Met vlees ben ik wel bewust, ben ik echt net zo'n huisvrouwtjequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mee eensik kook tegenwoordig ook braver voor mezelf en die vries puilt uit.
Hahaha nee das niet 't geval.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En niet te vergeten het feit dat je lijf in de spaarstand gaat als het te weinig eten binnen krijgt.
Als je te weinig eet val je echt niet afDan slaat je lijf alles op als 'reserve'.
[..]
Dit klinkt een beetje alsof je mijn boobs in het echt gezien hebt![]()
Als in, zonder kleren. En dat had ik vast onthouden
Krijg je dan niet te weinig binnen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
t smaakt me gewoon niet, maar verplicht mezelf wel om iets te eten, dus een boterham, soep of rijst met spinazie oid
ontbijten en lunchen met een boterham doe ik wel (ontbijten wel n dik uur nadat ik opgestaan ben)
en door de dag heen verder zoveel mogelijk fruitjes eten
van die 3 mandarijnen nu op een dag zal t echt niet doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Yns, hou je met het 'zoveel mogelijk fruitjes eten' rekening met het feit dat veel fruitjes bomvol suiker zitten?
Nou, same here, maar echt het vliegt hier eruitquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verder ben ik niet zo op de knip eigenlijk, ik eet voornamelijk wat ik lekker vind en dan let ik niet als eerste op de prijs.
Ik hou echt teveel van fruit om daar aan te denken. Ik denk dat ik het afgelopen weekend al 15 mandarijntjes heb weggewerktquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Yns, hou je met het 'zoveel mogelijk fruitjes eten' rekening met het feit dat veel fruitjes bomvol suiker zitten?
volgens de dietiste nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Krijg je dan niet te weinig binnen?
Ik eet ook meestal overdag vrij goed en avondeten vrij licht. Ik ben echt zo iemand die om de twee uur iets kleins eet
Misschien zou je dan wat vaker per dag iets kleins moeten eten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
van die 3 mandarijnen nu op een dag zal t echt niet doen
k snap t wel, wat je bedoelt, maar echt als je zou zien wat ik op een dag eetmeer krijg ik gewoon niet weg, en als ik mn huisgenootje dan zie, de helft van mij, en die bunkert
Same!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hou echt teveel van fruit om daar aan te denken. Ik denk dat ik het afgelopen weekend al 15 mandarijntjes heb weggewerkt
Oh, je bent op dieet! Dan is 'voldoende binnenkrijgen' weer een heel ander begrip natuurlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens de dietiste niet
ontbijt netjes
lunch netjes
idd rond een uur of 2/4 n mandarijntje/kiwi/druifjes/wortel
avondeten, driekwart bord vol
savonds soms n cracker, soms een blokje kaas, soms wat paprika
Oh het geeft ook niet, het is altijd nog tien keer beter dan snoep en koek en chipsquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hou echt teveel van fruit om daar aan te denken. Ik denk dat ik het afgelopen weekend al 15 mandarijntjes heb weggewerkt
owja, verse sapjes zijn zooooo lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zou je dan wat vaker per dag iets kleins moeten eten.
Ik ga morgen ook weer mandarijntjes halen![]()
Vanmiddag in de stad had ik een vers aardbeien-meloen-nogiets-sapje, lekkerrrrrr!
Dat doe ik ook, vlees kopen dat in de aanbieding is en dan in porties invriezen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met vlees ben ik wel bewust, ben ik echt net zo'n huisvrouwtje![]()
Als gehakt of kip ergens echt in de aanbieding is (paar euro goedkoper) dan wil ik nog weleens een kilo (of 2) halen en dan verpak ik het per 200 gram en vries ik het in.
Verder ben ik niet zo op de knip eigenlijk, ik eet voornamelijk wat ik lekker vind en dan let ik niet als eerste op de prijs.
Als je 'wat lekkers' wilt, neem dan gewoon een chippiequote:Op zondag 25 oktober 2009 20:21 schreef Qwea het volgende:
nu ook he. Ik zit echt te twijfelen of ik naar de AH ga, Vrijdag boodschappen gedaan, maar een deel echt vergeten (oke, enkel 1 pot groente) en nu wil ik cup a soup, en wat lekkers. En dat terwijl de kast vol staat met chips
nee ik ben niet op dieetquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, je bent op dieet! Dan is 'voldoende binnenkrijgen' weer een heel ander begrip natuurlijk.
Gaat het goed?
Ik heb van gister nog een flesje mango-passievrucht sap.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
owja, verse sapjes zijn zooooo lekker
Van wie is het muziekje dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjammie he?
Het muziekje is momenteel mijn lievelingsmuziekje, samen met haar andere nummer 'The Show'.
Ik word er vrolijk van!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |