quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:05 schreef James1988 het volgende:
Ongemoderniseerd heeft ook zo zijn charme wel, maar ik vind de gemoderniseerde mooier.
2 jaar lang tweemaal per dag tussen Roosendaal en Tilburg en pas 1x een koploper gehadquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:00 schreef James1988 het volgende:
YAY! Een Koplopercombinatie in de 3600, en ik zit erin
Wel gemoderniseerde Koplopers trouwens, maar da's niet zo erg.
En de Appelflappen, niet te vergeten!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:08 schreef MetalMike het volgende:
Niet op snoep, chips, ijs en non-food. Van de bake-off niet de donuts en gevulde koeken (dacht ik, koop ze nooit), maar croissants en warme broodjes wel weer. En op welriekende Bifiworsten ook, raar genoeg![]()
Niet zo zuur. Vandaag is de pleuâh gratis bij de kiosk, vanwege het voetbal. En voor gewoon aroma rood is 't best ok. Die nescafe troep van de rugzakkers... dat is echt niet te hachelen idd.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tof he, fatsoenlijke prijzen betalenJe schaamt je toch je ogen uit je kop om 4 gulden voor zo'n bak bruine goorheid te vragen
Grappig, ik wist niet dat je een dwerg was. Alleen een dwerg kan een SLT als "ruim" bestempelen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 08:21 schreef James1988 het volgende:
Eerste indrukken:Heel erg ruim vanbinnen, je kijkt de hele trein door
Een SLT heeft gewoon een echte airco-installatie, dwz, compressor, koudemiddel, warmtewisselaar, the works.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:50 schreef Duvel het volgende:
SLT heeft waarschijnlijk geen airco, maar alleen topkoeling...
Mooi begin. Mag sowieso wel eens wat meer grensoverschrijdend verkeer komenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva wil trouwens het baanvak Zuidbroek - Nieuweschans overbelast laten verklaren. Ze hebben bij ProFail een concept ingediend om een halfuursdienst tussen Groningen en Nieuweschans te laten rijden, aangevuld met sneltreinen die tussen Groningen en Leer (en later Bremen) rijden. Deze slaan vele stations over en gaan net als de stoppers nu eens per twee uur rijden.
Mij hoor je echt niet klagen als dat hier komt rijdenquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:34 schreef De_Hertog het volgende:
Ondertussen in Japan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prototype voor een nieuwe mini-shinkansen. Ze maken die dingen echt steeds lelijker daar..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:37 schreef Ascendancy het volgende:
Ach, de kans dat je in de SLT een zitplek krijgt is toch nihiel.
Wat gaat er eigenlijk de 5600 rijden als al het DD-AR vernieuwd is? Je wilt daar geen SLT hebben op zulke afstanden
Dat weten ze dan verbazingwekkend goed te verbergen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:29 schreef V2 het volgende:
[..]
Een SLT heeft gewoon een echte airco-installatie, dwz, compressor, koudemiddel, warmtewisselaar, the works.
Oooh! Zeg dat dan!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:12 schreef James1988 het volgende:
Toen ik 'ruim' zei, bedoelde ik het open karakter, en dat je van kop tot kop door de trein kunt kijken. De vis-a-vis-zittingen zijn inderdaad krap.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:01 schreef Zyron het volgende:
[..]
En de Appelflappen, niet te vergeten!
*werkende in Kiosk Emmen*
Het duurde bij mij overigens 1 week voor ik m'n pasje had, dus ik vind het vaag dat het bij mevrouw Crientj zolang heeft geduurd. Geen idee hoe de AH To Go-tak organisatorisch in elkaar steekt..
quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:37 schreef Ascendancy het volgende:
Ach, de kans dat je in de SLT een zitplek krijgt is toch nihiel.
Wat gaat er eigenlijk de 5600 rijden als al het DD-AR vernieuwd is? Je wilt daar geen SLT hebben op zulke afstanden
Mag ik je er fijntjes op wijzen dat als je er geen verstand van hebt, het wijzer is om gewoon je mond te houden. Of, in dit geval, je toetsenbord met rust te laten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:59 schreef Freak188 het volgende:
Laat ze eerst eens die rotzooi rond Schiphol eens oplossen. Gistermiddag/avond een uur vertraging gehad en vanochtend weer een uur! Vanwege een defecte bovenleiding.... ze hebben toch 10-12 uur de tijd gehad om het te repareren. Godallemachtig... in geen enkele branche worden dit soort dingen geacepteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |