ik beloof dat die weer normaal gaat doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:44 schreef Anne het volgende:
Als ie weer normaal doet wel.
Dat mag ie eerst zelf even beloven.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik beloof dat die weer normaal gaat doen
moet je hem eerst laten unbannenquote:
is allemaal kapotquote:
hij is der helemaal van onderstebovenquote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:18 schreef ellevehC86 het volgende:
Even zonder gekheid mensen......![]()
Het valt mij steeds meer op dat hier steeds meer vrouwen komen in ons mannenforum omdat ze denken ergens verstand van te hebben.
Met alle respect hoor, ik wil niet discrimineren maar ze horen hier absolut niet thuis, het zou hetzelfde zijn als wij van PTA een of ander bloemschikforum gingen overbevolken of iets dergelijks, ik heb ze al getolereerd met het WK dat ze ook eens een keertje onzin mochten meelullen over voetbal, maar het is nu weleens een keertje genoeg geweest.
Maar ik vind het nu wel weer eens leuk geweest. Sound?, zou jij misschien een aantal vrouwen uit PTA kunnen donderen zodat de rust hier weer kan wederkeren?.
Jij had hier dan ook nooit mod moeten wordenquote:
Maar goed dat jij daar niet over gaat dan. Verder nog iets?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:00 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Jij had hier dan ook nooit mod moeten worden
Kroegje pakken zaterdag?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar goed dat jij daar niet over gaat dan. Verder nog iets?
Wat hij zegt klopt wel een beetje. vrouwen moeten mannen niet gaan verdringen op een vlak waar wij (nu nog wel) heerser zijn. We hebben al zoveel terrein verloren op elk gebied aan vrouwen. Gun het ons aub.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar goed dat jij daar niet over gaat dan. Verder nog iets?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:18 schreef ellevehC86 het volgende:
Even zonder gekheid mensen......![]()
Het valt mij steeds meer op dat hier steeds meer vrouwen komen in ons mannenforum omdat ze denken ergens verstand van te hebben.
Met alle respect hoor, ik wil niet discrimineren maar ze horen hier absolut niet thuis, het zou hetzelfde zijn als wij van PTA een of ander bloemschikforum gingen overbevolken of iets dergelijks, ik heb ze al getolereerd met het WK dat ze ook eens een keertje onzin mochten meelullen over voetbal, maar het is nu weleens een keertje genoeg geweest.
Maar ik vind het nu wel weer eens leuk geweest. Sound?, zou jij misschien een aantal vrouwen uit PTA kunnen donderen zodat de rust hier weer kan wederkeren?.
Oke, op jou manier dan....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kerol, ga ergens anders de semi intelligente grapjas uithangen, je hebt het pas geleden behoorlijk verbruikt bij me, en dit zijn wederom minpunten, ik ben namelijk nogal vrouwenfan
Ik heb liever 15 'minder intelligente' huisvrouwen die in PTA komen vragen hoe ze de ruitensproeier bij moeten vullen, als één stupide trollvraag in dit topic, dus gedraag je of donder een stukkie op alsjeblieft
Ken dat zo een beetje in het Algemeen Beschaafd Rotterdamsch, of moet ik duidelijker zijn ??
Donequote:Op donderdag 15 juli 2010 17:36 schreef Duvel het volgende:
Kan iemand het woordje "uit" toevoegen aan de TT?
Treinentopic #241: zwaai hier Plan T uit
Bedankt!
Want we weten allebei dat die er komtquote:
En we weten allebei waar ie over zal gaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Want we weten allebei dat die er komt.
het vleselijke activiteiten topic bestaat al,geen sex met zn bromfietscertificaat?quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:56 schreef Anne het volgende:
[..]
En we weten allebei waar ie over zal gaan.
Verbeterd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:04 schreef Anne het volgende:
Als je de TT bedoelt, dat was ik eigenlijk.
quote:A username and password are being requested by http://www.bluespot.co.uk. The site says: "bluespot.co.uk"
Ehm, ik klikte op de link, en ik nu dus ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:43 schreef sbientje het volgende:
Autoradio inbouwen ik krijg in dit topic steeds melding voor een gebruikersnaam en password
[..]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Anne schiet eens op met die nieuwe SC
Ja, inderdaad, matigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:09 schreef ook_gek het volgende:
waar blijft de nieuwe SC
Duurdt te lang dit.....
nee zijn handjes trillen heel erg.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zal wel meevallen toch?quote:
Komt zeker doordat ie niet meer wipt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee zijn handjes trillen heel erg.
Dan kunnen trillende handjes wel weer van pas komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Komt zeker doordat ie niet meer wipt.
Hij heeft wel de ideale wagen om de kids naar school te brengen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:13 schreef ook_gek het volgende:
ik wil het niet weten.
Dat soort mensen mogen helemaal niet aan sex doen, straks gaan ze zich nog voortplanten
Wat zullen ze vaak spijbelen danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij heeft wel de ideale wagen om de kids naar school te brengen.
Oh shit, dat wist ik niet...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef Anne het volgende:
Hij doetutnie, Duvel. Vandaar het spijbelen.
DOE EENS WAT AAN DIE KUT OP'Squote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef Anne het volgende:
Zeg,, dit topic is bedoeld voor Feedback
.
Ja.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hebje de volgende al klaar staan?
Oke.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
DOE EENS WAT AAN DIE KUT OP'S![]()
dit was mijn feedback
Oke.quote:
Forum Opties | |
---|---|