Maar dat heeft niets met zijn uiterlijk te maken, maar meer met de dingen die ik gister al opnoemde als bestaande relaties, zijn karakter enz.quote:
Hij heeft wel een heel mooie mond ja. Precies goedquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het gaat meer om die heerlijke mond
Nou gaia vind ik echt saai en heeft nauwelijks dieren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat nou
overigens in Nuenen ben je zo vanuit Weert
Er zijn zoveel mooie mensen op de wereld, maar slechts heel weinig die bij je kunnen passen in een relatie. Daarom ga ik niet op uiterlijk af als het op relaties aan komtquote:
ik was niet heel serieusquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zijn zoveel mooie mensen op de wereld, maar slechts heel weinig die bij je kunnen passen in een relatie. Daarom ga ik niet op uiterlijk af als het op relaties aan komt
Daar zijn ze dan net niet mooi genoeg voorquote:
gaia is niet saai. t is een van de best opgezette parken, waar de dieren goede ruimte hebben, en qua dieren das helemaal niet nauwelijksquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nou gaia vind ik echt saai en heeft nauwelijks dieren.
Europa-dierentuin ben ik zelf nooit geweest, maar wordt altijd heel sterk afgeraden door collega's
Wil niet zeggen dat ik mijn reactie niet meenquote:
Ik vind hem ook leuk hoor! Lijkt me zoooo liefquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:35 schreef Greys het volgende:
En sowieso, smaken verschillen zo enorm als het op uiterlijk aankomt.
Nou ja, over bovenstaande meneer waren we het allemaal wel eens geloof ik
Maar Kevin McKidd / McArmy vind ik drop dead sexy, maar mooi is ie niet, voor standaard begrippen.
Ik geloof dat ik hier de enige ben die hem zo op zou eten, behalve Muis, maar die is er zo weinig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is wel heel mooi groots opgezet qua ruimte voor dieren (in de meeste gevallen dan), maar verder vind ik het echt niet zo'n leuke dierentuin. Tja, verschil van smaak denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:33 schreef Ynske het volgende:
gaia is niet saai. t is een van de best opgezette parken, waar de dieren goede ruimte hebben, en qua dieren das helemaal niet nauwelijk
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik mijn reactie niet meen
Je zou ze de kost niet willen geven die een relatie beginnen omdat de ander knap is en niet omdat die persoon bij ze past. Heb ik zelf ook weleens gedaan en dat zorgde voor hilaaaarische situaties
Ooh dat ben ik ook wel met je eensquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik mijn reactie niet meen
Je zou ze de kost niet willen geven die een relatie beginnen omdat de ander knap is en niet omdat die persoon bij ze past. Heb ik zelf ook weleens gedaan en dat zorgde voor hilaaaarische situaties
Eet smakelijk en goed gewerkt vandaag zeg!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
ben klaargeschilderd..wel 1 slaapkamer helemaal af (op een vlak vd schilder na). Andere 1e keer in de verf
.
Even m'n erwtensoep eten en dan mijn reactie op filmpjes, tekeningen en abbo's
*meldt*quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:36 schreef Ml-etje het volgende:ben klaargeschilderd..wel 1 slaapkamer helemaal af (op een vlak vd schilder na). Andere 1e keer in de verf
.
Hoeft heul nietquote:
maar daar ga je niet elk jaar naar toe, laat staan meerdere keren in een jaarquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
de eftelig kost 28euro pp en kinderen vanaf 4jaar betalen ook de normale prijs.
Enaboo prijzen geen idee.
Thanksquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet smakelijk en goed gewerkt vandaag zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |