Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:40 schreef mickeyD het volgende:
[..]
eerder dan de camera, dat is zeker!
Double-ninja editquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:41 schreef Dynd het volgende:
Edit: Ik heb een bril ebsteld, zal deze de reis overleven in zo'n dunne envelop?
HIj was wel mooi hé?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:43 schreef Luman het volgende:
[..]
Double-ninja edit
OT: in bubbeltjesplastic waarschijnlijk wel.
ja, we hebben met zn allen een Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam SpyCam MD80 DC besteld/gekocht op ebay vandeweek voor tussen de ¤6 en ¤10 euri'squote:
Dat je baard harder groeit als je het vaak scheert is een fabeltje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef MacorgaZ het volgende:
Een beetje, heb het zo lang mogelijk uitgesteld, kom al vaak genoeg te laat op school, heb geen zin om door scheren nog later te komen.
En ik kan niet wachten tot ik hem binnen hebquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:05 schreef mickeyD het volgende:
ja, we hebben met zn allen een Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam SpyCam MD80 DC besteld/gekocht op ebay vandeweek voor tussen de ¤6 en ¤10 euri's
Wikipedia kent class 10 wel:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:11 schreef mickeyD het volgende:
beetje bullshit opschepperij van panasonic dus die "class 10"
En wat is het probleem? Noem ik merknamen, zie je het woordje "nep" staan, zie ik iets over het hoofd?quote:
Oh oke, dan heb ik dus "geluk"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:08 schreef veda het volgende:
[..]
Dat je baard harder groeit als je het vaak scheert is een fabeltje.
En je hebt wel gezegd dat je zelf de oordopjes zo hebt gebruikt, of dat ze DOA of gewoon opeens kapot waren?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef Semmm het volgende:
[..]
Iemand vroeg aan me tijdens het werk hoe hard die doppen nou konden dus ik zette hem op z´n hardst, Je kon ze de muziek dus horen zonder de doppen in () Maar ben daarna dus vergeten om ze weer zacht te doen (vraag me niet waarom) Later kwam ik erachter dat 1 oortje heel zacht ging en geen bass meer heeft
![]()
Maar nu het goede nieuws, ik heb de verkoper gemaild en ik krijg een nieuw setje!![]()
Oh, maar er stond al 'gecontroleerd' bij mijn status.. Nou dan wacht ik nog wel een paar dagenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Het kan een tijdje duren voor het werkt nadat je de cijfers ingevoerd heb.
ja, ik heb ook gezegd dat dat niet hoort te gebeuren bij oordoppen met een winkel waarde van 80-100 euro. En toen bood hij gelijk een nieuw paar aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En je hebt wel gezegd dat je zelf de oordopjes zo hebt gebruikt, of dat ze DOA of gewoon opeens kapot waren?
Als je gewoon een ticket stuurt, kan je ook de punten gebruiken die oud genoeg zijn, maar nog op pending staanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:24 schreef athlonkmf het volgende:
Is er bij iemand de referal DXpoints op active gezet sinds dit jaar? Al m'n referal points staan nog op pending...
quote:# Made of some type of plastic material.
# It is in excellent condition.
# It plays song fine.
Moet er wel gereageerd worden op tickets...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je gewoon een ticket stuurt, kan je ook de punten gebruiken die oud genoeg zijn, maar nog op pending staan
Hier staan ook nog tickets op pending van 1/15/2009, maar die heb ik wel al gebruikt.
Saxofoon, geniaal hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:30 schreef Zapper het volgende:
FP heeft weer iets nieuws:
http://www.focalprice.com(...)_Music_Box_Blue.html
[..]x3
Omdat je het zo lief vraagt:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:16 schreef dabadbass het volgende:
Waar is een linkje naar die Kanen dopjes?
Dankjewel, oordopjes zijn besteld!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef jopiede het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.23738
Nu dus ook grote, alleen vind ik het maar kut zo'n groot ding op je hoofd:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25464
Yup Chinaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:10 schreef mickeyD het volgende:
uit china? das wel erg vlot.. lijkt meer op een binnenlandse zending zo..
Die houten zag ik een review van laatst. Moet je ff zoeken. Schijnen ook niet slecht te klinken en zien er mooi uit natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:38 schreef monkeybrain het volgende:
Zien er wel mooi uit die grote Kanen, die van hout zijn erg cool![]()
Ze hebben ook oordopjes van hout, zag ze bij DX als new arrival.
Als mijn nieuwe Kanen ook bevallen dan kan dit weleens zo'n verzamelmerk worden, voor 3 euro is het goed te doen.
Kun je het hout gelijk oppoetsen met oorsmeerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die houten zag ik een review van laatst. Moet je ff zoeken. Schijnen ook niet slecht te klinken en zien er mooi uit natuurlijk.
Dus goed over gekomen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:23 schreef jopiede het volgende:
Yaaay, me kanen oordopjes zijn ook binnenIch liebe ze nu al
En bedankt voor het opdrijven van de prijzen van spullen voor de WEL eerlijke consumenten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef Semmm het volgende:
[..]
Iemand vroeg aan me tijdens het werk hoe hard die doppen nou konden dus ik zette hem op z´n hardst, Je kon ze de muziek dus horen zonder de doppen in () Maar ben daarna dus vergeten om ze weer zacht te doen (vraag me niet waarom) Later kwam ik erachter dat 1 oortje heel zacht ging en geen bass meer heeft
![]()
Maar nu het goede nieuws, ik heb de verkoper gemaild en ik krijg een nieuw setje!![]()
Wat is dat nou voor rare reactie, leer lezenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:15 schreef neo2000 het volgende:
Overigens;
[..]
En bedankt voor het opdrijven van de prijzen van spullen voor de WEL eerlijke consumenten.![]()
Ook maar even bestellen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:30 schreef jopiede het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.23738
Nu dus ook grote, alleen vind ik het maar kut zo'n groot ding op je hoofd:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25464
Zijn die wel op een normale xbox360 te spelen? of alleen op omgebouwde?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:46 schreef Semmm het volgende:
Eerste TradeTang bestelling gedaan, 40 dollar voor 25 xbox360 spellen (gekopieerd) In Nederland ben je al iets van 1 euro per DVD kwijt (Dual Layer)
Als dat mogelijk zou zijn, wat zou ombouwen dan voor nut hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Zijn die wel op een normale xbox360 te spelen? of alleen op omgebouwde?
Mischien kunnen ze de kopietjes zo goed maken dat de dvd speler denkt dat het echte zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Als dat mogelijk zou zijn, wat zou ombouwen dan voor nut hebben
Dat zou dan voor het eerst sinds de Dreamcast zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:59 schreef veda het volgende:
[..]
Mischien kunnen ze de kopietjes zo goed maken dat de dvd speler denkt dat het echte zijn.
Maar dat denk ik niet. Ombouwen dus die xbox
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:35 schreef De.Joego het volgende:
Zeg, hoe worden jullie nou in godsnaam wijs uit dat TaoBao gebeuren?![]()
Zelfs met behulp van een vertaler kom ik er niet goed uit..
Op TT wel wat leuke dingen gevonden (geen lots ofzo), maar geen van de verkopers,
met wie ik contact heb gehad, wil om de één of andere reden naar Nederland versturen.
En het is besteld....hopen dat Jack zijn zaakjes weer een beetje op orde heeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef FrankP het volgende:
Prijs opgevraagd voor m'n vriendin bij Jack en Rachel voor:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-58072a2dae9736331e92be86b8d39438.htm?cm_cat=0&pm1=3
$55 bij Jack en $57 bij Rachel
Kijk naar het bericht van Semmmm een paar posts boven je, zou dat d'r iets mee te maken hebben denk je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:35 schreef De.Joego het volgende:
Zeg, hoe worden jullie nou in godsnaam wijs uit dat TaoBao gebeuren?![]()
Zelfs met behulp van een vertaler kom ik er niet goed uit..
Op TT wel wat leuke dingen gevonden (geen lots ofzo), maar geen van de verkopers,
met wie ik contact heb gehad, wil om de één of andere reden naar Nederland versturen.
Iedereen denken dat ze voor 8 euro helemaal een dealtje hebben gemaaktquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef mickeyD het volgende:
damn, op taobao zijn die mini DV cam's maar ¤1,50
http://item.taobao.com/au(...)34cefc6.htm?cm_cat=0
met kosten voor jack, en verzenden zal t rond de ¤5,- zijn lijkt mij.
Ik lees: jij sloopt door jouw eigen lompigheid oordopjes. Die verkoper ruikt dat niet uit zichzelf vanuit China lijkt mij, dus heb jij erover gemailed/geklaagd/whatever. Waarop die verkoper nieuwe dopjes aanbiedt. (omdat hij zich daartoe verplicht voelt waarschijnlijk.. Iets met oosterse cultuur.. Geheel onterecht in dit geval overigens imho)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:28 schreef Semmm het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor rare reactie, leer lezen.
Die verkoper bood me zelf een nieuwe aan!
Wat ik eruit haal is dit een minimumprijs, zijn de verzendkosten al best hoog en dan moet je het nog hier zien te krijgen. 5,- wordt krap gok ik zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef mickeyD het volgende:
damn, op taobao zijn die mini DV cam's maar ¤1,50
http://item.taobao.com/au(...)34cefc6.htm?cm_cat=0
met kosten voor jack, en verzenden zal t rond de ¤5,- zijn lijkt mij.
vaaaag, ik heb nergens problemen mee..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef PedroN het volgende:
Kaidomain geeft hier:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Ik ben niet het koude type, ik kan in de winter ook net zo lekker met een vestje lopen als het -10 is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:52 schreef mickeyD het volgende:
mijn smaak is de laatste.. ook gezien het weer kouder word buiten.
die anderen zien er wat dunnetjes uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |