hier ???quote:
kaatsen en terug verwachten enzo...quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu mag het, de huidige mods hadden er vroegah iig geen problemen mee in de FB te SC-en
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
It's a dirty job...quote:
Godverquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Prachtig. En nu het slotje er nog af? Want ik had zojuist eenheel verhaal getikt over waarom OM niet OMB is
Van wat ik heb kunnen vinden:quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:47 schreef Ludwig. het volgende:
Is er een soort "Welke auto is dit topic"?
Je kon aan die grill zo zien dat het een 1938/40 Chevrolet wasquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef Ludwig. het volgende:
Mijn hartelijke dank Anne, heb hem gelukkig net gevonden na uren googlen.
Die linker.
Hij is weer open na wat aanpassingenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:46 schreef Barcaconia het volgende:
Kunnen jullie dat topic over die houten auto even terug openen? Slotje slaat volgens mij nergens op en ik vind het best een geinig onderwerp.
Zoiets ??quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:29 schreef PiRANiA het volgende:
Top Gear #41 - Back into action: 27 juni '10
die datum, kan die in de TT?
tofquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zoiets ??
*vanuit het bos op m'n foon![]()
Ja hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 22:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Probleem met motorrijschool, wat zijn de mogelijkheden?
Zou deze een schopje naar WGR mogen hebben?
Iets te enthoudiast, was vergeten dat ik geen mod benquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Probleem met motorrijschool, wat zijn de mogelijkheden?
Zou deze een schopje naar WGR mogen hebben?
ik beloof dat die weer normaal gaat doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:44 schreef Anne het volgende:
Als ie weer normaal doet wel.
Dat mag ie eerst zelf even beloven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik beloof dat die weer normaal gaat doen
moet je hem eerst laten unbannenquote:
is allemaal kapotquote:
hij is der helemaal van onderstebovenquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:18 schreef ellevehC86 het volgende:
Even zonder gekheid mensen......![]()
Het valt mij steeds meer op dat hier steeds meer vrouwen komen in ons mannenforum omdat ze denken ergens verstand van te hebben.
Met alle respect hoor, ik wil niet discrimineren maar ze horen hier absolut niet thuis, het zou hetzelfde zijn als wij van PTA een of ander bloemschikforum gingen overbevolken of iets dergelijks, ik heb ze al getolereerd met het WK dat ze ook eens een keertje onzin mochten meelullen over voetbal, maar het is nu weleens een keertje genoeg geweest.
Maar ik vind het nu wel weer eens leuk geweest. Sound?, zou jij misschien een aantal vrouwen uit PTA kunnen donderen zodat de rust hier weer kan wederkeren?.
Jij had hier dan ook nooit mod moeten wordenquote:
Maar goed dat jij daar niet over gaat dan. Verder nog iets?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:00 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Jij had hier dan ook nooit mod moeten worden
Kroegje pakken zaterdag?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar goed dat jij daar niet over gaat dan. Verder nog iets?
Wat hij zegt klopt wel een beetje. vrouwen moeten mannen niet gaan verdringen op een vlak waar wij (nu nog wel) heerser zijn. We hebben al zoveel terrein verloren op elk gebied aan vrouwen. Gun het ons aub.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar goed dat jij daar niet over gaat dan. Verder nog iets?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:18 schreef ellevehC86 het volgende:
Even zonder gekheid mensen......![]()
Het valt mij steeds meer op dat hier steeds meer vrouwen komen in ons mannenforum omdat ze denken ergens verstand van te hebben.
Met alle respect hoor, ik wil niet discrimineren maar ze horen hier absolut niet thuis, het zou hetzelfde zijn als wij van PTA een of ander bloemschikforum gingen overbevolken of iets dergelijks, ik heb ze al getolereerd met het WK dat ze ook eens een keertje onzin mochten meelullen over voetbal, maar het is nu weleens een keertje genoeg geweest.
Maar ik vind het nu wel weer eens leuk geweest. Sound?, zou jij misschien een aantal vrouwen uit PTA kunnen donderen zodat de rust hier weer kan wederkeren?.
Oke, op jou manier dan....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kerol, ga ergens anders de semi intelligente grapjas uithangen, je hebt het pas geleden behoorlijk verbruikt bij me, en dit zijn wederom minpunten, ik ben namelijk nogal vrouwenfan
Ik heb liever 15 'minder intelligente' huisvrouwen die in PTA komen vragen hoe ze de ruitensproeier bij moeten vullen, als één stupide trollvraag in dit topic, dus gedraag je of donder een stukkie op alsjeblieft
Ken dat zo een beetje in het Algemeen Beschaafd Rotterdamsch, of moet ik duidelijker zijn ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |