zo dat is ook wel écht zwart zeg!quote:
Je moet je Gilette gebruiken Doquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(oh, en aub niet in ieder forum m'n foto dumpen. b.v.d)Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Haha echt niet he?!quote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef Noortje. het volgende:
OMG LIEKEJij bent echt niets veranderd. Of nou ja, misschien een beetje.
Jij dan.quote:Op maandag 14 december 2009 01:04 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Wat doe je nog zo laat op? Slapen jij
Leuk vriendinnetje, achter de camera...quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
D_A mit vriendinnetje.
und
Resizen is overrated.
Ja ik probeer het terug te duwen maar het lukt niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij zit je lippenstift niet helemaal goed meer?
Bart, geef je haar wel te eten?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Nu naast de camera.
Ja, goedkope kit lezen zodat we een mooie nieuwe 1:2,8 18-55mm kunnen kopenquote:
Goede reden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, goedkope kit lezen zodat we een mooie nieuwe 1:2,8 18-55mm kunnen kopen
Welkomquote:
Jaag dat nieuwe meisje nou niet weg!quote:Op zondag 27 december 2009 15:26 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
ff test van me nieuwe Beautydish
je wat?quote:Op zondag 27 december 2009 15:26 schreef Schieganger het volgende:
[ afbeelding ]
ff test van me nieuwe Beautydish
Beautydishes helpen niet met mensen mooi maken, photoshop does!quote:
Helloquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |