quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Al het nuttigs gedaan, incl. piepers jassen
Stuur het maar aan mij, dan gooi ik het wel bij 'm door de deurquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:49 schreef Soury het volgende:
Wil ik reageren op bommie is zijn inbox vol ...
Behalve die mosterd, want daar hou ik niet vanquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hutspot...lekker met uitgebakken spekjes erbij en mosterd er doorheen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Stuur het maar aan mij, dan gooi ik het wel bij 'm door de deur
Ja vanavond tweede portie hachéé .. Beter hoop ik gister was het tering zoutquote:
ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst hachéé opheb....ik heb nog geen enkel idee wat ik straks ga etenquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vanavond tweede portie hachéé .. Beter hoop ik gister was het tering zout
Bijna altijd? Begrijp dan ook niet dat mensen, inclusief mijzelf, altijd voor de dag zelf en nooit voor de volgende koken.quote:
Komt goed, maar doe 's niet zo hyper joh. Laat 't toch lekker gaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe je wel een brandwerend pak aan dan
Hyper komt niet in mijn woordenboek voor. Ennuh was echt geen nare pm hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Komt goed, maar doe 's niet zo hyper joh. Laat 't toch lekker gaan.
ik vind het sowiezo moeilijk om voor mezelf te koken...als er nog iemand anders komt eten vind ik het wel weer leuk...maar ik zoek het vaak niet voor mezelf terwijl het wel zo klaar kan zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bijna altijd? Begrijp dan ook niet dat mensen, inclusief mijzelf, altijd voor de dag zelf en nooit voor de volgende koken.
RLS SC deliversquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
U hebt toch al wel geholpen neem ik aan?
Introductie+ ik heb een probleem -.-
Iets zegt me wie die kloon isquote:
Ik zit er ook regelmatig tegenaan te hikken hoor. Ik kook ongeveer drie-vier keer per week, de andere keren is het kant en klaar of iets bestellen of ergens een hapje halen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind het sowiezo moeilijk om voor mezelf te koken...als er nog iemand anders komt eten vind ik het wel weer leuk...maar ik zoek het vaak niet voor mezelf terwijl het wel zo klaar kan zijn
Ja godver zat net nog lekker voor de haard. Nu weer die kut zon. Optiefen tis wintertijd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is hier trouwens weer lente-achtig. Heb m'n schuifpui open, heerlijke temperatuurtje buiten.
Denkt ie wel aan je nieuwe ruiten?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef hondjes het volgende:
De rest van de bruine bonensoep...
Of dit verstandig is,,,meneer hondjes gaf net al alarmfase 1 af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |