Heb ik haar echt niet genoemd ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:21 schreef Guanabana het volgende:
Waarom noemt niemand die vreselijke Lucille Werner?
Ja die heeft een spleenheupquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:39 schreef bloodymary het volgende:
Die mag je niet haten, want die is een beetje gehandicapt!
jensen is juist leuk!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:08 schreef vronie het volgende:
Jensen weer terug.
Een kwal van de eerste orde
Ja. Afschuwelijke gezichtsvorm heeft zij, en dan met name die glimmende centenbakquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:19 schreef Yenthe het volgende:
Nikki Plessen. Als ik haar tegenkom tijdens het zappen, krijg ik spontaan zin om haar uit mijn beeldscherm te trekken en haar hoofd vakkundig te verbouwen.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:56 schreef Countess het volgende:
Barbara uit Meerdijk natuurlijk!
[ afbeelding ]
Huup huup, Barbaratruc!
Die was ik nog vergeten. Komt verschrikkelijk nep over, maar duikt om de een of andere reden steeds op als ik zit te zappen. Soms ook in programma's die met een andere presentatrice best aardig zouden zijn, helaas.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:19 schreef Yenthe het volgende:
Nikki Plessen. Als ik haar tegenkom tijdens het zappen, krijg ik spontaan zin om haar uit mijn beeldscherm te trekken en haar hoofd vakkundig te verbouwen.
Goed uit? Ik vind het één van de lelijkste meiden die ik ooit in al die jaren voor TMF heb zien werkenquote:Op zondag 8 november 2009 05:39 schreef female81 het volgende:
Tja, ze ziet er goed uit. Lef heeft ze ook wel.
Ze heeft een heel mooi lijf, dat valt me echt op als ik haar op tv zie. Haar gezicht vind ik óók niet lelijk, afgezien van haar arrogante uitstraling. Maar ja, dat zijn meteen bijna de enige positieve dingen die ik over de hele persoon Saar Koningsberger te zeggen heb.quote:Op zondag 8 november 2009 06:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed uit? Ik vind het één van de lelijkste meiden die ik ooit in al die jaren voor TMF heb zien werkenEcht een lelijk eendje. Ze is echt verre van mooi.
Lijf is niet het koppiequote:Op zondag 8 november 2009 12:01 schreef female81 het volgende:
[..]
Ze heeft een heel mooi lijf, dat valt me echt op als ik haar op tv zie.
Oh jaquote:Op zondag 8 november 2009 12:01 schreef female81 het volgende:
Als ik langs TMF zap en ik hoor die schorre 'ik ben tot drie uur vannacht wezen doorzakken'-schreeuwstem in combinatie met die arrogante gelaatsuitdrukking (misschien is dát wat je lelijk aan haar vindt), heb ik alweer gegeten en gedronken.
NUON!!! Of Essent???quote:Op zondag 8 november 2009 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijf is niet het koppie
[ afbeelding ]
Dit kan je toch geen mooie meid noemenHier draait geen man op straat z'n hoofd voor om
![]()
Als ik kijk naar alle mooie vrouwen die TMF als vj heeft gehad. Fabienne, Bridget, Daphne, Miljuschka, allemaal echt hele andere types maar allemaal wel "lekkere wijven". Dit is de eerste waarvan ik dacht "huh? kennelijk hadden ze snel een nieuwe vj nodig en waren alle mooie meiden niet camera-geschikt". Ik vind het echt een lelijk eendje, maar goed smaken verschillen
[..]
Oh jaIk kijk het echt zelden, maar als ik er heel af en toe voorbij zap is het idd altijd die schorre doorzak-stem
![]()
![]()
Ja ook dat iddquote:
Ja hoor, je mag je hele top 10 of 20 planten hierquote:Op zondag 8 november 2009 13:10 schreef dr.dunno het volgende:
kan ik die plek van meest gehate BN'er laten delen door tientallen mensen?
Dat vind ik zo'n vies ding.quote:Op zondag 8 november 2009 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan je toch geen mooie meid noemenHier draait geen man op straat z'n hoofd voor om
![]()
Eensch. Ik stel me bij haar trouwens altijd voor hoe het is als zij een man zou zijnquote:Op maandag 9 november 2009 09:13 schreef MOETIG het volgende:
ik vind Nicolette van Dam er soms raar uitzien met dat enorm brede gebit.
Ze heeft wel een aardig groot gebit, vooral lange tandenquote:Op maandag 9 november 2009 09:13 schreef MOETIG het volgende:
ik vind Nicolette van Dam er soms raar uitzien met dat enorm brede gebit.
veel mannelijk is er idd niet aanquote:Op maandag 9 november 2009 09:18 schreef RedFever007 het volgende:
Meeste gehate mannelijke BN'er:
[ afbeelding ]
Gordon![]()
Katjaquote:
tjees, word oud...quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Katja
Mies Bouwman
Ramses
Dione
Van Hanegem
Mâxima
Ik kan je verzekeren dat in ieder geval Katja zeker wél gehaat wordt door een aantal simpele zielen..quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Katja
Mies Bouwman
Ramses
Dione
Van Hanegem
Mâxima
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |