Ik heb een keer iets gebruikt zonder te lezen en toen bleef het steken in mijn haar. Gevolg: knippenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het net even snel geprobeerd, maar ik snap er maar weinig van
Er zit een DVD bij, die ga ik eerst eens even bekijken voordat ik mijn haar sloop
Nee hyves doet het ook niet, en sites waar je foto's kunt uploaden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lol hebben jullie geen open internet![]()
Das wel mooi klote.
Nou ja goed, ik ben sowieso de sysadmin voor die locatie, dus al hadden wij geen open internet moest ik aan mezelf vragen of ik op een bepaalde site mocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Tis vast wel beter voor de productiviteitquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee hyves doet het ook niet, en sites waar je foto's kunt uploaden.
Och ja kan er niet mee zitten. Sowieso laten ze P&O-ers wel met rust qua i-net.
quote:1 Velvet Revolver 2,214
2 Foo Fighters 1,847
3 Guns N' Roses 1,234
4 The Used 1,085
5 Bon Jovi 784
6 Paramore 774
7 Metallica 753
8 Linkin Park 746
9 Iron Maiden 732
10 Queen 676
11 Red Hot Chili Peppers 466
12 Good Charlotte 439
13 Green Day 435
14 Mötley Crüe 384
15 AC/DC 376
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Borstel?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF![]()
Een instructie-dvd bij een borstel
Ik zie het probleem nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Borstel?
Het is iets met keramische plaatjes en een temperatuur tot 230 graden.
Dus voordat ik mijn haar er mee bewerk ga ik eerst ff die DVD kijken.
Straks valt het er af en kan het niet meer Blue Lagoon style over de boobs
Fotoooooo!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:56 schreef Bamba het volgende:
Wauw de pompoen is gelukt!! Ik ben klaar voor Halloween!
Morgen!!! Nu niet zo heel veel zin meer om naar buiten te lopenquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Morgen!!! Nu niet zo heel veel zin meer om naar buiten te lopen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:50 schreef MrSubtle het volgende:
En nu ben ik er klaar mee voor vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis vast wel beter voor de productiviteit![]()
Hmm ik zit op m'n eigen last.fm te kijken, dit zijn mijn favo artists aldus Last.fm, met erachter het aantal keren dat ik sinds half 2005 iets van die artiest hebt geluisterd:
[..]Haha nee dus. Althans niet op mijn afdeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow we kunnen niet downloaden
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik lees echt nooit ietsquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een keer iets gebruikt zonder te lezen en toen bleef het steken in mijn haar. Gevolg: knippen
Boh .. ziet er strak uitquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[ [url=
Ben eff m'n topic bijwerken, niet teveel posten hé
Hitte is slecht voor je haarquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Borstel?
Het is iets met keramische plaatjes en een temperatuur tot 230 graden.
Dus voordat ik mijn haar er mee bewerk ga ik eerst ff die DVD kijken.
Straks valt het er af en kan het niet meer Blue Lagoon style over de boobs
Ziet er allemaal goed uitquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
SpamMl-etjes Home to be deel V; op naar het schilderen!!
Extra matte verfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |