abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74168112
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:20 schreef fedsingularity het volgende:
Heb je mss nog een goede tip met welke boeken ik meer te weten kan komen over opties?
Options futures and other derivatives? Van Hull.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74168250
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:20 schreef fedsingularity het volgende:
Heb je mss nog een goede tip met welke boeken ik meer te weten kan komen over opties?
Ik heb zelf nooit geleerd hoe met opties om te gaan via het lezen van boeken, ben er ingerold en vooral op internet is veel te vinden over de werking van opties .

Hier bijvoorbeeld basis stukje over opties:
http://www.xtfuturesystems.com/opties.html

Hier een uitgebreide uitleg van de 5 grieken die de optieprijs bepalen:
http://thismatter.com/money/options/greeks.htm
pi_74168424
Ok bedankt, ik zal me eens gaan inlezen.
Voorlopig blijf ik er ver van weg tot ik snap wat de werking is.. volgens mij kan je er behoorlijk mee op je bek gaan.
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_74168533
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:31 schreef fedsingularity het volgende:
Ok bedankt, ik zal me eens gaan inlezen.
Voorlopig blijf ik er ver van weg tot ik snap wat de werking is.. volgens mij kan je er behoorlijk mee op je bek gaan.
Dat is zeker weten zo, en als je begint, blijf vooral van het schrijven van opties af, kan je meer mee verliezen als je inzet.
pi_74168612
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat is morgen. Het is dan ook olie dag morgen . Shell & Exxon zijn toch wel 2 leuke jongens in de grote portfolio's bij de PF/MF's ..
En wat verwachten de mensen hier van die cijfers?

Lijkt me dat ze de winst flink hebben zien stijgen tov Q2, ivm de stijgende olieprijs, maar ik ben vooral benieuwd naar de omzet en verwachtingen .

Helaas is het erg druk op mn werk en zal ik dus wss het meeste nieuws gaan missen
pi_74169056
Het is de vraag wat de goedkope dollar met de winsten in euro's heeft gedaan.
Dat er flinke winsten zijn, is volgens mij wel zeker.
Consensus Estimate: $0.94
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_74169230
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Ik zat in mijn 2e jaar van de studie economie, maar de studie was mij veel te breed. Ik belegde die tijd ook al, en vond het tijd voor een nieuwe stap. Ik ben fulltime gaan beleggen en als het fout mocht gaan ben ik nog jong genoeg om een nieuwe studie te starten. Daarnaast heb ik niet de ambitie trader te worden bij een grote bank, doe het liever op mijn eigen manier.
You're kidding je fulltime job is beleggen met je eigen geld?

Wat voor winsten verdien jij er eigenlijk ongeveer mee?
BlaBlaBla
pi_74169471
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:48 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

You're kidding je fulltime job is beleggen met je eigen geld?

Wat voor winsten verdien jij er eigenlijk ongeveer mee?
Ja, een droombaan is het wel, geen verplichtingen

Winsten verschillen natuurlijk, maar er is zeer goed van te leven.
pi_74169487
En wat als je 22/24 bent en je bent nog aan 't traden? Ga je heel je leven zonder hoger diploma en een leeg cv willen leiden? Als je op je 28e begint met solliciteren gaan ze denken dat je 10 jaar in de gevangenis gezeten hebt ofzo, of dat er toch iets louche aan de hand was...
pi_74169551
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En wat verwachten de mensen hier van die cijfers?

Lijkt me dat ze de winst flink hebben zien stijgen tov Q2, ivm de stijgende olieprijs, maar ik ben vooral benieuwd naar de omzet en verwachtingen .

Helaas is het erg druk op mn werk en zal ik dus wss het meeste nieuws gaan missen
Ik zal het ook missen hoor, heb op dit moment anderen dingen aan mn hoofd.

Ik verwacht overigens ook dat de cijfers relatief goed zijn maar dat de vooruitzichten niet zo best zijn met die dalende dollar en dat beide aandelen daardoor afgestraft worden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_74169574
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Ja, een droombaan is het wel, geen verplichtingen

Winsten verschillen natuurlijk, maar er is zeer goed van te leven.
Geef eens een indicatie
BlaBlaBla
pi_74169683
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:55 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Geef eens een indicatie
Wat heb je aan een indicatie als ik een bedrag noem, je weet niet met welke bedragen ik handel. Winst vorig jaar was rond de 400%, nu tevreden
pi_74169723
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef tony_clifton- het volgende:
En wat als je 22/24 bent en je bent nog aan 't traden? Ga je heel je leven zonder hoger diploma en een leeg cv willen leiden? Als je op je 28e begint met solliciteren gaan ze denken dat je 10 jaar in de gevangenis gezeten hebt ofzo, of dat er toch iets louche aan de hand was...
Ik bewandel mijn eigen weg wel, maak je daar maar geen zorgen om
pi_74169899
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef tony_clifton- het volgende:
Dat is ook de reden waarom ik niet voor full time belegger ben gegaan. Ik wil toch een studie doen, eventueel een aantal jaar werken als bankier, goed sparen want een bankier verdient ook niet belachelijk. Goed ervaring op doen en dan alsnog voor jezelf gaan beleggen. (ben op dit moment bezig met een bedrijfje omtrent financiële berichtgeving voor particuliere beleggers)

Maar ik hoef op dit moment ook niet een baan te hebben naast mijn studie om de huur te betalen, kan relatief goed rondkomen van het geld elke maand gemiddeld genomen.

Ik wacht dus wel op een 6 cijferig bedrag voordat ik kap met mn carrière. Ik ken ook traders die dezelfde weg als Vandergeld gingen, goed geld verdienden, maar sociaal hun levenslust verloren hebben en afdwaalden naar verdovende middelen. Het gedrag werd zo afgestompt om jaar in jaar uit elke dag de schermen af te gaan en het nieuws te volgen. Ik ben daar zelf ook te zwak voor.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:03:20 #215
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74169976
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 20:21 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

wat grappig dat je wel aandelen Shell wilt kopen. Shell is een 100% dollar company, elke knaak is naar de USD gehedged....
Dat weet ik! Maar het was uitgerekend jij die me erop wees dat de olieprijs grotendeels reciprook is aan de dollarkoers. Dus je hebt enigszins een hedge!
The End Times are wild
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:05:26 #216
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74170072
De DOW en de NASDAQ zijn weer fors lager gesloten. Ben benieuwd wat er morgen gebeurd!
The End Times are wild
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:07:05 #217
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74170146
@Dinosaur: Wat vind je eigenlijk van ING? Voldoende afgestraft @8,50? De onzekerheid mbt de komende emissie is nu de lucht uit en die verwatering is de facto ook verdwenen. Weer koopwaardig of toch nog even wachten?
The End Times are wild
pi_74170160
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Options futures and other derivatives? Van Hull.
Gevonden op marktplaats voor 40 euro. Ben benieuwd.
pi_74170859
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef LXIV het volgende:
@Dinosaur: Wat vind je eigenlijk van ING? Voldoende afgestraft @8,50? De onzekerheid mbt de komende emissie is nu de lucht uit en die verwatering is de facto ook verdwenen. Weer koopwaardig of toch nog even wachten?
ik blijf weg van bedrijven/sectoren waarbij de overheid zo bepalend is. Even daarnaast is terugbrengen van de leverage, in combi met kapitalisatie, gedwongen desinvesteringen en hogere kapitaalseisen iets wat de winst per aandeel blijvend erodeert. En dat terwijl ING de winst flink pimpte met commercieel onroerend goed.

Ik blijf er gewoon bij weg, uit principe. Ik weet niet of de prijs goed is, maar teveel vlekjes.

Als je zoekt naar dividendrendement zou ik trouwens Ten Cate eens overwegen (bijna 6%, en veel technische specificieke kennis, en blijven redelijk overeind). Voor de lange termijn ben ik erg fan van Arcadis. Erg sterk in milieu en watertechniek. Bijzondere projecten zoals gaswinning uit vuilnisbelten in Brazilie etc. Is echter wel erg dollargevoelig, en nog een beetje aan de prijs.
pi_74170930
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef fedsingularity het volgende:

[..]

Gevonden op marktplaats voor 40 euro. Ben benieuwd.
Het is 1 van de weinige boeken die ik ook daadwerkelijk in mn bezit heb. Het geeft vooral ook aan hoe de mathematische achtergrond is van de derivaten zoals opties en futures. Best interessant!
pi_74171001
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat weet ik! Maar het was uitgerekend jij die me erop wees dat de olieprijs grotendeels reciprook is aan de dollarkoers. Dus je hebt enigszins een hedge!
Shell is grootendeels een LNG company, met name non USA, en is voor haar winst ook sterk afhaneklijk van raffinage marges die dramatisch zijn op het moment. Voor het beperkte deel wat nog aan exploratie van olie verdiend wordt, worden deze afgeroomd door de joint venture partners (overheden). Kortom, de winst van Shell is beperkt afhaneklijk van de olieprijs. Ik denk dat je geen goede hedge hebt, en bovendien, je zocht toch een constant dividendrendement? Het dividend van Shell wordt in USD constant gehouden, maar in EUR gemeten loopt het terug als de USD zwakker wordt. Volgens mij past dat niet in jouw plannen, tenzij je het dividend langlopend zou kunnen hedgen.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:29:07 #222
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74171058
Die desinvestering op de verzekeringstak is mi geen echte desinvestering. Ik neem aan dat aandeelhouders bij splitsing aandelen ING-bank en aandelen van die verzekeringstak krijgen. Het is eerder een splitsing. Of er nu zoveel synergie verloren gaat betwijfel ik.

Enfin, ik ben blij dat ik op 10,50 uitgestapt ben gemiddeld. Al twijfelde ik daar wel aan toen het aandeel op 12,50 stond! Maar dat er een emissie oid zou aankomen wist toch iedereen! Daarom verbaast de reactie van de markt mij enigzins, dat zou toch ingecalculeerd moeten zijn. De manier waarop het is gebeurd is dus enorm tegengevallen waarschijnlijk.
Die splitsing is mi koersneutraal. De som der delen is ongeveer de som van het geheel.
Neelie is natuurlijk wel een spaak in het wiel. Maar eenmalig.
Verwatering is meer dan teniet gedaan door de koersdaling
The End Times are wild
pi_74171133
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Wat heb je aan een indicatie als ik een bedrag noem, je weet niet met welke bedragen ik handel. Winst vorig jaar was rond de 400%, nu tevreden
Nice hoor!!
BlaBlaBla
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:31:41 #224
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74171147
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:27 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Shell is grootendeels een LNG company, met name non USA, en is voor haar winst ook sterk afhaneklijk van raffinage marges die dramatisch zijn op het moment. Voor het beperkte deel wat nog aan exploratie van olie verdiend wordt, worden deze afgeroomd door de joint venture partners (overheden). Kortom, de winst van Shell is beperkt afhaneklijk van de olieprijs. Ik denk dat je geen goede hedge hebt, en bovendien, je zocht toch een constant dividendrendement? Het dividend van Shell wordt in USD constant gehouden, maar in EUR gemeten loopt het terug als de USD zwakker wordt. Volgens mij past dat niet in jouw plannen, tenzij je het dividend langlopend zou kunnen hedgen.
Dat hedgen lijkt me ingewikkeld. Op deze koers hoef ik Shell sowieso niet.
De perp ING @ 8 leek me wel aardig, maar die is juist erg gestegen de afgelopen dagen! Is ook wel logisch, want de zekerheid mbt het voortbestaan (los van de fantasie van de winstgroei) is natuurlijk enkel gegroeid.
The End Times are wild
pi_74171190
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:29 schreef LXIV het volgende:
Die desinvestering op de verzekeringstak is mi geen echte desinvestering. Ik neem aan dat aandeelhouders bij splitsing aandelen ING-bank en aandelen van die verzekeringstak krijgen. Het is eerder een splitsing. Of er nu zoveel synergie verloren gaat betwijfel ik.
Ik wacht wel even hoeveel ze moeten afboeken bij Nationale Nederlanden om een accountantsverklaring te kunnen krijgen zodat ze uberhaupt afgesplitst kunnen worden
quote:
Enfin, ik ben blij dat ik op 10,50 uitgestapt ben gemiddeld. Al twijfelde ik daar wel aan toen het aandeel op 12,50 stond! Maar dat er een emissie oid zou aankomen wist toch iedereen! Daarom verbaast de reactie van de markt mij enigzins, dat zou toch ingecalculeerd moeten zijn. De manier waarop het is gebeurd is dus enorm tegengevallen waarschijnlijk.
Die splitsing is mi koersneutraal. De som der delen is ongeveer de som van het geheel.
dat laatste twijfel ik aan. Welke winst per aandeel denk je dat duurzaam haalbaar is zonder de trucendoos, en met de facto alleen retailbanking in een zeer beperkt aantal regio's?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:39:40 #226
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74171463
Er blijft toch ook een zakenbank over? En er werken toch veel talenten bij ING die vanzelf wel weer gaan innoveren als de tijd daar is. Ik zie niet gebeuren dat ING nu veranderd in een rabobank V2.0.
Als de wind is overgewaaid dan gaat het denk ik vanzelf weer groeien. Welke andere (grote) bank kent Nederland dan nog straks?
The End Times are wild
pi_74171564
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef LXIV het volgende:
Er blijft toch ook een zakenbank over? En er werken toch veel talenten bij ING die vanzelf wel weer gaan innoveren als de tijd daar is. Ik zie niet gebeuren dat ING nu veranderd in een rabobank V2.0.
Als de wind is overgewaaid dan gaat het denk ik vanzelf weer groeien. Welke andere (grote) bank kent Nederland dan nog straks?
Geen. We vinden onszelf heel wat, maar wat halen we ons in het hoofd dat we als onbetekend landje denken dat we het financiele epicentrum zijn. We zijn IJsland niet

Ik denk dat de kans groter is dat, als ING in mootjes is gehakt, dat het leuk hapje is voor wat andere banken. En denk niet dat daar een dikke premie voor betaald wordt.

Talenten bij banken beginnen fijn voor zichzelf. Zeker in de huidige afzaagcultuur.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:46:09 #228
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74171741
We zullen eens zien wat de markt er van denkt. Vooralsnog zit ik er weer deels in voor 8,50. En ik heb nog heel veel cash voor als we dieper gaan. Niet alleen voor ING trouwens!
The End Times are wild
pi_74171853
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef LXIV het volgende:
We zullen eens zien wat de markt er van denkt. Vooralsnog zit ik er weer deels in voor 8,50. En ik heb nog heel veel cash voor als we dieper gaan. Niet alleen voor ING trouwens!
leen het aan vandergeld, die verviervoudigd het zomaar! Easy as can be, mathematisch verantwoord, en gegarandeerd!

Overigens zou je zo maar gelijk kunnen hebben, maar er zijn nou eenmaal een paar bedrijven die voor mij no-go area zijn. Gewoon omdat er teveel rode vlaggen in de jaarrekeningen bij staan. Wat niet wil zeggen dat de koers niet zou kunnen exploderen. Dat hoeft immers niet met feiten te maken te hebben. Maar daar slaap ik wat beter van, en dan neem ik graag genoegen met gradueel minder rendement dan 400%
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:05:34 #230
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74172524
Tja. Al die mensen die gewoon kunnen leven van de handel in aandelen.

Als ik rijk genoeg was zou ik ook gaan leven van de handel. Maar niet in aandelen. Daar komt te weinig talent en te veel geluk bij kijken. Ik zou, net als vruuuger, wel zo'n boerderij met een halve uitdragerij willen hebben. En dan een enorme verzameling van dakpannen, klinkers, mest, karrenwielen, tomatenplantjes en dergelijke gaan aanleggen. En als er dan iemand langskomt door slim handelen telkens een paar tientjes in mijn zak steken. Dat is wel leuk!

Net zo als Joost Prinsen als antiekhandelaar in het Klokhuis.
The End Times are wild
pi_74172750
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:05 schreef LXIV het volgende:
Tja. Al die mensen die gewoon kunnen leven van de handel in aandelen.

Als ik rijk genoeg was zou ik ook gaan leven van de handel. Maar niet in aandelen. Daar komt te weinig talent en te veel geluk bij kijken. Ik zou, net als vruuuger, wel zo'n boerderij met een halve uitdragerij willen hebben. En dan een enorme verzameling van dakpannen, klinkers, mest, karrenwielen, tomatenplantjes en dergelijke gaan aanleggen. En als er dan iemand langskomt door slim handelen telkens een paar tientjes in mijn zak steken. Dat is wel leuk!

Net zo als Joost Prinsen als antiekhandelaar in het Klokhuis.
klinkt als de Vleut in Best
pi_74173207
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef LXIV het volgende:
Pff ik wil me er niet mee bemoeien maar ik zou voorzichtig zijn..... Er spelen zoveel factoren mee bij ING
Is Commerzbank niet wat?
pi_74175219
Liefhebbers van een goed divident kan ik PCU aanraden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_74175808
Vooralsnog doet de future van de aex weinig met het nieuws over shell en aegon die 1 miljard staatssteun willen terugbetalen.
pi_74175870
Zou mij niet verbazen mochten we in de loop van de ochtend/middag een opleving krijgen, want zoals het er nu naar uitziet openen we met een gap.
pi_74175974
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:29 schreef LXIV het volgende:

Gisteren werd er op BNR gezegd dat er geruchten gaan dat de emissie-aandelen voor 7.50/stuk van de hand zullen gaan. Als ING daar niet heel snel duidelijkheid over geeft, verwacht ik zeker een daling tot op, of onder, dit niveau.
pi_74176018
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 08:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Gisteren werd er op BNR gezegd dat er geruchten gaan dat de emissie-aandelen voor 7.50/stuk van de hand zullen gaan. Als ING daar niet heel snel duidelijkheid over geeft, verwacht ik zeker een daling tot op, of onder, dit niveau.
Verstandig, een koers 9-10 euro gaat ze toch niet lukken.
pi_74176067
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 08:38 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Verstandig, een koers 9-10 euro gaat ze toch niet lukken.
Misschien is het bedrag verstandig, dat weet ik niet. Maar geen nieuws hier over naar buiten brengen terwijl de koers (mede) door deze geruchten zo onder druk staat, is mijns inziens ronduit stupide.
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:03:10 #240
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74176395
tomtom

Gelukkig gister op het hoogste punt uit shell gestapt
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_74176401
TomTom gaat rustig verder naar de 0-1 euro..
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:18:35 #242
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_74176701
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:03 schreef Vandergeld het volgende:
TomTom gaat rustig verder naar de 0-1 euro..
mja ze hebben alleen navigatiesystemen, niet heel erg overtuigend idd dat het nog wat gaat worden op de lange termijn.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_74176759
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 08:26 schreef Vandergeld het volgende:
Zou mij niet verbazen mochten we in de loop van de ochtend/middag een opleving krijgen, want zoals het er nu naar uitziet openen we met een gap.
Gap is op de aex gedicht, we kunnen nog hoger, maar volgende stap neerwaarts komt vanzelf weer
pi_74176790
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Geen. We vinden onszelf heel wat, maar wat halen we ons in het hoofd dat we als onbetekend landje denken dat we het financiele epicentrum zijn. We zijn IJsland niet

Ik denk dat de kans groter is dat, als ING in mootjes is gehakt, dat het leuk hapje is voor wat andere banken. En denk niet dat daar een dikke premie voor betaald wordt.

Talenten bij banken beginnen fijn voor zichzelf. Zeker in de huidige afzaagcultuur.
Talenten lopen er ook weer niet zoveel rond bij de ING. Ze hebben wel wat goeie bankiers, maar dat is met name omdat ze lokaal zijn en dus een goed netwerk hebben. Ik denk niet dat het "talent" de waarde van de ING bepaald.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 29 oktober 2009 @ 09:26:44 #245
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_74176893
is bij anderen binck ook de laatste week niet vooruit te branden? Zeer irritant iig.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_74177007
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:21 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Gap is op de aex gedicht, we kunnen nog hoger, maar volgende stap neerwaarts komt vanzelf weer
Jij verwacht een plusje voor vandaag?
pi_74177261
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:26 schreef beertenderrr het volgende:
is bij anderen binck ook de laatste week niet vooruit te branden? Zeer irritant iig.
Ja, gister probeerde ik een kwartier lang shorts te kopen... Heeft me zeker 400 gekost...
Dirty politicians, Dirty judges and Dirty cops...
Who's the real CRIMINAL?!
pi_74177263
Trouwens, over het hele day-traden als beroep. Daar moet je volgens mij wel een bepaalde persoonlijkheid voor hebben, ik zou gewoon niet de hele dag thuis (of desnoods ergens alleen op kantoor) kunnen zitten. Ik heb die interactie met mensen nodig, problemen oplossen, met zijn allen nadenken over investeringen, etc...

Nu is korte termijn investeren sowieso niet mijn ding, dus dat scheelt. Ken trouwens wel een aantal mensen die het een tijdje gedaan hebben, en onafhankelijk van het rendement zijn ze na een paar jaar allemaal gestopt. Ging hun leven teveel overnemen en ze werden wat "licht depressief" van het monitor staren.

Aan de andere kant, beetje werken vanaf de stretcher naast je zwembad is natuurlijk wel lekker...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_74177280
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:18 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

mja ze hebben alleen navigatiesystemen, niet heel erg overtuigend idd dat het nog wat gaat worden op de lange termijn.
Ze hebben niet alleen navigatie systemen maar ook Teleatlas gekocht, dat hadden ze nooooooit moeten doen. Beetje zonden van de centen omdat ze daar keihard de hoofdprijs voor hebben moeten betalen.

Voor de rest is het goed te zien dat Shell & Randstand onderuit gaan vandaag, ik verwacht hetzelfde voor Exxon later on 2day.

Beetje zonde dat de financials alweer plusjes laten zien
pi_74177417
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 09:31 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Jij verwacht een plusje voor vandaag?
Die plus staat er al, we zouden in de plus kunnen sluiten, maar over enkele beursdagen staan we lager dan 300, dus ik hou mijn shorts aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')