toch wel heeeeeeeel toevallig dat het nu net boven die 3700 blijft.......quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:14 schreef Dave7 het volgende:
Transports blijft hangen boven bodem van 2-10-2009......![]()
Handel is net een uurtje onderweg, en jij praat al over een hogere bodem.. Volgens mij storten we gewoon verder komende weken..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:35 schreef Dave7 het volgende:
[..]
toch wel heeeeeeeel toevallig dat het nu net boven die 3700 blijft.......dus hogere bodem, dus komende week verder omhoog?
Is een foutje van de koersleverancier van de telegraaf volgens mij, bij Binck komt deze volumespike niet voor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef LXIV het volgende:
Check deze grafiek eens!
http://www.telegraaf.nl/dft/bedrijven/ing_groep/?tabid=bedrijven&tab=7&streaming=true
Wie heeft er 20M aandelen gedumpt om 12:40, en is dit daadwerkelijk gebeurd?
NYR, AA, MT en UMI brengen allemaal goeie cijfers naar buiten (stijgende vraag, heropstarting infrastructuur,...) , toch gaan ze zwaar naar beneden vandaag. Ik denk dat die aandelen de eerste gaan zijn om terug naar boven te gaan (en hard in't begin).quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:48 schreef Rapaille het volgende:
Wat denken jullie over MT? Goede cijfers, zien ook al tekenen van herstel. Koers is alleen maar gezakt.
Ik denk dat ik long instap, maar ik kijk het nog heel even aan.
Het lijkt namelijk dat ik bepaald nieuws heb gemist, waardoor de daling van 5% verklaart kan worden.
Cijfers zijn niet echt goed, omzet meer gedaald dan analisten hadden verwacht en ook EBITDA niet beter dan verwacht.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:48 schreef Rapaille het volgende:
Wat denken jullie over MT? Goede cijfers, zien ook al tekenen van herstel. Koers is alleen maar gezakt.
Ik denk dat ik long instap, maar ik kijk het nog heel even aan.
Het lijkt namelijk dat ik bepaald nieuws heb gemist, waardoor de daling van 5% verklaart kan worden.
3,686.28quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:40 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Handel is net een uurtje onderweg, en jij praat al over een hogere bodem.. Volgens mij storten we gewoon verder komende weken..
randstad!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:59 schreef beertenderrr het volgende:
nou wie wordt morgen de tomtom van vandaag?
Dat hoop ik wel, zodat er nog een gedeelte van af kan en ik een plukje kan aanschaffenquote:
ben benieuwdquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef LXIV het volgende:
Check deze grafiek eens!
http://www.telegraaf.nl/dft/bedrijven/ing_groep/?tabid=bedrijven&tab=7&streaming=true
Wie heeft er 20M aandelen gedumpt om 12:40, en is dit daadwerkelijk gebeurd?
als er morgen niet nog een zulks bericht komt herstelt ie wel weerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:15 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ben benieuwd
put-optie vandaag op randstad = goed idee?
en zal tomtom nog verder zakken, net als ing eerder deze week deed na een flinke daling?
mwah, ik durf het niet aan..... maar als iemand een pistool op m'n hoofd zou zetten tja... dan puts!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:15 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ben benieuwd
put-optie vandaag op randstad = goed idee?
ja dat is wel zuur, in maart had je ze voor een tientjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, zodat er nog een gedeelte van af kan en ik een plukje kan aanschaffen
Enige waar ik het met eens kan zijn is dat de dollar gaat aansterken, verder vooral niet doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:23 schreef Terrorizer het volgende:
Wat vinden jullie trouwens ervan om nu voorzichtig aandelen in te slaan op de NASDAQ?
Mijn gedachte om dit te gaan doen is (1) de koersverloop NASDAQ loopt (meestal) voor op de DJ en daarmee ook op de meeste indices. Dus een herstel zal daar dan ook eerder op reageren. (2) De huidige dollarkoers is laag ten opzichte van de euro. Hiermee zijn de aandelen in de VS nog 'goedkoper' en je pakt gelijk ook een stukje dollarspeculatie mee. Ok, dat laatste moet je maar net willen. Maar ik denk persoonlijk dat door dollar wel weer een stukje op zal leven.
Graag de mening van de experts hierover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |