Yep. En hoi Etciequote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een lekker weer. Ik heb net lekker in de zon zitten lunchen.
Waar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:22 schreef De_Hertog het volgende:
Ik ga naar das Rheingold![]()
Tenminste, als die e-tickets ooit nog eens op m'n scherm willen verschijnen
Kan geen kwaad toch? Toon je in elk geval je goede wil. Tenminste, dat zou ik denken als ik die dochter wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Meh, ja het zal wel, maar ik vind het echt niet tofvoelde me vet lullig toen die man daar vanochtend over begon. En het ergste is, al mijn cliënten staan op de lijst voor de mex griepprikken, maar da's pas in november...
En het zijn natuurlijk wel mensen met een zwakke gezondheid. Morgenochtend een vrouwtje van 88ik vraag me af of ik haar dochter moet bellen wat zij ervan denkt...?
Hannover. Althans, dat is de bedoeling. Maar de site liep vast na het betaalscherm en nu zijn onze plaatsen wel weg maar ik heb nog geen bevestiging binnen dat het ook gelukt is. Onder voorbehoud dusquote:
Gelukkig is het pas in december, maar toch.quote:
Vertel.quote:
Oh, dan heb je tenminste nog even tijd om alles te laten bevestigen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gelukkig is het pas in december, maar toch.
Aan de andere kant, het geld staat wel afgeboekt en ik weet welke plaatsen het zijn...
Inderdaad, al is zo'n bevestiging meestal geautomatiseerd natuurlijk, en ik had sowieso iets op mijn scherm moeten krijgen. Maar ik wacht nog even tot eind van de week en dan stuur ik er wel 'even' een mailtje achteraan. Voorlopig ga ik er in ieder geval uit dat de plaatsen gereserveerd zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dan heb je tenminste nog even tijd om alles te laten bevestigen.
Tofquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:22 schreef De_Hertog het volgende:
Ik ga naar das Rheingold![]()
Tenminste, als die e-tickets ooit nog eens op m'n scherm willen verschijnen
Ja, lijkt me erg leuk, ben heel benieuwd. Ik was van het weekend bij een vriendin in Maastricht voor een jazzfestival, en toen hadden we het erover dat het nog niet makkelijk was om mensen naar dit soort dingen mee te krijgen. Dus dat was makkelijker opgelostquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik wil ook graag een keertje naar een full-blown opera, in een mooie zaal met volledig decor enzotot nu toe altijd alleen maar semi-geënsceneerd gezien, of zelfs helemaal niet
Heb vroeger ook wel eens meegedaan in opera's, maar dat waren moderne bewerkingen en on stage (en ook wel eens in de coulissen) is het natuurlijk heel anders... bovendien was ik toen nog vrij jong.
Collega ziek zodat ik niet meekon naar Den Haag en nu moet ik opeens allemaal gasten gaan regelenquote:
Oh, maar jij bent heel erg goed in het regelen van gasten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Collega ziek zodat ik niet meekon naar Den Haag en nu moet ik opeens allemaal gasten gaan regelen
En hopen dat de servers er niet uit liggen rond die tijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Moet je wel tussen 19:00 en 19:09 bestellen he
Ohjaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Moet je wel tussen 19:00 en 19:09 bestellen he
Tenzij de site platligt inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En hopen dat de servers er niet uit liggen rond die tijd
Bedankt voor de tip hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
He gut wat zijn jullie bijdehand ook![]()
![]()
Oeh, dat zou wel heel slecht zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Pitt zei al dat ze dan zeker de servers er even voor zevenen uittrekken zodat zij lekkere reclame hebben gehad en wat vriendjes van de organisatie als enige de actie hebben kunnen gebruiken
Tja, probeer het maar eens na te gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, dat zou wel heel slecht zijn
Mja, heb het beetje simpel gehouden, was druk aan het opruimen en schoonmaken hierquote:
Die site ligt nu al plat en de actie moet nog beginnen, dus ik denk dat we de juiste keus gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb best zin om te bestellen bij Thuisbezorgd, maar dan heb ik pas over 1,5 uur eten. En ik begin nu al honger te krijgen...
Daarom over naar plan 2! Vandaag gewoon eten, daarna bestellen en dat later eten
Ongetwijfeld, aangezien ze in hun voorwaarden hebben opgenomen dat tijdelijke site-uitval door grote drukte kan voorkomen en geen reden is om na 19:09 alsnog gratis eten te kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het dan ook zo dat ze dus minder maaltijden hoeven weg te geven als de site plat ligt? Bestellingen afhandelen duurt langer/ crashed halverwege enz enz???
Het was te verwachten. Mijn strategie was een goede keusquote:
quote:Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt
Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ze gewoon op normale kracht draaiden maar dat half Nederland op die site af vloog omdat het magische woordje 'gratis' was gevallen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef Etcetera het volgende:
Ze hebben niet de héle site platgegooid bedoel jeAls ze 15 servers hebben en je gooit er 10 uit, er komt wel iets door maar veel zal het nooit kunnen zijn.
tja... weinig zin om tussen zo'n meute in te gaan staan eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:37 schreef Etcetera het volgende:
Ben benieuwd of je er door komt Tim
EasyJet gaat gratis tickets strooien Wie wil er nog weg
Truequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ze gewoon op normale kracht draaiden maar dat half Nederland op die site af vloog omdat het magische woordje 'gratis' was gevallen.
Daarnaast, als je een server plat gooit valt dat op, ik denk niet dat ze daarop zitten te wachten.
Dat zeker. En ik geloof ook goed dat ze er wel rekening mee hebben gehouden en hebben gedacht, nou ja, dan kan maar niet iedereen bestellen. Dat stond tenslotte in de voorwaardenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TrueAls het maar gratis is he
Komt bij dat het ook nog in een kort tijdbestek was, dus heel veel mensen in 1x naar de site.
Ach nou ja, actie was leuk bedacht
Dat zijn gewoon 230v lampen, dus als het goed is zit daar geen transformator of iets dergelijks tussen inderdaad. Of zit in dat armatuur een dimmer ingebouwd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:43 schreef Whiteguy het volgende:
Toevallig nog wat hobby-electriciens hier ?
Ik heb zo'n lamp in mn kamer waar vier van die halogeen spots in zitten (dit soort dus), 4x 50 watt.
Zit geen dimmer in. En die lampen zijn draaibaar, dus eventueel mik ik drie lampen een kant op, en die led een andere kant op (die minder verlicht hoeft te worden).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon 230v lampen, dus als het goed is zit daar geen transformator of iets dergelijks tussen inderdaad. Of zit in dat armatuur een dimmer ingebouwd?
Of het een mooi resultaat gaat geven is een tweede. LED-lampen hebben een ander kleurenspectrum, hoe dat er uit gaat zien met drie halogeen-armaturen en een LED-lamp weet ik niet.
Dan zie ik geen reden waarom het niet kan, maar ik ben geen professional dus aan deze post zijn geen rechten te ontlenenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zit geen dimmer in. En die lampen zijn draaibaar, dus eventueel mik ik drie lampen een kant op, en die led een andere kant op (die minder verlicht hoeft te worden).
En het resultaat is: gratis pizza!quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En het resultaat is: gratis pizza!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En het resultaat is: gratis pizza!
Nu ik er een beetje over nadenk, eigenlijk best apart dat die vier spotjes (waar imo niet eens overdreven veel licht vanaf komt) ongeveer evenveel stroom verbruiken dan mijn laptop (65w max) + 26" beeldscherm (34w max) + 26" tv (120w max) bij elkaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon 230v lampen, dus als het goed is zit daar geen transformator of iets dergelijks tussen inderdaad. Of zit in dat armatuur een dimmer ingebouwd?
Of het een mooi resultaat gaat geven is een tweede. LED-lampen hebben een ander kleurenspectrum, hoe dat er uit gaat zien met drie halogeen-armaturen en een LED-lamp weet ik niet.
Er zit op zich ook best wel enige logica achter dat gloeilampenverbod, het is gewoon een erg inefficiente manier van licht maken. Het is alleen jammer dat er nog steeds geen alternatief is dat net zo natuurlijk licht geeft. En zo'n verbod komt natuurlijk erg betuttelend overquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu ik er een beetje over nadenk, eigenlijk best apart dat die vier spotjes (waar imo niet eens overdreven veel licht vanaf komt) ongeveer evenveel stroom verbruiken dan mijn laptop (65w max) + 26" beeldscherm (34w max) + 26" tv (120w max) bij elkaar
*zucht* Dacht je dat je een bijenkorf was?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hihi ben net uit een boom gepleurd
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
*zucht* Dacht je dat je een bijenkorf was?
nee ik hing niet zo hoog. En ben eigenlijk best wel briljant op mijn handen in een handstand terecht gekomen, dus ik was stiekem trotsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]Kut die is grappig
Niks gebroken PS?
Mwoah... 'natuurlijk' licht is ook zo natuurlijk niet. Het is puur wat mensen gewend zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er zit op zich ook best wel enige logica achter dat gloeilampenverbod, het is gewoon een erg inefficiente manier van licht maken. Het is alleen jammer dat er nog steeds geen alternatief is dat net zo natuurlijk licht geeft. En zo'n verbod komt natuurlijk erg betuttelend over
Obama heeft grote plannen naar het schijntquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah... 'natuurlijk' licht is ook zo natuurlijk niet. Het is puur wat mensen gewend zijn.
Zat dingen/kleuren die er buiten heel anders uit zien dan binnen.
En inderdaad, zo'n verbod is ook niet alles. Als je echt een verschil wilt maken zul je bij PS in de states wat dingen moeten veranderen. Zoals bijvoorbeeld dat stokoude 110v netwerk eens 230v maken
Zal je alleen een hoop apparatuur moeten vervangen...
En dan kunnen we hier in Europa misschien overstappen vanaf 50 Hz naar wat anders, als we dan toch aan het uitgeven zijn...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah... 'natuurlijk' licht is ook zo natuurlijk niet. Het is puur wat mensen gewend zijn.
Zat dingen/kleuren die er buiten heel anders uit zien dan binnen.
En inderdaad, zo'n verbod is ook niet alles. Als je echt een verschil wilt maken zul je bij PS in de states wat dingen moeten veranderen. Zoals bijvoorbeeld dat stokoude 110v netwerk eens 230v maken
Zal je alleen een hoop apparatuur moeten vervangen...
Naar 60 Hz, zoals in Amerika. Dan zouden we ook net zo goed gelijk PAL kunnen aanpassen naar 48 fps zodat je films op hun oorspronkelijke tempo kunt kijken...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan kunnen we hier in Europa misschien overstappen vanaf 50 Hz naar wat anders, als we dan toch aan het uitgeven zijn...
Ehm, is dat niet 24fps ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef zebaz het volgende:
[..]
Naar 60 Hz, zoals in Amerika. Dan zouden we ook net zo goed gelijk PAL kunnen aanpassen naar 48 fps zodat je films op hun oorspronkelijke tempo kunt kijken...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hihi ben net uit een boom gepleurd
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:54 schreef zebaz het volgende:
En kaarslicht... mensen zien er ook beter uit in roder licht (ongetwijfeld de reden dat het in sommige uh industrieen wordt gebruikt).
Jaaaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]![]()
Zal ik maar eens vertellen over beukdag?
quote:
Komt erg in de buurtquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
Komt erg in de buurt
Vroeger, toen DiabloSam nog een klein jongetje was, hadden zijn grote broers een vaste "beukdag". Dat was de donderdag, dan werd hij altijd gebeukt door onstot hij te sterk zielig werd, en we er maar mee stopten
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:26 schreef Etcetera het volgende:Ik hoop dat het minder erg was dan dat het klinkt
Fysiek dan zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tuurlijkhij heeft er geen zichtbare, permanente schade aan overgehouden
quote:Beating Breasts, 1963 A pair of artificial breasts with a built-in heartbeat, an invention from — where else? — Japan intended as a sleeping aid for very young children.
Een plaatje van een rood kruisje? Nee, heb ik niet in huisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:50 schreef Whiteguy het volgende:
Ik slaap de laatste dagen overigens wat slecht. Heeft iemand toevallig dit nog liggen thuis?
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga afsluiten, morgen weer vroeg op![]()
48 fields per seconds, geen beeldjes. In de bioscoop projecteren ze trouwens ieder beeldje twee keer, dus dat komt precies overeenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm, is dat niet 24fps ?
Bovendien, zowel NTSC en PAL kunnen de prullenbak in als we gewoon overstappen naar 1080p @ 60fps hdtv
fixedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een plaatje van een rood kruisje? Nee, heb ik niet in huis
Echt.. hoe kan je daar in trappenquote:The Left-Handed Whopper
On April 1, 1998, Burger King published a full page ad in USA Today announcing their new "Left-Handed Whopper" specially created for the 32 million southpaws in America. According to the ad, the lefty Whopper featured the same ingredients as the original, but all the condiments would be rotated 180 degrees to make the experience more lefty-friendly. Burger King revealed the next day that, while the Left-Handed Whopper was a hoax, thousands of customers had requested the new version.
Was de reclame voor croma?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
Bij deze hoop ik dat het ALGEMEEN DAGBLAD KAPOT GAAT.
Met hun gore graf website. De enige reden om er nog te kijken was ad sportwereld. Toen werd het overgenomen door die schijt belgen, die de layout van HLN 1:1 gekopieerd hebben naar ad.nl ... dacht dat ik daar nog wel aan zou kunnen wennen.. maar nu hebben ze ook BANNERS MET GELUID.
* Whiteguy had een koptelefoon op en mn trommelvliezen werden er zowat uit geknalt
Stelletje idioten.
* Delete from favorites*
Nee voor een of andere poker site. Schiet de poker speler ofzo.quote:
quote:
Wauw, da's echt mooiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Véél nieuwe foto's op mijn site
Knox herfst is ronduit prachtig
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He C4. Weer vroege dienst?
Mooie foto's PS.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuk zo'n BHV dag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag een dagje brandjes blussen en poppen reanimeren
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:49 schreef DiabloSam het volgende:
IAmRedLeader gaat klapjes krijgen voor het online posten van jeugdtrauma's...gelukkig ben ik over de jaren heen dusdanig veel sterker geworden dat ik beide mijn broers tegelijkertijd aankan...Slapsgiving is counting down bro...
Zucht...heb je de aflevering niet gezien C4? Het is de bedoeling dat Red het weet...de zenuwen zullen hem slopen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
Dat zou ik in een spoiler plaatsen als ik jou was. Anders weet Red het ook meteen.![]()
Ah ok.........quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Zucht...heb je de aflevering niet gezien C4? Het is de bedoeling dat Red het weet...de zenuwen zullen hem slopen!Moehahahahahahaha!!!!
Wil je een plaats op de 1ste of 2de rij reserveren?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
plaatst alvast een bestelling voor popcorn en cola voor de 26ste....
Ik kijk eerst de afleveringen, daarna de film. Geloof dat dat de goede volgorde is toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]grappig, origineel, maar vooral: veel te vroeg be-eindigd
Heb je ook de film Serenity gezien?
De expert heeft net ingelogd. ^quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:42 schreef DiabloSam het volgende:
Iemand hier die een website kan maken met een digitale klok die aftelt hoeveel dagen het nog zijn? Dan zorg ik wel voor foto's und vielleicht video's eenmaal als het de 27e is
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef Etcetera het volgende:
In verband met het verzaken van het openen van een nieuw topic weiger ik
Da's snel!quote:
Inderdaad mooiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uiteindelijk wel jaquote:
Nog niet neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Heb je geen usb-kabel om het naar je pc over te zetten?
Nee joh, dat heeft mijn ouwe laptop-beessie nietquote:
Ach je foto's lopen niet weg tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nog niet neeik ben een rasechte knieperd, wil nooit zoveel geld in 1x uitgeven. Dus eerst de telefoon, toen een geheugenkaartje, en nu nog een usbkabel of cardreader....
Maar mijn salaris is er nog niet
al bijna een week te laat
Ik krijg de laatste tijd ook bijzonder weinig salaris. Maar dat komt omdat ik vooral weinig tijd heb om te werkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach je foto's lopen niet weg tochWel minder van je salaris
Goedkoop aanschaffen en duur verpatsenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd ook bijzonder weinig salaris. Maar dat komt omdat ik vooral weinig tijd heb om te werken
Misschien maar eens een mapje binckbank aanvragen om op die manier mijn geld te gaan verdienen met wat beurs handel. IARL nog tips ?
Als het geen haast heeft kan je hier wel wat bestellen. Geen verzendkostenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nog niet neeik ben een rasechte knieperd, wil nooit zoveel geld in 1x uitgeven. Dus eerst de telefoon, toen een geheugenkaartje, en nu nog een usbkabel of cardreader....
Maar mijn salaris is er nog niet
al bijna een week te laat
Ah, die Chinese meuk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het geen haast heeft kan je hier wel wat bestellen. Geen verzendkosten
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef Etcetera het volgende:
Doek valt definitief voor ONM iemand die het kijkt? Ik niet, zal het niet missen
Wat is daarmee, heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het geen haast heeft kan je hier wel wat bestellen. Geen verzendkosten
Niks volgens mij... prima bedrijf, spotgoedkoop. Dat 'geen haast' valt trouwens ook nog wel mee, de kabel die ik er een tijdje terug bestelde was er binnen een week.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is daarmee, heb ik iets gemist?
Nou ja, gemist... met name heel veel goedkope Chinese rommel, die soms best handig kan zijn. Iets als een harde schijf zou ik er niet kopen, maar voor een cardreader (zo vaak gebruik je die niet, staan geen belangrijike gegevens op en zijn spotgoedkoop te vervangen) kan je er gerust halenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat is daarmee, heb ik iets gemist?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb alles weer overleefd en mag weer een jaar wegblijven daar
ik deel jouw aannamequote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hoor net van iemand dat hij de combinatie thee/dropshot gaat drinken. Het lijkt mij vrij smerig, maar zelf beweert ie dat het lekker is
Maar toch wil ik het wel een keer proberenquote:
Wij waren doorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Pitt zei al dat ze dan zeker de servers er even voor zevenen uittrekken zodat zij lekkere reclame hebben gehad en wat vriendjes van de organisatie als enige de actie hebben kunnen gebruiken
vanaf 6 uur lag de site er al regelmatig uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TrueAls het maar gratis is he
Komt bij dat het ook nog in een kort tijdbestek was, dus heel veel mensen in 1x naar de site.
Ach nou ja, actie was leuk bedacht
Ik moet überhaupt geen muziek hebben, ik ben heel snel afgeleidquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:34 schreef Soempie het volgende:
Kan iemand hier zich concentreren met muziek op tijdens studiewerk? Het lukt me alleen met klassieke muziek en opera. Het voelt wel heel volwassen: hele dag bezig met verschillende artikels en op de achtergrond radio 4
graag gedaan etciequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
Hey PS, tof dat je wat USA-touwtjes hebt aangetrokkenHeb net een tof verjaardagscadeau gekregen uit Amerika
Live chat met Michael Weatherly (Tony DiNozzo in NCIS) op 3 november via tv.com
Leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
Hey PS, tof dat je wat USA-touwtjes hebt aangetrokkenHeb net een tof verjaardagscadeau gekregen uit Amerika
Ik drink erop.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:18 schreef Etcetera het volgende:
[upd] Endemol wil door met ONM iemand die het kijkt? Ik niet, zal het niet missen
endemol gaat het overnemen dus pech gehadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik drink erop.
Dit had al tien jaar geleden moeten gebeuren...![]()
nee, we doen het rustig aanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goh, ik had verwacht dat er wel meer gepost zou zijn in de tussentijd
Ik merk het. Voor mij hoeft het niet rustig hoor SCquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, we doen het rustig aan
Ga je gangquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik merk het. Voor mij hoeft het niet rustig hoor SC
Ik heb geen eigen collectie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan eigenlijk alleen goed werken met muziek die ik nog niet zo goed ken, anders ga ik meezingen
Wat niet wegneemt dat ik erg vaak toch wel muziek opzet en lekker mee ga zitten neuriën
Maar radio 4 zit teveel tussen wat ik niet zo mooi vind, dus meestal wordt het dan klassieke danwel andere rustige muziek uit mn eigen collectie.
het bijbehorende volwassen gevoel ken ik wel ja![]()
Mogguh en werksequote:
Prokofjev is zeker een componist die niet mag ontbreken in iemands verzameling van CD's/LP's.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Peter en de Wolf. Daar heb ik nog een langspeelplaat van
Mooie muziek![]()
Goedemorgen dan maar weer.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:41 schreef MaJo het volgende:kan vanaf mijn mobiel nauwelijks meer posten
Een post lukt maar als ik daarna weer wil reageren krijg ik een error
maar goed, hier ben ikvanavond laatste uitzending
Is inderdaad leuk, maar het is wel lastig daar een versie van te vinden die niet als 'klassiek voor kinderen' is uitgebrachtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Prokofjev is zeker een componist die niet mag ontbreken in iemands verzameling van CD's/LP's.
Peter en de Wolf is en blijft natuurlijk een sprookje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is inderdaad leuk, maar het is wel lastig daar een versie van te vinden die niet als 'klassiek voor kinderen' is uitgebracht
Goedemorgen overigens
Kan me niet schelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Peter en de Wolf is en blijft natuurlijk een sprookje.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kan me niet schelen
Wel eeuwig sonde dat de Kruidvat zijn klassieke assortiment flink heeft uitgedund overigens. Daar zaten vaak best mooie uitgaven tussen voor weinig.
Ze schijnen nog wel bij platenwinkels te liggen, maar het was net zo handig dat je gewoon het hele assortiment online kon bestellenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Daar zaten idd wel vaak juweeltjes tussen. En dat voor 4,95.
Ik heb snel even gekeken. De keuze is idd niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze schijnen nog wel bij platenwinkels te liggen, maar het was net zo handig dat je gewoon het hele assortiment online kon bestellen
Nee, volgens mij zijn ze gewoon het hele assortiment eruit aan het gooien. Laatst was de goedkopere versie van de Beethoven-boxen al afgeprijsd (25 euro!) maar de rest is gewoon met stille trom vertrokken. Als ik een waarschuwing had gehad, had ik nog wel wat dingen gekocht waarschijnlijk, maar zelfs dat wilden ze blijkbaar nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb snel even gekeken. De keuze is idd niet meer wat het geweest is.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb snel even gekeken. De keuze is idd niet meer wat het geweest is.
Vroehag waren mannen van staal en schepen van hout.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Vroeger,toen het nog beter was bij Kruitvat![]()
Die hoor je niet vaak.
Toen lucht nog schoon was en sex nog vies hoor ik vaker
Vanochtend lukte reageren niet, hopelijk nu welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog geen nieuws over het eventueel blijven van het programma?
Ik kan het lezen, dus waarschijnlijk is het gelukt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vanochtend lukte reageren niet, hopelijk nu wel
als de kijkcijfers hoger zijn dan volgende week is er een grote kans dat we terugkomen
vanavond komen trouwens Femke halsema en hero brinkman. De laatste is van mij
Hoi Etcie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:23 schreef Etcetera het volgende:
Misschien wordt het nóg leuker als je de alcohol niet verstopt
Ja, want met je mond vol typen is niet netjes.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik wel hoorNet een lekkere zoute haring weggewerkt, en m'n moeder gesmeekt of we dinsdag vóór vijf uur klaar kunnen zijn met het eten
Voor vijf uur? Wat is er op dinsdag dat je zo vroeg wil gaan eten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik wel hoorNet een lekkere zoute haring weggewerkt, en m'n moeder gesmeekt of we dinsdag vóór vijf uur klaar kunnen zijn met het eten
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor vijf uur? Wat is er op dinsdag dat je zo vroeg wil gaan eten?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
Ahquote:
Dan had je toch gewoon de AKQ SC USA Branch in kunnen schakelen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:29 schreef Etcetera het volgende:
In Amerika 11u 's ochtends zo'n beetje, en hier dus 5u 's middags. Enigszins een kuttijd, maar beter dan midden in de nacht ofzo
Is goed.quote:
Oooh, die zijn leuk!quote:
quote:
Helaas, en ook geen varia-teaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]Wel een mooie klok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van de prijs.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
[ afbeelding ]Jammer van de prijs. Ik vind hem tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Als ik wist hoe ik foto's kon maken met mn webcam deed ik dat wel, nu moet ik steeds zo omslachtig werken met camera, kabeltje etc... Ik kan in Program Files wel een map QTEC webcam vinden, maar die is leegquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:39 schreef Soempie het volgende:
LB, het klinkt wel als leuke chaos!![]()
Als je je breiprojecten af hebt, vergeet je dan geen foto's te maken en hier te posten?
GMTAquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel een mooie klok.
Jammer van de prijs.
quote:
Ik wacht tot iemand het me irl voor kan doen. Hopelijk in de kerstvakantie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik wist hoe ik foto's kon maken met mn webcam deed ik dat wel, nu moet ik steeds zo omslachtig werken met camera, kabeltje etc... Ik kan in Program Files wel een map QTEC webcam vinden, maar die is leegik kijk ff verder.
Ben jij al begonnen of haak je af bij die filmpjes? Het is makkelijker als iemand het je irl voordoet
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome
Je moet ook niet in de program files kijken, maar kijken in Dez Computer of er een schijf bij is gekomen, daarin zitten als het goed is je foto'squote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik wist hoe ik foto's kon maken met mn webcam deed ik dat wel, nu moet ik steeds zo omslachtig werken met camera, kabeltje etc... Ik kan in Program Files wel een map QTEC webcam vinden, maar die is leegik kijk ff verder.
Ben jij al begonnen of haak je af bij die filmpjes? Het is makkelijker als iemand het je irl voordoet
L e z e n mutsMy bad
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Mogguh PSquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh
Wannabewyccie komt nu zeker, van 22-12 tot 03-01! Het was even heeeel onduidelijk of ze wel zou komen, maar ze heeft vanochtend geboekt
en dan komt mijn oma van 08-01 tot 12-01, dus ik ben sociaal goed voorzien dan
Jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh PS
Leuk om te horen dat er een oude bekende bij je is tijdens kerst en oud en nieuw.
Weken? Hoeveel weken kerstvakantie heb je dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja![]()
en dan de eerste paar weken van de winter break ben ik dan wsl bij aga in chicago
quote:
uhmmm net zoiets denk ik. Of misschien wel twaalf. Ik weet het niet. Springbreak is maar een weekquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan durf ik haast niet te vragen naar de duur van de zomervakantie.
Ah, springbreak. Gaan we dan ook foto's tegenkomen van PS die tijdens Mardi Grass voor kralenkettingen haar in Florida?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
uhmmm net zoiets denk ik. Of misschien wel twaalf. Ik weet het niet. Springbreak is maar een week
Heb je eigenlijk wel les of alleen vakantie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh zomer break is van begin juni tot begin september
quote:
Een date?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga me maar weer eens op glad ijs begeven zometeen
Schaatsbaan, wel opletten hequote:
Sorry, ik zat met een half oog naar Kari Byron te kijken.quote:
quote:
daar wil ik ook best eens een rondje mee schaatsenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry, ik zat met een half oog naar Kari Byron te kijken.
Ga jij met haar schaatsen dan neem ik haar daarna wel mee voor koek en zopie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daar wil ik ook best eens een rondje mee schaatsen
samen uit, samen thuis, dus helaasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga jij met haar schaatsen dan neem ik haar daarna wel mee voor koek en zopie.
Maar daar heb ik geen probleem mee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
samen uit, samen thuis, dus helaas
Zijn die nog bij elkaar?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:26 schreef B.ertha het volgende:
WANT!![]()
![]()
I know, het is heel erg fout, maar ik ben echt fan geweest en toen wilde ik al zo graag!![]()
Het zal wel heel duur zijn en Londen is net iets te ver weg
quote:
Jaquote:I know, het is heel erg fout, maar ik ben echt fan geweest en toen wilde ik al zo graag!![]()
Het zal wel heel duur zijn en Londen is net iets te ver weg
hoofdpijn misselijk moequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga me maar weer eens op glad ijs begeven zometeen
waar heb je last van PS?
Eenvijfde of een hele?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kom, we winnen de loterij en gaan samen
Volgens mij kun je dan beter elke maand een klein bedrag opzij leggen om aan het totaal te komen dat je nodig bent voor tickets+kaartje. Kans dat je dan heen kunt is minstens tien keer zo grootquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kom, we winnen de loterij en gaan samen
En bovendien vertrouw ik geen enkele Nederlandse loterij meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan beter elke maand een klein bedrag opzij leggen om aan het totaal te komen dat je nodig bent voor tickets+kaartje. Kans dat je dan heen kunt is minstens tien keer zo groot
De PostcodeLoterij die deelnemers chanteert en afperst, de Staatsloterij die fraude pleegt met loten, de BankGiroLoterij die alleen geld uitkeert als het ze uitkomt...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat heeft een loterij met vertrouwen te maken
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan beter elke maand een klein bedrag opzij leggen om aan het totaal te komen dat je nodig bent voor tickets+kaartje. Kans dat je dan heen kunt is minstens tien keer zo groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik ben er ook het type voor, maar zelfs dan geven de loterijen een eigen interpretatie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je de moeite neemt de voorwaarden te lezen dan weet je waar je aan toe bent.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Benne is Fries Gronings Noord-Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]UghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is niet alsof het onleesbaar Nederlands is tochquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Benne is Fries Gronings Noord-Nederlands.Nog altijd beter dan 'ik wilt' of welke 'sobijzo'-variant dan ook
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik heb er geen problemen mee. Daar hebben we het al eerder over gehad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:59 schreef Etcetera het volgende:
En het is niet alsof het onleesbaar Nederlands is toch![]()
En da's helemaal niet erg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:07 schreef Etcetera het volgende:
En het is niet alsof ik het ooit zal afleren ben ik bang
Kun je ook een woordenboek voor Firefox ontwikkelen zodat ik ook naar het Gronings kan overschakelen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:13 schreef Etcetera het volgende:
Dat snap ik welDoe ik vaak genoeg toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |