangen die we allemaal besteld hebben
Die hebbik ook binnen! + me varkentjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:13 schreef mstr het volgende:
Hier zijn een paar foto's van de Kanen MD-52
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens TVP.
Jaquote:
Ik denk de persoon die de aanbieding hier had gepost thecuriousone, die van mij is in ieder geval gistermorgen geshipped. Ik had hem lekker voor ¤6,70quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:16 schreef mickeyD het volgende:
ik ben wel benieuwd wie als eerste de DVR DC-80 gaat ontvangen die we allemaal besteld hebben
Dat durft zich allochtoon te noemenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik had hem lekker voor ¤6,70
Leuk man. Heb ze ook vorige week besteld, hopelijk snel binnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:13 schreef mstr het volgende:
Hier zijn een paar foto's van de Kanen MD-52
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens TVP.
Placebo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:54 schreef monkeybrain het volgende:
Uhm, iemand hier zei dat inspelen geen zin had. Hoewel ik dit tegensprak heb ik mijn 2e set md52 er naast getest.... geen ruk verschilWellicht toch een fabeltje ondanks mijn ervaring dat het wel leek te werken
Ik kan zeggen dat ze aardig goed klinken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Leuk man. Heb ze ook vorige week besteld, hopelijk snel binnen.
Wat kun je out of the box over de geluidskwaliteit zeggen? En anders morgen (na een nachtje inspelen). Vooral voor die cheap ass dingen kunnen wat speel uurtjes een hoop schelen.
okquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:14 schreef jpg97 het volgende:
Ik wil deze bij Jack kopen via popbuying.com
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.24964
Zit er een beetje bas in? Hoog en midden een beetje helder?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kan zeggen dat ze aardig goed klinken.
Beter dan mijn Sony's van 15 euro.
En als je de EQ een beetje goed instelt klinken ze een stuk beter.
De bass zou voor mij persoonlijk wel iets zwaarder mogen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zit er een beetje bas in? Hoog en midden een beetje helder?
Opgeblazen, verklaar je nader? Ze werken helemaal niet meer? Of slecht? Hoe komt het?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:38 schreef Semmm het volgende:
TVP, ik heb trouwens nu al m'n v-moda oortjes opgeblazen van ebay
Varkentje? Biggen zul je bedoelen.Vind ze redelijk van formaat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:26 schreef fuskergalleries het volgende:
[..]
Ook hier zijn ze binnen... samen met het varkentje20e besteld...
Met kartonnen biggenhokquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:04 schreef Japppo het volgende:
[..]
Varkentje? Biggen zul je bedoelen.Vind ze redelijk van formaat.
Wil ik ook halen, de m52 zitten nooit goed vast in mijn oren. Is het snoertje van deze mooi soepel of nogal stug? Ze lijken op Creative 630's, die zitten heel fijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:33 schreef bbfakir het volgende:
Ik hoor jullie allemaal over de MD-52.
Ik heb de A6 net binnengekregen en ik vind het geluid prima. Is die MD-52 dan zoveel beter?
Lekker soepel snoertje. Je voelt ze niet als je ze draagt. En je hoort ze wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:39 schreef monkeybrain het volgende:
Wil ik ook halen, de m52 zitten nooit goed vast in mijn oren. Is het snoertje van deze mooi soepel of nogal stug? Ze lijken op Creative 630's, die zitten heel fijn.
Same here.. Zal dus ook minder posten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:44 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Maar ik ben de komende 3 maanden erg druk dus ik zal weinig posten. Maak in totaal werkdagen van 05.00 tot 17.00 als je thuis bent ben je gesloopt haha.
Me's gottah make some money, aight.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maar jij doet alleen het rode lampje aan
An i'll be turning u into ma bitch in no time, mang.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Staat op de foto![]()
New arrivals klikken bij popbuying.com
Ja een vriendin is ook een oplossing maar in mijn geval is een sexchange makkelijker
Of gaan daten met Neo2000![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vooral hier blijven noemenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef FrankP het volgende:
Prijs opgevraagd voor m'n vriendin bij Jack en Rachel voor:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-58072a2dae9736331e92be86b8d39438.htm?cm_cat=0&pm1=3
$55 bij Jack en $57 bij Rachel
Nee, maar wel met dezequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef neo2000 het volgende:
Iemand trouwens hands-on ervaring met:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5654
De scheermesjes die ik kreeg, waren nogal bot.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef tomic het volgende:
Zeg in hoeverre zijn de vervangers voor mijn tandenborstel en mijn scheerapparaat nou betrouwbaar?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21986
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22082
Iemand ervaring ermee?
Die laatste ga ik ook zeker bestellen. Heb nog geen ervaring maar heb wel dit voor je:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:52 schreef tomic het volgende:
Zeg in hoeverre zijn de vervangers voor mijn tandenborstel en mijn scheerapparaat nou betrouwbaar?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21986
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22082
Iemand ervaring ermee?
is dat kaartje snel genoeg voor video?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:55 schreef mickeyD het volgende:
iemand intresse in een autolader voor bij de mini DV?
http://shop.ebay.nl/i.html?_nkw=Car+Charger+for+ALL+mini-USB+charging+devices&_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A1229&_sop=1&_trksid=p3286.c0.m14
8GB micro SD (TF card) ¤13,89 gratis verzending uit nederland
http://cgi.ebay.nl/Toshib(...)?hash=item439a243258
Ook leuk dat er "dynamo" op het doosje staat, en er vervolgens aan de zijkant instructies staan voor batterijen. Hmmm...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met kartonnen biggenhok![]()
Wel grappig, een Duits doosje om je Chinese varken, bij DX krijg je gewoon een big in een gele envelop
Zodra iemand "niew" in zijn advertentie heeft staan (als Nederlander zijnde), zijn ze mijn vertrouwen een beetje kwijt...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:55 schreef mickeyD het volgende:
Ze stonden ook niet in dezelfde hoek waardoor je zeg maar... gaat bloedenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef mstr het volgende:
[..]
De scheermesjes die ik kreeg, waren nogal bot.
Daar heb ik nog een foto van:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ze stonden ook niet in dezelfde hoek waardoor je zeg maar... gaat bloeden
Dat moet zeker snel genoeg zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is dat kaartje snel genoeg voor video?
Hey, ok grappig dat je dat al uitgeprobeerd had. Ik kon het me ook al niet erg voorstellen. Dank, ik ga dan maar de opzetborsteltjes bestellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef mstr het volgende:
[..]
De scheermesjes die ik kreeg, waren nogal bot.
Zulke mesjes heb ik ook, maar ik scheer me er al een tijdje mee (niet zo vaak, wissel af met elektrisch), en heb me tot nu toe maar 1x gesneden, en dat was misschien 1mm. Voor de prijs is het wel handig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een foto van:
[ afbeelding ]
Ik heb hem 2 centimeter geprobeerd, en toen meteen weggeflikkert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef tomic het volgende:
[..]
Hey, ok grappig dat je dat al uitgeprobeerd had. Ik kon het me ook al niet erg voorstellen. Dank, ik ga dan maar de opzetborsteltjes bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij hebt zeker alleen nog een donssnor?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:20 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zulke mesjes heb ik ook, maar ik scheer me er al een tijdje mee (niet zo vaak, wissel af met elektrisch), en heb me tot nu toe maar 1x gesneden, en dat was misschien 1mm. Voor de prijs is het wel handig.
Ik vind 't geluid toch beetje tegenvallen hoor..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:06 schreef joepie91 het volgende:
Heb inmiddels mijn Kanen MD-52 binnen. Zijn mijn eerste in-ears, dus is wel even wennen, maar ze klinken érg goed.
Voordelen: Erg goede basweergave, snoer is lang genoeg. Zien er netjes uit, twee maten dopjes meegeleverd (small en medium volgens mij). Redelijk helder geluid, en na een tijdje voel je de dopjes bijna niet meer zitten. En natuurlijk cheap as dogshit
Nadelen: Snoer is érg stug (misschien verandert dit nog wel, kan ook nieuwigheid zijn), en bonkt verschrikkelijk door in de dopjes als je ertegenaan tikt. Hoge tonen hadden ietsjes helderder gemogen (maar is zeker goed genoeg), en de bouwkwaliteit had ook wat beter gemogen (voelen een beetje breekbaar aan). Oh ja, en er staat niet op wat links en wat rechts is
Beoordeling: Kopen. Ook al heb je ze niet nodig, koop ze
[..]
Ook leuk dat er "dynamo" op het doosje staat, en er vervolgens aan de zijkant instructies staan voor batterijen. Hmmm...
Maar geeft erg veel licht
Een beetje, heb het zo lang mogelijk uitgesteld, kom al vaak genoeg te laat op school, heb geen zin om door scheren nog later te komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar jij hebt zeker alleen nog een donssnor?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:52 schreef jopiede het volgende:
Morgen komen mijn kanens MD-52 binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is juist leuk als je 3 enveloppen ipv 1 krijgtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef TedjeKroketje het volgende:
Ik ga binnenkort wat dingen bestellen, maar weten jullie nog wat aanraders?
Net zo makkelijk alles in 1 keer bestellen
Iemand vroeg aan me tijdens het werk hoe hard die doppen nou konden dus ik zette hem op z´n hardst, Je kon ze de muziek dus horen zonder de doppen in (quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:45 schreef veda het volgende:
[..]
Opgeblazen, verklaar je nader? Ze werken helemaal niet meer? Of slecht? Hoe komt het?
Het kan een tijdje duren voor het werkt nadat je de cijfers ingevoerd heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:39 schreef wormtrein het volgende:
Ik wilde net even snel iets bestellen (varkentje) om 't eens te testen, heb van tevoren PayPal geactiveerd door die twee kleine bedragen in te voeren. Nu wilde ik net uitchecken (eerst express gekozen, daarna standaard checkout geprobeerd), en nu krijg ik alleen de optie om een creditcard te koppelen. Zie ik iets over het hoofd..? Ik krijg dus niet de mogelijkheid het meteen af te schrijven van m'n bankrekeningnummer..
jammergenoeg weet ik nog niet oftie SDHC ondersteuntquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is dat kaartje snel genoeg voor video?
Besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:55 schreef mickeyD het volgende:
Toshiba Micro SD SDHC 8GB.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:27 schreef mickeyD het volgende:
[..]
jammergenoeg weet ik nog niet oftie SDHC ondersteunt
maar alles boven 4GB zou sdhc moeten zijn.
eerder dan de camera, dat is zeker!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:35 schreef Luman het volgende:
[..]
Besteld
Laat jullie weten wanneer het binnen is
Snap niet waarom je die andere niet zou bestellen dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:37 schreef mickeyD het volgende:
deze gaat opzeker werken (mits het apparaat echt 8GB ondersteunt), 8GB SDHC class4 sandisk
http://www.kieskeurig.nl/(...)_class_4_8gb/229009/
vanaf ¤16
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:40 schreef mickeyD het volgende:
[..]
eerder dan de camera, dat is zeker!
Double-ninja editquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:41 schreef Dynd het volgende:
Edit: Ik heb een bril ebsteld, zal deze de reis overleven in zo'n dunne envelop?
HIj was wel mooi hé?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:43 schreef Luman het volgende:
[..]
Double-ninja edit
OT: in bubbeltjesplastic waarschijnlijk wel.
ja, we hebben met zn allen een Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam SpyCam MD80 DC besteld/gekocht op ebay vandeweek voor tussen de ¤6 en ¤10 euri'squote:
Dat je baard harder groeit als je het vaak scheert is een fabeltje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Een beetje, heb het zo lang mogelijk uitgesteld, kom al vaak genoeg te laat op school, heb geen zin om door scheren nog later te komen.
En ik kan niet wachten tot ik hem binnen hebquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef mickeyD het volgende:
ja, we hebben met zn allen een Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam SpyCam MD80 DC besteld/gekocht op ebay vandeweek voor tussen de ¤6 en ¤10 euri's
Wikipedia kent class 10 wel:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:11 schreef mickeyD het volgende:
beetje bullshit opschepperij van panasonic dus die "class 10"
En wat is het probleem? Noem ik merknamen, zie je het woordje "nep" staan, zie ik iets over het hoofd?quote:
Oh oke, dan heb ik dus "geluk"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:08 schreef veda het volgende:
[..]
Dat je baard harder groeit als je het vaak scheert is een fabeltje.
En je hebt wel gezegd dat je zelf de oordopjes zo hebt gebruikt, of dat ze DOA of gewoon opeens kapot waren?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef Semmm het volgende:
[..]
Iemand vroeg aan me tijdens het werk hoe hard die doppen nou konden dus ik zette hem op z´n hardst, Je kon ze de muziek dus horen zonder de doppen in () Maar ben daarna dus vergeten om ze weer zacht te doen (vraag me niet waarom) Later kwam ik erachter dat 1 oortje heel zacht ging en geen bass meer heeft
![]()
Maar nu het goede nieuws, ik heb de verkoper gemaild en ik krijg een nieuw setje!![]()
Oh, maar er stond al 'gecontroleerd' bij mijn status.. Nou dan wacht ik nog wel een paar dagenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Het kan een tijdje duren voor het werkt nadat je de cijfers ingevoerd heb.
ja, ik heb ook gezegd dat dat niet hoort te gebeuren bij oordoppen met een winkel waarde van 80-100 euro. En toen bood hij gelijk een nieuw paar aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En je hebt wel gezegd dat je zelf de oordopjes zo hebt gebruikt, of dat ze DOA of gewoon opeens kapot waren?
Als je gewoon een ticket stuurt, kan je ook de punten gebruiken die oud genoeg zijn, maar nog op pending staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:24 schreef athlonkmf het volgende:
Is er bij iemand de referal DXpoints op active gezet sinds dit jaar? Al m'n referal points staan nog op pending...
quote:# Made of some type of plastic material.
# It is in excellent condition.
# It plays song fine.
Moet er wel gereageerd worden op tickets...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je gewoon een ticket stuurt, kan je ook de punten gebruiken die oud genoeg zijn, maar nog op pending staan
Hier staan ook nog tickets op pending van 1/15/2009, maar die heb ik wel al gebruikt.
Saxofoon, geniaal hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:30 schreef Zapper het volgende:
FP heeft weer iets nieuws:
http://www.focalprice.com(...)_Music_Box_Blue.html
[..]x3
Omdat je het zo lief vraagt:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:16 schreef dabadbass het volgende:
Waar is een linkje naar die Kanen dopjes?
Dankjewel, oordopjes zijn besteld!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef jopiede het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.23738
Nu dus ook grote, alleen vind ik het maar kut zo'n groot ding op je hoofd:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25464
Yup Chinaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:10 schreef mickeyD het volgende:
uit china? das wel erg vlot.. lijkt meer op een binnenlandse zending zo..
Die houten zag ik een review van laatst. Moet je ff zoeken. Schijnen ook niet slecht te klinken en zien er mooi uit natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:38 schreef monkeybrain het volgende:
Zien er wel mooi uit die grote Kanen, die van hout zijn erg cool![]()
Ze hebben ook oordopjes van hout, zag ze bij DX als new arrival.
Als mijn nieuwe Kanen ook bevallen dan kan dit weleens zo'n verzamelmerk worden, voor 3 euro is het goed te doen.
Kun je het hout gelijk oppoetsen met oorsmeerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die houten zag ik een review van laatst. Moet je ff zoeken. Schijnen ook niet slecht te klinken en zien er mooi uit natuurlijk.
Dus goed over gekomen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:23 schreef jopiede het volgende:
Yaaay, me kanen oordopjes zijn ook binnenIch liebe ze nu al
En bedankt voor het opdrijven van de prijzen van spullen voor de WEL eerlijke consumenten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef Semmm het volgende:
[..]
Iemand vroeg aan me tijdens het werk hoe hard die doppen nou konden dus ik zette hem op z´n hardst, Je kon ze de muziek dus horen zonder de doppen in () Maar ben daarna dus vergeten om ze weer zacht te doen (vraag me niet waarom) Later kwam ik erachter dat 1 oortje heel zacht ging en geen bass meer heeft
![]()
Maar nu het goede nieuws, ik heb de verkoper gemaild en ik krijg een nieuw setje!![]()
Wat is dat nou voor rare reactie, leer lezenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef neo2000 het volgende:
Overigens;
[..]
En bedankt voor het opdrijven van de prijzen van spullen voor de WEL eerlijke consumenten.![]()
Ook maar even bestellen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef jopiede het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.23738
Nu dus ook grote, alleen vind ik het maar kut zo'n groot ding op je hoofd:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25464
Zijn die wel op een normale xbox360 te spelen? of alleen op omgebouwde?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:46 schreef Semmm het volgende:
Eerste TradeTang bestelling gedaan, 40 dollar voor 25 xbox360 spellen (gekopieerd) In Nederland ben je al iets van 1 euro per DVD kwijt (Dual Layer)
Als dat mogelijk zou zijn, wat zou ombouwen dan voor nut hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Zijn die wel op een normale xbox360 te spelen? of alleen op omgebouwde?
Mischien kunnen ze de kopietjes zo goed maken dat de dvd speler denkt dat het echte zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Als dat mogelijk zou zijn, wat zou ombouwen dan voor nut hebben
Dat zou dan voor het eerst sinds de Dreamcast zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:59 schreef veda het volgende:
[..]
Mischien kunnen ze de kopietjes zo goed maken dat de dvd speler denkt dat het echte zijn.
Maar dat denk ik niet. Ombouwen dus die xbox
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:35 schreef De.Joego het volgende:
Zeg, hoe worden jullie nou in godsnaam wijs uit dat TaoBao gebeuren?![]()
Zelfs met behulp van een vertaler kom ik er niet goed uit..
Op TT wel wat leuke dingen gevonden (geen lots ofzo), maar geen van de verkopers,
met wie ik contact heb gehad, wil om de één of andere reden naar Nederland versturen.
En het is besteld....hopen dat Jack zijn zaakjes weer een beetje op orde heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef FrankP het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-58072a2dae9736331e92be86b8d39438.htm?cm_cat=0&pm1=3
Kijk naar het bericht van Semmmm een paar posts boven je, zou dat d'r iets mee te maken hebben denk je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:35 schreef De.Joego het volgende:
Zeg, hoe worden jullie nou in godsnaam wijs uit dat TaoBao gebeuren?![]()
Zelfs met behulp van een vertaler kom ik er niet goed uit..
Op TT wel wat leuke dingen gevonden (geen lots ofzo), maar geen van de verkopers,
met wie ik contact heb gehad, wil om de één of andere reden naar Nederland versturen.
Iedereen denken dat ze voor 8 euro helemaal een dealtje hebben gemaaktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef mickeyD het volgende:
damn, op taobao zijn die mini DV cam's maar ¤1,50
http://item.taobao.com/au(...)34cefc6.htm?cm_cat=0
met kosten voor jack, en verzenden zal t rond de ¤5,- zijn lijkt mij.
Ik lees: jij sloopt door jouw eigen lompigheid oordopjes. Die verkoper ruikt dat niet uit zichzelf vanuit China lijkt mij, dus heb jij erover gemailed/geklaagd/whatever. Waarop die verkoper nieuwe dopjes aanbiedt. (omdat hij zich daartoe verplicht voelt waarschijnlijk.. Iets met oosterse cultuur.. Geheel onterecht in dit geval overigens imho)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:28 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor rare reactie, leer lezen.
Die verkoper bood me zelf een nieuwe aan!
Wat ik eruit haal is dit een minimumprijs, zijn de verzendkosten al best hoog en dan moet je het nog hier zien te krijgen. 5,- wordt krap gok ik zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef mickeyD het volgende:
vaaaag, ik heb nergens problemen mee..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef PedroN het volgende:
Kaidomain geeft hier:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Ik ben niet het koude type, ik kan in de winter ook net zo lekker met een vestje lopen als het -10 is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef mickeyD het volgende:
mijn smaak is de laatste.. ook gezien het weer kouder word buiten.
die anderen zien er wat dunnetjes uit.
Kaidomain werkt hier gewoon goedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef PedroN het volgende:
Kaidomain geeft hier:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Die bovenste zou ik doen. Wat kost dat omgerekend?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:50 schreef Lolque het volgende:
Oke jongens, ik heb wat hulp nodig met een jas uitkiezen.
http://item.taobao.com/au(...)e4afd4.htm?cm_cat=30
of
http://item.taobao.com/au(...)8d890b.htm?cm_cat=30
of
http://item.taobao.com/au(...)c61a34.htm?cm_cat=30
Misschien iemand een betere?![]()
Zo'n lang ding moet ik niet, past niet bij mij
Weet ik nog niet, ga Rachel niet continue lastigvallen met allemaal prijsopvragen, zij hebben ook genoeg te doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Die bovenste zou ik doen. Wat kost dat omgerekend?
Zoiets zag ik inderdaad ook al, nieuwe layout en alles. Vind het er goed uit zien!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:00 schreef neo2000 het volgende:
Overigens heeft mymemory.co.uk vandaag een complete revamp gehad. (voor de geinteresseerden, ondanks dat het geen Chinese site betreft.. Pond gaat immers ook gunstig.)
Ziet er nu beter uit. Maar ze bieden nu steeds meer games e.d. aan.. Is in ieder geval vrij prominent op de site aanwezig nu, itt eerder.. Dus het lijkt erop of dat de focus van de site wat aan het verschuiven is.
Nee, geen primeur. Heb ik een aantal topics geleden al eens gemeldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:12 schreef blizzardo het volgende:
Jongens,
Ik volg dit topic al ong. 40 tot 60 delen en ik volgens mij een primeur voor jullie.
Ik heb Jack en Rachel allebei een taobao mail gestuurd met 4 jassen en bij alle vier kwam RACHEL als de goedkoopste uit de bak:P
Weet niet of meerdere mensen dit hebben gehad:P
Ik heb de verkoper gewoon er over gemaild, heb hem verder niets gevraagd ofzo maar voor dure oortjes vind ik het wel zonde. Dus als die verkoper nou gelijk nieuwe aanbiedt zonder dat ik er naar vraag, dan zou hij dit soort gevallen wel verwachten dus een extra voorraadje voor hebben, zou jij ze weigeren dan? Ik niet want voor mij is het veel geld!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:39 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik lees: jij sloopt door jouw eigen lompigheid oordopjes. Die verkoper ruikt dat niet uit zichzelf vanuit China lijkt mij, dus heb jij erover gemailed/geklaagd/whatever. Waarop die verkoper nieuwe dopjes aanbiedt. (omdat hij zich daartoe verplicht voelt waarschijnlijk.. Iets met oosterse cultuur.. Geheel onterecht in dit geval overigens imho)
Vervolgens verkondig jij het ook nog eens op een publiek forum, waardoor ander mensen allicht ook op ideeën komen, ergo, de prijs van d spullen zullen wel omhoog gaan, marge zal nml niet ruim boven de 50% liggen van die spullen schat ik zo.
Er wordt hier af en toe gesproken over monsterwinsten van die Chinezen, en dan bescheur ik mezelf wel. Tuurlijk, je probeert het allemaal zo goedkoop mogelijk te krijgen, je bent immers een Nederlander. Maar vergeet niet dat het aanbod uit China zo gigantisch is dat prijzen daar ook iets meer onder druk staan dan dat ze hier doen. China staat nu eenmaal bekend om zijn massaproductie. (Al dan niet van discutabele kwaliteit)
En jij moet niet zoveel onzin praten want ik heb nergens oortjes geeisd, ik kreeg ze gewoon aangeboden nerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef mickeyD het volgende:
precies neo
ik zal dan ook liever een ander merk bestellen wat wel tegen mijn gebruik kan, dan ten onrechte nieuwe eisen als ik zoiets zou hebben.
daarbij zouden wij als hollander eerder denken, ach ja, kon niet missen voor ¤3,-
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:41 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb de verkoper gewoon er over gemaild, heb hem verder niets gevraagd ofzo maar voor dure oortjes vind ik het wel zonde. Dus als die verkoper nou gelijk nieuwe aanbiedt zonder dat ik er naar vraag, dan zou hij dit soort gevallen wel verwachten dus een extra voorraadje voor hebben, zou jij ze weigeren dan? Ik niet want voor mij is het veel geld!![]()
[..]
En jij moet niet zoveel onzin praten want ik heb nergens oortjes geeisd, ik kreeg ze gewoon aangeboden nerd.
Dat begreep ik al (ik lees trouwens al mee sinds het 1e DX-topic), maar het ging mij puur omquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:48 schreef Binkster001 het volgende:
[..]
![]()
Je moet ff lezen.
Maar goed je moet het via Jack of Rachel (doen bestelling doorgeven)
Leuk zo'n bijdehante smiley erachter, maar ik moet je helaas teleurstellen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef Lolque het volgende:
[..]
Kijk naar het bericht van Semmmm een paar posts boven je, zou dat d'r iets mee te maken hebben denk je?
Hoezo? Ik bedoel er dus mee dat ik 30 euro die ik ervoor heb betaald veel vindquote:
quote:
Ik zie er toch echt 2 staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef dabadbass het volgende:
Wat zijn de verschillen in Email adressen van Jack en Rachel dan?
Ik zag maar 1 email adres staan op DP, en daar reageerde Rachel op. Ben ik nu opgelicht?![]()
Oh,my god.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef FrankP het volgende:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Oh,my god.
Finally I know why Rachel got angry with me.![]()
I hate you...Last time,if you send Email to Rachel and me at the same time,I will not reply...Let Rachel handle it..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Oh,my god.
Finally I know why Rachel got angry with me.![]()
I hate you...Last time,if you send Email to Rachel and me at the same time,I will not reply...Let Rachel handle it..
Iedereen zit hier die gratis varkentjes te bestellen en ik mag geen gratis aangeboden oortjes accepteren?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:00 schreef neo2000 het volgende:
Face it Semmm, je bent al door een paar mensen in dit topic gepwn3d. Jouw post was gewoon een backfire.
Zonder erom te vragen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef Semmm het volgende:
[..]
Sommige mensen.....
Jij zou zeker nee zeggen als je nieuwe oortjes krijgt aangeboden zonder er om te vragen?
Heilig boontje
kijk, das netjes..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Heb trouwens dat cameraatje op Taobao gekocht (thanks mickeyD)
met een Manchester United-shirt en -broek erbij
Iets meer dan $30 incl shipping voor beiden..
1st,the photos are taken by ourselvesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef Joene94 het volgende:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25556
Ziet er netjes uit, firmware lijkt ook deze keer aardig te zijn. Zal deze dan eindelijk een leuke zijn?
Nee om hem er op te wijzen dat die oortjes daar dus niet tegen kunnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zonder erom te vragen?
Waarom heb je dan die mail gestuurd? voor de gezelligheid?
Dus je kunt dat ding voor 15 Yuan per stuk kopen of betaal je meer?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik zie er toch echt 2 staan![]()
Heb trouwens dat cameraatje op Taobao gekocht (thanks mickeyD)
met een Manchester United-shirt en -broek erbij
Iets meer dan $30 incl shipping voor beiden..
She's probably talking about dildo's and SM stuff.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:08 schreef Mirjam het volgende:
jack, did you receive my email with price-requests?
sent 2 days ago
whut?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:11 schreef Lolque het volgende:
[..]
She's probably talking about dildo's and SM stuff.![]()
Maar is het geen Taobao prijs als je er 1000 inkoopt, dat bedoel ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:12 schreef mickeyD het volgende:
ja, je betaalt uiteindelijk meer, want... *edit, je had je post al aangepast![]()
ff afwachten wat ie antwoordquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Maar is het geen Taobao prijs als je er 1000 inkoopt, dat bedoel ik
quote:
Do you have the 4GB and 8GB of these on stock?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:07 schreef jack-peng het volgende:
[..]
1st,the photos are taken by ourselves
2nd,this item can support Holland language.
We will update other colors recently.
Maniacs!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:25 schreef tokko1 het volgende:
Haha .. jack laat 1x z'n kop zien![]()
en metteen vraagt iedereen in 't forum de prijs.. komop wacht gewoon netjes in de rij![]()
Zijn nog maar 200 mailtjes voor jullie![]()
Duurt bij 2/3 daagjes voor een reply ach kan dr ook wel bij
Is there any FOK guys ordered item from taobaonow? I have chatted with the site owner,their shipping cost is rather expensive.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:50 schreef mickeyD het volgende:
de max van ¤150 invoeren is inclusief verzendkosten..
je zult dus moeten gaan rekenen, of je verkoper lief aankijken om jou een factuur te geven waardoor je precies op (liefst net onder) ¤150 uitkomt.
let echter wel op dat de douane bij achterlijk lage prijzen, gewoon de nederlandse prijzen gaat aanhouden voor een berekening hoeveel boete je gaat krijgen.
je mag van hun best wat goedkoper shoppen, maar kom niet boven de ¤150 uit!
een artikel dat hier ¤250 kost, kun je natuurlijk niet 10 van invoeren voor ¤25 per stuk.
houd het bescheiden per bestelling.
bijvoorbeeld maximaal 3 broeken enz enz.
@ DE.JOEGO: zie ook eens: http://www.taobaonow.com
Please do not worry,we will responsible for your orderquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:56 schreef FrankP het volgende:
[..]
En het is besteld....hopen dat Jack zijn zaakjes weer een beetje op orde heeft.
Zit ondertussen ook nog te wachten op:
LED pen shipped 16/10
Toslink cable shipped 28/10
HDMI cable shipped 28/10
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef mickeyD het volgende:
#30 The big Jack slowchat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef mickeyD het volgende:
no i didn't jack.
it was a import tax example for someone on the forum.
i just pointed at the site for the english translation page of taobao.com.
not to order there.
maybe it's possible to put it on popbuying too?
At what price could you offer them?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:34 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Oh ,,No..![]()
It has a minimum shipping cost 10yuan here. For 4.5$ ,it is the cheapest price without profit.If you order expensive items from taobao,the price will be seems reasonable.
Well..Our taobao order website is : www.pbpurchase.com it already has translate function.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:32 schreef mickeyD het volgende:
no i didn't jack.
it was a import tax example for someone on the forum.
i just pointed at the site for the english translation page of taobao.com.
not to order there.
maybe it's possible to put it on popbuying too?
this: http://www.taobaonow.com/shopping-directory.html
because our chinese is not wat is was in the past![]()
5 euro is 7 dollarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:34 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Oh ,,No..![]()
It has a minimum shipping cost 10yuan here. For 4.5$ ,it is the cheapest price without profit.If you order expensive items from taobao,the price will be seems reasonable.
waar haal jij ineens die ¤5,- vandaan dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
5 euro is 7 dollar![]()
But what's the Jack price including profit for you?
Well... We calculate the price with the same format For taobao items,the weight need to estimate ourselves.Maybe that is why the difference. But not much ,just a littlequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Snap niet dat Jack en Rachel niet gewoon ff afspreken hoe ze het berekenenNu gaat iedereen bij Jack bestellen terwijl Rachel daar eigenlijk voor bedoeld is...
Je zegt toch dat het zo'n 5 euro gaat kosten, Jack zegt nee want het is $4.5 zonder winst. Maar 5 euro = 7 dollar dus daar zit al een stuk winst in voor die prijs.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef mickeyD het volgende:
[..]
waar haal jij ineens die ¤5,- vandaan dan?
Will reply in 30 mins....Just login FOK to see what are you guys talking aboutquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:08 schreef Mirjam het volgende:
jack, did you receive my email with price-requests?
sent 2 days ago
En ik stuur hem weer terugquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef mickeyD het volgende:
ohhh, ja maar mijn prijs was een dikke vinger gok, die hij naar het rijk der fabelen verwees.
http://item.taobao.com/au(...)e4afd4.htm?cm_cat=30quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:20 schreef Lolque het volgende:
[..]
?
Jack, now you're here, could you please check the price for this coat?
http://item.taobao.com/au(...)e4afd4.htm?cm_cat=30
thanksquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:47 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Will reply in 30 mins....Just login FOK to see what are you guys talking about
I need to update new items in popbuying.com ,and need to see if FOK guys can give me some good idea.
I will follow customer's ideas.
This time ,no copy and knife...I do not want my new paypal account fail again
t antwoord blijft ie verschuldigd denk ik..quote:
http://item.taobao.com/au(...)34cefc6.htm?cm_cat=0quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dus je kunt dat ding voor 15 Yuan per stuk kopen of betaal je meer?
Jack, for how much can you ship these? People love them![]()
http://item.taobao.com/au(...)0790810.htm?cm_cat=0
including shipping?quote:http://item.taobao.com/au(...)34cefc6.htm?cm_cat=0
For this item,if it just a single taobao order,the price will be :5.1$
But If I can find a supplier in the market,and I update this item in our webste,the price will be no more than 3$
I'll take 4 aswell.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef mickeyD het volgende:
[..]
including shipping?
i will take 10 !
These camera's are hot http://shop.benl.ebay.be/i.html?LH_AvailTo=23&_nkw=MD80+cam&_arm=1&_armm=63&_ruu=http://shop.benl.ebay.be/i.html%3F_nkw%3DMD80%2Bcam%26_arr%3D1%26_trksid%3Dm38&_trksid=m38&_rdc=1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef jack-peng het volgende:
The reason I go to FOK is that I want to get new idea for new items updating.Now I got two good suggestion,
En wat is nou het verschil tussen die 2 dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef mickeyD het volgende:
jup, mini digitale spycam waar micro sd in moet.
Good morning,now I am very hungry.Need to find something to eatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:50 schreef tokko1 het volgende:
Hey Jack,
We dutch guy's like Gadgets.. atleast most of us..!
Useless/usefull electronic devices haha! Just in a few price classes.. ?
Btw you should get Gmail chat..Or be on skype/msn!
Btwbtw... Good Morning its 6 o'clock in hongkong atm.. xD
niets..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En wat is nou het verschil tussen die 2 dan?
Yep,please remember what you have said,I will try my best to find a supplier in the market!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef mickeyD het volgende:
[..]
including shipping?
i will take 10 !
Wait a minute, 3 dollars?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef jack-peng het volgende:
[..]
For this item,if it just a single taobao order,the price will be :5.1$
But If I can find a supplier in the market,and I update this item in our webste,the price will be no more than 3$. I will ask michael to find it tomorrow,and update it in www.popbuying.com
http://item.taobao.com/au(...)0790810.htm?cm_cat=0
0.5 is not really price.The supplier need the customer order another item,then can use 0.5 to order 1pcs.
I have recorded the 2 links ,will update them soon
The reason I go to FOK is that I want to get new idea for new items updating.Now I got two good suggestion,
waarom denk je dat die sjaak op ebay bij 0,01 cent begint?quote:Wait a minute, 3 dollars?
Is this just the camera or does it have a box with items like cables and charger?
This can't be right
OK,recorded.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
These camera's are hot http://shop.benl.ebay.be/i.html?LH_AvailTo=23&_nkw=MD80+cam&_arm=1&_armm=63&_ruu=http://shop.benl.ebay.be/i.html%3F_nkw%3DMD80%2Bcam%26_arr%3D1%26_trksid%3Dm38&_trksid=m38&_rdc=1
lol
Thanks!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, 4GB is erg goedkoop hier: www.mediatrader.nl en levert erg snel.
Aangezien die gast bij mij in het dorp woont haal ik het zelf op, maar kijk de Tweakers-recensies anders even na.
Heb je links? Ik hoef niet zoveel GB, 2GB is genoeg denk ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef mickeyD het volgende:
ben al een paar dagen aan t speuren naar de aller goedkoopste, kom steeds rond ¤13 uit voor 8GB.
lexar, sandisk en kingston..
als je nog moet bestellen, neem in iedergeval Class4, dan kan t cameratje in iedergeval snel de data wegschrijven.
Pimp daddy Jack with red cowboy boots and a hot womanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:10 schreef revpolen het volgende:
http://www.jackpeng.com/
that's you jack?![]()
can you also put the flipflop flowers back in the shop?
Oke, linkje voor 4GB SDHC?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef mickeyD het volgende:
ohh, voor 2 gig kun je overal terecht voor weinig..
8GB is nog wat duur, want groot, alhoewel er al van 16 en 32 GB zijn..
ff een tip: neem 4GB, want die zijn SDHC (snelle versie), en de 2GB versies niet..
2GB heb je al vanaf ¤5
ja, de mogelijkheden zijn idd onbeperktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:24 schreef monkeybrain het volgende:
Voor die 3 dollar kun je wel hele gave films maken. Aan een baksteen monteren en dan van een flat af kieperen. Aan iemand zijn auto monteren om later te bekijken wat ze hebben gedaanAan je leuter hangen en dan het vrouwtje verwennen
![]()
Oh ,My Godness!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:10 schreef revpolen het volgende:
http://www.jackpeng.com/
that's you jack?![]()
can you also put the flipflop flowers back in the shop?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Pimp daddy Jack with red cowboy boots and a hot woman![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:30 schreef DjimmyR het volgende:
@Jack
When you're here, can you give me the price of this jacket;
And for the new items, maybe a cheap kind of Philips Wakeup Light?
Welke nokia? Mijn N95 ligt bijna non-stop aan het infuusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef mickeyD het volgende:
ff tussenstand voor de NON-believers: mn chinese nokia accu heeft al 2 dagen vol streepjes.
Zelfs de lift?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef mickeyD het volgende:
daar ben je bijna te groot voor alles als je 1,85 bent
een bejaarde 6600 van 5 jaar oudquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:35 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Welke nokia? Mijn N95 ligt bijna non-stop aan het infuus
komt door dat kernafval wat der inzitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef mickeyD het volgende:
ff tussenstand voor de NON-believers: mn chinese nokia accu heeft al 2 dagen vol streepjes.
If you were prettier than the women i would carequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:32 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Frankly speaking,I think I am more handsome than the man in the picture
Lol we probebly dont have taobao link from the wakeup light...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:33 schreef jack-peng het volgende:
[..]
This item,the total weight is maybe around:1000g
The price including shipping and tracking number is:47.76$ including shipping cost and tracking number
For the Philips Wakeup Light,could you please give me a link?
Doe het niet, in China kennen ze geen kema keur enzo. Koop gewoon een originele! Ben je wel wat duurder uit, maar dan heb je wel een veiligequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:37 schreef dabadbass het volgende:
Wat kost zon accu-tje voor mn n95 dan?
This is EU size standard,and just let us know your height and weight is enoughquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef dabadbass het volgende:
Al die kleren zijn te klein voor metot 185cm? Rare Aziatische maten
Well im like 195, isn't that a problem since al the clothes are for 185cm?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef jack-peng het volgende:
[..]
This is EU size standard,and just let us know your height and weight is enough
Het is geen ballonvaartquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Doe het niet, in China kennen ze geen kema keur enzo. Koop gewoon een originele! Ben je wel wat duurder uit, maar dan heb je wel een veilige
Hahah, maar straks ben ik doof door een ontploffende accuquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het is geen ballonvaartDat gezeur over ontploffende accu's, dat gebeurt juist telkens met merk batterijen van Apple, Nokia en HP etc. Vervolgens doen ze net of hun neus bloed, Chinezen zijn ten minste eerlijk door geen garantie te geven
ik gok rond de $3quote:Wat kost zon accu-tje voor mn n95 dan?
Hmm..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Lol we probebly dont have taobao link from the wakeup light...
Its a kind of Mornign Alarm when it goes of the light slowly goes on and if the light is on some sounds will play. So you wake up nicely
Focus on the gadgets you can put them in.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef jack-peng het volgende:
It is rather odd that the memory card risen price rapidly recently,why a Holland store can sell them cheap ?
Dealextreme offline many cards yesterday,because the price is risen day by day.
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,xowndkn3utg44----------------40--commend-0-all-0.htm?ssid=e-s5&at_topsearch=1quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:44 schreef dabadbass het volgende:
Ik ga denk ik voor de (eventuele) wintersport nog wat moois bestellen via Jack, geinig spul daar op Taobao, zoals Craft etc.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Well im like 195, isn't that a problem since al the clothes are for 185cm?
Dat probleem heb ik ook, helaas.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Well im like 195, isn't that a problem since al the clothes are for 185cm?
Do you also got a video review of it? The pictures are looking very nice of it and I might like to buy one.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:07 schreef jack-peng het volgende:
[..]
1st,the photos are taken by ourselves
2nd,this item can support Holland language.
We will update other colors recently.
The tallest man on earth is from china.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OMG,I think there is not a size for you....
Nee hoor, de batterij gaat eerst zeer heet worden en vervolgens begint het te fikken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Hahah, maar straks ben ik doof door een ontploffende accu
P-W-N-D. Yet again.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:06 schreef Semmm het volgende:
[..]
Iedereen zit hier die gratis varkentjes te bestellen en ik mag geen gratis aangeboden oortjes accepteren?
Flikker toch op man
I think the memory is cheap over here cause the market for memory over here is over saturated. A lot of stores have memory cards in store over here all the time, so i guess they don't have issues with fluctuating prices that much.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef jack-peng het volgende:
It is rather odd that the memory card risen price rapidly recently,why a Holland store can sell them cheap ?
Dealextreme offline many cards yesterday,because the price is risen day by day.
And FP and DX did not sell NDS lite refurbished recently due to the shortage in the market.
I prepared many pure color NDS lite,so I can still sell them.
Why Holland peoloe are rather tall ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook, helaas.
Ik wel een XXXXL shirt besteld wat wel paste![]()
Ik heb vaak van me ouders een trap onder de kont gehad vroeger, dat is het probleem denk ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Why Holland peoloe are rather tall ?
I am 178CM,if I go to Holland,I think Holland guys will call me"Dwarf"
What did Yao Ming wear for clothes before he went to the USA?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:47 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OMG,I think there is not a size for you....
I'm only 1.70quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb vaak van me ouders een trap onder de kont gehad vroeger, dat is het probleem denk ik![]()
Haha ja, 178cm is niet erg groot voor een man
Ik heb ook van taobao een chelsea shirt besteld, die was XL. En die paste me ook perfect!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:57 schreef tokko1 het volgende:
[..]
I'm only 1.70But i do fit chinese size M ánd dutch size M Perfectly
Scientists say it's because we eat a lot of dairy products, milk, pudding, cheese etc.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Why Holland peoloe are rather tall ?
I am 178CM,if I go to Holland,I think Holland guys will call me"Dwarf"
Die is wel vetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef mickeyD het volgende:
how about this: apple style USB PC keyboard ultra thin
http://item.taobao.com/auction/item_detail.htm?itemID=fd5d6bd2e7a5f6d6b73d07980ea700a8&ali_refid=a3_419095_1006:1102000337:6:Apple+keyboard:0c82032e587fcb60cb6c8893cf3dcf50&ali_trackid=1_0c82032e587fcb60cb6c8893cf3dcf50
[ afbeelding ]
staat wel een apple logo op.. geen idee oftie wel werkt op pc..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:18 schreef MacorgaZ het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)5dc077b.htm?cm_cat=0
http://item.taobao.com/au(...)2e0a1d9.htm?cm_cat=0
180 en 185 yuan, scheelt toch weer wat met 245 yuan
Hebbe hebbe hebbe hebbe! Dan ook nog een muis erbij!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef mickeyD het volgende:
http://item.taobao.com/auction/item_detail.htm?itemID=fd5d6bd2e7a5f6d6b73d07980ea700a8&ali_refid=a3_419095_1006:1102000337:6:Apple+keyboard:0c82032e587fcb60cb6c8893cf3dcf50&ali_trackid=1_0c82032e587fcb60cb6c8893cf3dcf50
[ afbeelding ]
dat laat ik aan de expert jack over om te lezen..quote:Werkt wel op windows toch? Zou hier toch wat euro's voor over hebben!
Morgen mail ik jack wel zon toetsenbord zou wel uber zijn jack kan het altijd vragen aan de verkoperquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:48 schreef mickeyD het volgende:
helaas kan ik nergens vinden of stiekum zo'n apple plank met zn USB op een pc-tje past..
zal wel weer es niet, maargoed t is te proberen he?
a.k.a: schijt, t is allemaal apple crap![]()
OK..we will take a video.But popbuying currently do not have a video function,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:48 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Do you also got a video review of it? The pictures are looking very nice of it and I might like to buy one.
Let me tell you how to check if this item is Hot.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef mickeyD het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.21044quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:15 schreef mickeyD het volgende:
hebbie gezien wat een standaard toetsenbord kost op popbuying?
$43 !
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.21044
mag dan wel een bijzonder gaming ding zijn volgens de site, maar ik zie dr niet meer in dan een standaard keyboard van 5 euro bij de pc shop om de hoek.
ik zie weinig verschil met deze hoor?
http://www.kieskeurig.nl/(...)lue_keyboard/327912/
http://item.taobao.com/au(...)2e0a1d9.htm?cm_cat=0quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:18 schreef MacorgaZ het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)5dc077b.htm?cm_cat=0
http://item.taobao.com/au(...)2e0a1d9.htm?cm_cat=0
180 en 185 yuan, scheelt toch weer wat met 245 yuan
Ik tik dit nu op zo'n Apple plankje met mighty mouse in mijn xp machine. Dus voor die prijs kun je beter in Nederland zo'n plank zoeken. Misschien dat sommige knopjes niet functioneren maar dat kun je geloof ik instellen in Windows.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:48 schreef mickeyD het volgende:
helaas kan ik nergens vinden of stiekum zo'n apple plank met zn USB op een pc-tje past..
zal wel weer es niet, maargoed t is te proberen he?
a.k.a: schijt, t is allemaal apple crap![]()
mijn R4 kaartje de 06-10 besteld... nog waiting for supplier...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:04 schreef Tha_Duck het volgende:
DX ligt plat lijkt het.. Op 22/10 besteld, nog steeds wachtend op supplier en op ticket wordt ook al 2 dagen niet geantwoord...
Wazig, ik doe al jaren zaken met DX en heb echt nog nooit 1 probleem gehad ermee. En nieuwe producten worden wel toegevoegd...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:06 schreef revpolen het volgende:
[..]
mijn R4 kaartje de 06-10 besteld... nog waiting for supplier...
ticket gemaakt geen antwoord ( 1 week geleden )
schande bij DX
Op 10 okt een 5mw laser besteld, ook nog steeds waiting for supplier, op m'n mail wordt ook niet gereageerd... De rest uit de order heb ik wel al binnen...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:04 schreef Tha_Duck het volgende:
DX ligt plat lijkt het.. Op 22/10 besteld, nog steeds wachtend op supplier en op ticket wordt ook al 2 dagen niet geantwoord...
I am looking for some cycle cloth's.. Do you can get something?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:47 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Will reply in 30 mins....Just login FOK to see what are you guys talking about
I need to update new items in popbuying.com ,and need to see if FOK guys can give me some good idea.
I will follow customer's ideas.
This time ,no copy and knife...I do not want my new paypal account fail again
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |