Kaidomain werkt hier gewoon goedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef PedroN het volgende:
Kaidomain geeft hier:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Die bovenste zou ik doen. Wat kost dat omgerekend?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:50 schreef Lolque het volgende:
Oke jongens, ik heb wat hulp nodig met een jas uitkiezen.
http://item.taobao.com/au(...)e4afd4.htm?cm_cat=30
of
http://item.taobao.com/au(...)8d890b.htm?cm_cat=30
of
http://item.taobao.com/au(...)c61a34.htm?cm_cat=30
Misschien iemand een betere?![]()
Zo'n lang ding moet ik niet, past niet bij mij
Weet ik nog niet, ga Rachel niet continue lastigvallen met allemaal prijsopvragen, zij hebben ook genoeg te doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Die bovenste zou ik doen. Wat kost dat omgerekend?
Zoiets zag ik inderdaad ook al, nieuwe layout en alles. Vind het er goed uit zien!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:00 schreef neo2000 het volgende:
Overigens heeft mymemory.co.uk vandaag een complete revamp gehad. (voor de geinteresseerden, ondanks dat het geen Chinese site betreft.. Pond gaat immers ook gunstig.)
Ziet er nu beter uit. Maar ze bieden nu steeds meer games e.d. aan.. Is in ieder geval vrij prominent op de site aanwezig nu, itt eerder.. Dus het lijkt erop of dat de focus van de site wat aan het verschuiven is.
Nee, geen primeur. Heb ik een aantal topics geleden al eens gemeldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:12 schreef blizzardo het volgende:
Jongens,
Ik volg dit topic al ong. 40 tot 60 delen en ik volgens mij een primeur voor jullie.
Ik heb Jack en Rachel allebei een taobao mail gestuurd met 4 jassen en bij alle vier kwam RACHEL als de goedkoopste uit de bak:P
Weet niet of meerdere mensen dit hebben gehad:P
Ik heb de verkoper gewoon er over gemaild, heb hem verder niets gevraagd ofzo maar voor dure oortjes vind ik het wel zonde. Dus als die verkoper nou gelijk nieuwe aanbiedt zonder dat ik er naar vraag, dan zou hij dit soort gevallen wel verwachten dus een extra voorraadje voor hebben, zou jij ze weigeren dan? Ik niet want voor mij is het veel geld!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:39 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik lees: jij sloopt door jouw eigen lompigheid oordopjes. Die verkoper ruikt dat niet uit zichzelf vanuit China lijkt mij, dus heb jij erover gemailed/geklaagd/whatever. Waarop die verkoper nieuwe dopjes aanbiedt. (omdat hij zich daartoe verplicht voelt waarschijnlijk.. Iets met oosterse cultuur.. Geheel onterecht in dit geval overigens imho)
Vervolgens verkondig jij het ook nog eens op een publiek forum, waardoor ander mensen allicht ook op ideeën komen, ergo, de prijs van d spullen zullen wel omhoog gaan, marge zal nml niet ruim boven de 50% liggen van die spullen schat ik zo.
Er wordt hier af en toe gesproken over monsterwinsten van die Chinezen, en dan bescheur ik mezelf wel. Tuurlijk, je probeert het allemaal zo goedkoop mogelijk te krijgen, je bent immers een Nederlander. Maar vergeet niet dat het aanbod uit China zo gigantisch is dat prijzen daar ook iets meer onder druk staan dan dat ze hier doen. China staat nu eenmaal bekend om zijn massaproductie. (Al dan niet van discutabele kwaliteit)
En jij moet niet zoveel onzin praten want ik heb nergens oortjes geeisd, ik kreeg ze gewoon aangeboden nerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef mickeyD het volgende:
precies neo
ik zal dan ook liever een ander merk bestellen wat wel tegen mijn gebruik kan, dan ten onrechte nieuwe eisen als ik zoiets zou hebben.
daarbij zouden wij als hollander eerder denken, ach ja, kon niet missen voor ¤3,-
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:41 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb de verkoper gewoon er over gemaild, heb hem verder niets gevraagd ofzo maar voor dure oortjes vind ik het wel zonde. Dus als die verkoper nou gelijk nieuwe aanbiedt zonder dat ik er naar vraag, dan zou hij dit soort gevallen wel verwachten dus een extra voorraadje voor hebben, zou jij ze weigeren dan? Ik niet want voor mij is het veel geld!![]()
[..]
En jij moet niet zoveel onzin praten want ik heb nergens oortjes geeisd, ik kreeg ze gewoon aangeboden nerd.
Dat begreep ik al (ik lees trouwens al mee sinds het 1e DX-topic), maar het ging mij puur omquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:48 schreef Binkster001 het volgende:
[..]
![]()
Je moet ff lezen.
Maar goed je moet het via Jack of Rachel (doen bestelling doorgeven)
Leuk zo'n bijdehante smiley erachter, maar ik moet je helaas teleurstellen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef Lolque het volgende:
[..]
Kijk naar het bericht van Semmmm een paar posts boven je, zou dat d'r iets mee te maken hebben denk je?
Hoezo? Ik bedoel er dus mee dat ik 30 euro die ik ervoor heb betaald veel vindquote:
quote:
Ik zie er toch echt 2 staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef dabadbass het volgende:
Wat zijn de verschillen in Email adressen van Jack en Rachel dan?
Ik zag maar 1 email adres staan op DP, en daar reageerde Rachel op. Ben ik nu opgelicht?![]()
Oh,my god.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef FrankP het volgende:
Prijs opgevraagd voor m'n vriendin bij Jack en Rachel voor:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-58072a2dae9736331e92be86b8d39438.htm?cm_cat=0&pm1=3
$55 bij Jack en $57 bij Rachel
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Oh,my god.
Finally I know why Rachel got angry with me.![]()
I hate you...Last time,if you send Email to Rachel and me at the same time,I will not reply...Let Rachel handle it..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Oh,my god.
Finally I know why Rachel got angry with me.![]()
I hate you...Last time,if you send Email to Rachel and me at the same time,I will not reply...Let Rachel handle it..
Iedereen zit hier die gratis varkentjes te bestellen en ik mag geen gratis aangeboden oortjes accepteren?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:00 schreef neo2000 het volgende:
Face it Semmm, je bent al door een paar mensen in dit topic gepwn3d. Jouw post was gewoon een backfire.
Zonder erom te vragen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef Semmm het volgende:
[..]
Sommige mensen.....
Jij zou zeker nee zeggen als je nieuwe oortjes krijgt aangeboden zonder er om te vragen?
Heilig boontje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |