abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74164797
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:06 schreef Dave7 het volgende:
vdGeld weet jij trouwens waarom ik in Lynx de NDX heb op 1682 en bij binck is een andere nasdaq op 2,xxx? Die twee haal ik altijd door elkaar...... weet jij dat?
Die jij bij Lynx heb is de Nasdaq 100, dus de grootste 100 van de Nasdaq, en bij Binck is de Nasdaq Composite, alle aandelen van de Nasdaq. Zijn 2 verschillende indices Waarbij Nas 100 nu op 1681 staat en de Nas comp op 2060.
pi_74164906
Morgen zijn GDP cijfers las ik ergens, ik hoop dat dat waanzinnig tegenvalt! Dan zitten we echt in een nieuwe trend imo
pi_74165016
Oke thanks, dat is verwarrend, als ze het over DE nasdaq hebben, dan is het meestal de 100 geloof ik.......
pi_74165038
Met hoog volume overtuigend door de MA50... als dit een vervolg krijgt, wordt het heftig.

http://stockcharts.com/charts/gallery.html?$SPX
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:16:05 #180
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_74165105
Zal het dan nu gebeuren? De correctie richting 240? Spannend wordt het hoe dan ook .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_74165150
Ik hoop dat morgen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht wordt!
pi_74165218
Jup, wordt een spannend dagje morgen.
Kijken of we door dat soort wazige lijntjes gaan en of onder de vorige bodem gaan uitkomen
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_74165262
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:17 schreef Dave7 het volgende:
Ik hoop dat morgen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht wordt!
Achja, kan ook wat omhoog morgen, maar correcties zijn op dit moment alleen maar nieuwe instapmomenten voor short.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:21:44 #184
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74165332
Iedereen is toch wel somber als een aantal site's checkt

Ik heb vanochtend alles al verkocht dus van mij mag het ook naar beneden
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_74165405
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef Dave7 het volgende:
Morgen zijn GDP cijfers las ik ergens, ik hoop dat dat waanzinnig tegenvalt! Dan zitten we echt in een nieuwe trend imo
Wat te denken van Exxon en Shell met hun cijfers morgen? Bepaald geen kleine spelers en nogal 'dollar' gerelateerde fondsen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74165449
Komend jaar word een pik en pik zwart jaar voor de beurzen.
pi_74165582
USD Index ook klaar met correctie op stijging van vorig jaar, kan nu richting de 100 gaan, wat voor de euro een koers van rond de 1.00-1.10 geeft t.o.v. de dollar.
pi_74165649
Vandergeld, wat doe je for living als ik vragen man?
pi_74165698
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef m0m0 het volgende:
Vandergeld, wat doe je for living als ik vragen mag?
Ik leef van de optiehandel, nadat ik vorig jaar ben gestopt met mijn opleiding.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 21:32:41 #191
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74165766
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:31 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Dan moet je toch wel een behoorlijk bedrag hebben om mee te handelen ofniet?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_74165769
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat te denken van Exxon en Shell met hun cijfers morgen? Bepaald geen kleine spelers en nogal 'dollar' gerelateerde fondsen.
Wat heeft britisch petrol gedaan zal wel beetje zelfde zijn voor exxon en sHELL
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_74165887
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dan moet je toch wel een behoorlijk bedrag hebben om mee te handelen ofniet?

Een aardig bedrag ja, 25% van de winst van elke optie die met winst is afgesloten boek ik terug naar mijn Rabo rekening.

Edit: Een enorm bedrag heb je opzich niet nodig, je moet gewoon de juiste opties hebben en die enkele weken aanhouden. Heb op dit moment bijv. de put 300 nov(gekocht aan 2.00) in bezit. Cut your losses and let your profits run.
pi_74166402
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is dat morgen, shit....
pi_74166441
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:31 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Waarom gestopt met de studie? Ik beleg ook naast mijn opleiding en hoef er niet naast te werken voor de centen maar ben blij dat ik nog wel studeer. Ik heb er ook wel eens over gedacht om volledig te stoppen met de studie en alleen maar te traden maar dan wordt je CV wel erg karig na verloop van tijd. Mocht de studie volledig mislukken en ik geen baan kan vinden kan ik me altijd 'nog meer' richten op het traden, ik wil immers ook trader bij een grote bank worden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_74166606
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:46 schreef Dave7 het volgende:

[..]

Is dat morgen, shit....
Dat is morgen. Het is dan ook olie dag morgen . Shell & Exxon zijn toch wel 2 leuke jongens in de grote portfolio's bij de PF/MF's ..
pi_74166657
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom gestopt met de studie? Ik beleg ook naast mijn opleiding en hoef er niet naast te werken voor de centen maar ben blij dat ik nog wel studeer. Ik heb er ook wel eens over gedacht om volledig te stoppen met de studie en alleen maar te traden maar dan wordt je CV wel erg karig na verloop van tijd. Mocht de studie volledig mislukken en ik geen baan kan vinden kan ik me altijd 'nog meer' richten op het traden, ik wil immers ook trader bij een grote bank worden.
Ik zat in mijn 2e jaar van de studie economie, maar de studie was mij veel te breed. Ik belegde die tijd ook al, en vond het tijd voor een nieuwe stap. Ik ben fulltime gaan beleggen en als het fout mocht gaan ben ik nog jong genoeg om een nieuwe studie te starten. Daarnaast heb ik niet de ambitie trader te worden bij een grote bank, doe het liever op mijn eigen manier.
pi_74166912
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Ik zat in mijn 2e jaar van de studie economie, maar de studie was mij veel te breed. Ik belegde die tijd ook al, en vond het tijd voor een nieuwe stap. Ik ben fulltime gaan beleggen en als het fout mocht gaan ben ik nog jong genoeg om een nieuwe studie te starten. Daarnaast heb ik niet de ambitie trader te worden bij een grote bank, doe het liever op mijn eigen manier.
Ik merk ook dat mijn studie eigenlijk veels te breed is, zit overigens op dit moment ook in mijn 2e jaar van economie . Ik heb alleen het voordeel dat ik wel specifieke beleggingsvakken heb, met leraren die in de banken sector gewerkt hebben en die ook hun speciale kijk hebben over beleggen. Zo zijn er ook TA gerelateerde vakken waar een voormalig hedgefund manager les geeft. Best interessant en het helpt mij bij mijn eigen trades.

Ik vraag me eigenlijk af welke (betaalde) diensten je allemaal gebruikt voor up to date nieuws en beurskoersen sinds je het allemaal via thuis doet?
pi_74167050
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik merk ook dat mijn studie eigenlijk veels te breed is, zit overigens op dit moment ook in mijn 2e jaar van economie . Ik heb alleen het voordeel dat ik wel specifieke beleggingsvakken heb, met leraren die in de banken sector gewerkt hebben en die ook hun speciale kijk hebben over beleggen. Zo zijn er ook TA gerelateerde vakken waar een voormalig hedgefund manager les geeft. Best interessant en het helpt mij bij mijn eigen trades.

Ik vraag me eigenlijk af welke (betaalde) diensten je allemaal gebruikt voor up to date nieuws en beurskoersen sinds je het allemaal via thuis doet?
Ik heb voor mijn analyses eigenlijk geen nieuws nodig en maak alleen gebruik van Marketwatch, Binck, http://forexpf.ru/_quote_show_/java/, forexfactory. Allemaal gratis dus, heb niet zoveel nodig
pi_74167926
Heb je mss nog een goede tip met welke boeken ik meer te weten kan komen over opties?
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')