Die jij bij Lynx heb is de Nasdaq 100, dus de grootste 100 van de Nasdaq, en bij Binck is de Nasdaq Composite, alle aandelen van de Nasdaq. Zijn 2 verschillende indices Waarbij Nas 100 nu op 1681 staat en de Nas comp op 2060.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:06 schreef Dave7 het volgende:
vdGeld weet jij trouwens waarom ik in Lynx de NDX heb op 1682 en bij binck is een andere nasdaq op 2,xxx? Die twee haal ik altijd door elkaar...... weet jij dat?
Achja, kan ook wat omhoog morgen, maar correcties zijn op dit moment alleen maar nieuwe instapmomenten voor short.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:17 schreef Dave7 het volgende:
Ik hoop dat morgen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht wordt!![]()
Wat te denken van Exxon en Shell met hun cijfers morgen? Bepaald geen kleine spelers en nogal 'dollar' gerelateerde fondsen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef Dave7 het volgende:
Morgen zijn GDP cijfers las ik ergens, ik hoop dat dat waanzinnig tegenvalt! Dan zitten we echt in een nieuwe trend imo
Ik leef van de optiehandel, nadat ik vorig jaar ben gestopt met mijn opleiding.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef m0m0 het volgende:
Vandergeld, wat doe je for living als ik vragen mag?
Dan moet je toch wel een behoorlijk bedrag hebben om mee te handelen ofniet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:31 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik leef van de optiehandel, nadat ik vorig jaar ben gestopt met mijn opleiding.
Wat heeft britisch petrol gedaan zal wel beetje zelfde zijn voor exxon en sHELLquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat te denken van Exxon en Shell met hun cijfers morgen? Bepaald geen kleine spelers en nogal 'dollar' gerelateerde fondsen.
Een aardig bedrag ja, 25% van de winst van elke optie die met winst is afgesloten boek ik terug naar mijn Rabo rekening.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel een behoorlijk bedrag hebben om mee te handelen ofniet?
Is dat morgen, shit....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat te denken van Exxon en Shell met hun cijfers morgen? Bepaald geen kleine spelers en nogal 'dollar' gerelateerde fondsen.
Waarom gestopt met de studie? Ik beleg ook naast mijn opleiding en hoef er niet naast te werken voor de centen maar ben blij dat ik nog wel studeer. Ik heb er ook wel eens over gedacht om volledig te stoppen met de studie en alleen maar te traden maar dan wordt je CV wel erg karig na verloop van tijd. Mocht de studie volledig mislukken en ik geen baan kan vinden kan ik me altijd 'nog meer' richten op het traden, ik wil immers ook trader bij een grote bank worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:31 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik leef van de optiehandel, nadat ik vorig jaar ben gestopt met mijn opleiding.
Dat is morgen. Het is dan ook olie dag morgenquote:
Ik zat in mijn 2e jaar van de studie economie, maar de studie was mij veel te breed. Ik belegde die tijd ook al, en vond het tijd voor een nieuwe stap. Ik ben fulltime gaan beleggen en als het fout mocht gaan ben ik nog jong genoeg om een nieuwe studie te starten. Daarnaast heb ik niet de ambitie trader te worden bij een grote bank, doe het liever op mijn eigen manier.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waarom gestopt met de studie? Ik beleg ook naast mijn opleiding en hoef er niet naast te werken voor de centen maar ben blij dat ik nog wel studeer. Ik heb er ook wel eens over gedacht om volledig te stoppen met de studie en alleen maar te traden maar dan wordt je CV wel erg karig na verloop van tijd. Mocht de studie volledig mislukken en ik geen baan kan vinden kan ik me altijd 'nog meer' richten op het traden, ik wil immers ook trader bij een grote bank worden.
Ik merk ook dat mijn studie eigenlijk veels te breed is, zit overigens op dit moment ook in mijn 2e jaar van economiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik zat in mijn 2e jaar van de studie economie, maar de studie was mij veel te breed. Ik belegde die tijd ook al, en vond het tijd voor een nieuwe stap. Ik ben fulltime gaan beleggen en als het fout mocht gaan ben ik nog jong genoeg om een nieuwe studie te starten. Daarnaast heb ik niet de ambitie trader te worden bij een grote bank, doe het liever op mijn eigen manier.
Ik heb voor mijn analyses eigenlijk geen nieuws nodig en maak alleen gebruik van Marketwatch, Binck, http://forexpf.ru/_quote_show_/java/, forexfactory. Allemaal gratis dus, heb niet zoveel nodigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik merk ook dat mijn studie eigenlijk veels te breed is, zit overigens op dit moment ook in mijn 2e jaar van economie. Ik heb alleen het voordeel dat ik wel specifieke beleggingsvakken heb, met leraren die in de banken sector gewerkt hebben en die ook hun speciale kijk hebben over beleggen. Zo zijn er ook TA gerelateerde vakken waar een voormalig hedgefund manager les geeft. Best interessant en het helpt mij bij mijn eigen trades.
Ik vraag me eigenlijk af welke (betaalde) diensten je allemaal gebruikt voor up to date nieuws en beurskoersen sinds je het allemaal via thuis doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |