en ooooooo zo lekkerquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je 'wat lekkers' wilt, neem dan gewoon een chippie
Of heb je trek in zoet?
Weet je wat je ook kunt doen? Zoethoutthee kopen. Dat is mierzoet, ook als je er geen suiker in gooit.
Dus dan zit je lekker te zoetbekken zonder dat je er van aan komt.
Alleen geen 6 bekers per dag nemen, da's slecht voor de bloeddruk
Nou, ja. Zoet en zout. Ik zou bv moorden voor pistasch noten nu. Of een turkse pizza. Of van die stokbrood met kruidenboter!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je 'wat lekkers' wilt, neem dan gewoon een chippie
Of heb je trek in zoet?
Weet je wat je ook kunt doen? Zoethoutthee kopen. Dat is mierzoet, ook als je er geen suiker in gooit.
Dus dan zit je lekker te zoetbekken zonder dat je er van aan komt.
Alleen geen 6 bekers per dag nemen, da's slecht voor de bloeddruk
Wat klinkt dit dubieus!quote:
massagestaaf?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat klinkt dit dubieus!
Maar nee, nog niet! Ik was alweer vergeten dat ik hem gekocht had![]()
![]()
Ga zo even proberen!
witte of groene schimmel?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ja. Zoet en zout. Ik zou bv moorden voor pistasch noten nu. Of een turkse pizza. Of van die stokbrood met kruidenboter!
Maar het stomme is, ik heb dus amper gegeten vanaaf heIk kreeg het gewoon niet weg. Maar nu wel weer honger hebben.
En toen wilde ik tosti maken, en toen zat er godverdomme schimmel op mn kaas
Wit. Had ik dat nog kunnen eten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
witte of groene schimmel?
witte kun je wegsnijden en de kaas wel nog eten
Oh, oké. Eventjes verkeerd begrepen danquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik ben niet op dieet
dieten werkt niet
maar heb wel gesprekken met dietiste gehad waarom ik nu zoveel aangekomen ben de laatste 2 jaar.
conclusie, combi met pillen, en door ziek zijn minder bewegen
dus ben nu weer bewust meer aan t bewegen, lekker op de fiets naar de winkels etc.
maar als er iets frustrerend is is t eten wel
maak t nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, oké. Eventjes verkeerd begrepen dan
Waaaaat daar hebben we de zondaghel in de Media markt voor getrotseerdquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat klinkt dit dubieus!
Maar nee, nog niet! Ik was alweer vergeten dat ik hem gekocht had![]()
![]()
Ga zo even proberen!
A dirty mindquote:
Lenkaquote:
Nee, een apparaat waarmee je je haar kunt straighten, maar ook kunt krullenquote:
Oh gaaf! Als het bevalt, kan je dan even aan me doorgeven welke het is?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, een apparaat waarmee je je haar kunt straighten, maar ook kunt krullen
Gut de technologie staat echt voor niksquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe ik ook en wil straks ook zelf groentjes gaan kweken dus dan kan ik er wel een vrieskist bij halen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, vlees kopen dat in de aanbieding is en dan in porties invriezen.
Gewoon ook omdat het handig is om altijd op voorraad te hebben.
Op de markt is 3 kilo vaak veel voordeliger dan 1 kilo
Handig! Alleen geloof nooit dat dat bij mijn supersmooth haar werkt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow ja Lenka, ik zoek deze morgen voor @work wakker worden eff terug (door boer zoekt vrouw heen gaan ze hier niet waarderen).quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Lenka
Dit is het liedje van de zoenscene:
En dit is het andere erg leuke liedje (vind ik).
nedraio.nl is de enige die nog werkt bij ons. Dus we slaan hem maar nergens op want dan blocken ze 'm weer (en dan heb ik het niet ovr geesten).quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb meestal Veronica of Kink/Aardschok aan @work![]()
Voorheen altijd last.fm, maar sinds je daar 3¤ per maand voor moet betalen en het kut werkt niet meer.
Vond die 3¤ niet zo erg, maar als je dan iedere dag zo'n beetje wel een keer storing hebt dat het niet werkt dan kunnen ze het bekijken
Lol hebben jullie geen open internetquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nedraio.nl is de enige die nog werkt bij ons. Dus we slaan hem maar nergens op want dan blocken ze 'm weer (en dan heb ik het niet ovr geesten).
Ja! Ik heb het net even snel geprobeerd, maar ik snap er maar weinig vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh gaaf! Als het bevalt, kan je dan even aan me doorgeven welke het is?
WTFquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het net even snel geprobeerd, maar ik snap er maar weinig van
Er zit een DVD bij, die ga ik eerst eens even bekijken voordat ik mijn haar sloop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |