De zoenscene gooi ik er GRAAG nog een keer in voor je.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik vond hem echt zo'n rots in de branding door zijn rustige handelen, die zoenscene heb ik gemist.
Ik leef heel bourgondisch, da's waarquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi jij eet ook wel erg lekker en uitgebreid
Door de sushi?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef Maes het volgende:
Ok het stiefkind is weer thuis het is gedaan met de rust.
Oeh dat zou ik ook wel willen heb minimaal een half uur nodig maar meestal vind ik dat leuk.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:04 schreef Ynske het volgende:
k eet juist niet graag alleen. koken bij mij duurt max 15 min
tis echt stomquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh dat zou ik ook wel willen heb minimaal een half uur nodig maar meestal vind ik dat leuk.
Geen gedoe, ik heb net wel foto's gekeken en heel enthousiast gedaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Door de sushi?
[..]
Heeft ze het wel leuk gehad? Geen 'gedoe'?
Das vanzelfsprekend natuurlijkquote:
Klinkt goed, ik heb een maiskolf en visspiesjes op, en als lunch (quote:Ehm, appeltaart van Dudok, vanmiddag!![]()
(Al nam Maes appeltaart en ik een foccacia met brie, honing en appel)
Ik wist 'tquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
De zoenscene gooi ik er GRAAG nog een keer in voor je.
CHECK!![]()
mn avond eten van vandaagquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
In mijn eentje sla ik of het eten over of ik eet soep ofzo![]()
Laatst heb ik een heuse echte maaltijd gemaakt toen ik alleen was, en toen was ik zo trots op mezelf
Echt waarom doen vrouwen dat? Als ze alleen eten maar niet eten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef Goodbye het volgende:
In mijn eentje sla ik of het eten over of ik eet soep ofzo![]()
Laatst heb ik een heuse echte maaltijd gemaakt toen ik alleen was, en toen was ik zo trots op mezelf
Ja ik dacht ineens ik weet het (heb Friese paarden gefokt die worden op de sokken uitgezocht oa).quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Ml-etje, ik hoor het wel vaker dat ze op paarden lijken de chineesjes hoor, er zijn ook heel veel paardenmensen die chineesjes hebben![]()
Aan de honden ben ik denk ik aan voer 60 euro per maand kwijt, en dan eten ze rauw vlees, kvv en barf, dus dat valt ook nog wel mee, die zijn zo klein, dat vreet nog geen 300 gram per dag samen.
Top it and you'll be McBoobquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:10 schreef Goodbye het volgende:
Greys, ben jij nu ineens McBoob door je laguna foto's?
Mee eensquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt waarom doen vrouwen dat? Als ze alleen eten maar niet eten?![]()
Als ik alleen eet kook ik meestal gewoon voor mezelf, is het veel pleur ik het in een bakkie en vries ik het in en eet ik het een weekje later ofzo.
Alsof het 'goed' is en voor de lijn helpt, dat niet eten. Je gaat dan wss alleen maar meer snacken of onregelmatiger eten.
Nou, ik heb net toevallig even gekeken. 60 euro. En dat is heel veel, aangezien ik dat normaal in 1 week kwijt ben. Nog niet eens. Ennu in 2 dagenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:11 schreef Maes het volgende:
Ik ga hier niet vertellen hoeveel ik in de week kwijt ben aan boodschappen
Mjammie he?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wist 'tik snap nu ook haar gedrag daarna..had deze gemist.
Dat muziekje ook
McLoveless (wat was zijn McNaam nou ook alweer?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:10 schreef Goodbye het volgende:
Greys, ben jij nu ineens McBoob door je laguna foto's?
quote:
Ah, doe es?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:11 schreef Maes het volgende:
Ik ga hier niet vertellen hoeveel ik in de week kwijt ben aan boodschappen
Weet ik niet, dan haal ik wel wat in huis, maar dan heb ik geen zin om het te maken. En het klopt dan inderdaad dat ik wel ga snaaien.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik alleen eet kook ik meestal gewoon voor mezelf, is het veel pleur ik het in een bakkie en vries ik het in en eet ik het een weekje later ofzo.
Alsof het 'goed' is en voor de lijn helpt, dat niet eten. Je gaat dan wss alleen maar meer snacken of onregelmatiger eten.
Oh en tot ik een vergelijke warenonderzoek heb kunnen houden is Greys McBoob, die heb ik met eigen ogen kunnen beoordelen. Niet dat ik daar op heb gelet ofzo in DTH
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ik dacht ineens ik weet het (heb Friese paarden gefokt die worden op de sokken uitgezocht oa).
60 euro per maand valt mee, ik probeer mijn jongedame gezonder te laten eten maar ze eet het liefste aldi vlees (geen idee of dat nou gezond is).
En niet te vergeten het feit dat je lijf in de spaarstand gaat als het te weinig eten binnen krijgt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
Dit klinkt een beetje alsof je mijn boobs in het echt gezien hebtquote:Oh en tot ik een vergelijke warenonderzoek heb kunnen houden is Greys McBoob, die heb ik met eigen ogen kunnen beoordelen. Niet dat ik daar op heb gelet ofzo in DTH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
t smaakt me gewoon niet, maar verplicht mezelf wel om iets te eten, dus een boterham, soep of rijst met spinazie oidquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh en tot ik een vergelijke warenonderzoek heb kunnen houden is Greys McBoob, die heb ik met eigen ogen kunnen beoordelen. Niet dat ik daar op heb gelet ofzo in DTH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |