Verrek dat lees ik nu pas, hmmm... misschien dan toch maar doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou ja, niet als het gaat op de manier zoals hierboven beschreven, dat er rond die tijd gewoon een betaaloptie 'gratis' is, waardoor het niet kan voorkomen dat je achteraf in een keer toch moet betalen
Maak mij maar jaloersquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Verrek dat lees ik nu pas, hmmm... misschien dan toch maar doen.
Mijn achterburen en de buren hiernaast zijn weg en wij passen op hun huis. Tevens heb ik meerdere IP-adressen tot mijn beschikking.quote:
Hou je mondquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn achterburen en de buren hiernaast zijn weg en wij passen op hun huis. Tevens heb ik meerdere IP-adressen tot mijn beschikking.
Ik zal dus voor 45 euro aan bestelling plaatsen, TS.
Dankjewel voor de tip trouwensquote:
Ah, gaat 'iequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dankjewel voor de tip trouwens
Ik zal morgen wel een foto posten.
HEt is wel een kkgroot dilemma wat ik nou precies allemaal moet kiezen
Huissen?!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik woon naast Arnhem en heb ook niks
Kan maar zo dat ik je kenquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De SteenderensEn dichterbij ga ik niet
FOK! = Lexa.nl ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Runfun het volgende:
[..]
Kan maar zo dat ik je kenals je niet onder de 20 bent en niet boven de 30 is de kans redelijk groot. Bijna heel mijn leven in W'voort gewoond en nu woon ik ietsie verderop
Die bezorgtenten betalen voor die site, op deze manier geeft site kadootje terug en tenten draaien extra omzet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:18 schreef Precizionist het volgende:
Ik kan het moeilijk geloven, wie gaat er nou de heel Nederland bij wijze van spreke 15 euro geven...
Nee, ik ben pas 18quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Runfun het volgende:
[..]
Kan maar zo dat ik je kenals je niet onder de 20 bent en niet boven de 30 is de kans redelijk groot. Bijna heel mijn leven in W'voort gewoond en nu woon ik ietsie verderop
Wel als het Mega2000 Powerservers zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef raptorix het volgende:
Ik ben zelf software engineer op aantal vrij grote sites (groter als dit), en ik kan je zeggen dat die 16 servertjes het niet gaan trekken.
met welk doel, dat fokkers geen gratis vreten meer kunnen laten bezorgen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ga morgen gewoon die site DDOS'sen
Ik kan er niet mee omgaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
met welk doel, dat fokkers geen gratis vreten meer kunnen laten bezorgen?
Dat is nogal een kromme constatering. Je hebt namelijk geen enkel idee van de server specsquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:16 schreef raptorix het volgende:
Ik ben zelf software engineer op aantal vrij grote sites (groter als dit), en ik kan je zeggen dat die 16 servertjes het niet gaan trekken.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ga morgen gewoon die site DDOS'sen
Hoe danquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Die site is toch al veelte makkelijk te hacken..
Doe mij eens even PM'en danquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:56 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Die site is toch al veelte makkelijk te hacken..
DISCRIMINATIE!!!!!!111!!!!!!1!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.be
Maar ik denk niet dat die actie daar ook werkt
Nee.quote:
Weet je dat niet?quote:
Post values aanpassen voor de verzending heb ik al geprobeerd en dat werkt niet. Verder ook geen url exploits.quote:
Haal jij niet justeat.nl en thuisbezorgd.nl door elkaar? Tevens is het bij die eerste al opgelost.quote:
Oh kut.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Haal jij niet justeat.nl en thuisbezorgd.nl door elkaar? Tevens is het bij die eerste al opgelost.
Was andere site.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Post values aanpassen voor de verzending heb ik al geprobeerd en dat werkt niet. Verder ook geen url exploits.
Ik ook om half acht. Maar laat het gewoon om half tien bezorgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:39 schreef Klaagbak het volgende:
Godverdomme, ik kom er net pas achter dat ik om kwart voor 8 een afspraak heb
Laat je eten bezorgen op het adres van de afspraakquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:39 schreef Klaagbak het volgende:
Godverdomme, ik kom er net pas achter dat ik om kwart voor 8 een afspraak heb
Gisteren hetzelfde aangehaald hier maar nog geen duidelijkheid hierover, dat zal de truc zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:15 schreef Tacobell het volgende:
Hoe registreer je jezelf eigenlijk op die website? Kan dat pas vanaf het punt dat je ook daadwerkelijk iets gaat bestellen? Want ik zie de bui nu al hangen dat het registreren vanavond faalt en dat ik geen bevestigingsmail krijg.
De hufters.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:30 schreef Runfun het volgende:
[..]
Gisteren hetzelfde aangehaald hier maar nog geen duidelijkheid hierover, dat zal de truc zijn
Waarom is er dan de mogelijkheid om in te loggen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:33 schreef Karina het volgende:
Je hoeft je volgens mij helemaal niet aan te melden hoor, alleen je postcode invullen in het begin.
Das volgens mij voor die restaurantsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:34 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Waarom is er dan de mogelijkheid om in te loggen?
Doe hier ook je mails eens neermikkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
Dat inloggen is voor de restaurants zelf inderdaad.
Shoarmazaken en Pizzerias "restaurants" noemenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
Al lang gedaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe hier ook je mails eens neermikken
Diverse etablissementen waar voedsel geprepareerd word voor humane consumptiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Shoarmazaken en Pizzerias "restaurants" noemen.!!!!!
je standaarden zijn wel erg laag, niet ?
Die pipo boven bij made me do itquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Shoarmazaken en Pizzerias "restaurants" noemen.!!!!!
je standaarden zijn wel erg laag, niet ?
quote:
En voor werknemers die overwerken en van hun baas voedsel mogen bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:36 schreef Greys het volgende:
plaats anders zelf even de reactie dieje kennelijk ontvangen hebt aangezien je schreeuwt dat het een hoax isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:01 schreef Runfun het volgende:
Het is een hoaxstuur maar eens een mail en zie de reactie:
http://www.thuisbezorgd.nl/questions/?s=1&t=1
![]()
![]()
Met schrift schreeuwenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
... aangezien je schreeuwt dat het een hoax is
Dus wat ik hier ook typ jij zult het dus aannemen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ongefundeerde aannames in de rondte slingeren zonder bewijs te leveren
Het gaat toch om bestellingen tussen 19:00 en 19:09, niet bezorgingenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:01 schreef onearmedman het volgende:
Ik kan zelfs nu al bestellen en dan kiezen voor 19:00 vanavond, maar dan geeft die geen 0 euro aan ;<
quote:Geachte heer,
De actie en de voorwaarden zullen nog op onze site verschijnen
Hoogachtend
Floor
Thuisbezorgd.NL
Ze zijn vast nog aan het verzinnen hoe ze zich hieruit kunnen redden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:23 schreef _superboer_ het volgende:
Ik kreeg gister deze reactie toen ik vroeg wanneer er wat op de site zou komen te staan:
[..]
Wouter Bos schijnt er langs geweest te zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:26 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Ze zijn vast nog aan het verzinnen hoe ze zich hieruit kunnen redden.
*mompelt iets over DSB*
Pizzaquote:
Het zal mij niet verbazen als er op het piekmoment zo rond de 50.000 mensen gaan proberen te bestellen, en geloof me er zijn in principe maar weinig websites in Nederland die dat trekken op internet banken na.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is nogal een kromme constatering. Je hebt namelijk geen enkel idee van de server specs
Laat iedereen nog even in zijn of haar waanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het zal mij niet verbazen als er op het piekmoment zo rond de 50.000 mensen gaan proberen te bestellen, en geloof me er zijn in principe maar weinig websites in Nederland die dat trekken op internet banken na.
Ik vermoed dat ze zo rond de 8 frontend servers hebben, en je trekt nu eenmaal geen 6000 concurrent users op een webserver.
Het is niet voor niets dat vrijwel alle grote bedrijven alleen static files publishen en dat vaak ook nog via Akemai caching hosten.
beter nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft niemand dit nog een GeenStijl () doorgegeven zodat de site plat komt te liggen
?
Wie komende dinsdag tussen 19.00 en 19.09 uur een bestelling doet op Thuisbezorgd.nl, hoeft niet te betalen voor zijn pizza, shoarma of sushi. Volgens Jitse Groen gaat het om een verjaardagsactie, die los staan van de commotie rond concurrent Just-Eat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had trouwens ergens gelezen dat ze 15 servers hebben
Even opzoeken
Werk je bij thuisbezorgd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:23 schreef based het volgende:
ik ga het druk krijgen vanavond om al jullie bestellingen door te geven
Je woont zeker ergens in 1 of ander incestdorp?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:45 schreef dekilo het volgende:
Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU
ja ik werk daar idd, leuke werk ja, leuke collega'squote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:39 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Werk je bij thuisbezorgd?Leuk werk?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:43 schreef _superboer_ het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie
Die mogen we wel in de gaten houden, ik klik het vinkje altijd meteen weg.quote:Als u gebruik wilt maken van de Gratis-Pizza-Actie dient u zich te abonneren op onze nieuwsbrief (bij het afronden van uw bestelling)
dat kan vanavond volgens mij niet :pquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Die mogen we wel in de gaten houden, ik klik het vinkje altijd meteen weg.
Inderdaad,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Die mogen we wel in de gaten houden, ik klik het vinkje altijd meteen weg.
Uw bestelling wordt doorgegeven aan het restaurant, zodra u na het afronden van de bestelling op ons afrondscherm een ordernummer heeft ontvangen. Indien u geen ordernummer krijgt, is uw bestelling niet doorgekomen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:43 schreef _superboer_ het volgende:
http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |