Ze stonden ook niet in dezelfde hoek waardoor je zeg maar... gaat bloedenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef mstr het volgende:
[..]
De scheermesjes die ik kreeg, waren nogal bot.
Daar heb ik nog een foto van:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ze stonden ook niet in dezelfde hoek waardoor je zeg maar... gaat bloeden
Dat moet zeker snel genoeg zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is dat kaartje snel genoeg voor video?
Hey, ok grappig dat je dat al uitgeprobeerd had. Ik kon het me ook al niet erg voorstellen. Dank, ik ga dan maar de opzetborsteltjes bestellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef mstr het volgende:
[..]
De scheermesjes die ik kreeg, waren nogal bot.
Zulke mesjes heb ik ook, maar ik scheer me er al een tijdje mee (niet zo vaak, wissel af met elektrisch), en heb me tot nu toe maar 1x gesneden, en dat was misschien 1mm. Voor de prijs is het wel handig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een foto van:
[ afbeelding ]
Ik heb hem 2 centimeter geprobeerd, en toen meteen weggeflikkert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef tomic het volgende:
[..]
Hey, ok grappig dat je dat al uitgeprobeerd had. Ik kon het me ook al niet erg voorstellen. Dank, ik ga dan maar de opzetborsteltjes bestellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij hebt zeker alleen nog een donssnor?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:20 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zulke mesjes heb ik ook, maar ik scheer me er al een tijdje mee (niet zo vaak, wissel af met elektrisch), en heb me tot nu toe maar 1x gesneden, en dat was misschien 1mm. Voor de prijs is het wel handig.
Ik vind 't geluid toch beetje tegenvallen hoor..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:06 schreef joepie91 het volgende:
Heb inmiddels mijn Kanen MD-52 binnen. Zijn mijn eerste in-ears, dus is wel even wennen, maar ze klinken érg goed.
Voordelen: Erg goede basweergave, snoer is lang genoeg. Zien er netjes uit, twee maten dopjes meegeleverd (small en medium volgens mij). Redelijk helder geluid, en na een tijdje voel je de dopjes bijna niet meer zitten. En natuurlijk cheap as dogshit
Nadelen: Snoer is érg stug (misschien verandert dit nog wel, kan ook nieuwigheid zijn), en bonkt verschrikkelijk door in de dopjes als je ertegenaan tikt. Hoge tonen hadden ietsjes helderder gemogen (maar is zeker goed genoeg), en de bouwkwaliteit had ook wat beter gemogen (voelen een beetje breekbaar aan). Oh ja, en er staat niet op wat links en wat rechts is
Beoordeling: Kopen. Ook al heb je ze niet nodig, koop ze
[..]
Ook leuk dat er "dynamo" op het doosje staat, en er vervolgens aan de zijkant instructies staan voor batterijen. Hmmm...
Maar geeft erg veel licht
Een beetje, heb het zo lang mogelijk uitgesteld, kom al vaak genoeg te laat op school, heb geen zin om door scheren nog later te komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar jij hebt zeker alleen nog een donssnor?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:52 schreef jopiede het volgende:
Morgen komen mijn kanens MD-52 binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is juist leuk als je 3 enveloppen ipv 1 krijgtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef TedjeKroketje het volgende:
Ik ga binnenkort wat dingen bestellen, maar weten jullie nog wat aanraders?
Net zo makkelijk alles in 1 keer bestellen
Iemand vroeg aan me tijdens het werk hoe hard die doppen nou konden dus ik zette hem op z´n hardst, Je kon ze de muziek dus horen zonder de doppen in (quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:45 schreef veda het volgende:
[..]
Opgeblazen, verklaar je nader? Ze werken helemaal niet meer? Of slecht? Hoe komt het?
Het kan een tijdje duren voor het werkt nadat je de cijfers ingevoerd heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:39 schreef wormtrein het volgende:
Ik wilde net even snel iets bestellen (varkentje) om 't eens te testen, heb van tevoren PayPal geactiveerd door die twee kleine bedragen in te voeren. Nu wilde ik net uitchecken (eerst express gekozen, daarna standaard checkout geprobeerd), en nu krijg ik alleen de optie om een creditcard te koppelen. Zie ik iets over het hoofd..? Ik krijg dus niet de mogelijkheid het meteen af te schrijven van m'n bankrekeningnummer..
jammergenoeg weet ik nog niet oftie SDHC ondersteuntquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is dat kaartje snel genoeg voor video?
Besteldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:55 schreef mickeyD het volgende:
8GB micro SD (TF card) ¤13,89 gratis verzending uit nederland
http://cgi.ebay.nl/Toshib(...)?hash=item439a243258
Toshiba Micro SD SDHC 8GB.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:27 schreef mickeyD het volgende:
[..]
jammergenoeg weet ik nog niet oftie SDHC ondersteunt
maar alles boven 4GB zou sdhc moeten zijn.
eerder dan de camera, dat is zeker!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:35 schreef Luman het volgende:
[..]
Besteld
Laat jullie weten wanneer het binnen is
Snap niet waarom je die andere niet zou bestellen dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:37 schreef mickeyD het volgende:
deze gaat opzeker werken (mits het apparaat echt 8GB ondersteunt), 8GB SDHC class4 sandisk
http://www.kieskeurig.nl/(...)_class_4_8gb/229009/
vanaf ¤16
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:40 schreef mickeyD het volgende:
[..]
eerder dan de camera, dat is zeker!
Double-ninja editquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:41 schreef Dynd het volgende:
Edit: Ik heb een bril ebsteld, zal deze de reis overleven in zo'n dunne envelop?
HIj was wel mooi hé?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:43 schreef Luman het volgende:
[..]
Double-ninja edit
OT: in bubbeltjesplastic waarschijnlijk wel.
ja, we hebben met zn allen een Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam SpyCam MD80 DC besteld/gekocht op ebay vandeweek voor tussen de ¤6 en ¤10 euri'squote:
Dat je baard harder groeit als je het vaak scheert is een fabeltje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Een beetje, heb het zo lang mogelijk uitgesteld, kom al vaak genoeg te laat op school, heb geen zin om door scheren nog later te komen.
En ik kan niet wachten tot ik hem binnen hebquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef mickeyD het volgende:
ja, we hebben met zn allen een Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam SpyCam MD80 DC besteld/gekocht op ebay vandeweek voor tussen de ¤6 en ¤10 euri's
Wikipedia kent class 10 wel:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:11 schreef mickeyD het volgende:
beetje bullshit opschepperij van panasonic dus die "class 10"
En wat is het probleem? Noem ik merknamen, zie je het woordje "nep" staan, zie ik iets over het hoofd?quote:
Oh oke, dan heb ik dus "geluk"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:08 schreef veda het volgende:
[..]
Dat je baard harder groeit als je het vaak scheert is een fabeltje.
En je hebt wel gezegd dat je zelf de oordopjes zo hebt gebruikt, of dat ze DOA of gewoon opeens kapot waren?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef Semmm het volgende:
[..]
Iemand vroeg aan me tijdens het werk hoe hard die doppen nou konden dus ik zette hem op z´n hardst, Je kon ze de muziek dus horen zonder de doppen in () Maar ben daarna dus vergeten om ze weer zacht te doen (vraag me niet waarom) Later kwam ik erachter dat 1 oortje heel zacht ging en geen bass meer heeft
![]()
Maar nu het goede nieuws, ik heb de verkoper gemaild en ik krijg een nieuw setje!![]()
Oh, maar er stond al 'gecontroleerd' bij mijn status.. Nou dan wacht ik nog wel een paar dagenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Het kan een tijdje duren voor het werkt nadat je de cijfers ingevoerd heb.
ja, ik heb ook gezegd dat dat niet hoort te gebeuren bij oordoppen met een winkel waarde van 80-100 euro. En toen bood hij gelijk een nieuw paar aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En je hebt wel gezegd dat je zelf de oordopjes zo hebt gebruikt, of dat ze DOA of gewoon opeens kapot waren?
Als je gewoon een ticket stuurt, kan je ook de punten gebruiken die oud genoeg zijn, maar nog op pending staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:24 schreef athlonkmf het volgende:
Is er bij iemand de referal DXpoints op active gezet sinds dit jaar? Al m'n referal points staan nog op pending...
quote:# Made of some type of plastic material.
# It is in excellent condition.
# It plays song fine.
Moet er wel gereageerd worden op tickets...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je gewoon een ticket stuurt, kan je ook de punten gebruiken die oud genoeg zijn, maar nog op pending staan
Hier staan ook nog tickets op pending van 1/15/2009, maar die heb ik wel al gebruikt.
Saxofoon, geniaal hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:30 schreef Zapper het volgende:
FP heeft weer iets nieuws:
http://www.focalprice.com(...)_Music_Box_Blue.html
[..]x3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |