Dan stuur je ze door.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Maar niet iedereen hier volgt de PUB SC
Precies. We willen geen pagina's zien waar maar 1 foto op staat op de hele pagina ofzo. Natuurlijk mogen de foto's hier besproken worden, maar bagger reacties worden verwijderd enzo, en je lult maar raak, mits foto's. Dat is gewoon het punt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:42 schreef Noortje. het volgende:
Het stond in de vorige OP, ben het er zelf ook niet mee eens want het is helemaal niet leuk om foto's te posten en geen commentaar te leveren verder. Zolang het niet te SC'erig wordt maar gewoon met de foto te maken heeft, jatoch?
Lachen IST NICHT VERBOTEN!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:46 schreef Noortje. het volgende:
Gut.
Nu foto's.
[ afbeelding ]
Crosspost, omdattie zo mooi is.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:59 schreef Noortje. het volgende:
Laatste picca's:
tliciouz
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:14 schreef Breathtaking het volgende:! Jullie doen ook nooit wat wij willen
pak nou eens je afbeeldingen erbij, en zoek naar een mooi plaatje van jezelf
upload die, en zet 'm hierneer ipv je tvp!

Jij komt er welquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:11 schreef ko_On het volgende:
Eens kijken of dit werkt!
[ afbeelding ]
Getest met preview, en het werkt!
Bij deze, hoi!
Dude, waar is je haarquote:
Kwijtquote:
Sssssstj! Op iPhone gaat allemaal iets anders!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
met die foto plaatsen enzo. moeilijk eh
Lang blijven zitten en wachten op een rustig momentje!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat zijn er weinig mensen daar, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? (Het is Rome toch?)
Bij ons zat het vorig jaar (oktober, week voor de herfstvakantie) he-le-maal vol. Echt niet normaal, we moesten over allemaal mensen heen stappen wilden we een beetje een normale foto.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:45 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Lang blijven zitten en wachten op een rustig momentje!Die waren er nog best vaak. Maar er waren ook mensen hoor
[ afbeelding ]
Je ziet er echt uit als een Norbertquote:Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef Norbert704 het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo FOK, ik heb geen gewone foto's mocht iemand die verwachten
Bestaat er een standaard om er uit te zien als een Norbert?quote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je ziet er echt uit als een Norbert
Ja, zoquote:Op zondag 1 november 2009 22:18 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Bestaat er een standaard om er uit te zien als een Norbert?
chickieeequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:26 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[ afbeelding ]
Euro 95 Ongelood aub.
Komt eraan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:26 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[ afbeelding ]
Euro 95 Ongelood aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Tazar_Yoot op 06-11-2009 00:36:05 ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dit is dan de enige keer dat ik hem post ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wauw, jij bent echt heel erg mooi. : )quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:26 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
[ afbeelding ]
Euro 95 Ongelood aub.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[ afbeelding ] scheef. ondersteboven.
Angstaanjagend, ja!quote:Op zondag 8 november 2009 22:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nat/Vet krullend haar.
Donkere look.
Duistere Blik
Sterretjes
Opje-kop
Nee.quote:Op maandag 9 november 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
Godver als ik had geweten dat vrouwen van rokende jongens houden was ik nooit gestopt
Rokende vrouwen blijft ook fukin sexy
Pretlichtjesquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:40 schreef Fidelity het volgende:
[ afbeelding ]
Studieontwijkend gedrag
Hahahaha wat verwoord je dat mooi!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat heet een lichtbrondieweerspiegeltinhaarogen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat heet een lichtbrondieweerspiegeltinhaarogen.
Bedankt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:53 schreef Fidelity het volgende:
[..]
Hahahaha wat verwoord je dat mooi!

Drugs are bad m'kayquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ogen zijn eng gek.
Lekkerlekker!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:29 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ogen zijn eng gek.
Staat je goedquote:
Vette piercingquote:
Prr.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:40 schreef Fidelity het volgende:
[ afbeelding ]
Studieontwijkend gedrag
Volgens mij ben jij best klein.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:01 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend rond 05.00 uur voordat ik naar het depot ging voor mijn krantjes.
Kreeg spontaan roze wangetjes van de kou..
Neen. 1.78quote:Op woensdag 18 november 2009 15:03 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij best klein.
Vind je?quote:
Ik vind het een mooi maatje.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:30 schreef Plums het volgende:
1.78 is best klein.voor een dude. Vind ik.
Aangezien je al bijna 17 bent denk ik van niet.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:34 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi maatje.
En dat is trouwens van mijn ID Kaart van 2-3 jaar terug. Misschien ben ik nog wat gegroeid
Zal zo eens kijken, ben best benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 18:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aangezien je al bijna 17 bent denk ik van niet.
dat jaquote:Op woensdag 18 november 2009 17:30 schreef Plums het volgende:
1.78 is best klein.voor een dude. Vind ik.
Ik ben ook ongeveer zo langquote:
Ik zei 'vind ik'.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:43 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
copy that...
PLUMS, doe is lief![]()
je boort half Fok de grond in
Dus je vind me kleinquote:Op woensdag 18 november 2009 21:46 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik zei 'vind ik'.Dat betekent niet dat t klein ís.
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dus je vind me klein
Het zal nooit wat worden tussen ons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Zeldzaam ietsquote:
LAUWERTquote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef lauwert het volgende:
Weer even hoi zeggen.
Uiteraard MET foto, jeej !
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 18 november 2009 22:47 schreef Hyman het volgende:
Volgende week "Fok!kers sexy en gewaagd", Sjoerd?
lanoquote:Op woensdag 18 november 2009 22:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Vind jij dr ook een beetje op Lano lijken? die andere user?
Oldschool Lauwert stylequote:Op woensdag 18 november 2009 22:26 schreef lauwert het volgende:
Weer even hoi zeggen.
Uiteraard MET foto, jeej !
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Okay kinders, hier moeten jullie waarschijnlijk heel lang mee doenHaha, ook een beeld bij sjoegerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Ja ik dacht, sommigen vragen er telkens prive om.. Nu moeten ze gewoon hier kijkenquote:
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 23 november 2009 01:15 schreef W1ckeDxt het volgende:
Die man zat 3 maanden later in de trein van Maastricht naar Sittard tegen over mij?
Jij kan je hoofd stil houdenquote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
En hoeveel knapper ik ben in symmetrie:
[ afbeelding ]
In symmetrie lijk je op Angelina Jolie!quote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
Weer eens in stripvorm:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is poging 10 000 hoorquote:
Wauw, thanksquote:Op maandag 23 november 2009 15:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In symmetrie lijk je op Angelina Jolie!
Mooie fotoquote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
Weer eens in stripvorm:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
Weer eens in stripvorm:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje! Jij bent leuk in pak, doe eens duidelijkere pics!quote:
Met jou altijd Nijn!quote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoi
Wil jij een fristi met mij delen?
[ afbeelding ]
Toffe foto's!! Hoe heb je dat stripvorm effect op die foto gekregen? Ziet er super leuk uit.quote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
Weer eens in stripvorm:
[ afbeelding ]
Whehehequote:Op maandag 23 november 2009 16:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoi
Wil jij een fristi met mij delen?
[ afbeelding ]
Photo Boothquote:Op maandag 23 november 2009 17:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Toffe foto's!! Hoe heb je dat stripvorm effect op die foto gekregen? Ziet er super leuk uit.
Ik heb geen duidelijke pic in pak hihi tis webcam enzoquote:Op maandag 23 november 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankje! Jij bent leuk in pak, doe eens duidelijkere pics!
[..]
Met jou altijd Nijn!
Wat moet jij überhaupt met een pak op jouw leeftijdquote:Op maandag 23 november 2009 17:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb geen duidelijke pic in pak hihi tis webcam enzo
Misschien later, want ik gebruik hem nu nog niet. Pas later weer. Dan laat ik er wel een schieten met een camera
School en werk.quote:Op maandag 23 november 2009 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat moet jij überhaupt met een pak op jouw leeftijd
Misschien dat ze dat bij jou op het MBO niet hebben, maar je kan bijvoorbeeld presentatie's, schooluitjes naar bedrijven etc hebben.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 22:37 schreef eucalyptus het volgende:
ik lees letters, en ik wil afbeeldingen lezen =D
Het schijnt zo te zijn dat wanneer een hoofd symmetrische vormen heeft, je kennelijk knapper bent.quote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
Weer eens in stripvorm:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True.quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat wanneer een hoofd symmetrische vormen heeft, je kennelijk knapper bent.
zeggen ze.
Gulden snede; 0.618quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:36 schreef Noortje. het volgende:
Da's ook iets met de Gulden blablabla toch?
Yay had ik het toch goed maar wikipedia zei niets over hoofden bij de Gulden Snede dus dus dus ik wist het niet zekeeer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gulden snede; 0.618Dus als je hoofd een hoogte heeft van 1 en een breedte van 0.618 dan wordt het als mooi beschouwd
De vorm iig...
Ik niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:57 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook al een stijve plasser van
MILFcore? WTF?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:58 schreef x3ro het volgende:
Kwam er plots achter dat er een plaatje van mij op MILFcore geschoten was(jaaaa gewoon nog binnen roken doar
)
[ afbeelding ]
Tijger / Myr~ / Ander Teamlidquote:Op donderdag 26 november 2009 10:25 schreef Noortje. het volgende:
Is't niet andersom?
Leuke foto anyway, lo-top All Stars blijven de beste.
Feestje hier in Maastricht. Goede maat en tevens klasgenoot van me moest daar draaienquote:
Ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:25 schreef Noortje. het volgende:
Is't niet andersom?
Leuke foto anyway, lo-top All Stars blijven de beste.
Maar zij weten dat nietquote:Op donderdag 26 november 2009 @ 12:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik wil mezelf niet als eerste noemen.
quote:Op donderdag 26 november 2009 12:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja.
originele schoenen keusquote:Op woensdag 25 november 2009 22:01 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Myraela, Tijgertje & een ander teamlid.
True.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]Het is toch volgorde van de foto.
!!
quote:
Air max ftwquote:
Moest je maar ergens anders gaan staanquote:Op donderdag 26 november 2009 12:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja.
Of erbij zettenquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Moest je maar ergens anders gaan staan
Hmm jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Praagquote:Op donderdag 3 december 2009 23:47 schreef kanovinnie het volgende:
ziet er bekent uit, waar is dat?
Doar heb ik ook nog gelopersquote:Op maandag 7 december 2009 15:36 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Met broertje in Central Park
[ [url=http://94.100.120.227/806250001-806300000/806285501-
zo dat is ook wel écht zwart zeg!quote:
Je moet je Gilette gebruiken Doquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(oh, en aub niet in ieder forum m'n foto dumpen. b.v.d)Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Haha echt niet he?!quote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef Noortje. het volgende:
OMG LIEKEJij bent echt niets veranderd. Of nou ja, misschien een beetje.
Jij dan.quote:Op maandag 14 december 2009 01:04 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Wat doe je nog zo laat op? Slapen jij
Leuk vriendinnetje, achter de camera...quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
D_A mit vriendinnetje.
und
Resizen is overrated.
Ja ik probeer het terug te duwen maar het lukt niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij zit je lippenstift niet helemaal goed meer?
Bart, geef je haar wel te eten?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Nu naast de camera.
Ja, goedkope kit lezen zodat we een mooie nieuwe 1:2,8 18-55mm kunnen kopenquote:
Goede reden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, goedkope kit lezen zodat we een mooie nieuwe 1:2,8 18-55mm kunnen kopen
Welkomquote:
Jaag dat nieuwe meisje nou niet weg!quote:Op zondag 27 december 2009 15:26 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
ff test van me nieuwe Beautydish
je wat?quote:Op zondag 27 december 2009 15:26 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
ff test van me nieuwe Beautydish
Beautydishes helpen niet met mensen mooi maken, photoshop does!quote:
Helloquote:
Wat kijk je gevaarlijk Do?quote:
quote:
Whehe, zeg groene alien. Wanneer gaan we weer koffie doenquote:
Jij bent exact 1 dag ouder dan ikquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom zijn jouw UI's altijd zo verneukt?
Ojaquote:Op zondag 27 december 2009 18:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neuh heb ik de vorige keer ook al gedaan.
Ik heb een BazenUIquote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom zijn jouw UI's altijd zo verneukt?
Eh, op je housewarmingparty! En dan krijg je van mij cadeau.... Een blauwe capuchontrui, een roskilde-shirt en een oude spijkerbroek, goed?quote:Op zondag 27 december 2009 16:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, zeg groene alien. Wanneer gaan we weer koffie doen
Geef je bieslookplantje is waterquote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Met bril.
Nieuw tevens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig kwaliteit trouwens.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Mr.DD het volgende:
Geef je bloemen is water!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig kwaliteit trouwens.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Zo horen zequote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Mr.DD het volgende:Waarom pleur jij altijd alles in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig kwaliteit trouwens.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Gewoon omdat het kan!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom pleur jij altijd alles in een spoiler?
Omdat mensen anders te makkelijk mn foto gaan kopiëren in andere subfora. Geen zin an.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom pleur jij altijd alles in een spoiler?
Ja een spoiler helpt daar echt tegenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:30 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Omdat mensen anders te makkelijk mn foto gaan kopiëren in andere subfora. Geen zin an.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja een spoiler helpt daar echt tegen
Dank je.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:58 schreef TwyLight het volgende:
Alhoewel je nu wel tijdelijk toegang hebt tot de chicks die een "gevoelige" jongen zoeken!
Slijmbalquote:
Ben je links of rechts?quote:
Ja en ook al kwa lijdend voorwerpquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jij hebt altijd dezelfde foto's qwa stijl
Dat is een leugenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:38 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jij hebt altijd dezelfde foto's qwa stijl
Dat kan ik ook niet helpenquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is een leugen![]()
[..]
Dat kan ik ook niet helpen!
En nu wil ik dat jullie je posts wijzigen inleuke pics!
Toffe fotoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |