quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:13 schreef tisauch het volgende:
Patty Brard, wat is dat toch een vies dier.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:22 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
deze is lievvvv
[ afbeelding ]
couldnt agree morequote:
Jaaaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:22 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
![]()
deze is lievvvv
[ afbeelding ]
Patty's Fort, te ranzig voor woorden gewoon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:16 schreef capricia het volgende:
[..]
![]()
Hoe heette die serie ook al weer dat ze die trechter in d'r kont stak?
quote:
Paul de Leeuw is een held jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 05:21 schreef Zeitgeist het volgende:
zoveel...
Jort Kelder, Patty Brard, Gordon, Johnnie de Mol, Gerard Joling, Albert Verlinde, Piet Paulusma, Paul de Leeuw, JP Balkenende, Marco Borsato, etc.
Die vallen allemaal in zo'n categorie mensen waar ik fysiek misselijk van wordt
Dat is de vraag niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 05:21 schreef Zeitgeist het volgende:
zoveel...
Jort Kelder, Patty Brard, Gordon, Johnnie de Mol, Gerard Joling, Albert Verlinde, Piet Paulusma, Paul de Leeuw, JP Balkenende, Marco Borsato, etc.
Die vallen allemaal in zo'n categorie mensen waar ik fysiek misselijk van wordt
Waarom ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:43 schreef verleiding het volgende:
De meeste namen die al zijn genoemd in dit topic.
En daar wil ik dan zelf nog Patricia Paay aan toevoegen.
Ik denk dat nogal wat mensen haar onuitstaanbaar vindenquote:
Die ken ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:35 schreef verleiding het volgende:
[..]
Ik denk dat nogal wat mensen haar onuitstaanbaar vinden. Hoor het iig al vaak van mensen die ik ken.
NPS #Op zwart Zaad#quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:29 schreef Winner_Taco het volgende:
Tong80 is ook een ontzettende lul . Weet alleen niet in hoeverre hij bekend is in Nederland . Hier binnen deze autistenclub zou men unaniem op hem moeten stemmen.
At least gaan mijn topics niet op slot kansloos persoon .quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
NPS #Op zwart Zaad#
Succes met je topics
Ik kende je niet maar ik hou nu al van jequote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:45 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
At least gaan mijn topics niet op slot kansloos persoon .
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
NPS #Op zwart Zaad#
Succes met je topics
3 miljoen posts en zelfs niet blauw . Medelijden lijkt me op zijn plaats.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kende je niet maar ik hou nu al van je
Hoe noem je iemand die niet kan rekenen. Zeg maar dyslixies in getallen ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:55 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
3 miljoen posts en zelfs niet blauw . Medelijden lijkt me op zijn plaats.
Die noem je Tong80.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe noem je iemand die niet kan rekenen. Zeg maar dyslixies in getallen ?
Dan is het ok.quote:
Dat doen wij in Nederland met namen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan is het ok.
Zelfs met een hoofdletter.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:21 schreef waterkip het volgende:
Zelfs Bea kan hem niet uitstaan !
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:31 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Een ego gelijkwaardig aan zijn lichaamsomvang.
[ afbeelding ]
Ik vind Dyanne Beekman echt ontzettend eng, ik weet niet hoe het komt.
[ afbeelding ]
Nee, niet leuk voor haar natuurlijk dat ze borstkanker heeft, maar moet ik het daarom gelijk een leuk mens vinden? Oppervlakkige geit lijkt het me.
Nee... daar heeft ze nu een tuinkabouter voor, om dat graven te doen ...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:09 schreef MOETIG het volgende:
Volendam-tuig, Wendy van Dijk en haar snollenimperium![]()
Ik stem op 'Yolanthe- ik ben geen golddigger'
ja idd met dat gedoe met dat meisje...ze zei het lijkt net alsof ik een aanslag heb gepleegd zo doen mensen tegen mij....dat vind ze gek?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:58 schreef Butterfly91 het volgende:
De meeste die hier in dit topic zijn genoemd.
Daphne Deckers wil ik er ook wel even aan toevoegen.
Je bedoeld Andre Pronk. Dat is inderdaad een flapdrol, maar om daar nou een hekel aan te hebben, eerder medelijden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:41 schreef kimikkuh het volgende:
ooh en die flapdrol van popstars die aaaaltijd lacht en nu ookal zelfs een ringtone heeft met z'n vervelend gedoe
ik weet alleen niet hoe hij heet
tja ik vind gewoon irritant en volgens mij is het al heel wat minder met z'n dwangmatig gegiechelquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:16 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Je bedoeld Andre Pronk. Dat is inderdaad een flapdrol, maar om daar nou een hekel aan te hebben, eerder medelijden.
Dat + ik vind het gewoon een naar mensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:02 schreef kimikkuh het volgende:
[..]
ja idd met dat gedoe met dat meisje...ze zei het lijkt net alsof ik een aanslag heb gepleegd zo doen mensen tegen mij....dat vind ze gek?!
En ze zei ook nog het is een mooi meisje als ze een paar kilo afvalt wtf....
Red mijn vakantiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:08 schreef kimikkuh het volgende:
[ afbeelding ]
alberto stegeman
ik kan hem niet uitstaan maakt niet uit welk programma die presenteerdt
Haar uiterlijk vergoedt het 1 en ander!quote:
Dat komt misschien omdat je die sukkel alleen op NL3 tegenkomt, dus die kun je meteen wegzappen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef Chain_Reaction het volgende:
Ik beschouw het als een klein wonder dat tot nu toe alleen ik de verschrikkelijke Patrick Lodiers heb genoemd.
Die is erg iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |