Geen. We vinden onszelf heel wat, maar wat halen we ons in het hoofd dat we als onbetekend landje denken dat we het financiele epicentrum zijn. We zijn IJsland nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef LXIV het volgende:
Er blijft toch ook een zakenbank over? En er werken toch veel talenten bij ING die vanzelf wel weer gaan innoveren als de tijd daar is. Ik zie niet gebeuren dat ING nu veranderd in een rabobank V2.0.
Als de wind is overgewaaid dan gaat het denk ik vanzelf weer groeien. Welke andere (grote) bank kent Nederland dan nog straks?
leen het aan vandergeld, die verviervoudigd het zomaar! Easy as can be, mathematisch verantwoord, en gegarandeerd!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef LXIV het volgende:
We zullen eens zien wat de markt er van denkt. Vooralsnog zit ik er weer deels in voor 8,50. En ik heb nog heel veel cash voor als we dieper gaan. Niet alleen voor ING trouwens!
klinkt als de Vleut in Bestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:05 schreef LXIV het volgende:
Tja. Al die mensen die gewoon kunnen leven van de handel in aandelen.
Als ik rijk genoeg was zou ik ook gaan leven van de handel. Maar niet in aandelen. Daar komt te weinig talent en te veel geluk bij kijken. Ik zou, net als vruuuger, wel zo'n boerderij met een halve uitdragerij willen hebben. En dan een enorme verzameling van dakpannen, klinkers, mest, karrenwielen, tomatenplantjes en dergelijke gaan aanleggen. En als er dan iemand langskomt door slim handelen telkens een paar tientjes in mijn zak steken. Dat is wel leuk!
Net zo als Joost Prinsen als antiekhandelaar in het Klokhuis.
Pff ik wil me er niet mee bemoeien maar ik zou voorzichtig zijn..... Er spelen zoveel factoren mee bij INGquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef LXIV het volgende:
@Dinosaur: Wat vind je eigenlijk van ING? Voldoende afgestraft @8,50? De onzekerheid mbt de komende emissie is nu de lucht uit en die verwatering is de facto ook verdwenen. Weer koopwaardig of toch nog even wachten?
Gisteren werd er op BNR gezegd dat er geruchten gaan dat de emissie-aandelen voor 7.50/stuk van de hand zullen gaan. Als ING daar niet heel snel duidelijkheid over geeft, verwacht ik zeker een daling tot op, of onder, dit niveau.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:29 schreef LXIV het volgende:
Die desinvestering op de verzekeringstak is mi geen echte desinvestering. Ik neem aan dat aandeelhouders bij splitsing aandelen ING-bank en aandelen van die verzekeringstak krijgen. Het is eerder een splitsing. Of er nu zoveel synergie verloren gaat betwijfel ik.
Enfin, ik ben blij dat ik op 10,50 uitgestapt ben gemiddeld. Al twijfelde ik daar wel aan toen het aandeel op 12,50 stond! Maar dat er een emissie oid zou aankomen wist toch iedereen! Daarom verbaast de reactie van de markt mij enigzins, dat zou toch ingecalculeerd moeten zijn. De manier waarop het is gebeurd is dus enorm tegengevallen waarschijnlijk.
Die splitsing is mi koersneutraal. De som der delen is ongeveer de som van het geheel.
Neelie is natuurlijk wel een spaak in het wiel. Maar eenmalig.
Verwatering is meer dan teniet gedaan door de koersdaling
Verstandig, een koers 9-10 euro gaat ze toch niet lukken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gisteren werd er op BNR gezegd dat er geruchten gaan dat de emissie-aandelen voor 7.50/stuk van de hand zullen gaan. Als ING daar niet heel snel duidelijkheid over geeft, verwacht ik zeker een daling tot op, of onder, dit niveau.
Misschien is het bedrag verstandig, dat weet ik niet. Maar geen nieuws hier over naar buiten brengen terwijl de koers (mede) door deze geruchten zo onder druk staat, is mijns inziens ronduit stupide.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:38 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Verstandig, een koers 9-10 euro gaat ze toch niet lukken.
mja ze hebben alleen navigatiesystemen, niet heel erg overtuigend idd dat het nog wat gaat worden op de lange termijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:03 schreef Vandergeld het volgende:
TomTom gaat rustig verder naar de 0-1 euro..
Gap is op de aex gedicht, we kunnen nog hoger, maar volgende stap neerwaarts komt vanzelf weerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:26 schreef Vandergeld het volgende:
Zou mij niet verbazen mochten we in de loop van de ochtend/middag een opleving krijgen, want zoals het er nu naar uitziet openen we met een gap.
Talenten lopen er ook weer niet zoveel rond bij de ING. Ze hebben wel wat goeie bankiers, maar dat is met name omdat ze lokaal zijn en dus een goed netwerk hebben. Ik denk niet dat het "talent" de waarde van de ING bepaald.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Geen. We vinden onszelf heel wat, maar wat halen we ons in het hoofd dat we als onbetekend landje denken dat we het financiele epicentrum zijn. We zijn IJsland niet
Ik denk dat de kans groter is dat, als ING in mootjes is gehakt, dat het leuk hapje is voor wat andere banken. En denk niet dat daar een dikke premie voor betaald wordt.
Talenten bij banken beginnen fijn voor zichzelf. Zeker in de huidige afzaagcultuur.
Jij verwacht een plusje voor vandaag?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:21 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Gap is op de aex gedicht, we kunnen nog hoger, maar volgende stap neerwaarts komt vanzelf weer
Ja, gister probeerde ik een kwartier lang shorts te kopen... Heeft me zeker 400 gekost...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:26 schreef beertenderrr het volgende:
is bij anderen binck ook de laatste week niet vooruit te branden? Zeer irritant iig.
Ze hebben niet alleen navigatie systemen maar ook Teleatlas gekocht, dat hadden ze nooooooit moeten doen. Beetje zonden van de centen omdat ze daar keihard de hoofdprijs voor hebben moeten betalen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:18 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
mja ze hebben alleen navigatiesystemen, niet heel erg overtuigend idd dat het nog wat gaat worden op de lange termijn.
Die plus staat er al, we zouden in de plus kunnen sluiten, maar over enkele beursdagen staan we lager dan 300, dus ik hou mijn shorts aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij verwacht een plusje voor vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |