quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Extra matte verfdat kan iedere gek strak laten lijken (toen het niet droog was ging ik nog net niet gillen zag steeds wat).
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef Ynske het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry dat heb ik ook wel eens dus denk dat het hoort?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef Ynske het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Heb jij lang haar trouwens? Zo nee, iemand met lang haar (Greys! Hara?!) ; mijn haar is aan de onderkant fucking droog! Mijn zus denkt van het föhnen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep Qwea maar daar heb je speciale middeltjes voor
Hou op..en dan de kritische Mr die komt kijken aaarggghhh!quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:09 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd lastig... plekjes die dan als laatste opdrogen, dan ben ik telkens geneigd weer overal bij te verven
Geen horror-verhalen over plinten aubquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hou op..en dan de kritische Mr die komt kijken aaarggghhh!
Heb nog wat plinten die de schilder mag aanpassen lukte echt niet.
Ben er wel achter dat je alles in 1 beweging moet afwerken dat is het mooist.
Je hebt haarmaskers en cremepspoeling (van henna plus bijv).quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb jij lang haar trouwens? Zo nee, iemand met lang haar (Greys! Hara?!) ; mijn haar is aan de onderkant fucking droog! Mijn zus denkt van het föhnen.
Hoe dan ook, ik wil normaal haar. Wat smeer ik erin?
Noem jij jezelf Mips, of heb je een huisdiertje?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Mips dr nageltjes zijn ook weer geknipt.
hahahaha heb je het plafond al goed bekeken? Tig plinten en dat komt in de keuken nog een keerquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:13 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Geen horror-verhalen over plinten aub![]()
Das mn kittenquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Noem jij jezelf Mips, of heb je een huisdiertje?
Ik heb wel eens haar maskers van kruidvat enzo gehad. En ook hot oil. Werkt nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt haarmaskers en cremepspoeling (van henna plus bijv).
Haarmasker moet tussen het wassen en uitspoelen in 15 minuten zitten minimaal.
Cremespoeling kan na het wassen en hoeft niet uitgespoeld.
En bijpunten hé?
Heb nu overigens geen lang haar maar heb het regelmatig tot onderaan mijn rug gehad.
Pittig, kort, rood kapseltjequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je hebt haarmaskers en cremepspoeling (van henna plus bijv).
Haarmasker moet tussen het wassen en uitspoelen in 15 minuten zitten minimaal.
Cremespoeling kan na het wassen en hoeft niet uitgespoeld.
En bijpunten hé?
Heb nu overigens geen lang haar maar heb het regelmatig tot onderaan mijn rug gehad.
Ik gebruik alleen maar Henna en Sheer blonde haarmasker maar mijn haar is eerder snel te zacht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb wel eens haar maskers van kruidvat enzo gehad. En ook hot oil. Werkt niet![]()
Cremespoeling idd maar weer halen. Henna plus heb ik dus nog nooit gebruikt. Is dat beter dan die kruidvat meuk?
Ik moet het idd weer laten punten, maar das misschien 5 weken geleden ofzo
Ik heb het 5 weken geleden laten punten. Ik heb geen idee hoe vaak dat moet trouwensquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Ml-etje dat ziet dr idd mooi uit, gaaf ook met die balken zo!
En Qwea, moet je niet gewoon es je punten laten knippen?
Ik fohn mn haren nooit, ik was het elke ochtend en doe het handdoek droogmaken, dan borstelen en nog es met de handdoek. Ik smeer dr ook niks in, heel soms wat cocos spul van inecto![]()
Ik ben ff mn blog aan het bijwerken trouwens, dat was er een beetje bij ingeschoten met al dat gefok hiero
* MrSubtle heeft een foto gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
En waar kan ik dat halen? Gewoon bij kruidvat ofzo?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen maar Henna en Sheer blonde haarmasker maar mijn haar is eerder snel te zacht.
was t dat maarquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
sorry dat heb ik ook wel eens dus denk dat het hoort?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |