Want? De beurzen staan de hele dag al zo'n beetje op dit niveau, toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:23 schreef Vandergeld het volgende:
Ik had het vraagteken in de topic titel beter kunnen veranderen in een uitroepteken, spel is nu echt op de wagen.
Het topic is ook niet vandaag geopend, maar bevestigingspunten zijn nu ook op US indices doorbroken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Want? De beurzen staan de hele dag al zo'n beetje op dit niveau, toch?
Nee, maar het leek of je reageerde op een beweging van dat moment.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:34 schreef Vandergeld het volgende:
Het topic is ook niet vandaag geopend
Welke?quote:maar bevestigingspunten zijn nu ook op US indices doorbroken.
Vooral de 1060 op de S&P 500, belangrijkste beurs ter wereld. Als we waren opgeveerd zou er nog een EW telling mogelijk zijn waarbij we nog een hogere top gingen neerzetten. Die is er op dit moment niet meer, waardoor het vrijwel zeker is dat we met golf 3 zijn begonnen, die ons richting de 100 gaat brengen binnen 1-2 jaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, maar het leek of je reageerde op een beweging van dat moment.
[..]
Welke?
Interessant, op zich geen slecht idee, rendementen in US zijn over het algemeen beter dan in EU! Ik zou het nog eventjes aankijken, welke aandelen heb je op het oog? Ik zit ook te spelen met de gedachte om iig al euros naar dollars om te zetten, maar durf de knoop niet door te hakken.......quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:23 schreef Terrorizer het volgende:
Wat vinden jullie trouwens ervan om nu voorzichtig aandelen in te slaan op de NASDAQ?
Mijn gedachte om dit te gaan doen is (1) de koersverloop NASDAQ loopt (meestal) voor op de DJ en daarmee ook op de meeste indices. Dus een herstel zal daar dan ook eerder op reageren. (2) De huidige dollarkoers is laag ten opzichte van de euro. Hiermee zijn de aandelen in de VS nog 'goedkoper' en je pakt gelijk ook een stukje dollarspeculatie mee. Ok, dat laatste moet je maar net willen. Maar ik denk persoonlijk dat door dollar wel weer een stukje op zal leven.
Graag de mening van de experts hierover.
Misschien is faz dan een interessant fonds.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:42 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Interessant, op zich geen slecht idee, rendementen in US zijn over het algemeen beter dan in EU! Ik zou het nog eventjes aankijken, welke aandelen heb je op het oog? Ik zit ook te spelen met de gedachte om iig al euros naar dollars om te zetten, maar durf de knoop niet door te hakken.......
Ja dat is zo, maar dan moeten de banken wel mee worden getrokken in de daling. Er zijn ook genoeg andere 3x bear etf's, maar de grap is net als met opties, dat je wel goed moet zitten anders doet het flink pijn! Als transports onder de 3600 zakt, dan wordt het echt lelijk imoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:49 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Misschien is faz dan een interessant fonds.
Als de beurzen zakken met de banken voorop, is dit dollargenoteerde fonds een juweeltje imo
in die bear etf's? haha ja snap wat je bedoelt, maar ik ben er nog niet van overtuigt dat dit echt heel ver door gaat zetten. Maar eigenlijk zou je er nu al in moeten zitten jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:11 schreef fedsingularity het volgende:
Als we 10% gezakt zijn stap je wel in?
Omdat ikzelf beetje een gamer ben, dacht ik aan Activision Blizzard.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:42 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Interessant, op zich geen slecht idee, rendementen in US zijn over het algemeen beter dan in EU! Ik zou het nog eventjes aankijken, welke aandelen heb je op het oog? Ik zit ook te spelen met de gedachte om iig al euros naar dollars om te zetten, maar durf de knoop niet door te hakken.......
Dat mag ook niet volgens mij, aangezien sprinters van ING zelf zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:17 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
EDIT:
Trouwens wel grappig om te zien dat er geen SS ING bestaan...![]()
Ja is op zich een goed idee, maar je moet wel goed zoeken naar goed renderende aandelen. Microsoft zou ik nooit doen. Activision, ziet er op het eerste oog niet slecht uit, maar wel echt lange termijn lijkt mij. Ik zoek dan meer naar herstel aandelen, al zijn die er nu niet zoveel meer na de gigantische stijging afgelopen tijd. Maar heb wel een lijstje liggen. Dingen als Textron, Dow chemical, Ashland, Century, FITB, MGM in maart, dat is interessant imo!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:17 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Omdat ikzelf beetje een gamer ben, dacht ik aan Activision Blizzard.
En nog verder andere 'terughoudende' aandelen zoals Microsoft ofzo.
Ik kijk nog heel even aan hoe de huidige daling zich gaat ontwikkelen.
Ik zou niet long willen gaan op de dollar. Die kan zo naar 50 eurocent. Daarom zou ik ook niet willen beleggen in de NASDAQ, de kans dat eventueel rendement geheel teniet gedaan wordt door een dollardaling is groot.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:42 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat de dollar enorm gaat dalen, maar kijk bijvoorbeeld naar een dag als vandaag en de dollar word flink sterker. Dollar gaat komend jaar enorm stijgen in waarde, tegelijkertijd dat de beurzen dalen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zou niet long willen gaan op de dollar. Die kan zo naar 50 eurocent. Daarom zou ik ook niet willen beleggen in de NASDAQ, de kans dat eventueel rendement geheel teniet gedaan wordt door een dollardaling is groot.
Wel zou ik eventueel overwegen om onroerend goed te kopen in de VS. Dat is nu wel heel goedkoop en heeft tenminste altijd nog een intrinsieke waarde. En als je daarvoor kunt lenen (in dollars) is een eventuele dollardaling ook automatisch gehedged.
Bepaalde grote banken kopen al onroerend goed en stukken land in bepaalde gedeeltes van Amerika, onder andere om straks vol te gooien met zonnecellen. Persoonlijk vind ik dat 1 van de betere ideeën die ik de laatste tijd gehoord heb.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zou niet long willen gaan op de dollar. Die kan zo naar 50 eurocent. Daarom zou ik ook niet willen beleggen in de NASDAQ, de kans dat eventueel rendement geheel teniet gedaan wordt door een dollardaling is groot.
Wel zou ik eventueel overwegen om onroerend goed te kopen in de VS. Dat is nu wel heel goedkoop en heeft tenminste altijd nog een intrinsieke waarde. En als je daarvoor kunt lenen (in dollars) is een eventuele dollardaling ook automatisch gehedged.
Mijn economische eksteroog zegt van niet. Mijn gezonde verstand ook. Maar je weet het nooit. Ik zou er niet op speculeren in ieder geval.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:24 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat de dollar enorm gaat dalen, maar kijk bijvoorbeeld naar een dag als vandaag en de dollar word flink sterker. Dollar gaat komend jaar enorm stijgen in waarde, tegelijkertijd dat de beurzen dalen.
Ik bekijk dollar puur op EW basis en dollarindex heeft zeer belangrijke bodem gezet waarbij huidige beweging dollarindex naar 100 of nog hoger kan brengen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn economische eksteroog zegt van niet. Mijn gezonde verstand ook. Maar je weet het nooit. Ik zou er niet op speculeren in ieder geval.
wat grappig dat je wel aandelen Shell wilt kopen. Shell is een 100% dollar company, elke knaak is naar de USD gehedged....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Semisoxx, dit is ook een voorloper en vandaag -2,7%quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:57 schreef Dave7 het volgende:
Goh wat erg, het zet wel door tot nu toe.![]()
Dow Jones Transportation... .DJT 3,635.09 -69.23 (-1.87%)
Dow Jones Industrial... .DJI 9,763.06 -119.11 (-1.21%)
S&P 500 INDEX .INX 1,043.53 -19.88 (-1.87%)
Ik weet niet waar ik die kan vinden, ook geen idee wat het is, semiconductors waarschijnlijk......quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Semisoxx, dit is ook een voorloper en vandaag -2,7%
Klopt zijn de semiconductors.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:03 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik die kan vinden, ook geen idee wat het is, semiconductors waarschijnlijk......
Die jij bij Lynx heb is de Nasdaq 100, dus de grootste 100 van de Nasdaq, en bij Binck is de Nasdaq Composite, alle aandelen van de Nasdaq. Zijn 2 verschillende indices Waarbij Nas 100 nu op 1681 staat en de Nas comp op 2060.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:06 schreef Dave7 het volgende:
vdGeld weet jij trouwens waarom ik in Lynx de NDX heb op 1682 en bij binck is een andere nasdaq op 2,xxx? Die twee haal ik altijd door elkaar...... weet jij dat?
Achja, kan ook wat omhoog morgen, maar correcties zijn op dit moment alleen maar nieuwe instapmomenten voor short.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:17 schreef Dave7 het volgende:
Ik hoop dat morgen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht wordt!![]()
Wat te denken van Exxon en Shell met hun cijfers morgen? Bepaald geen kleine spelers en nogal 'dollar' gerelateerde fondsen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef Dave7 het volgende:
Morgen zijn GDP cijfers las ik ergens, ik hoop dat dat waanzinnig tegenvalt! Dan zitten we echt in een nieuwe trend imo
Ik leef van de optiehandel, nadat ik vorig jaar ben gestopt met mijn opleiding.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef m0m0 het volgende:
Vandergeld, wat doe je for living als ik vragen mag?
Dan moet je toch wel een behoorlijk bedrag hebben om mee te handelen ofniet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:31 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik leef van de optiehandel, nadat ik vorig jaar ben gestopt met mijn opleiding.
Wat heeft britisch petrol gedaan zal wel beetje zelfde zijn voor exxon en sHELLquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat te denken van Exxon en Shell met hun cijfers morgen? Bepaald geen kleine spelers en nogal 'dollar' gerelateerde fondsen.
Een aardig bedrag ja, 25% van de winst van elke optie die met winst is afgesloten boek ik terug naar mijn Rabo rekening.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel een behoorlijk bedrag hebben om mee te handelen ofniet?
Is dat morgen, shit....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat te denken van Exxon en Shell met hun cijfers morgen? Bepaald geen kleine spelers en nogal 'dollar' gerelateerde fondsen.
Waarom gestopt met de studie? Ik beleg ook naast mijn opleiding en hoef er niet naast te werken voor de centen maar ben blij dat ik nog wel studeer. Ik heb er ook wel eens over gedacht om volledig te stoppen met de studie en alleen maar te traden maar dan wordt je CV wel erg karig na verloop van tijd. Mocht de studie volledig mislukken en ik geen baan kan vinden kan ik me altijd 'nog meer' richten op het traden, ik wil immers ook trader bij een grote bank worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:31 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik leef van de optiehandel, nadat ik vorig jaar ben gestopt met mijn opleiding.
Dat is morgen. Het is dan ook olie dag morgenquote:
Ik zat in mijn 2e jaar van de studie economie, maar de studie was mij veel te breed. Ik belegde die tijd ook al, en vond het tijd voor een nieuwe stap. Ik ben fulltime gaan beleggen en als het fout mocht gaan ben ik nog jong genoeg om een nieuwe studie te starten. Daarnaast heb ik niet de ambitie trader te worden bij een grote bank, doe het liever op mijn eigen manier.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom gestopt met de studie? Ik beleg ook naast mijn opleiding en hoef er niet naast te werken voor de centen maar ben blij dat ik nog wel studeer. Ik heb er ook wel eens over gedacht om volledig te stoppen met de studie en alleen maar te traden maar dan wordt je CV wel erg karig na verloop van tijd. Mocht de studie volledig mislukken en ik geen baan kan vinden kan ik me altijd 'nog meer' richten op het traden, ik wil immers ook trader bij een grote bank worden.
Ik merk ook dat mijn studie eigenlijk veels te breed is, zit overigens op dit moment ook in mijn 2e jaar van economiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik zat in mijn 2e jaar van de studie economie, maar de studie was mij veel te breed. Ik belegde die tijd ook al, en vond het tijd voor een nieuwe stap. Ik ben fulltime gaan beleggen en als het fout mocht gaan ben ik nog jong genoeg om een nieuwe studie te starten. Daarnaast heb ik niet de ambitie trader te worden bij een grote bank, doe het liever op mijn eigen manier.
Ik heb voor mijn analyses eigenlijk geen nieuws nodig en maak alleen gebruik van Marketwatch, Binck, http://forexpf.ru/_quote_show_/java/, forexfactory. Allemaal gratis dus, heb niet zoveel nodigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik merk ook dat mijn studie eigenlijk veels te breed is, zit overigens op dit moment ook in mijn 2e jaar van economie. Ik heb alleen het voordeel dat ik wel specifieke beleggingsvakken heb, met leraren die in de banken sector gewerkt hebben en die ook hun speciale kijk hebben over beleggen. Zo zijn er ook TA gerelateerde vakken waar een voormalig hedgefund manager les geeft. Best interessant en het helpt mij bij mijn eigen trades.
Ik vraag me eigenlijk af welke (betaalde) diensten je allemaal gebruikt voor up to date nieuws en beurskoersen sinds je het allemaal via thuis doet?
Options futures and other derivatives? Van Hull.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:20 schreef fedsingularity het volgende:
Heb je mss nog een goede tip met welke boeken ik meer te weten kan komen over opties?
Ik heb zelf nooit geleerd hoe met opties om te gaan via het lezen van boeken, ben er ingerold en vooral op internet is veel te vinden over de werking van opties .quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:20 schreef fedsingularity het volgende:
Heb je mss nog een goede tip met welke boeken ik meer te weten kan komen over opties?
Dat is zeker weten zo, en als je begint, blijf vooral van het schrijven van opties af, kan je meer mee verliezen als je inzet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:31 schreef fedsingularity het volgende:
Ok bedankt, ik zal me eens gaan inlezen.
Voorlopig blijf ik er ver van weg tot ik snap wat de werking is.. volgens mij kan je er behoorlijk mee op je bek gaan.
En wat verwachten de mensen hier van die cijfers?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is morgen. Het is dan ook olie dag morgen. Shell & Exxon zijn toch wel 2 leuke jongens in de grote portfolio's bij de PF/MF's ..
You're kidding je fulltime job is beleggen met je eigen geld?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik zat in mijn 2e jaar van de studie economie, maar de studie was mij veel te breed. Ik belegde die tijd ook al, en vond het tijd voor een nieuwe stap. Ik ben fulltime gaan beleggen en als het fout mocht gaan ben ik nog jong genoeg om een nieuwe studie te starten. Daarnaast heb ik niet de ambitie trader te worden bij een grote bank, doe het liever op mijn eigen manier.
Ja, een droombaan is het wel, geen verplichtingenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
You're kidding je fulltime job is beleggen met je eigen geld?
Wat voor winsten verdien jij er eigenlijk ongeveer mee?
Ik zal het ook missen hoor, heb op dit moment anderen dingen aan mn hoofd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En wat verwachten de mensen hier van die cijfers?
Lijkt me dat ze de winst flink hebben zien stijgen tov Q2, ivm de stijgende olieprijs, maar ik ben vooral benieuwd naar de omzet en verwachtingen.
Helaas is het erg druk op mn werk en zal ik dus wss het meeste nieuws gaan missen
Geef eens een indicatiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ja, een droombaan is het wel, geen verplichtingen
Winsten verschillen natuurlijk, maar er is zeer goed van te leven.
Wat heb je aan een indicatie als ik een bedrag noem, je weet niet met welke bedragen ik handel. Winst vorig jaar was rond de 400%, nu tevredenquote:
Ik bewandel mijn eigen weg wel, maak je daar maar geen zorgen omquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef tony_clifton- het volgende:
En wat als je 22/24 bent en je bent nog aan 't traden? Ga je heel je leven zonder hoger diploma en een leeg cv willen leiden? Als je op je 28e begint met solliciteren gaan ze denken dat je 10 jaar in de gevangenis gezeten hebt ofzo, of dat er toch iets louche aan de hand was...
Dat is ook de reden waarom ik niet voor full time belegger ben gegaan. Ik wil toch een studie doen, eventueel een aantal jaar werken als bankier, goed sparen want een bankier verdient ook niet belachelijk. Goed ervaring op doen en dan alsnog voor jezelf gaan beleggen. (ben op dit moment bezig met een bedrijfje omtrent financiële berichtgeving voor particuliere beleggers)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef tony_clifton- het volgende:
En wat als je 22/24 bent en je bent nog aan 't traden? Ga je heel je leven zonder hoger diploma en een leeg cv willen leiden? Als je op je 28e begint met solliciteren gaan ze denken dat je 10 jaar in de gevangenis gezeten hebt ofzo, of dat er toch iets louche aan de hand was...
Dat weet ik! Maar het was uitgerekend jij die me erop wees dat de olieprijs grotendeels reciprook is aan de dollarkoers. Dus je hebt enigszins een hedge!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
wat grappig dat je wel aandelen Shell wilt kopen. Shell is een 100% dollar company, elke knaak is naar de USD gehedged....
Gevonden op marktplaats voor 40 euro. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Options futures and other derivatives? Van Hull.
ik blijf weg van bedrijven/sectoren waarbij de overheid zo bepalend is. Even daarnaast is terugbrengen van de leverage, in combi met kapitalisatie, gedwongen desinvesteringen en hogere kapitaalseisen iets wat de winst per aandeel blijvend erodeert. En dat terwijl ING de winst flink pimpte met commercieel onroerend goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef LXIV het volgende:
@Dinosaur: Wat vind je eigenlijk van ING? Voldoende afgestraft @8,50? De onzekerheid mbt de komende emissie is nu de lucht uit en die verwatering is de facto ook verdwenen. Weer koopwaardig of toch nog even wachten?
Het is 1 van de weinige boeken die ik ook daadwerkelijk in mn bezit heb. Het geeft vooral ook aan hoe de mathematische achtergrond is van de derivaten zoals opties en futures. Best interessant!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef fedsingularity het volgende:
[..]
Gevonden op marktplaats voor 40 euro. Ben benieuwd.
Shell is grootendeels een LNG company, met name non USA, en is voor haar winst ook sterk afhaneklijk van raffinage marges die dramatisch zijn op het moment. Voor het beperkte deel wat nog aan exploratie van olie verdiend wordt, worden deze afgeroomd door de joint venture partners (overheden). Kortom, de winst van Shell is beperkt afhaneklijk van de olieprijs. Ik denk dat je geen goede hedge hebt, en bovendien, je zocht toch een constant dividendrendement? Het dividend van Shell wordt in USD constant gehouden, maar in EUR gemeten loopt het terug als de USD zwakker wordt. Volgens mij past dat niet in jouw plannen, tenzij je het dividend langlopend zou kunnen hedgen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat weet ik! Maar het was uitgerekend jij die me erop wees dat de olieprijs grotendeels reciprook is aan de dollarkoers. Dus je hebt enigszins een hedge!
Nice hoor!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Wat heb je aan een indicatie als ik een bedrag noem, je weet niet met welke bedragen ik handel. Winst vorig jaar was rond de 400%, nu tevreden
Dat hedgen lijkt me ingewikkeld. Op deze koers hoef ik Shell sowieso niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:27 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Shell is grootendeels een LNG company, met name non USA, en is voor haar winst ook sterk afhaneklijk van raffinage marges die dramatisch zijn op het moment. Voor het beperkte deel wat nog aan exploratie van olie verdiend wordt, worden deze afgeroomd door de joint venture partners (overheden). Kortom, de winst van Shell is beperkt afhaneklijk van de olieprijs. Ik denk dat je geen goede hedge hebt, en bovendien, je zocht toch een constant dividendrendement? Het dividend van Shell wordt in USD constant gehouden, maar in EUR gemeten loopt het terug als de USD zwakker wordt. Volgens mij past dat niet in jouw plannen, tenzij je het dividend langlopend zou kunnen hedgen.
Ik wacht wel even hoeveel ze moeten afboeken bij Nationale Nederlanden om een accountantsverklaring te kunnen krijgen zodat ze uberhaupt afgesplitst kunnen wordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:29 schreef LXIV het volgende:
Die desinvestering op de verzekeringstak is mi geen echte desinvestering. Ik neem aan dat aandeelhouders bij splitsing aandelen ING-bank en aandelen van die verzekeringstak krijgen. Het is eerder een splitsing. Of er nu zoveel synergie verloren gaat betwijfel ik.
dat laatste twijfel ik aan. Welke winst per aandeel denk je dat duurzaam haalbaar is zonder de trucendoos, en met de facto alleen retailbanking in een zeer beperkt aantal regio's?quote:Enfin, ik ben blij dat ik op 10,50 uitgestapt ben gemiddeld. Al twijfelde ik daar wel aan toen het aandeel op 12,50 stond! Maar dat er een emissie oid zou aankomen wist toch iedereen! Daarom verbaast de reactie van de markt mij enigzins, dat zou toch ingecalculeerd moeten zijn. De manier waarop het is gebeurd is dus enorm tegengevallen waarschijnlijk.
Die splitsing is mi koersneutraal. De som der delen is ongeveer de som van het geheel.
Neelie is natuurlijk wel een spaak in het wiel. Maar eenmalig.
Verwatering is meer dan teniet gedaan door de koersdaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |