Een vriend van mij woont tegenover een deel van de Tokkie familie. Je mag hun adres wel als je wilt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tokkie
Pap ff met die moeder aan zou ik zeggen
Thanks, but no, thanksquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tokkie
Pap ff met die moeder aan zou ik zeggen
Gefeliciteerd en veel plezier met je 60% korting, mede-kioskerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:21 schreef KapiteinT het volgende:
Aangenomen bij de Kiosk in Hoofddorp.![]()
Wie komt een keer langs?
Dankje! Ik zit nu met smacht te wachten op m'n Servexpas. Geen idee eigenlijk wanneer ik die krijg.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:34 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en veel plezier met je 60% korting, mede-kiosker![]()
Kwam tot vorig jaar dagelijks langs Hoofddorp, moest daar van bus 140 naar lijn 310 overstappen, heb er een licht trauma aan overgehouden. Met winterse vrieskou een kwartier in dat tochtgat wachten als je uit een andere (veelal bloedhete) bus komt is geen pretje...
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:40 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Dankje! Ik zit nu met smacht te wachten op m'n Servexpas. Geen idee eigenlijk wanneer ik die krijg.
Een kwartier wachten om van de 140 naar de 310 over te stappen? Was zeker 's avonds? Want de één rijdt overdag elke 10 minuten en de ander elke 7,5 minuut. Maar wat moet je dan ook in Nieuw-Vennep?
Tof he, fatsoenlijke prijzen betalenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:43 schreef DenS het volgende:
Ik hoop dat je 'm sneller krijgt dan mn vriendin. Die heeft er ruim 4 maanden op moeten wachten. Maar wat is die 60% korting toch heerlijk
Nu al zin in: kaasbroodje voor 68 cent, pizzapunt voor 1,10 en een Snicker/Mars/weet ik veel voor 40 cent.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof he, fatsoenlijke prijzen betalenJe schaamt je toch je ogen uit je kop om 4 gulden voor zo'n bak bruine goorheid te vragen
Da's hard gegaan zegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:48 schreef KapiteinT het volgende:
Er zijn problemen rondom Schiphol door een bovenleiding die door een deur heen is geslagen: http://tweetphoto.com/32464241. Hoe krijgen ze dat nou weer voor elkaar?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:49 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Nu al zin in: kaasbroodje voor 68 cent, pizzapunt voor 1,10 en een Snicker/Mars/weet ik veel voor 40 cent.
Dat is nou jammer. Maar dat betekend wel dat ik eindelijk de Broodzaak kan betalen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:51 schreef DenS het volgende:
[..]
Je krijgt niet overal korting op heur.
Bij kiosk zelf is het alleen op sandwiches en drinken voor zover ik weet. Iig niet de bake off, of de chocolade etc.
Verder is ie ook niet geldig bij de togo, wel bij broodzaak, burger king, smullers etc.
Waarbij je dan geen ijs kan halen met korting..
</Crientj>
Daar is een bovenleidingskabel doorheen geslagen. Zit nogal wat spanning op, en niet alleen elektrische spanningquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wtf zit in die deur dan? een portaal?
Stage lopenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:40 schreef KapiteinT het volgende:
Een kwartier wachten om van de 140 naar de 310 over te stappen? Was zeker 's avonds? Want de één rijdt overdag elke 10 minuten en de ander elke 7,5 minuut. Maar wat moet je dan ook in Nieuw-Vennep?
Niet op snoep, chips, ijs en non-food. Van de bake-off niet de donuts en gevulde koeken (dacht ik, koop ze nooit), maar croissants en warme broodjes wel weer. En op welriekende Bifiworsten ook, raar genoegquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:51 schreef DenS het volgende:
Bij kiosk zelf is het alleen op sandwiches en drinken voor zover ik weet. Iig niet de bake off, of de chocolade etc.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:08 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Stage lopen![]()
's Ochtends rond 7:30, had in theorie een overstap van 2 minuten, wat je zou moeten halen met hard naar boven rennen. In de praktijk rijden bussen (zoals bekend) nooit op tijd en op lijn 310 kwam de helft of meer van de bussen structureel niet opdagen, waardoor je fijn staat te wachten.
Ik weet, bussen in een treinentopic...
[..]
Niet op snoep, chips, ijs en non-food. Van de bake-off niet de donuts en gevulde koeken (dacht ik, koop ze nooit), maar croissants en warme broodjes wel weer. En op welriekende Bifiworsten ook, raar genoeg![]()
Of je had eoa dom wicht aan de kassa wat gewoon zonder instructie het diepe in geflikkerd is. Hoe vaak ik daar bij de Kiosk niet mensen moet uitleggen wat ik wil, dat ze dat WEL hebben, waar het staat en hoe je het moet aanslaan...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:17 schreef DenS het volgende:
[..]
Hmm.. Dan heb ik ooit iemand gehad die mn korting niet lief vond.
Sausijzenbroodje werd toen ook niet aangeslagen met korting.
Ag, zoveel haal ik niet met die pas. Alleen bij smullers/BK
Ik ga het beter doen!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of je had eoa dom wicht aan de kassa wat gewoon zonder instructie het diepe in geflikkerd is. Hoe vaak ik daar bij de Kiosk niet mensen moet uitleggen wat ik wil, dat ze dat WEL hebben, waar het staat en hoe je het moet aanslaan...
"Truus? Deze meneer wil met zo'n pasje betalen?![]()
Halp
"
Dat maakt het alleen maar beter.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef James1988 het volgende:
Wel gemoderniseerde Koplopers trouwens, maar da's niet zo erg.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:05 schreef James1988 het volgende:
Ongemoderniseerd heeft ook zo zijn charme wel, maar ik vind de gemoderniseerde mooier.
2 jaar lang tweemaal per dag tussen Roosendaal en Tilburg en pas 1x een koploper gehadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef James1988 het volgende:
YAY! Een Koplopercombinatie in de 3600, en ik zit erin
Wel gemoderniseerde Koplopers trouwens, maar da's niet zo erg.
En de Appelflappen, niet te vergeten!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:08 schreef MetalMike het volgende:
Niet op snoep, chips, ijs en non-food. Van de bake-off niet de donuts en gevulde koeken (dacht ik, koop ze nooit), maar croissants en warme broodjes wel weer. En op welriekende Bifiworsten ook, raar genoeg![]()
Niet zo zuur. Vandaag is de pleuâh gratis bij de kiosk, vanwege het voetbal. En voor gewoon aroma rood is 't best ok. Die nescafe troep van de rugzakkers... dat is echt niet te hachelen idd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof he, fatsoenlijke prijzen betalenJe schaamt je toch je ogen uit je kop om 4 gulden voor zo'n bak bruine goorheid te vragen
Grappig, ik wist niet dat je een dwerg was. Alleen een dwerg kan een SLT als "ruim" bestempelen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:21 schreef James1988 het volgende:
Eerste indrukken:Heel erg ruim vanbinnen, je kijkt de hele trein door
Een SLT heeft gewoon een echte airco-installatie, dwz, compressor, koudemiddel, warmtewisselaar, the works.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:50 schreef Duvel het volgende:
SLT heeft waarschijnlijk geen airco, maar alleen topkoeling...
Mooi begin. Mag sowieso wel eens wat meer grensoverschrijdend verkeer komenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva wil trouwens het baanvak Zuidbroek - Nieuweschans overbelast laten verklaren. Ze hebben bij ProFail een concept ingediend om een halfuursdienst tussen Groningen en Nieuweschans te laten rijden, aangevuld met sneltreinen die tussen Groningen en Leer (en later Bremen) rijden. Deze slaan vele stations over en gaan net als de stoppers nu eens per twee uur rijden.
Mij hoor je echt niet klagen als dat hier komt rijdenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:34 schreef De_Hertog het volgende:
Ondertussen in Japan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prototype voor een nieuwe mini-shinkansen. Ze maken die dingen echt steeds lelijker daar..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:37 schreef Ascendancy het volgende:
Ach, de kans dat je in de SLT een zitplek krijgt is toch nihiel.
Wat gaat er eigenlijk de 5600 rijden als al het DD-AR vernieuwd is? Je wilt daar geen SLT hebben op zulke afstanden
Dat weten ze dan verbazingwekkend goed te verbergen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:29 schreef V2 het volgende:
[..]
Een SLT heeft gewoon een echte airco-installatie, dwz, compressor, koudemiddel, warmtewisselaar, the works.
Oooh! Zeg dat dan!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:12 schreef James1988 het volgende:
Toen ik 'ruim' zei, bedoelde ik het open karakter, en dat je van kop tot kop door de trein kunt kijken. De vis-a-vis-zittingen zijn inderdaad krap.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:01 schreef Zyron het volgende:
[..]
En de Appelflappen, niet te vergeten!
*werkende in Kiosk Emmen*
Het duurde bij mij overigens 1 week voor ik m'n pasje had, dus ik vind het vaag dat het bij mevrouw Crientj zolang heeft geduurd. Geen idee hoe de AH To Go-tak organisatorisch in elkaar steekt..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:37 schreef Ascendancy het volgende:
Ach, de kans dat je in de SLT een zitplek krijgt is toch nihiel.
Wat gaat er eigenlijk de 5600 rijden als al het DD-AR vernieuwd is? Je wilt daar geen SLT hebben op zulke afstanden
Mag ik je er fijntjes op wijzen dat als je er geen verstand van hebt, het wijzer is om gewoon je mond te houden. Of, in dit geval, je toetsenbord met rust te laten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:59 schreef Freak188 het volgende:
Laat ze eerst eens die rotzooi rond Schiphol eens oplossen. Gistermiddag/avond een uur vertraging gehad en vanochtend weer een uur! Vanwege een defecte bovenleiding.... ze hebben toch 10-12 uur de tijd gehad om het te repareren. Godallemachtig... in geen enkele branche worden dit soort dingen geacepteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |