Ik heb nog wel ergens een forum voor je waar je zelfs admin mag zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, ik wil graag mod worden.
Heb je tips?
Nou ja, nu staat alleen mijn leeftijd er achter. 18quote:
Neen, ik wil hierquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een forum voor je waar je zelfs admin mag zijn
Verrek, iddquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil jij ruige nuecqseks hier?
Openbaar?
Dat iedereen het ziet?
Ja, dat meld ik dan, en dan blader ik nog even links en rechts, dwaal weer over half internet tot vijf uur 's morgens en ga dan slapen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:05 schreef Gert het volgende:
Huh? Allemaal heren die al naar bed waren?
O wacht, het is weer een uur vroeger nu.
truste dan alvastquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat meld ik dan, en dan blader ik nog even links en rechts, dwaal weer over half internet tot vijf uur 's morgens en ga dan slapen.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Tietenfoto's.
Dat is het enige wat ik te melden heb.
Zeg Ian, zit jij niet in een bosrijke omgeving daar?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Tietenfoto's.
Dat is het enige wat ik te melden heb.
Neen, niet meer.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Ian, zit jij niet in een bosrijke omgeving daar?
je bedoeld 81?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou ja, nu staat alleen mijn leeftijd er achter. 18
Viér uur 's ochtends, vannacht.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat meld ik dan, en dan blader ik nog even links en rechts, dwaal weer over half internet tot vijf uur 's morgens en ga dan slapen.
Nah.... doe toch maar die jurk van 15 m2. Dit is zo'n jedoe joh!quote:
Een rooie stierquote:
Ja... vooral als je nog nooit iets in elkaar genaaid hebt (met een naaimachine dan...quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:11 schreef Gert het volgende:
Nah.... doe toch maar die jurk van 15 m2. Dit is zo'n jedoe joh!
Cupmaat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja... vooral als je nog nooit iets in elkaar genaaid hebt (met een naaimachine dan...) en je de patronen ook nog zelf moet tekenen
![]()
![]()
Maakt niet uit, gaat helemaal goedkomen![]()
wtf, schrijf ik zo ouderwets?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wááááát!?
Je bent heul geen lelijke 50 plussert?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je komt over als een oude, klamme, vochtige spons.
Maar je bent best lekker eigenlijk
Hoezo? Ik zou je gevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar gaat mijn ambitie als tekstschrijver
![]()
Maar bedankt, I guess
Jahoor, altijd top als je wordt gewaardeerd om je kwaliteitenquote:
bo Mama ?quote:
Ze kan geen BOB zijn, vet minpuntquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, dat wijf is fucked up lekker, had me even gewaarschuwd
Nee, ik heb m'n rijbewijs nog nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze kan geen BOB zijn, vet minpunt
Aaaah, ben jij zo'n aanstellert?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jahoor, altijd top als je wordt gewaardeerd om je kwaliteiten
Ik dacht dat ruige mannen donders goed weten hoe ze aan de vrouwtjes moeten komen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aaaah, ben jij zo'n aanstellert?![]()
Had ik zeker eerst moeten zeggen dat je zulke mooie ogen hebt?
Lamaar, 't gaat nergens overquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ruige mannen donders goed weten hoe ze aan de vrouwtjes moeten komen?
Ik zeg net dat ik je ruig zou gevenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht dat ruige mannen donders goed weten hoe ze aan de vrouwtjes moeten komen?
Je weet het dus duidelijk niet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik je ruig zou geven
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je weet het dus duidelijk niet?
Verekte kut.. ze heeft een penis!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik je ruig zou geven
IT'S A TRAP!!1!!!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verekte kut.. ze heeft een penis!
Naja als het voor jou altijd werkt zeg ik, niets aan doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Okee, leg maar 's uit dan, wat ging er fout en wat had goed geweest?
Dus je drinkt bier?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Naja als het voor jou altijd werkt zeg ik, niets aan doen![]()
Maar ik zou bij zo'n opmerking eerder je broek met bier vullen dan dat ik je m'n nummer geef, zogezegd
Waarom zou ik eigenlijk je nummer willen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar ik zou bij zo'n opmerking eerder je broek met bier vullen dan dat ik je m'n nummer geef, zogezegd
lietrsquote:
Mwah, dan is het toch wel een goede keus van hem, want win-winquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort meisjes altijd zo semi-arrogant?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, dan is het toch wel een goede keus van hem, want win-win
Je stopt het bij al die mannen in hun broek, je drinkt 'r bijna niets vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
lietrs
-edit en dat is het bewijs![]()
Oh dus niet ingaan op het boerse "heu, ik zou je geuveh" is arrogant?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort meisjes altijd zo semi-arrogant?
Onzekerheid en wat rot ervaringen. Je moet er even overheen doorheen en dan komt 't goed.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zijn dat soort meisjes altijd zo semi-arrogant?
Ben vanavond niet lastig gevallenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je stopt het bij al die mannen in hun broek, je drinkt 'r bijna niets van
Als het er op aan zou komen zou ik je hard neuken. Wat is daar zo vreemd aan!?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh dus niet ingaan op het boerse "heu, ik zou je geuveh" is arrogant?
Juist, bedankt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onzekerheid en wat rot ervaringen. Je moet er even overheen doorheen en dan komt 't goed.
Niets, als je dat op de wallen roeptquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het er op aan zou komen zou ik je hard neuken. Wat is daar zo vreemd aan!?
1xquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben vanavond niet lastig gevallen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niets, als je dat op de wallen roept
quote:
Neuken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Goed, inderdaad modelletje; Wat heeft u mooie ogen dus.
Daar heeft u verdomme een punt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja lullo, een rok maken van vijftien meter stof, dat gaat een boerka te boven hoor
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja lullo, een rok maken van vijftien meter stof, dat gaat een boerka te boven hoor
Ik vind het zo veel lolliger eikquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh kijk, het kan bijdehand doen.
Als je dat nou meteen had gedaan was het veel leuker
Als jij het naar je zin hebt ben ik ook blij, liefjequote:Op zondag 25 oktober 2009 02:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het zo veel lolliger eik
stof is 1,40 breed dus moet het uit 4 stukken maken... 4 x 2 meter = 8 meter en dan de mouwen nog en de voering, 15 meter is niks, jij kon toch zo goed rekenen enzeauxquote:
Damn, het werkt gewoon, zo makkelijk ookquote:
4 x 1,40 is 5,60, jij bent vierkant?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
stof is 1,40 breed dus moet het uit 4 stukken maken... 4 x 2 meter = 8 meter en dan de mouwen nog en de voering, 15 meter is niks, jij kon toch zo goed rekenen enzeaux
Geen "eau".quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Damn, het werkt gewoon, zo makkelijk ook
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]help me out, pak 'm even niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
ok ff [HERS] dan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen "eau".
Geen belediging.
Beetje trage poging tot ad rem doen...
Mwoah.
Ja, schattig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ok ff [HERS] dan.
Damn, het werkt geweaun, zo op het juiste niveeaauuxx ook
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]aaaaaaaaargh, nee joh! Ja, leuk voor één middag en dan heb je het helemaal gehad met die snelheidsduivels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
4 x 1,40 is 5,60, jij bent vierkant?
Jij hebt liever een zeil ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
aaaaaaaaargh, nee joh! Ja, leuk voor één middag en dan heb je het helemaal gehad met die snelheidsduivels.
Ach, ze doet leuk haar best.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
aaaaaaaaargh, nee joh! Ja, leuk voor één middag en dan heb je het helemaal gehad met die snelheidsduivels.
Ja serieus, dat is toch meer dan kamerbreedquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
tot voorzover het teruglezen, vanaf nu let ik op.
Ja, maar dat hoeft dan ook weer niet perse. Zo'n polyester ding vind ik helemaal niets, doe dan een mooi oud stalen schip met een kromhout motor.quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja serieus, dat is toch meer dan kamerbreed
Zegt ie met een blauw oogquote:
Ja tante Bep, met zo'n wijde onderkant kun je wis en waarachtig wel spreken van "een ruimtelijk inzicht"quote:
Teen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja tante Bep, met zo'n wijde onderkant kun je wis en waarachtig wel spreken van "een ruimtelijk inzicht"
Ik begon van onderaf te teruglezen dus geen idee waar je het over hebt, moest gewoon lachenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja serieus, dat is toch meer dan kamerbreed
ma quanto ci piaci parlare le lingue straniere?quote:
Je wilt er gewoon 2 hé, vraag dat dan gewoonquote:
Jij hebt al verkeringquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef Day het volgende:
Fijn is dat! Ik word gewoon genegeerd in mijn naamtopic.
Hooiiiiiquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef Day het volgende:
* ff alle post van Day gaat lezenquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef Day het volgende:
Wat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ma quanto ci piaci parlare le lingue straniere?
Nou én!quote:
Heb je tussen de deur gezeten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb knalpaarse teennagels![]()
Soort matalic.
quote:
Nee, maar dat lijkt me verder geen probleem?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ma quanto ci piaci parlare le lingue straniere?
Vrije vertaling, geil je op vreemde talenquote:
Nee ik heb ze gelaktquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb je tussen de deur gezeten?
Jaquote:
Had ik mijn antwoord in een "vreemde" taal moeten doen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vrije vertaling, geil je op vreemde talen
Vind het wel mooi als iemand vreemde talen spreekt ja, dan is het net of je overal geweest bent enzoeauxquote:Op zondag 25 oktober 2009 02:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar dat lijkt me verder geen probleem?
Of is dat belangrijk voor u?
En spaans is voor u een "vreemde" taal?quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vind het wel mooi als iemand vreemde talen spreekt ja, dan is het net of je overal geweest bent enzoeaux
Gaan we bijdehand doen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En spaans is voor u een "vreemde" taal?
Whatever, immerhin is das ne Europeesche taal.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gaan we bijdehand doen?![]()
Was overigens Italiaans.
Ik vind het een mooi taaltjequote:Op zondag 25 oktober 2009 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Whatever, immerhin is das ne Europeesche taal.
Lijkt me niet ontzettend geyl.
Sa ai ni kogareta mone wu tsuranuke.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi taaltje![]()
Welke uitheemse talen spreek jij allemaal dan, ben ik dan benieuwd naar![]()
中国人?
Da's een feit, maar heeft weinig te maken met de prachtige taal, vind ik dan weerquote:Op zondag 25 oktober 2009 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens, spanjoolen en pizza-vreters...
Kunnen zich niet aan afspraken houden en eten debiel.
Een pot nat.
Nani?quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sa ai ni kogareta mone wu tsuranuke.
Welke taal is dat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sa ai ni kogareta mone wu tsuranuke.
Ligt eraan of je ook antwoord weet op die vraagquote:
Trustequote:Op zondag 25 oktober 2009 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben te oud voor dit gedoe, ik haak af![]()
Nanda datte bayo?quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ligt eraan of je ook antwoord weet op die vraag
Ik snap er inderdaad geen hol van, neequote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben te oud voor dit gedoe, ik haak af![]()
Ik zou hem niet op zijn blauwe ogen gelovenquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik snap er inderdaad geen hol van, nee
Of hij zoekt zich rot op de vertaalmachine, of hij is naar bed. Dus da's eigenlijk nog de vraagquote:
Oh daar was je al. En, ben je er al achter welke taal het was?quote:
Liefste, dat u zich beperkt tot Europa betekend niet dat ik dat ook doe.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh daar was je al. En, ben je er al achter welke taal het was?
Ok, dus je Japans is verder best ok?quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liefste, dat u zich beperkt tot Europa betekend niet dat ik dat ook doe.
In geen geval, sterker nog; ik ben er vrij zeker van dat wat ik schreef fonetisch misschien correct was maar grammaticaal absoluut vol zat met fouten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Of hij zoekt zich rot op de vertaalmachine,
U kunt het welquote:Op zondag 25 oktober 2009 03:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ok, dus je Japans is verder best ok?
Allemaal, op wu na, dat moest wo zijn, zo blijkt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat betekend dat ik op zijn minst één woord goed geschreven heb.
Zoals ik al zei; het spreken en verstaan vergaat mij vele malen beter als het schrijven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Allemaal, op wu na, dat moest wo zijn, zo blijkt.![]()
Maar het had natuurlijk veel interessanter gestaan als je ook de Japanse tekens had gebruikt
Oeh, poëtisch trouwens. Je begint in de gaten te krijgen hoe je een vrouw kunt boeienquote:Op zondag 25 oktober 2009 03:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; het spreken en verstaan vergaat mij vele malen beter als het schrijven.
Laat staan dat ik Japanse tekens kan gebruiken. Ik kan "liefde" voor u schrijven?
U trapt er in?quote:Op zondag 25 oktober 2009 03:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh, poëtisch trouwens. Je begint in de gaten te krijgen hoe je een vrouw kunt boeien
Bijna, bijna... Jammer dat ik omval van de slaapquote:
Koggie ja!quote:
Sow....+1....Zomerquote:Op zondag 25 oktober 2009 10:57 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Nieuw muziekje gekocht:
Dat het maar weer snel zomersch wordt.
En dat we dan weer lekker buiten kunnen dansen op negermuziek.quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:57 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Nieuw muziekje gekocht:
Dat het maar weer snel zomersch wordt.
Middag schat, middag. uur terugquote:
Standaardtijdquote:
Met een paar witte erbij!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
En dat we dan weer lekker buiten kunnen dansen op negermuziek.
Als er dan maar flink veel sneeuw valt anders hoeft het van mij nietquote:
Het ligt ook aan het vroege donker worden. Dat vind ik zo tof.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als er dan maar flink veel sneeuw valt anders hoeft het van mij niet
Ik geloof niet dat er in de tropen veel sneeuw valtquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Het ligt ook aan het vroege donker worden. Dat vind ik zo tof.
Dus eigenlijk kan ik best in ergens in de tropen gaan zitten bedenk ik me net. Daar is het ook vroeg donker.
We beginnen daar gewoon onze eigen kolonie, mét internet.
Nee, alleen mussen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er in de tropen veel sneeuw valt
Cacaobonen komen uit de tropenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
Chocolade hebben ze ook niet gok ik.
Bah, sneeuwquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als er dan maar flink veel sneeuw valt anders hoeft het van mij niet
Is goed hoor, we gooien je er wel halverwege uitquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:42 schreef Gert het volgende:
Ik heb dan toch liever lente-zomer-herfst-winter, dan alleen het droge seizoen en het regenseizoen.
En mócht het verkassen naar de tropen worden, dan stel ik voor de klok daar twee uur vooruit te zetten. Acht uur 's ochtends licht, acht uur 's avonds donker.
En dan al die smerige ziektes en instektengeteisem.. nee doe mij maar súbtropisch! Mediterraan FTW. Dus ik stap halverweg uit het vliegtuig als jullie allemaal naar de tropen verkassen. We houden wel contact via internet of zo.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is goed hoor, we gooien je er wel halverwege uit
Ah bahhh.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, alleen mussen.
Ook die hebben ze daar niet.Vallen er enkel van die vleesetende spinnen op je harses.
Ik blijf hier hoor!
quote:
En jij dacht dat je als mod in een vliegtuig met fokkers nog een parachute had?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Veel plezier ginds![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat is ranzig maar ooit in een Duits huisje kwam ik ook oog in oog te staan met hele dikke harige spinnen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah bahhh.
Spinnen! Daarom ga ik echt nooooit naar een of ander exotisch land. Vies! Ongedierte!
Jou CO2 afdruk is toch al niet te metenquote:
Ha ja ik beken, vorige week hadden we hier ook een dikke spin. Hier in exotisch Duitslandquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is ranzig maar ooit in een Duits huisje kwam ik ook oog in oog te staan met hele dikke harige spinnen.
Het is zelfs verfilmd.
[ afbeelding ]
Afschuwelijk was het. Ik ben wel prachtig nagespeeld, dat
wel.
Met zongedroogde sprinkhaan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar doe mij maar een Hollandse bruine boterham
Whut?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jou CO2 afdruk is toch al niet te meten
Day!quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:54 schreef Day het volgende:
Haatquote:
Je miste ons hé, geef maar toequote:
Het zou verboden moeten wordenquote:
Ik schrok ook.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Haat![]()
Vrouwen en haarlak, het is maar goed dat ze tegenwoordig milleuvriendelijk zijn
Niet hierquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
Oja, ik moet niet vergeten dinsdag eten te bestellen!
Gekkiequote:
Whut? Gratis eten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee bij thuisbezorgd, dat is dan gratis!
Met zo'n OP moet ik welquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat ruige uit de testosteron OP begint gewoon zijn invloed op je te hebben
Pauperquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Whut? Gratis eten?_!
Bijstandsmoeder die je d'r bent
Yep... was even benieuwd waar jullie waren.quote:
Nu Yvonne nogquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kutvocht. belde en zei: "Het spijt me"
Maar nu is alles weer goed en kunnen we weer verder fantaseren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja he!
Zie! Ik verbeelde het me niet!
Omfgquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Opklikken en uitlachen! http://www.boomr.nl/fabaa
Doe even "aangenaam" luisteren van deze ruige rappert met extraspeciale hazenlippert
Ja mevrouwquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar nu is alles weer goed en kunnen we weer verder fantaseren.![]()
Dus lach Hidi, lach voor ons, verdomme!
Ik ga zo douchen en naar de AH, en als ik mij moedig genoeg voel naar de karwei want ik moet een zaagquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ik doe nog ff eenen dan ga ik ff iets nuttigs doen.
Het is mooi weerquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen en naar de AH, en als ik mij moedig genoeg voel naar de karwei want ik moet een zaag
ik doe ook nog eenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ik doe nog ff eenen dan ga ik ff iets nuttigs doen.
Kunnen we wel eens doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
He Hidi, jij pokert toch ook bij pokerstars? Zullen we een keer afspreken en dan Coos ook erbij?
Ik vind het wel lekker. Vooral als het voor mezelf is en ik straks de factuur kan schrijvenquote:
Heb jij toevallig de vorige SC niet terug gelezen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker. Vooral als het voor mezelf is en ik straks de factuur kan schrijven.
Als het voor mijn baas is, is het een ander verhaal.
Zijn daar ook al hapjes uit!?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:55 schreef HiDiHo het volgende:
Is het je trouwens opgevallen dat liesje's usericon verdomd veel lijkt op een chocolade tastoe
Als ik hem in mijn hand heb welquote:
Oh, meneer Hidi, wat een suggestieve postquote:
quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Al het nuttigs gedaan, incl. piepers jassen
Stuur het maar aan mij, dan gooi ik het wel bij 'm door de deurquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:49 schreef Soury het volgende:
Wil ik reageren op bommie is zijn inbox vol ...
Behalve die mosterd, want daar hou ik niet vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hutspot...lekker met uitgebakken spekjes erbij en mosterd er doorheen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stuur het maar aan mij, dan gooi ik het wel bij 'm door de deur
Ja vanavond tweede portie hachéé .. Beter hoop ik gister was het tering zoutquote:
ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst hachéé opheb....ik heb nog geen enkel idee wat ik straks ga etenquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vanavond tweede portie hachéé .. Beter hoop ik gister was het tering zout
Bijna altijd? Begrijp dan ook niet dat mensen, inclusief mijzelf, altijd voor de dag zelf en nooit voor de volgende koken.quote:
Komt goed, maar doe 's niet zo hyper joh. Laat 't toch lekker gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe je wel een brandwerend pak aan dan
Hyper komt niet in mijn woordenboek voor. Ennuh was echt geen nare pm hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt goed, maar doe 's niet zo hyper joh. Laat 't toch lekker gaan.
ik vind het sowiezo moeilijk om voor mezelf te koken...als er nog iemand anders komt eten vind ik het wel weer leuk...maar ik zoek het vaak niet voor mezelf terwijl het wel zo klaar kan zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bijna altijd? Begrijp dan ook niet dat mensen, inclusief mijzelf, altijd voor de dag zelf en nooit voor de volgende koken.
RLS SC deliversquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
U hebt toch al wel geholpen neem ik aan?
Introductie+ ik heb een probleem -.-
Iets zegt me wie die kloon isquote:
Ik zit er ook regelmatig tegenaan te hikken hoor. Ik kook ongeveer drie-vier keer per week, de andere keren is het kant en klaar of iets bestellen of ergens een hapje halen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind het sowiezo moeilijk om voor mezelf te koken...als er nog iemand anders komt eten vind ik het wel weer leuk...maar ik zoek het vaak niet voor mezelf terwijl het wel zo klaar kan zijn
Ja godver zat net nog lekker voor de haard. Nu weer die kut zon. Optiefen tis wintertijd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is hier trouwens weer lente-achtig. Heb m'n schuifpui open, heerlijke temperatuurtje buiten.
Denkt ie wel aan je nieuwe ruiten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef hondjes het volgende:
De rest van de bruine bonensoep...
Of dit verstandig is,,,meneer hondjes gaf net al alarmfase 1 af...
ik eet graag brood...maar dat zet niet echt zoden aan de dijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit er ook regelmatig tegenaan te hikken hoor. Ik kook ongeveer drie-vier keer per week, de andere keren is het kant en klaar of iets bestellen of ergens een hapje halen.
Het is één groot lulverhaal joh.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij post zo onhandig dat ik er heilig in geloof dat hij 14 is.
U wil weer met blote voeten door de schneeuw rennen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja godver zat net nog lekker voor de haard. Nu weer die kut zon. Optiefen tis wintertijd.
Man, negatieve zak die je d'r bent.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is één groot lulverhaal joh.
Ik vind die van Super de Boer beter eik. AH vind ik sowieso een kutwinkel geworden sinds ze goedkoper zijn geworden. Smalle paden, veel eigen merk meuk, slechte kassa bezetting, allemaal paupers daar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik eet graag brood...maar dat zet niet echt zoden aan de dijk...en de Appie heeft best wel oke kant en klare maaltijden
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Man, negatieve zak die je d'r bent.
Kijk hoe dom dat jong is.
Ik zie het als een goede daad
Een combo-breaker na al die slechte daden
Sinds ik zonder werk zit maak ik er echt tijd voor.. Recepten zoeken of zelf wat bedenken. Boodschappen lijstjes makenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik eet graag brood...maar dat zet niet echt zoden aan de dijk...en de Appie heeft best wel oke kant en klare maaltijden
Ze zijn nu behoorlijk beslagen...een grote damp stevent op mijn ramen af..quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denkt ie wel aan je nieuwe ruiten?
Dat was echt cool in twee betekenissen van het woord. Veulenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
U wil weer met blote voeten door de schneeuw rennen?
Hij liep waarschijnlijk alleen nog maar met camera rond, in pauzes enzeaux.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Er is geen bijna docent die de moeite neemt om kids "de weg" te wijzen tijdens de schooluren, laat staan na schooltijd
Zet die vent van je buitenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:12 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze zijn nu behoorlijk beslagen...een grote damp stevent op mijn ramen af..![]()
Ik ga wel ff de tuin in..
Nu voel ik me helemaal slechtquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds ik zonder werk zit maak ik er echt tijd voor.. Recepten zoeken of zelf wat bedenken. Boodschappen lijstjes makenMarkt of toko's afstruinen. En lekker koken.
Ken dat wel hoor 9 van de 10 keer dat ik uit mijn werk kwam ging er een een magnetronmaaltijd in
Veulerstquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was echt cool in twee betekenissen van het woord. Veulen![]()
![]()
Tuuk, ik laat zo'n joch toch niet steunen?quote:
Wij zijn overduidelijk betere mensen dan NMNSquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuk, ik laat zo'n joch toch niet steunen?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij zijn overduidelijk betere mensen dan NMNS
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu voel ik me helemaal slecht...ik werk niet
ik vond koken ook altijd erg leuk...helaas kreeg ik de keuekn niet mee na mn scheidingquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhh.. Maar koken vond ik altijd al leuk. Maar de tijd er voor nemen deed ik vaak alleen in het weekend of als er iemand kwam eten. Nu is het een soort dagelijkse hobby geworden.
's Avonds aanschuiven bij Soury dan maar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nu voel ik me helemaal slecht...ik werk niet
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vond koken ook altijd erg leuk...helaas kreeg ik de keuekn niet mee na mn scheiding
Check zijn PI. Vind je Ian ook niet erg liev tegenswoordig?quote:
Hoe gaat het met je nieuwe vriend , relatie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |