Yep. En hoi Etciequote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een lekker weer. Ik heb net lekker in de zon zitten lunchen.
Waar?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:22 schreef De_Hertog het volgende:
Ik ga naar das Rheingold![]()
Tenminste, als die e-tickets ooit nog eens op m'n scherm willen verschijnen
Kan geen kwaad toch? Toon je in elk geval je goede wil. Tenminste, dat zou ik denken als ik die dochter wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
Meh, ja het zal wel, maar ik vind het echt niet tofvoelde me vet lullig toen die man daar vanochtend over begon. En het ergste is, al mijn cliënten staan op de lijst voor de mex griepprikken, maar da's pas in november...
En het zijn natuurlijk wel mensen met een zwakke gezondheid. Morgenochtend een vrouwtje van 88ik vraag me af of ik haar dochter moet bellen wat zij ervan denkt...?
Hannover. Althans, dat is de bedoeling. Maar de site liep vast na het betaalscherm en nu zijn onze plaatsen wel weg maar ik heb nog geen bevestiging binnen dat het ook gelukt is. Onder voorbehoud dusquote:
Gelukkig is het pas in december, maar toch.quote:
Vertel.quote:
Oh, dan heb je tenminste nog even tijd om alles te laten bevestigen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gelukkig is het pas in december, maar toch.
Aan de andere kant, het geld staat wel afgeboekt en ik weet welke plaatsen het zijn...
Inderdaad, al is zo'n bevestiging meestal geautomatiseerd natuurlijk, en ik had sowieso iets op mijn scherm moeten krijgen. Maar ik wacht nog even tot eind van de week en dan stuur ik er wel 'even' een mailtje achteraan. Voorlopig ga ik er in ieder geval uit dat de plaatsen gereserveerd zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, dan heb je tenminste nog even tijd om alles te laten bevestigen.
Tofquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:22 schreef De_Hertog het volgende:
Ik ga naar das Rheingold![]()
Tenminste, als die e-tickets ooit nog eens op m'n scherm willen verschijnen
Ja, lijkt me erg leuk, ben heel benieuwd. Ik was van het weekend bij een vriendin in Maastricht voor een jazzfestival, en toen hadden we het erover dat het nog niet makkelijk was om mensen naar dit soort dingen mee te krijgen. Dus dat was makkelijker opgelostquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik wil ook graag een keertje naar een full-blown opera, in een mooie zaal met volledig decor enzotot nu toe altijd alleen maar semi-geënsceneerd gezien, of zelfs helemaal niet
Heb vroeger ook wel eens meegedaan in opera's, maar dat waren moderne bewerkingen en on stage (en ook wel eens in de coulissen) is het natuurlijk heel anders... bovendien was ik toen nog vrij jong.
Collega ziek zodat ik niet meekon naar Den Haag en nu moet ik opeens allemaal gasten gaan regelenquote:
Oh, maar jij bent heel erg goed in het regelen van gasten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Collega ziek zodat ik niet meekon naar Den Haag en nu moet ik opeens allemaal gasten gaan regelen
En hopen dat de servers er niet uit liggen rond die tijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Moet je wel tussen 19:00 en 19:09 bestellen he
Ohjaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Moet je wel tussen 19:00 en 19:09 bestellen he
Tenzij de site platligt inderdaadquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En hopen dat de servers er niet uit liggen rond die tijd
Bedankt voor de tip hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
He gut wat zijn jullie bijdehand ook![]()
![]()
Oeh, dat zou wel heel slecht zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Pitt zei al dat ze dan zeker de servers er even voor zevenen uittrekken zodat zij lekkere reclame hebben gehad en wat vriendjes van de organisatie als enige de actie hebben kunnen gebruiken
Tja, probeer het maar eens na te gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, dat zou wel heel slecht zijn
Mja, heb het beetje simpel gehouden, was druk aan het opruimen en schoonmaken hierquote:
Die site ligt nu al plat en de actie moet nog beginnen, dus ik denk dat we de juiste keus gemaakt hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb best zin om te bestellen bij Thuisbezorgd, maar dan heb ik pas over 1,5 uur eten. En ik begin nu al honger te krijgen...
Daarom over naar plan 2! Vandaag gewoon eten, daarna bestellen en dat later eten
Ongetwijfeld, aangezien ze in hun voorwaarden hebben opgenomen dat tijdelijke site-uitval door grote drukte kan voorkomen en geen reden is om na 19:09 alsnog gratis eten te kunnen bestellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is het dan ook zo dat ze dus minder maaltijden hoeven weg te geven als de site plat ligt? Bestellingen afhandelen duurt langer/ crashed halverwege enz enz???
Het was te verwachten. Mijn strategie was een goede keusquote:
quote:Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt
Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ze gewoon op normale kracht draaiden maar dat half Nederland op die site af vloog omdat het magische woordje 'gratis' was gevallen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:22 schreef Etcetera het volgende:
Ze hebben niet de héle site platgegooid bedoel jeAls ze 15 servers hebben en je gooit er 10 uit, er komt wel iets door maar veel zal het nooit kunnen zijn.
tja... weinig zin om tussen zo'n meute in te gaan staan eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:37 schreef Etcetera het volgende:
Ben benieuwd of je er door komt Tim
EasyJet gaat gratis tickets strooien Wie wil er nog weg
Truequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ze gewoon op normale kracht draaiden maar dat half Nederland op die site af vloog omdat het magische woordje 'gratis' was gevallen.
Daarnaast, als je een server plat gooit valt dat op, ik denk niet dat ze daarop zitten te wachten.
Dat zeker. En ik geloof ook goed dat ze er wel rekening mee hebben gehouden en hebben gedacht, nou ja, dan kan maar niet iedereen bestellen. Dat stond tenslotte in de voorwaardenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TrueAls het maar gratis is he
Komt bij dat het ook nog in een kort tijdbestek was, dus heel veel mensen in 1x naar de site.
Ach nou ja, actie was leuk bedacht
Dat zijn gewoon 230v lampen, dus als het goed is zit daar geen transformator of iets dergelijks tussen inderdaad. Of zit in dat armatuur een dimmer ingebouwd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:43 schreef Whiteguy het volgende:
Toevallig nog wat hobby-electriciens hier ?
Ik heb zo'n lamp in mn kamer waar vier van die halogeen spots in zitten (dit soort dus), 4x 50 watt.
Zit geen dimmer in. En die lampen zijn draaibaar, dus eventueel mik ik drie lampen een kant op, en die led een andere kant op (die minder verlicht hoeft te worden).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon 230v lampen, dus als het goed is zit daar geen transformator of iets dergelijks tussen inderdaad. Of zit in dat armatuur een dimmer ingebouwd?
Of het een mooi resultaat gaat geven is een tweede. LED-lampen hebben een ander kleurenspectrum, hoe dat er uit gaat zien met drie halogeen-armaturen en een LED-lamp weet ik niet.
Dan zie ik geen reden waarom het niet kan, maar ik ben geen professional dus aan deze post zijn geen rechten te ontlenenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zit geen dimmer in. En die lampen zijn draaibaar, dus eventueel mik ik drie lampen een kant op, en die led een andere kant op (die minder verlicht hoeft te worden).
En het resultaat is: gratis pizza!quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En het resultaat is: gratis pizza!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En het resultaat is: gratis pizza!
Nu ik er een beetje over nadenk, eigenlijk best apart dat die vier spotjes (waar imo niet eens overdreven veel licht vanaf komt) ongeveer evenveel stroom verbruiken dan mijn laptop (65w max) + 26" beeldscherm (34w max) + 26" tv (120w max) bij elkaarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon 230v lampen, dus als het goed is zit daar geen transformator of iets dergelijks tussen inderdaad. Of zit in dat armatuur een dimmer ingebouwd?
Of het een mooi resultaat gaat geven is een tweede. LED-lampen hebben een ander kleurenspectrum, hoe dat er uit gaat zien met drie halogeen-armaturen en een LED-lamp weet ik niet.
Er zit op zich ook best wel enige logica achter dat gloeilampenverbod, het is gewoon een erg inefficiente manier van licht maken. Het is alleen jammer dat er nog steeds geen alternatief is dat net zo natuurlijk licht geeft. En zo'n verbod komt natuurlijk erg betuttelend overquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu ik er een beetje over nadenk, eigenlijk best apart dat die vier spotjes (waar imo niet eens overdreven veel licht vanaf komt) ongeveer evenveel stroom verbruiken dan mijn laptop (65w max) + 26" beeldscherm (34w max) + 26" tv (120w max) bij elkaar
*zucht* Dacht je dat je een bijenkorf was?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hihi ben net uit een boom gepleurd
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
*zucht* Dacht je dat je een bijenkorf was?
nee ik hing niet zo hoog. En ben eigenlijk best wel briljant op mijn handen in een handstand terecht gekomen, dus ik was stiekem trotsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]Kut die is grappig
Niks gebroken PS?
Mwoah... 'natuurlijk' licht is ook zo natuurlijk niet. Het is puur wat mensen gewend zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er zit op zich ook best wel enige logica achter dat gloeilampenverbod, het is gewoon een erg inefficiente manier van licht maken. Het is alleen jammer dat er nog steeds geen alternatief is dat net zo natuurlijk licht geeft. En zo'n verbod komt natuurlijk erg betuttelend over
Obama heeft grote plannen naar het schijntquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah... 'natuurlijk' licht is ook zo natuurlijk niet. Het is puur wat mensen gewend zijn.
Zat dingen/kleuren die er buiten heel anders uit zien dan binnen.
En inderdaad, zo'n verbod is ook niet alles. Als je echt een verschil wilt maken zul je bij PS in de states wat dingen moeten veranderen. Zoals bijvoorbeeld dat stokoude 110v netwerk eens 230v maken
Zal je alleen een hoop apparatuur moeten vervangen...
En dan kunnen we hier in Europa misschien overstappen vanaf 50 Hz naar wat anders, als we dan toch aan het uitgeven zijn...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah... 'natuurlijk' licht is ook zo natuurlijk niet. Het is puur wat mensen gewend zijn.
Zat dingen/kleuren die er buiten heel anders uit zien dan binnen.
En inderdaad, zo'n verbod is ook niet alles. Als je echt een verschil wilt maken zul je bij PS in de states wat dingen moeten veranderen. Zoals bijvoorbeeld dat stokoude 110v netwerk eens 230v maken
Zal je alleen een hoop apparatuur moeten vervangen...
Naar 60 Hz, zoals in Amerika. Dan zouden we ook net zo goed gelijk PAL kunnen aanpassen naar 48 fps zodat je films op hun oorspronkelijke tempo kunt kijken...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan kunnen we hier in Europa misschien overstappen vanaf 50 Hz naar wat anders, als we dan toch aan het uitgeven zijn...
Ehm, is dat niet 24fps ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef zebaz het volgende:
[..]
Naar 60 Hz, zoals in Amerika. Dan zouden we ook net zo goed gelijk PAL kunnen aanpassen naar 48 fps zodat je films op hun oorspronkelijke tempo kunt kijken...
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hihi ben net uit een boom gepleurd
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:54 schreef zebaz het volgende:
En kaarslicht... mensen zien er ook beter uit in roder licht (ongetwijfeld de reden dat het in sommige uh industrieen wordt gebruikt).
Jaaaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]![]()
Zal ik maar eens vertellen over beukdag?
quote:
Komt erg in de buurtquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
Komt erg in de buurt
Vroeger, toen DiabloSam nog een klein jongetje was, hadden zijn grote broers een vaste "beukdag". Dat was de donderdag, dan werd hij altijd gebeukt door onstot hij te sterk zielig werd, en we er maar mee stopten
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:26 schreef Etcetera het volgende:Ik hoop dat het minder erg was dan dat het klinkt
Fysiek dan zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tuurlijkhij heeft er geen zichtbare, permanente schade aan overgehouden
quote:Beating Breasts, 1963 A pair of artificial breasts with a built-in heartbeat, an invention from — where else? — Japan intended as a sleeping aid for very young children.
Een plaatje van een rood kruisje? Nee, heb ik niet in huisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:50 schreef Whiteguy het volgende:
Ik slaap de laatste dagen overigens wat slecht. Heeft iemand toevallig dit nog liggen thuis?
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga afsluiten, morgen weer vroeg op![]()
48 fields per seconds, geen beeldjes. In de bioscoop projecteren ze trouwens ieder beeldje twee keer, dus dat komt precies overeenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm, is dat niet 24fps ?
Bovendien, zowel NTSC en PAL kunnen de prullenbak in als we gewoon overstappen naar 1080p @ 60fps hdtv
fixedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een plaatje van een rood kruisje? Nee, heb ik niet in huis
Echt.. hoe kan je daar in trappenquote:The Left-Handed Whopper
On April 1, 1998, Burger King published a full page ad in USA Today announcing their new "Left-Handed Whopper" specially created for the 32 million southpaws in America. According to the ad, the lefty Whopper featured the same ingredients as the original, but all the condiments would be rotated 180 degrees to make the experience more lefty-friendly. Burger King revealed the next day that, while the Left-Handed Whopper was a hoax, thousands of customers had requested the new version.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |