Heb je het recept of linkje?Kan het hele topic steeds niet vinden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:49 schreef Bamba het volgende:. Wij hebben ook heerlijk gegeten! De turkse pizza van het knierten topic..Yummie!!!!
Ik heb al een gedeelte van de halloweenversiering opgehangen!! Zometeen de pompoen uithollen! Ben benieuwd of het lukt!!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar daar ga je niet elk jaar naar toe, laat staan meerdere keren in een jaar
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:49 schreef Ml-etje het volgende:
- MrSublte vind je knijntjes mooi gelukt en snapte direct dat hij het vrouwtje rook
Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je het recept of linkje?Kan het hele topic steeds niet vinden.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)
Ik vind het zo leuk dat dat topic nog steeds loopt!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)
Knap!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben benieuwd, doe tegenwoordig al met 50 euro of minder per week dus..
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben benieuwd, doe tegenwoordig al met 50 euro of minder per week dus..
Ik zie nu pas dat ik best wat reacties op de vorige pagina alweer gemist had!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk hoor! Lijkt me zoooo lief
Wat ziet ze er weer goed uit zeg!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Helemaal roze may, oortjes enzo dus![]()
[ afbeelding ]
Heujquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ha McBoob!
Heb ik nog iets gemist?
Jep ga alleen wel 1x in de maand naar de aldi (30 euro) en 1x naar de slager (25 euro).quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Knap!
Alles bij elkaar? Ook voor 's ochtends, mee naar het werk en drinken enzo er bij?
Doe jij elke week even je boodschappenlijst hier posten?
Ik geef schandalig veel uit aan boodschappen namelijk. Misschien moet ik ook niet twee keer in 1 weekend sushi eten enzo
Behalve mij bedoel je?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ha McBoob!
Heb ik nog iets gemist?
Hihi jij eet ook wel erg lekker en uitgebreidquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef in m'n uppie al veel meer uit dan dat
Ik vond hem echt zo'n rots in de branding door zijn rustige handelen, die zoenscene heb ik gemist.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat ik best wat reacties op de vorige pagina alweer gemist had!
En ja, hij ziet er lief uit. Maar hij lijkt mij vooral een goede zoener(dat komt ook alleen maar door die ene tegen-de-muur-bek-scene uit Greys Anatomy hoor
).
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook 300 euro aan boodschappen per maand
Zit nu op de 500 denk ik per maand
En je zou zeggen nu Heer G meer weg is dan thuis dat ik geld zou overhouden, maar het tegendeel is waar
En ik weet hoe dat komtquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Ik wil ook 300 euro aan boodschappen per maand
Zit nu op de 500 denk ik per maand
En je zou zeggen nu Heer G meer weg is dan thuis dat ik geld zou overhouden, maar het tegendeel is waar
De zoenscene gooi ik er GRAAG nog een keer in voor je.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik vond hem echt zo'n rots in de branding door zijn rustige handelen, die zoenscene heb ik gemist.
Ik leef heel bourgondisch, da's waarquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi jij eet ook wel erg lekker en uitgebreid
Door de sushi?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef Maes het volgende:
Ok het stiefkind is weer thuis het is gedaan met de rust.
Oeh dat zou ik ook wel willen heb minimaal een half uur nodig maar meestal vind ik dat leuk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:04 schreef Ynske het volgende:
k eet juist niet graag alleen. koken bij mij duurt max 15 min
tis echt stomquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh dat zou ik ook wel willen heb minimaal een half uur nodig maar meestal vind ik dat leuk.
Geen gedoe, ik heb net wel foto's gekeken en heel enthousiast gedaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Door de sushi?
[..]
Heeft ze het wel leuk gehad? Geen 'gedoe'?
Das vanzelfsprekend natuurlijkquote:
Klinkt goed, ik heb een maiskolf en visspiesjes op, en als lunch (quote:Ehm, appeltaart van Dudok, vanmiddag!![]()
(Al nam Maes appeltaart en ik een foccacia met brie, honing en appel)
Ik wist 'tquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
De zoenscene gooi ik er GRAAG nog een keer in voor je.
CHECK!![]()
mn avond eten van vandaagquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
In mijn eentje sla ik of het eten over of ik eet soep ofzo![]()
Laatst heb ik een heuse echte maaltijd gemaakt toen ik alleen was, en toen was ik zo trots op mezelf
Echt waarom doen vrouwen dat? Als ze alleen eten maar niet eten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
In mijn eentje sla ik of het eten over of ik eet soep ofzo![]()
Laatst heb ik een heuse echte maaltijd gemaakt toen ik alleen was, en toen was ik zo trots op mezelf
Ja ik dacht ineens ik weet het (heb Friese paarden gefokt die worden op de sokken uitgezocht oa).quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Ml-etje, ik hoor het wel vaker dat ze op paarden lijken de chineesjes hoor, er zijn ook heel veel paardenmensen die chineesjes hebben![]()
Aan de honden ben ik denk ik aan voer 60 euro per maand kwijt, en dan eten ze rauw vlees, kvv en barf, dus dat valt ook nog wel mee, die zijn zo klein, dat vreet nog geen 300 gram per dag samen.
Top it and you'll be McBoobquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:10 schreef Goodbye het volgende:
Greys, ben jij nu ineens McBoob door je laguna foto's?
Mee eensquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt waarom doen vrouwen dat? Als ze alleen eten maar niet eten?![]()
Als ik alleen eet kook ik meestal gewoon voor mezelf, is het veel pleur ik het in een bakkie en vries ik het in en eet ik het een weekje later ofzo.
Alsof het 'goed' is en voor de lijn helpt, dat niet eten. Je gaat dan wss alleen maar meer snacken of onregelmatiger eten.
Nou, ik heb net toevallig even gekeken. 60 euro. En dat is heel veel, aangezien ik dat normaal in 1 week kwijt ben. Nog niet eens. Ennu in 2 dagenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:11 schreef Maes het volgende:
Ik ga hier niet vertellen hoeveel ik in de week kwijt ben aan boodschappen
Mjammie he?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wist 'tik snap nu ook haar gedrag daarna..had deze gemist.
Dat muziekje ook
McLoveless (wat was zijn McNaam nou ook alweer?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:10 schreef Goodbye het volgende:
Greys, ben jij nu ineens McBoob door je laguna foto's?
quote:
Ah, doe es?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:11 schreef Maes het volgende:
Ik ga hier niet vertellen hoeveel ik in de week kwijt ben aan boodschappen
Weet ik niet, dan haal ik wel wat in huis, maar dan heb ik geen zin om het te maken. En het klopt dan inderdaad dat ik wel ga snaaien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik alleen eet kook ik meestal gewoon voor mezelf, is het veel pleur ik het in een bakkie en vries ik het in en eet ik het een weekje later ofzo.
Alsof het 'goed' is en voor de lijn helpt, dat niet eten. Je gaat dan wss alleen maar meer snacken of onregelmatiger eten.
Oh en tot ik een vergelijke warenonderzoek heb kunnen houden is Greys McBoob, die heb ik met eigen ogen kunnen beoordelen. Niet dat ik daar op heb gelet ofzo in DTH
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ik dacht ineens ik weet het (heb Friese paarden gefokt die worden op de sokken uitgezocht oa).
60 euro per maand valt mee, ik probeer mijn jongedame gezonder te laten eten maar ze eet het liefste aldi vlees (geen idee of dat nou gezond is).
En niet te vergeten het feit dat je lijf in de spaarstand gaat als het te weinig eten binnen krijgt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
Dit klinkt een beetje alsof je mijn boobs in het echt gezien hebtquote:Oh en tot ik een vergelijke warenonderzoek heb kunnen houden is Greys McBoob, die heb ik met eigen ogen kunnen beoordelen. Niet dat ik daar op heb gelet ofzo in DTH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
t smaakt me gewoon niet, maar verplicht mezelf wel om iets te eten, dus een boterham, soep of rijst met spinazie oidquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh en tot ik een vergelijke warenonderzoek heb kunnen houden is Greys McBoob, die heb ik met eigen ogen kunnen beoordelen. Niet dat ik daar op heb gelet ofzo in DTH
Met vlees ben ik wel bewust, ben ik echt net zo'n huisvrouwtjequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mee eensik kook tegenwoordig ook braver voor mezelf en die vries puilt uit.
Hahaha nee das niet 't geval.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En niet te vergeten het feit dat je lijf in de spaarstand gaat als het te weinig eten binnen krijgt.
Als je te weinig eet val je echt niet afDan slaat je lijf alles op als 'reserve'.
[..]
Dit klinkt een beetje alsof je mijn boobs in het echt gezien hebt![]()
Als in, zonder kleren. En dat had ik vast onthouden
Krijg je dan niet te weinig binnen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
t smaakt me gewoon niet, maar verplicht mezelf wel om iets te eten, dus een boterham, soep of rijst met spinazie oid
ontbijten en lunchen met een boterham doe ik wel (ontbijten wel n dik uur nadat ik opgestaan ben)
en door de dag heen verder zoveel mogelijk fruitjes eten
van die 3 mandarijnen nu op een dag zal t echt niet doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Yns, hou je met het 'zoveel mogelijk fruitjes eten' rekening met het feit dat veel fruitjes bomvol suiker zitten?
Nou, same here, maar echt het vliegt hier eruitquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verder ben ik niet zo op de knip eigenlijk, ik eet voornamelijk wat ik lekker vind en dan let ik niet als eerste op de prijs.
Ik hou echt teveel van fruit om daar aan te denken. Ik denk dat ik het afgelopen weekend al 15 mandarijntjes heb weggewerktquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Yns, hou je met het 'zoveel mogelijk fruitjes eten' rekening met het feit dat veel fruitjes bomvol suiker zitten?
volgens de dietiste nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Krijg je dan niet te weinig binnen?
Ik eet ook meestal overdag vrij goed en avondeten vrij licht. Ik ben echt zo iemand die om de twee uur iets kleins eet
Misschien zou je dan wat vaker per dag iets kleins moeten eten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
van die 3 mandarijnen nu op een dag zal t echt niet doen
k snap t wel, wat je bedoelt, maar echt als je zou zien wat ik op een dag eetmeer krijg ik gewoon niet weg, en als ik mn huisgenootje dan zie, de helft van mij, en die bunkert
Same!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hou echt teveel van fruit om daar aan te denken. Ik denk dat ik het afgelopen weekend al 15 mandarijntjes heb weggewerkt
Oh, je bent op dieet! Dan is 'voldoende binnenkrijgen' weer een heel ander begrip natuurlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens de dietiste niet
ontbijt netjes
lunch netjes
idd rond een uur of 2/4 n mandarijntje/kiwi/druifjes/wortel
avondeten, driekwart bord vol
savonds soms n cracker, soms een blokje kaas, soms wat paprika
Oh het geeft ook niet, het is altijd nog tien keer beter dan snoep en koek en chipsquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hou echt teveel van fruit om daar aan te denken. Ik denk dat ik het afgelopen weekend al 15 mandarijntjes heb weggewerkt
owja, verse sapjes zijn zooooo lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zou je dan wat vaker per dag iets kleins moeten eten.
Ik ga morgen ook weer mandarijntjes halen![]()
Vanmiddag in de stad had ik een vers aardbeien-meloen-nogiets-sapje, lekkerrrrrr!
Dat doe ik ook, vlees kopen dat in de aanbieding is en dan in porties invriezen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met vlees ben ik wel bewust, ben ik echt net zo'n huisvrouwtje![]()
Als gehakt of kip ergens echt in de aanbieding is (paar euro goedkoper) dan wil ik nog weleens een kilo (of 2) halen en dan verpak ik het per 200 gram en vries ik het in.
Verder ben ik niet zo op de knip eigenlijk, ik eet voornamelijk wat ik lekker vind en dan let ik niet als eerste op de prijs.
Als je 'wat lekkers' wilt, neem dan gewoon een chippiequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:21 schreef Qwea het volgende:
nu ook he. Ik zit echt te twijfelen of ik naar de AH ga, Vrijdag boodschappen gedaan, maar een deel echt vergeten (oke, enkel 1 pot groente) en nu wil ik cup a soup, en wat lekkers. En dat terwijl de kast vol staat met chips
nee ik ben niet op dieetquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, je bent op dieet! Dan is 'voldoende binnenkrijgen' weer een heel ander begrip natuurlijk.
Gaat het goed?
Ik heb van gister nog een flesje mango-passievrucht sap.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
owja, verse sapjes zijn zooooo lekker
Van wie is het muziekje dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjammie he?
Het muziekje is momenteel mijn lievelingsmuziekje, samen met haar andere nummer 'The Show'.
Ik word er vrolijk van!
[..]
en ooooooo zo lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je 'wat lekkers' wilt, neem dan gewoon een chippie
Of heb je trek in zoet?
Weet je wat je ook kunt doen? Zoethoutthee kopen. Dat is mierzoet, ook als je er geen suiker in gooit.
Dus dan zit je lekker te zoetbekken zonder dat je er van aan komt.
Alleen geen 6 bekers per dag nemen, da's slecht voor de bloeddruk
Nou, ja. Zoet en zout. Ik zou bv moorden voor pistasch noten nu. Of een turkse pizza. Of van die stokbrood met kruidenboter!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je 'wat lekkers' wilt, neem dan gewoon een chippie
Of heb je trek in zoet?
Weet je wat je ook kunt doen? Zoethoutthee kopen. Dat is mierzoet, ook als je er geen suiker in gooit.
Dus dan zit je lekker te zoetbekken zonder dat je er van aan komt.
Alleen geen 6 bekers per dag nemen, da's slecht voor de bloeddruk
Wat klinkt dit dubieus!quote:
massagestaaf?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat klinkt dit dubieus!
Maar nee, nog niet! Ik was alweer vergeten dat ik hem gekocht had![]()
![]()
Ga zo even proberen!
witte of groene schimmel?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ja. Zoet en zout. Ik zou bv moorden voor pistasch noten nu. Of een turkse pizza. Of van die stokbrood met kruidenboter!
Maar het stomme is, ik heb dus amper gegeten vanaaf heIk kreeg het gewoon niet weg. Maar nu wel weer honger hebben.
En toen wilde ik tosti maken, en toen zat er godverdomme schimmel op mn kaas
Wit. Had ik dat nog kunnen eten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
witte of groene schimmel?
witte kun je wegsnijden en de kaas wel nog eten
Oh, oké. Eventjes verkeerd begrepen danquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik ben niet op dieet
dieten werkt niet
maar heb wel gesprekken met dietiste gehad waarom ik nu zoveel aangekomen ben de laatste 2 jaar.
conclusie, combi met pillen, en door ziek zijn minder bewegen
dus ben nu weer bewust meer aan t bewegen, lekker op de fiets naar de winkels etc.
maar als er iets frustrerend is is t eten wel
maak t nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, oké. Eventjes verkeerd begrepen dan
Waaaaat daar hebben we de zondaghel in de Media markt voor getrotseerdquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat klinkt dit dubieus!
Maar nee, nog niet! Ik was alweer vergeten dat ik hem gekocht had![]()
![]()
Ga zo even proberen!
A dirty mindquote:
Lenkaquote:
Nee, een apparaat waarmee je je haar kunt straighten, maar ook kunt krullenquote:
Oh gaaf! Als het bevalt, kan je dan even aan me doorgeven welke het is?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, een apparaat waarmee je je haar kunt straighten, maar ook kunt krullen
Gut de technologie staat echt voor niksquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe ik ook en wil straks ook zelf groentjes gaan kweken dus dan kan ik er wel een vrieskist bij halen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, vlees kopen dat in de aanbieding is en dan in porties invriezen.
Gewoon ook omdat het handig is om altijd op voorraad te hebben.
Op de markt is 3 kilo vaak veel voordeliger dan 1 kilo
Handig! Alleen geloof nooit dat dat bij mijn supersmooth haar werkt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow ja Lenka, ik zoek deze morgen voor @work wakker worden eff terug (door boer zoekt vrouw heen gaan ze hier niet waarderen).quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Lenka
Dit is het liedje van de zoenscene:
En dit is het andere erg leuke liedje (vind ik).
nedraio.nl is de enige die nog werkt bij ons. Dus we slaan hem maar nergens op want dan blocken ze 'm weer (en dan heb ik het niet ovr geesten).quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb meestal Veronica of Kink/Aardschok aan @work![]()
Voorheen altijd last.fm, maar sinds je daar 3¤ per maand voor moet betalen en het kut werkt niet meer.
Vond die 3¤ niet zo erg, maar als je dan iedere dag zo'n beetje wel een keer storing hebt dat het niet werkt dan kunnen ze het bekijken
Lol hebben jullie geen open internetquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nedraio.nl is de enige die nog werkt bij ons. Dus we slaan hem maar nergens op want dan blocken ze 'm weer (en dan heb ik het niet ovr geesten).
Ja! Ik heb het net even snel geprobeerd, maar ik snap er maar weinig vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh gaaf! Als het bevalt, kan je dan even aan me doorgeven welke het is?
WTFquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het net even snel geprobeerd, maar ik snap er maar weinig van
Er zit een DVD bij, die ga ik eerst eens even bekijken voordat ik mijn haar sloop
Ik heb een keer iets gebruikt zonder te lezen en toen bleef het steken in mijn haar. Gevolg: knippenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het net even snel geprobeerd, maar ik snap er maar weinig van
Er zit een DVD bij, die ga ik eerst eens even bekijken voordat ik mijn haar sloop
Nee hyves doet het ook niet, en sites waar je foto's kunt uploaden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol hebben jullie geen open internet![]()
Das wel mooi klote.
Nou ja goed, ik ben sowieso de sysadmin voor die locatie, dus al hadden wij geen open internet moest ik aan mezelf vragen of ik op een bepaalde site mocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Tis vast wel beter voor de productiviteitquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee hyves doet het ook niet, en sites waar je foto's kunt uploaden.
Och ja kan er niet mee zitten. Sowieso laten ze P&O-ers wel met rust qua i-net.
quote:1 Velvet Revolver 2,214
2 Foo Fighters 1,847
3 Guns N' Roses 1,234
4 The Used 1,085
5 Bon Jovi 784
6 Paramore 774
7 Metallica 753
8 Linkin Park 746
9 Iron Maiden 732
10 Queen 676
11 Red Hot Chili Peppers 466
12 Good Charlotte 439
13 Green Day 435
14 Mötley Crüe 384
15 AC/DC 376
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Borstel?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF![]()
Een instructie-dvd bij een borstel
Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Borstel?
Het is iets met keramische plaatjes en een temperatuur tot 230 graden.
Dus voordat ik mijn haar er mee bewerk ga ik eerst ff die DVD kijken.
Straks valt het er af en kan het niet meer Blue Lagoon style over de boobs
Fotoooooo!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:56 schreef Bamba het volgende:
Wauw de pompoen is gelukt!! Ik ben klaar voor Halloween!
Morgen!!! Nu niet zo heel veel zin meer om naar buiten te lopenquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Morgen!!! Nu niet zo heel veel zin meer om naar buiten te lopen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:50 schreef MrSubtle het volgende:
En nu ben ik er klaar mee voor vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis vast wel beter voor de productiviteit![]()
Hmm ik zit op m'n eigen last.fm te kijken, dit zijn mijn favo artists aldus Last.fm, met erachter het aantal keren dat ik sinds half 2005 iets van die artiest hebt geluisterd:
[..]Haha nee dus. Althans niet op mijn afdeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow we kunnen niet downloaden
Ik lees echt nooit ietsquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een keer iets gebruikt zonder te lezen en toen bleef het steken in mijn haar. Gevolg: knippen
Boh .. ziet er strak uitquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[ [url=
Ben eff m'n topic bijwerken, niet teveel posten hé
Hitte is slecht voor je haarquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Borstel?
Het is iets met keramische plaatjes en een temperatuur tot 230 graden.
Dus voordat ik mijn haar er mee bewerk ga ik eerst ff die DVD kijken.
Straks valt het er af en kan het niet meer Blue Lagoon style over de boobs
Ziet er allemaal goed uitquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
SpamMl-etjes Home to be deel V; op naar het schilderen!!
Extra matte verfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Jep Qwea maar daar heb je speciale middeltjes voorquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Extra matte verfdat kan iedere gek strak laten lijken (toen het niet droog was ging ik nog net niet gillen zag steeds wat).
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef Ynske het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry dat heb ik ook wel eens dus denk dat het hoort?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef Ynske het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Heb jij lang haar trouwens? Zo nee, iemand met lang haar (Greys! Hara?!) ; mijn haar is aan de onderkant fucking droog! Mijn zus denkt van het föhnen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep Qwea maar daar heb je speciale middeltjes voor
Hou op..en dan de kritische Mr die komt kijken aaarggghhh!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd lastig... plekjes die dan als laatste opdrogen, dan ben ik telkens geneigd weer overal bij te verven
Geen horror-verhalen over plinten aubquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hou op..en dan de kritische Mr die komt kijken aaarggghhh!
Heb nog wat plinten die de schilder mag aanpassen lukte echt niet.
Ben er wel achter dat je alles in 1 beweging moet afwerken dat is het mooist.
Je hebt haarmaskers en cremepspoeling (van henna plus bijv).quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij lang haar trouwens? Zo nee, iemand met lang haar (Greys! Hara?!) ; mijn haar is aan de onderkant fucking droog! Mijn zus denkt van het föhnen.
Hoe dan ook, ik wil normaal haar. Wat smeer ik erin?
Noem jij jezelf Mips, of heb je een huisdiertje?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Mips dr nageltjes zijn ook weer geknipt.
hahahaha heb je het plafond al goed bekeken? Tig plinten en dat komt in de keuken nog een keerquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Geen horror-verhalen over plinten aub![]()
Das mn kittenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Noem jij jezelf Mips, of heb je een huisdiertje?
Ik heb wel eens haar maskers van kruidvat enzo gehad. En ook hot oil. Werkt nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt haarmaskers en cremepspoeling (van henna plus bijv).
Haarmasker moet tussen het wassen en uitspoelen in 15 minuten zitten minimaal.
Cremespoeling kan na het wassen en hoeft niet uitgespoeld.
En bijpunten hé?
Heb nu overigens geen lang haar maar heb het regelmatig tot onderaan mijn rug gehad.
Pittig, kort, rood kapseltjequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt haarmaskers en cremepspoeling (van henna plus bijv).
Haarmasker moet tussen het wassen en uitspoelen in 15 minuten zitten minimaal.
Cremespoeling kan na het wassen en hoeft niet uitgespoeld.
En bijpunten hé?
Heb nu overigens geen lang haar maar heb het regelmatig tot onderaan mijn rug gehad.
Ik gebruik alleen maar Henna en Sheer blonde haarmasker maar mijn haar is eerder snel te zacht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb wel eens haar maskers van kruidvat enzo gehad. En ook hot oil. Werkt niet![]()
Cremespoeling idd maar weer halen. Henna plus heb ik dus nog nooit gebruikt. Is dat beter dan die kruidvat meuk?
Ik moet het idd weer laten punten, maar das misschien 5 weken geleden ofzo
Ik heb het 5 weken geleden laten punten. Ik heb geen idee hoe vaak dat moet trouwensquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Ml-etje dat ziet dr idd mooi uit, gaaf ook met die balken zo!
En Qwea, moet je niet gewoon es je punten laten knippen?
Ik fohn mn haren nooit, ik was het elke ochtend en doe het handdoek droogmaken, dan borstelen en nog es met de handdoek. Ik smeer dr ook niks in, heel soms wat cocos spul van inecto![]()
Ik ben ff mn blog aan het bijwerken trouwens, dat was er een beetje bij ingeschoten met al dat gefok hiero
* MrSubtle heeft een foto gezienquote:
En waar kan ik dat halen? Gewoon bij kruidvat ofzo?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen maar Henna en Sheer blonde haarmasker maar mijn haar is eerder snel te zacht.
was t dat maarquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
sorry dat heb ik ook wel eens dus denk dat het hoort?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |