Wat kijk je gevaarlijk Do?quote:
quote:
Whehe, zeg groene alien. Wanneer gaan we weer koffie doenquote:
Jij bent exact 1 dag ouder dan ikquote:
quote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom zijn jouw UI's altijd zo verneukt?
Ojaquote:Op zondag 27 december 2009 18:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neuh heb ik de vorige keer ook al gedaan.
Ik heb een BazenUIquote:Op zondag 27 december 2009 18:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Waarom zijn jouw UI's altijd zo verneukt?
Eh, op je housewarmingparty! En dan krijg je van mij cadeau.... Een blauwe capuchontrui, een roskilde-shirt en een oude spijkerbroek, goed?quote:Op zondag 27 december 2009 16:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, zeg groene alien. Wanneer gaan we weer koffie doen
Geef je bieslookplantje is waterquote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Met bril.
Nieuw tevens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig kwaliteit trouwens.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Mr.DD het volgende:
Geef je bloemen is water!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig kwaliteit trouwens.[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
Zo horen zequote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Mr.DD het volgende:Waarom pleur jij altijd alles in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig kwaliteit trouwens.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Gewoon omdat het kan!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom pleur jij altijd alles in een spoiler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |