quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:13 schreef tisauch het volgende:
Patty Brard, wat is dat toch een vies dier.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:22 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
deze is lievvvv
[ afbeelding ]
couldnt agree morequote:
Jaaaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:22 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
deze is lievvvv
[ afbeelding ]
Patty's Fort, te ranzig voor woorden gewoon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:16 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Hoe heette die serie ook al weer dat ze die trechter in d'r kont stak?
quote:
Paul de Leeuw is een held jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 05:21 schreef Zeitgeist het volgende:
zoveel...
Jort Kelder, Patty Brard, Gordon, Johnnie de Mol, Gerard Joling, Albert Verlinde, Piet Paulusma, Paul de Leeuw, JP Balkenende, Marco Borsato, etc.
Die vallen allemaal in zo'n categorie mensen waar ik fysiek misselijk van wordt
Dat is de vraag niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 05:21 schreef Zeitgeist het volgende:
zoveel...
Jort Kelder, Patty Brard, Gordon, Johnnie de Mol, Gerard Joling, Albert Verlinde, Piet Paulusma, Paul de Leeuw, JP Balkenende, Marco Borsato, etc.
Die vallen allemaal in zo'n categorie mensen waar ik fysiek misselijk van wordt
Waarom ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:43 schreef verleiding het volgende:
De meeste namen die al zijn genoemd in dit topic.
En daar wil ik dan zelf nog Patricia Paay aan toevoegen.
Ik denk dat nogal wat mensen haar onuitstaanbaar vindenquote:
Die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:35 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ik denk dat nogal wat mensen haar onuitstaanbaar vinden. Hoor het iig al vaak van mensen die ik ken.
NPS #Op zwart Zaad#quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:29 schreef Winner_Taco het volgende:
Tong80 is ook een ontzettende lul . Weet alleen niet in hoeverre hij bekend is in Nederland . Hier binnen deze autistenclub zou men unaniem op hem moeten stemmen.
At least gaan mijn topics niet op slot kansloos persoon .quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
NPS #Op zwart Zaad#
Succes met je topics
Ik kende je niet maar ik hou nu al van jequote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:45 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
At least gaan mijn topics niet op slot kansloos persoon .
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
NPS #Op zwart Zaad#
Succes met je topics
3 miljoen posts en zelfs niet blauw . Medelijden lijkt me op zijn plaats.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kende je niet maar ik hou nu al van je
Hoe noem je iemand die niet kan rekenen. Zeg maar dyslixies in getallen ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:55 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
3 miljoen posts en zelfs niet blauw . Medelijden lijkt me op zijn plaats.
Die noem je Tong80.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe noem je iemand die niet kan rekenen. Zeg maar dyslixies in getallen ?
Dan is het ok.quote:
Dat doen wij in Nederland met namen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan is het ok.
Zelfs met een hoofdletter.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:21 schreef waterkip het volgende:
Zelfs Bea kan hem niet uitstaan !
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:31 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Een ego gelijkwaardig aan zijn lichaamsomvang.
[ afbeelding ]
Ik vind Dyanne Beekman echt ontzettend eng, ik weet niet hoe het komt.
[ afbeelding ]
Nee, niet leuk voor haar natuurlijk dat ze borstkanker heeft, maar moet ik het daarom gelijk een leuk mens vinden? Oppervlakkige geit lijkt het me.
Nee... daar heeft ze nu een tuinkabouter voor, om dat graven te doen ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:09 schreef MOETIG het volgende:
Volendam-tuig, Wendy van Dijk en haar snollenimperium![]()
Ik stem op 'Yolanthe- ik ben geen golddigger'
ja idd met dat gedoe met dat meisje...ze zei het lijkt net alsof ik een aanslag heb gepleegd zo doen mensen tegen mij....dat vind ze gek?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:58 schreef Butterfly91 het volgende:
De meeste die hier in dit topic zijn genoemd.
Daphne Deckers wil ik er ook wel even aan toevoegen.
Je bedoeld Andre Pronk. Dat is inderdaad een flapdrol, maar om daar nou een hekel aan te hebben, eerder medelijden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:41 schreef kimikkuh het volgende:
ooh en die flapdrol van popstars die aaaaltijd lacht en nu ookal zelfs een ringtone heeft met z'n vervelend gedoe
ik weet alleen niet hoe hij heet
tja ik vind gewoon irritant en volgens mij is het al heel wat minder met z'n dwangmatig gegiechelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:16 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Je bedoeld Andre Pronk. Dat is inderdaad een flapdrol, maar om daar nou een hekel aan te hebben, eerder medelijden.
Dat + ik vind het gewoon een naar mensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef kimikkuh het volgende:
[..]
ja idd met dat gedoe met dat meisje...ze zei het lijkt net alsof ik een aanslag heb gepleegd zo doen mensen tegen mij....dat vind ze gek?!
En ze zei ook nog het is een mooi meisje als ze een paar kilo afvalt wtf....
Red mijn vakantiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:08 schreef kimikkuh het volgende:
[ afbeelding ]
alberto stegeman
ik kan hem niet uitstaan maakt niet uit welk programma die presenteerdt
Haar uiterlijk vergoedt het 1 en ander!quote:
Dat komt misschien omdat je die sukkel alleen op NL3 tegenkomt, dus die kun je meteen wegzappen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef Chain_Reaction het volgende:
Ik beschouw het als een klein wonder dat tot nu toe alleen ik de verschrikkelijke Patrick Lodiers heb genoemd.
Die is erg iddquote:
Heb ik haar echt niet genoemd ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:21 schreef Guanabana het volgende:
Waarom noemt niemand die vreselijke Lucille Werner?
Ja die heeft een spleenheupquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:39 schreef bloodymary het volgende:
Die mag je niet haten, want die is een beetje gehandicapt!
jensen is juist leuk!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:08 schreef vronie het volgende:
Jensen weer terug.
Een kwal van de eerste orde
Ja. Afschuwelijke gezichtsvorm heeft zij, en dan met name die glimmende centenbakquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:19 schreef Yenthe het volgende:
Nikki Plessen. Als ik haar tegenkom tijdens het zappen, krijg ik spontaan zin om haar uit mijn beeldscherm te trekken en haar hoofd vakkundig te verbouwen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef Countess het volgende:
Barbara uit Meerdijk natuurlijk!
[ afbeelding ]
Huup huup, Barbaratruc!
Die was ik nog vergeten. Komt verschrikkelijk nep over, maar duikt om de een of andere reden steeds op als ik zit te zappen. Soms ook in programma's die met een andere presentatrice best aardig zouden zijn, helaas.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:19 schreef Yenthe het volgende:
Nikki Plessen. Als ik haar tegenkom tijdens het zappen, krijg ik spontaan zin om haar uit mijn beeldscherm te trekken en haar hoofd vakkundig te verbouwen.
Goed uit? Ik vind het één van de lelijkste meiden die ik ooit in al die jaren voor TMF heb zien werkenquote:Op zondag 8 november 2009 05:39 schreef female81 het volgende:
Tja, ze ziet er goed uit. Lef heeft ze ook wel.
Ze heeft een heel mooi lijf, dat valt me echt op als ik haar op tv zie. Haar gezicht vind ik óók niet lelijk, afgezien van haar arrogante uitstraling. Maar ja, dat zijn meteen bijna de enige positieve dingen die ik over de hele persoon Saar Koningsberger te zeggen heb.quote:Op zondag 8 november 2009 06:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed uit? Ik vind het één van de lelijkste meiden die ik ooit in al die jaren voor TMF heb zien werkenEcht een lelijk eendje. Ze is echt verre van mooi.
Lijf is niet het koppiequote:Op zondag 8 november 2009 12:01 schreef female81 het volgende:
[..]
Ze heeft een heel mooi lijf, dat valt me echt op als ik haar op tv zie.
Oh jaquote:Op zondag 8 november 2009 12:01 schreef female81 het volgende:
Als ik langs TMF zap en ik hoor die schorre 'ik ben tot drie uur vannacht wezen doorzakken'-schreeuwstem in combinatie met die arrogante gelaatsuitdrukking (misschien is dát wat je lelijk aan haar vindt), heb ik alweer gegeten en gedronken.
NUON!!! Of Essent???quote:Op zondag 8 november 2009 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijf is niet het koppie
[ afbeelding ]
Dit kan je toch geen mooie meid noemenHier draait geen man op straat z'n hoofd voor om
![]()
Als ik kijk naar alle mooie vrouwen die TMF als vj heeft gehad. Fabienne, Bridget, Daphne, Miljuschka, allemaal echt hele andere types maar allemaal wel "lekkere wijven". Dit is de eerste waarvan ik dacht "huh? kennelijk hadden ze snel een nieuwe vj nodig en waren alle mooie meiden niet camera-geschikt". Ik vind het echt een lelijk eendje, maar goed smaken verschillen
[..]
Oh jaIk kijk het echt zelden, maar als ik er heel af en toe voorbij zap is het idd altijd die schorre doorzak-stem
![]()
![]()
Ja ook dat iddquote:
Ja hoor, je mag je hele top 10 of 20 planten hierquote:Op zondag 8 november 2009 13:10 schreef dr.dunno het volgende:
kan ik die plek van meest gehate BN'er laten delen door tientallen mensen?
Dat vind ik zo'n vies ding.quote:Op zondag 8 november 2009 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan je toch geen mooie meid noemenHier draait geen man op straat z'n hoofd voor om
![]()
Eensch. Ik stel me bij haar trouwens altijd voor hoe het is als zij een man zou zijnquote:Op maandag 9 november 2009 09:13 schreef MOETIG het volgende:
ik vind Nicolette van Dam er soms raar uitzien met dat enorm brede gebit.
Ze heeft wel een aardig groot gebit, vooral lange tandenquote:Op maandag 9 november 2009 09:13 schreef MOETIG het volgende:
ik vind Nicolette van Dam er soms raar uitzien met dat enorm brede gebit.
veel mannelijk is er idd niet aanquote:Op maandag 9 november 2009 09:18 schreef RedFever007 het volgende:
Meeste gehate mannelijke BN'er:
[ afbeelding ]
Gordon![]()
Katjaquote:
tjees, word oud...quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Katja
Mies Bouwman
Ramses
Dione
Van Hanegem
Mâxima
Ik kan je verzekeren dat in ieder geval Katja zeker wél gehaat wordt door een aantal simpele zielen..quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Katja
Mies Bouwman
Ramses
Dione
Van Hanegem
Mâxima
Als je oud bent ken je in ieder geval Ramses, Mies en Van Hanegemquote:Op dinsdag 10 november 2009 04:09 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
tjees, word oud...
Wie zijn dat allemaal?..
quote:Op dinsdag 10 november 2009 04:10 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat in ieder geval Katja zeker wél gehaat wordt door een aantal simpele zielen..
Hmmpf.. Als je bedoelt Van Hanegem (toffe peer, eens een taart gekregen omdat hij jarig was!)quote:Op dinsdag 10 november 2009 04:10 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Als je oud bent ken je in ieder geval Ramses, Mies en Van Hanegem
Jij moet dus wel 10 of 11 zijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 04:14 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Hmmpf.. Als je bedoelt Van Hanegem (toffe peer, eens een taart gekregen omdat hij jarig was!)
Als je ook bedoelt, MiesWelke mies?
Ramses..die tovenaar?
Nooit aap...noot....Mies geleerd ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 04:14 schreef JoeThePlumber het volgende:
Als je ook bedoelt, MiesWelke mies?
Ramses..die tovenaar?
Whehe...zeg dat ook dan...quote:Op dinsdag 10 november 2009 04:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit aap...noot....Mies geleerd ?
Ramses is eigenaar van Shoarmazaak Ramses.
*Ril* die vind ik zóóó nep! Met die fake-lach en altijd verbaasde blik.quote:
maxima wordt zeker wel gehaat, door mij b.vquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Katja
Mies Bouwman
Ramses
Dione
Van Hanegem
Mâxima
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:13 schreef tisauch het volgende:
Patty Brard, wat is dat toch een vies dier.
quote:
Het is een mooie meid dat geef ik onmiddelijk toe.quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:28 schreef tong80 het volgende:
Ken haar niet.
En als ik de foto zie is haten niet het eerste dat in me opkomt.
Wat is er mis met Tooske ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is een mooie meid dat geef ik onmiddelijk toe.Alleen haatte ik haar stem toen ze vorig jaar SYTYCD presenteerde. Maar misschien komt dat omdat ze elke keer heel overdreven het woord massaal in haar mond nam dat mij weer aan Dooske Ragas deed denken. Die ik weer een grote muts vind
![]()
Kan er niks aan doen ik vind het gewoon een muts. Weet niet precies waaraan het ligtquote:
De eerste keer dat ik haar zag wist ze alle nummers in zo'n zangprogramma te raden en letterlijk de tekst te zingen. Bekend programma. Ik dacht hé eindelijk geen dom blondje. Bleek ze achteraf inderdaad Gymnasium te hebben. Daarna heb ik me nooit aan haar geërgerd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen ik vind het gewoon een muts. Weet niet precies waaraan het ligt
quote:
Ze zal nooit eens iets doen wat niet-burgerlijk is bedoel je denk ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen ik vind het gewoon een muts. Weet niet precies waaraan het ligt
Dan heb je haar nog niet horen presenteren. Inderdaad een heel mooi meisje maar ze komt zoooo irritant over als ze presenteert.quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:28 schreef tong80 het volgende:
En als ik de foto zie is haten niet het eerste dat in me opkomt.
Lieke van Lexmond moet met ouderen gaan werken, die is zó vrolijk, dat je niks anders ziet dan dat.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:54 schreef Countess het volgende:
BTW Lieke van Lexmond vind ik een nationale ramp op presentatiegebied. Wel lachen soms, als ze blundert
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:54 schreef Countess het volgende:
[..]
Dan heb je haar nog niet horen presenteren. Inderdaad een heel mooi meisje maar ze komt zoooo irritant over als ze presenteert.
Precies het is een mooie leuke meid maar als presentatrice kan ze beter hoor mond houden.
![]()
BTW Lieke van Lexmond vind ik een nationale ramp op presentatiegebied. Wel lachen soms, als ze blundert
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:07 schreef Countess het volgende:
Samen met Rick Brandsteder op de Zonnebloemboot voor 65+
Zij roept vaak over zichzelf dat ze zo intelligent is en dat komt heel vervelend over.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net een stukje van Victoria Koblenko op tv, moest meteen aan dit topic denken![]()
(Niet als meest gehate BNer maar wel eentje die veel mensen weet te irriteren).
[ afbeelding ]
Wat is er mis met de moeder van Jody Bernal?quote:Op zaterdag 14 november 2009 07:08 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
![]()
AMEN
BROEDER
, IK
EER
U
![]()
![]()
Sterf --- Patty 'sletty' Brard --- sterf !!!
Sterf --- Bastiaan van Schaik --- sterf !!! (jeweetwel die pad van de mode)
Sterf --- Jamai & z'n blote billenmaatje Gordon --- sterf !!!
Sterf --- Jody Bernal en neem je moeder mee het graf in --- sterf !!!
Lazer van het dak --- Albert Verlinde --- en sterf ook maar !!!
quote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er mis met de moeder van Jody Bernal?
Sterker nog... wie IS de moeder van Jody Bernal?![]()
(Je bent toch niet in de veronderstelling dat het Vanessa is toevallig?)
Ja dat was het enige dat ik kon bedenken, omdat Jody met die aangenomen dochter van mevroi Breukhoven was. Hoe kan je nou een hekel hebben aan de moeder van Jody Bernal als je niet weet wie het is?quote:
Die zoon van die opblaaspop heet Jordy misschien denkt Teaserray inderdaad dat Conny de moeder is van Jodyquote:Op zondag 15 november 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was het enige dat ik kon bedenken, omdat Jody met die aangenomen dochter van mevroi Breukhoven was. Hoe kan je nou een hekel hebben aan de moeder van Jody Bernal als je niet weet wie het is?
quote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
(Je bent toch niet in de veronderstelling dat het Vanessa is toevallig?)
Vooral omdat ze eigenlijk vrijwel nooit iets zinnigs te melden heeft. Vrij dom vrouwtje, die weliswaar over 'volwassen onderwerpen' nadenkt en praat, maar het is toch nog vaak op puber-niveau...quote:Op zondag 15 november 2009 20:11 schreef Countess het volgende:
[..]
Zij roept vaak over zichzelf dat ze zo intelligent is en dat komt heel vervelend over.
Nou ik meende inderdaad dat Connie 'Vanessa' Breukhoven de omgebouwde (pleeg)moeder is/was van Jody Bernal. Daarom dat ik zei: moeder... en "sterf" is een soort 'figure of speech', maar als dat niet zijn moeder is. Dan rectificeer ik het als:quote:Op zondag 15 november 2009 21:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die zoon van die opblaaspop heet Jordy misschien denkt Teaserray inderdaad dat Conny de moeder is van Jody
Dat weet ikquote:
En zie boven, het was zo!quote:Op zondag 15 november 2009 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar het is wel geweldig bedacht
quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 22:20 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
Nou ik meende inderdaad dat Connie 'Vanessa' Breukhoven de omgebouwde (pleeg)moeder is/was van Jody Bernal. Daarom dat ik zei: moeder... en "sterf" is een soort 'figure of speech', maar als dat niet zijn moeder is. Dan rectificeer ik het als:
sterf --- Jody Bernal en neem Connie 'Vanessa' Breakhoven mee in het graf --- sterf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |