Ik heb geen duidelijke pic in pak hihi tis webcam enzoquote:Op maandag 23 november 2009 16:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankje! Jij bent leuk in pak, doe eens duidelijkere pics!
[..]
Met jou altijd Nijn!
Wat moet jij überhaupt met een pak op jouw leeftijdquote:Op maandag 23 november 2009 17:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb geen duidelijke pic in pak hihi tis webcam enzo
Misschien later, want ik gebruik hem nu nog niet. Pas later weer. Dan laat ik er wel een schieten met een camera
School en werk.quote:Op maandag 23 november 2009 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat moet jij überhaupt met een pak op jouw leeftijd
Misschien dat ze dat bij jou op het MBO niet hebben, maar je kan bijvoorbeeld presentatie's, schooluitjes naar bedrijven etc hebben.quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 22:37 schreef eucalyptus het volgende:
ik lees letters, en ik wil afbeeldingen lezen =D
Het schijnt zo te zijn dat wanneer een hoofd symmetrische vormen heeft, je kennelijk knapper bent.quote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
Weer eens in stripvorm:
[ afbeelding ]
En hoeveel knapper ik ben in symmetrie:
[ afbeelding ]
True.quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat wanneer een hoofd symmetrische vormen heeft, je kennelijk knapper bent.
zeggen ze.
Gulden snede; 0.618quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:36 schreef Noortje. het volgende:
Da's ook iets met de Gulden blablabla toch?
Yay had ik het toch goed maar wikipedia zei niets over hoofden bij de Gulden Snede dus dus dus ik wist het niet zekeeer.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gulden snede; 0.618Dus als je hoofd een hoogte heeft van 1 en een breedte van 0.618 dan wordt het als mooi beschouwd
De vorm iig...
Ik niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:57 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Daar krijg ik ook al een stijve plasser van
MILFcore? WTF?quote:Op donderdag 26 november 2009 11:58 schreef x3ro het volgende:
Kwam er plots achter dat er een plaatje van mij op MILFcore geschoten was(jaaaa gewoon nog binnen roken doar
)
[ afbeelding ]
Tijger / Myr~ / Ander Teamlidquote:Op donderdag 26 november 2009 10:25 schreef Noortje. het volgende:
Is't niet andersom?
Leuke foto anyway, lo-top All Stars blijven de beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |