maxima wordt zeker wel gehaat, door mij b.vquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Katja
Mies Bouwman
Ramses
Dione
Van Hanegem
Mâxima
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:13 schreef tisauch het volgende:
Patty Brard, wat is dat toch een vies dier.
quote:
Het is een mooie meid dat geef ik onmiddelijk toe.quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:28 schreef tong80 het volgende:
Ken haar niet.
En als ik de foto zie is haten niet het eerste dat in me opkomt.
Wat is er mis met Tooske ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is een mooie meid dat geef ik onmiddelijk toe.Alleen haatte ik haar stem toen ze vorig jaar SYTYCD presenteerde. Maar misschien komt dat omdat ze elke keer heel overdreven het woord massaal in haar mond nam dat mij weer aan Dooske Ragas deed denken. Die ik weer een grote muts vind
![]()
Kan er niks aan doen ik vind het gewoon een muts. Weet niet precies waaraan het ligtquote:
De eerste keer dat ik haar zag wist ze alle nummers in zo'n zangprogramma te raden en letterlijk de tekst te zingen. Bekend programma. Ik dacht hé eindelijk geen dom blondje. Bleek ze achteraf inderdaad Gymnasium te hebben. Daarna heb ik me nooit aan haar geërgerd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen ik vind het gewoon een muts. Weet niet precies waaraan het ligt
quote:
Ze zal nooit eens iets doen wat niet-burgerlijk is bedoel je denk ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen ik vind het gewoon een muts. Weet niet precies waaraan het ligt
Dan heb je haar nog niet horen presenteren. Inderdaad een heel mooi meisje maar ze komt zoooo irritant over als ze presenteert.quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:28 schreef tong80 het volgende:
En als ik de foto zie is haten niet het eerste dat in me opkomt.
Lieke van Lexmond moet met ouderen gaan werken, die is zó vrolijk, dat je niks anders ziet dan dat.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:54 schreef Countess het volgende:
BTW Lieke van Lexmond vind ik een nationale ramp op presentatiegebied. Wel lachen soms, als ze blundert
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:54 schreef Countess het volgende:
[..]
Dan heb je haar nog niet horen presenteren. Inderdaad een heel mooi meisje maar ze komt zoooo irritant over als ze presenteert.
Precies het is een mooie leuke meid maar als presentatrice kan ze beter hoor mond houden.
![]()
BTW Lieke van Lexmond vind ik een nationale ramp op presentatiegebied. Wel lachen soms, als ze blundert
quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:07 schreef Countess het volgende:
Samen met Rick Brandsteder op de Zonnebloemboot voor 65+
Zij roept vaak over zichzelf dat ze zo intelligent is en dat komt heel vervelend over.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net een stukje van Victoria Koblenko op tv, moest meteen aan dit topic denken![]()
(Niet als meest gehate BNer maar wel eentje die veel mensen weet te irriteren).
[ afbeelding ]
Wat is er mis met de moeder van Jody Bernal?quote:Op zaterdag 14 november 2009 07:08 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
![]()
AMEN
BROEDER
, IK
EER
U
![]()
![]()
Sterf --- Patty 'sletty' Brard --- sterf !!!
Sterf --- Bastiaan van Schaik --- sterf !!! (jeweetwel die pad van de mode)
Sterf --- Jamai & z'n blote billenmaatje Gordon --- sterf !!!
Sterf --- Jody Bernal en neem je moeder mee het graf in --- sterf !!!
Lazer van het dak --- Albert Verlinde --- en sterf ook maar !!!
quote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er mis met de moeder van Jody Bernal?
Sterker nog... wie IS de moeder van Jody Bernal?![]()
(Je bent toch niet in de veronderstelling dat het Vanessa is toevallig?)
Ja dat was het enige dat ik kon bedenken, omdat Jody met die aangenomen dochter van mevroi Breukhoven was. Hoe kan je nou een hekel hebben aan de moeder van Jody Bernal als je niet weet wie het is?quote:
Die zoon van die opblaaspop heet Jordy misschien denkt Teaserray inderdaad dat Conny de moeder is van Jodyquote:Op zondag 15 november 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was het enige dat ik kon bedenken, omdat Jody met die aangenomen dochter van mevroi Breukhoven was. Hoe kan je nou een hekel hebben aan de moeder van Jody Bernal als je niet weet wie het is?
quote:Op zondag 15 november 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
(Je bent toch niet in de veronderstelling dat het Vanessa is toevallig?)
Vooral omdat ze eigenlijk vrijwel nooit iets zinnigs te melden heeft. Vrij dom vrouwtje, die weliswaar over 'volwassen onderwerpen' nadenkt en praat, maar het is toch nog vaak op puber-niveau...quote:Op zondag 15 november 2009 20:11 schreef Countess het volgende:
[..]
Zij roept vaak over zichzelf dat ze zo intelligent is en dat komt heel vervelend over.
Nou ik meende inderdaad dat Connie 'Vanessa' Breukhoven de omgebouwde (pleeg)moeder is/was van Jody Bernal. Daarom dat ik zei: moeder... en "sterf" is een soort 'figure of speech', maar als dat niet zijn moeder is. Dan rectificeer ik het als:quote:Op zondag 15 november 2009 21:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Die zoon van die opblaaspop heet Jordy misschien denkt Teaserray inderdaad dat Conny de moeder is van Jody
Dat weet ikquote:
En zie boven, het was zo!quote:Op zondag 15 november 2009 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ikMaar het is wel geweldig bedacht
quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 22:20 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
Nou ik meende inderdaad dat Connie 'Vanessa' Breukhoven de omgebouwde (pleeg)moeder is/was van Jody Bernal. Daarom dat ik zei: moeder... en "sterf" is een soort 'figure of speech', maar als dat niet zijn moeder is. Dan rectificeer ik het als:
sterf --- Jody Bernal en neem Connie 'Vanessa' Breakhoven mee in het graf --- sterf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |